Goed doel wellichtquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd wat er met die ¤ 10.000 uit de jackpot gaat gebeuren.... wat mij betreft mag die ook down the drain![]()
Het was steeds moet eruit.... en het tweede kan niet. Dan kunnen ze die hele pot wel leegtrekken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:47 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat dit gewoon down the drain gaat, en 10000 van het prijzengeld af.
Als ze nou 's hun bek houden over die onbelangrijke onderwerpen dan komt er misschien wel 'n brief o.i.d.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:49 schreef paraquat het volgende:
maarre........die 10.000 zijn uit de pot???
Dat lijkt me sowieso een goed idee nu de reis er niet uitgaat, maar dat stelletje paupers moet eens doorhebben dat ze die ¤ 10.000 dan dus ook verspeeld hebben, en dus wil ik niet dat het teruggaat in de jackpot.quote:
Waarom moet hij hiervan in zichzelf keren dan? Dat volg ik even niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:48 schreef grazygirl het volgende:
Brian snapt er niets van Jaap is inzichzelf gekeerd door zijn verleden denk ik en niet om huub-lieke brian -amanda relatie![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:50 schreef akveor het volgende:
Beide heren hebben het goed bekeken... zelf mogen ze niet meer vechten dus laten ze het de vrouwtjes maar opknappen..
God straft ook wel onmiddelijk! Zelfs als je zijn kindje bent straft God best wel snel zeg? Pas maar op ... anders straft God je nog veel harder ( zoals bij Sylvia? Die had hij toch meteen gestraft? Pas maar op Natsy! Pas maar op! Anders straft hij je kindjes en je moeder en je ex Milton de bolle met het blaffertje nog!)quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:42 schreef SiRojK het volgende:
Kindje van God heeft pijn (hoop ik)
[afbeelding]
Wat heeft die jongen toch een verwrongen wereldbeeld. Dat heet toch gewoon ordinair en uit de goot getrokken gedrag?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:51 schreef Meganog het volgende:
Brian tegen Amanda: "Jij bent zo scherp en zo stabiel".
Tsja, Amanda hé.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:52 schreef farceman het volgende:
Bij een pre-steming had huub toch al een meerderheid?
wAAROMvallen ze daarop niet gewoon terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |