FF kijken of ik het nog veel langer volhouquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Succes voor de nachtploeg. Ik trek di zooitje niet meer. Ben blij dat ik geen wannabee miljonair ben.
Sleep tight, and don't let the bedbugs bite you.![]()
Mwuah...doe maar beter gewoon Hupert samen met.....Ericquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een tip voor de redactie : Huub had de meeste stemmen, Amanda was tweede. Dus die hebben beiden het meeste recht. Voorstel is om Huub en Amanda samen naar Turkije te laten gaan.
Uh nee ikkequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
Brain moet binnen 1 uur de gouden kooi verlaten.
... dat geen zijn denkwereld aardig weer. Wat je bent en hoe je denkt! Daar ziet Brrrrie respect in... in dat mallemolen wijfquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Brian heeft het over Palma als een "zeer gerespecteerde vrouw".!
Verwend krengquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:07 schreef Liess het volgende:
Amanda roept iets over niet kunnen permiteren....?
en ja hoor, bingo !quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef blomst het volgende:
Volgende geschreeuw zal zo wel komen.
Ik gun Hannah Tokkie wel een buikwand correctie, Natasia niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef Day het volgende:
Ik lach me helemaal dood om die tokkies !
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef Taurus het volgende:
Hhaha , net goedDGK denkt ook, genoeg beeldmateriaal, prima zo..
Veel plezier Deborah en Steijn!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De reis naar Turkije is definitief vervallen.
Annuleringsverzekeringetje zal ze de kop ook niet kosten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef Taurus het volgende:
Hhaha , net goedDGK denkt ook, genoeg beeldmateriaal, prima zo..
Juist, hij had de meeste stemmen, had je ze moeten horen als Jaap zijn stem aan Brian had gegeven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft een punt.. Ze hadden gewoon moeten toegeven aan de meerderheid eigenlijk... Beetje jammer dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |