Natuurlijk, haar is het enige waar ze goed in is door de neus geboord.... shoppen...quote:
Ze ging er toch ook zelf tussen staan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef My_ het volgende:
Wat zit Natasia nou te zeiken?
Als ze niet wil dat iemand tegen d'r tieten aan komt, dan moet ze zich maar ergens anders laten hebben en niet in de DGK.
In het land der blinden....quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef Soho het volgende:
Ik mag die Lieke voor geen meter, maar in discussies vind ik haar een stuk sterker dan de andere vrouwen.
Jaloezie en seksuele frustraties, schat ik zo in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Marrije het volgende:
Maar eh, waar maken ze zich nu druk om? De tijd is voorbij![]()
Precies, hoe dom ben je dan als je na zo'n operatie tussen 2 kemphanen gaat staan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze ging er toch ook zelf tussen staan?
Dat wordt weer een flink verslag op zijn weblogquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
JaapDie staat daar écht quotes op te schrijven he
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Anderkeertje het volgende:
1 ding moet ik Lieke nageven. Ze schreeuwt rustig in haar eentje, ze hoeft niet persé de steun van anderen.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Natasia gilt de siliconen uit haar tieten
Die is echt eng!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Mijn vis is beter"
[afbeelding]
Meisje tochquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
fock my fockin dick, fock dat.
Ze gaan een weekendje Istanbul... er is weer genoeg materiaal....quote:
Die lachen hun broek ook aan puinquote:
Zo'n open deur komende van iemand die van anale sex houdt!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian gebruikt weer elke ooit reeds gedaan aanval: "je stinkt uit je mond..." Vezin maar zelf wat jongen
Nu vraag je wel iets heel moeilijksquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian gebruikt weer elke ooit reeds gedaan aanval: "je stinkt uit je mond..." Vezin maar zelf wat jongen
Dit is CULT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |