Hopelijk niet alleen op dit topic, maar ook op je a.s. vrouw!quote:
Oke vooruit dan maarquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hopelijk niet alleen op dit topic, maar ook op je a.s. vrouw!![]()
Ja dat heb ik ook gehoord, met foto's enz.. Bedankt voor deze hart onder de riem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:14 schreef Belana het volgende:
ik ben 4 jaar geleden op 20 mei getrouwd en toen was het ook dit weer diaan, maar dat mocht de pret niet drukken hooren bovendien is het mooier licht voor de foto's
Je bent te vroeg, ze trouwen pas om een uur of 4.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef owlet het volgende:
Diaan en Peaceman, gefeliciteerd!
Nee eigenlijk niet, vanmorgen zeiquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Igraine gefeliciteerd. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Nou, bij deze dan: Diaan en Peaceman, van harte met julliequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, ze trouwen pas om een uur of 4.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, ze trouwen pas om een uur of 4.![]()
Igraine gefeliciteerd. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik kan niet anders zeggen dat het gewoon goed met me gaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:20 schreef Neuk het volgende:
Bar, hoe is het eigenlijk met jou?Ik miste je aanwezigheid een beetje op fok, maar misschien komt het wel door mezelf...
Och Bar, je klinkt goed!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dat het gewoon goed met me gaat
Denk wel veel terug aan vorig jaar maar niet meer met een hoop verdriet en pijn (nog niet)
Ik ben niet meer zoveel op fok, puur omdat ik niet zo goed weer, wat en en waar ik moet posten.
Ben "druk"bezig mijn eigen leventje terug op te pakken, en tot op heden gaat dat lekker![]()
![]()
Je hoort ook moe te zijn na je huwelijksnacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:11 schreef peaceman het volgende:
Het was een supermooie dag!
We zijn nog doodmoe, maar dat mag de pret niet drukken
Hee, moet jij niet nog in bed liggen met je vrouw?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:11 schreef peaceman het volgende:
Het was een supermooie dag!
We zijn nog doodmoe, maar dat mag de pret niet drukken
Ja eigenlijk wel, maar we moeten zo de auto terugbrengen naar Zutphen.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee, moet jij niet nog in bed liggen met je vrouw?
Zitten we ook wel, maar we moeten zo de trouwauto terugbrengen.... dus moesten we gelijk weer terug in de 'harde' realiteitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef Lois het volgende:
Ireth wat heerlijk, gefeliciteerd!
Jemig Diaan, dat jullie nu alweer op Fok postenje zou toch denken dat jullie nog in hogere sferen zaten
![]()
Heb ik lekker al geziehienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef Neuk het volgende:
Ik wil wel een foto zien van het kersverse stel! Ben vooral erg benieuwd naar de jurk!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef CarOnline het volgende:
Heb ik lekker al geziehien![]()
Mooi! Zowel kersverse stel als jurk![]()
en fotograaf![]()
Is eigenlijk wel een goed idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef PM-girl het volgende:
He Diaan, nu moet je natuurlijk wel een nieuwe naam op Fok aannemen he, Peacewoman
Nou hij had een heeele grote!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
CarOnlineje bedoelt zeker de fotograaf met het staartje.
Ja dat zag ik alquote:Is ook een ontzetttend leuke jongen.
quote:Ik heb misschien nog wel een foto van hem![]()
Jaa, stom, daar heb ik helemaal niet aangedacht. Had afgesproken om 16:00u dus ik dacht dat past precies.quote:We vonden het erg leuk dat je er even was.. jammer dat je niet meekon naar binnen. Daar was het nog mooier.
Jaaa dat zijn leuke dingen, zo kregen wij ineens een nabetaling van de belastingdienst nota bene!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:06 schreef Sugar het volgende:
Dat gaat over een hele periode. Een aantal maanden.![]()
En juist omdat er duidelijk staat dat het die periode betreft, weet ik ook dat het geen fout is, maar gewoon klopt. Wel leuk, zo'n meevallertje ineens.
![]()
Nooit in mn fobo gekeken??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja dat zag ik al
[..]![]()
[..]
Jaa, stom, daar heb ik helemaal niet aangedacht. Had afgesproken om 16:00u dus ik dacht dat past precies.
Vond het iig erg leuk om jullie even te zien!
ik dacht dat peaceman een rocker was met tattoo's en een zwart t-shirt en een bierbuik en een zwarte afgeknipte worker tot op zn knieėn en bergschoenen maar dat beeld zet ik maar uit mn hoofd dus![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:57 schreef CarOnline het volgende:
ik dacht dat peaceman een rocker was met tattoo's en een zwart t-shirt en een bierbuik en een zwarte afgeknipte worker tot op zn knieėn en bergschoenen maar dat beeld zet ik maar uit mn hoofd dus![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef CarOnline het volgende:
Haaaha zie je wel, zij van hier boven dacht het ook!
Je post gewoon als iemand met een afgeknipte worker! Én bergschoenen!
Heel veel vreesden voor mn haar... terwijl ik zelf overtuigd was dat het mooi zou worden het idee van zwart met blauw. Toen ik het dinsdagavond had laten verven, waren de reacties heel positief..... en vonden ze het allemaal erg mooi.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:40 schreef jessie het volgende:
Diaan wat apart die jurk zo met je haar. Echt superleuk! Ik had me jou dus juist weer niet zo voorgesteld.
Grappig he dat dat posten op internet soms zo kan verschillen met de werkelijkheid
Ik wordt oud geloof ik...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef Neuk het volgende:
Diaan en peace <3 beiden hartstikke mooi![]()
En je jurk is jowzah!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:31 schreef Macka66 het volgende:
Ik ken het van een Frank Zappa nummer. Da's pas bejaard![]()
Ik herinner het me nu ook, hij zegt het toch 3 x achter mekaar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:31 schreef Macka66 het volgende:
Ik ken het van een Frank Zappa nummer. Da's pas bejaard![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik herinner het me nu ook, hij zegt het toch 3 x achter mekaar?
Dankjewel. Ik vind het zelf ook erg mooi.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef Lishe het volgende:
Diaan en echtgenoot!Nog een keer gefeliciteerd, nu voor het echt! Wat zien jullie er prachtig uit! En dat donkere haar staat je hartstikke mooi.
pff wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:16 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat het een of andere sociaal ingeburgerde uitdrukking was joh![]()
Zoiets waardoor ik me met mijn 32 ineens onwijs bejaard ga voelen enzo
3 januariquote:
Nee, Dancin' Fool. Maar dat komt van dezelfde plaat, Sheik Yerbouti. Het sluit zelfs naadloos op elkaar aan (eerst Dancin' Fool, dan Jewish Princes). Dus je zat niet 'totally wrong'quote:
Nou, dan waren jullie wel meteen uitgekletst. Is dat niet een verhaal nummer van een halve lp kant lang?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef Igraine het volgende:
OMG Frank Zappa, in onze begintijd had mijnnogal de neiging om, als we midden in de nacht nog halflam zaten te kletsen, "Billy the mountain" op te zetten...
En wat erger is, ik ben het zelfs leuk gaan vinden![]()
Sorry, ik zal niet meer zo lang wegblijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef Leah het volgende:
Ach, laat ik het zo zeggen, er valt weer wat te beleven op FOK.
Ik vind sommige lopende discussies wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef m@x het volgende:
Oh vertel, wat dan?
Ik had ook niet anders gedacht hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:21 schreef phluphy het volgende:
mijn vorige post was natuurlijk sarcastisch bedoeld hé, even voor de duidelijkheid...
hehheh nou da's niet helemįįl wat ik voor ogen had.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:19 schreef Neuk het volgende:
heeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiirintreders...
*ziet garnalenpellers voor zich*
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
van heuplengte haar naar een korte bob
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ingrid gewoon kalm blijven er is vaak wel wat te regelen![]()
vicky eindelijk
E.T succes met werk
ik heb vandaag spoedbezoekje kapper gehad, sinds week klit in de haar die er niet uitging, bleek mijn haar zo dood als een pier
de hoofdkapper zij dat een tondeuse het beste was, maar dat wou ik echt niet dus van heuplengte haar naar een korte bobwennen hoor
![]()
Haar is altijd doodquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb vandaag spoedbezoekje kapper gehad, sinds week klit in de haar die er niet uitging, bleek mijn haar zo dood als een pier
Dank je. Ik ontvang nu geen uitkering. Dat was in 2005 een half jaar.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:15 schreef Mariposa het volgende:
Ingrid, wat je het beste kan doen is een briefje schrijven, naar hetzelfde adres waar je ook je bezwaar heen moet sturen, met daarin een afbetaalvoorstel, dat jullie aankunnen, bijv ¤ 25 of ¤ 50 per 2 weken. Want in principe moet je dit bedrag in een keer betalen. Ik ben bang dat bellen naar het algemene nummer weinig zin heeft en dat je daar afgescheept wordt dat je het in één keer moet betalen.
Hebben jullie al voor dit jaar aangifte gedaan? Als dat zo is en jullie wat terug ontvangen, kan je het volgende doen: Een verzoek schrijven of de teruggaaf van deze aangifte 2006 verrekend kan worden met wat je moet terugbetalen over 2005. En dan meteen verzoeken of ze jullie aangifte van 2006 willen behandelen.
De reden dat je dit bedrag waarschijnlijk moet terugbetalen is als volgt: jij ontvangt nu elke maand een bedrag, dat je uitkering noemt. Maar in principe is dit een voorschot dat je terugkrijgt omdat Djeez teveel belasting betaald. Maar dan moet Djeez aan het eind van het jaar dat bedrag aan belasting betaald hebben, als dat om de een of andere reden niet zo is, dan moet je het na afloop terugbetalen.
Succes ermee.
Ziet er leuk uit, nu nog de voorkant.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
kort heik moest vanochtend even wennen hoor
![]()
Veel mensen noemen de heffingskorting een uitkering, dus ik dacht dat je het over teveel ontvangen heffingskorting had. Maar dat neemt niet weg dat je nu een aardig bedrag moet betalen. Maar succes met je belletje.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:57 schreef kims_mama het volgende:
Dank je. Ik ontvang nu geen uitkering. Dat was in 2005 een half jaar.
Wel ontvang ik nu de heffingskorting, bedoel je dat?
Ik ga morgen bellen en kom ik er niet uit, ga ik zoals jij zegt en brief schrijven. Zoveel geld kunnen we echt niet in 1 keer betalen!
Dat is wel kort iddquote:Op zondag 3 juni 2007 12:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ja? Stond je je rug te kammen?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
![]()
nee maar met gezicht wassen, in combinatie duffe kop spiegel in kijken en dan ineens je lange lokken pleite, was ehct even zo van o shit ja dat is waar ookquote:
hahaha, die is ludiek, ik zal aan je denken bij het doneren!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:49 schreef phluphy het volgende:
De komende week ga ik in de avonden collecteren voor het Epilepsie Fonds. Naar mijn weten wonen er geen FOK!kers in mijn woonplaats.
Maar weet je? Als er bij jullie aangebeld wordt, doe dan maar net of phluphy voor de deur staat en geef gul!![]()
![]()
Sorry voor de reclame, modjes, je mag het best weghalen, maar liever pas over een week.![]()
Dat trekt ook een hoop aandacht denk ikquote:Op zondag 3 juni 2007 21:17 schreef phluphy het volgende:
Dat plaatje!Jeroen is daar te lomp voor joh, die slaat er zo een gat in!
quote:
mag dat ook "een grote (of iets minder grote) bijdrage" zijn?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:34 schreef Nijna het volgende:
Hihi Fluf, genoeg ideeėn. Ik hoop dat je veel mensen treft die een kleine (of minder kleine) bijdrage in je collectebus willen stoppen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:40 schreef snoopy het volgende:
Phluph, ik denk dat we niemand aan de deur zullen krijgen. Waar kan ik nog meer een donatie doen?
nog niet eens gezienquote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Ireth het volgende:
@evenstar: had jij nog wat aan de link die ik je gaf in mijn priveberichtje?
Natuurlijk mag dat. Ik ging alleen uit van alle kleine beetjes helpen zeg maar. Maar hoe groter de bijdrage hoe liever natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2007 23:42 schreef phluphy het volgende:
mag dat ook "een grote (of iets minder grote) bijdrage" zijn?![]()
Showen!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:41 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vandaag de halve middag met Iris en Amber (en LadyS en hub) op het strand gezetenIris met spreidbroek is stoer!!
En Amber een bijdehand schatje
![]()
En nu heb ik overal zand en 116 Amber- en Irisfoto's![]()
Ik vond het superquote:Op maandag 4 juni 2007 12:34 schreef LadyS het volgende:
ik ben ook benieuwd![]()
Morgen moet ik weer werken en dan kan ik weer even achter internetdus ben wel benieuwd naar een fotootje
Ik vond het erg leuk gisteren, Yoni. Nogmaals bedanktIk hoop dat jij het ook leuk vond
Thanx....quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef PM-girl het volgende:
Jullie zien er leuk uit Diaan en Peaceman!
dat zat ik gister ook te bedenkenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat me ineens te binnen schiet, volgens mij heb ik Dutchie ook al een flinke tijd niet meer gezien. Dutch! Joehoe! Waar hang je uit?
Giro 222111, zie ook deze site.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:40 schreef snoopy het volgende:
Phluph, ik denk dat we niemand aan de deur zullen krijgen. Waar kan ik nog meer een donatie doen?
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Neuh, een strak truitje, beetje make-up en mijn charmantste smile werkt ook uitstekend! Met name de mannen gaven gul, ik heb dus eigenlijk mijn lichaam geėploiteerd.
What the heck, het doel heiligt de middelen.
![]()
Ik geloof het wel, kijk anders nog eens naar onderstaand plaatje:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef snoopy het volgende:
Ik heb net geld overgemaakt naar Gironummer 222111. Dat is de goeie hč?
Maar je man wel!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:18 schreef snoopy het volgende:
Maar goed dat ik het ook kan overmaken want ik weet niet of ik aan zo'n ordinaire collectante aan de deur zou geven
Ach joh, voor het goede doel is alles geoorloofd. Toch? Hier is nog niemand aan de deur geweest. Hoe lang duurt die collecteperiode?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
Maar je man wel!![]()
Oh wacht, ik moet nu zeggen dat ik niet ordinair ben!
Ik ben niet ordinair.![]()
lul....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Lois het volgende:
Als jullie deze nu even snel vollullen dan kan het volgende bankje wel het Giro 222111 bankje heten![]()
...lerdelulquote:
Ja leuk nu zie ik ineens weer bepaalde foto's voor me waar we het hier niet meer over zouden hebbenquote:
Loisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja leuk nu zie ik ineens weer bepaalde foto's voor me waar we het hier niet meer over zouden hebben![]()
nietus, het begint met 2quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Ireth het volgende:
en dat is 1.....
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Lois het volgende:
Als jullie deze nu even snel vollullen dan kan het volgende bankje wel het Giro 222111 bankje heten![]()
He JA laten we het DAAR nog eens over hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja leuk nu zie ik ineens weer bepaalde foto's voor me waar we het hier niet meer over zouden hebben![]()
Dames!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:00 schreef Rottdog het volgende:
Las ik daar nou piemel?
Hé troel, dat zijn geen leuke grapjes hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
He JA laten we het DAAR nog eens over hebben
en over Daanbanaantje, over oorbellen bij babies en over wipstoeltjes op tafels en en en
garpje![]()
Dat gaat we niet redden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:04 schreef Nijna het volgende:
Nog maar een stuk of 77 posts...
Dan nog niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:04 schreef Nijna het volgende:
Nog maar een stuk of 77 70 posts... (tellen is ook een kunst)
In dit tempo is het topic net voor de collecteronde van 2008 volquote:
Ik heb het net overgemaakt, het is maar goed dat ik het topic zag, anders zou het me echt ontschoten zijn. In deze flat komen zelden of nooit collectanten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:00 schreef phluphy het volgende:
Als tegenprestatie laat ik een aktiefoto (tijdens collecte) van mezelf maken (en zien).![]()
*&^^%$$^^#$$%&^^%&&^*&*)&*^*^*%%$$%^#%^ Dan LUL ik 'm wel in mijn eentje vol.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
In dit tempo is het topic net voor de collecteronde van 2008 vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |