quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:31 schreef Macka66 het volgende:
Ik ken het van een Frank Zappa nummer. Da's pas bejaard![]()
Ik herinner het me nu ook, hij zegt het toch 3 x achter mekaar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:31 schreef Macka66 het volgende:
Ik ken het van een Frank Zappa nummer. Da's pas bejaard![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik herinner het me nu ook, hij zegt het toch 3 x achter mekaar?
Dankjewel. Ik vind het zelf ook erg mooi.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef Lishe het volgende:
Diaan en echtgenoot!Nog een keer gefeliciteerd, nu voor het echt! Wat zien jullie er prachtig uit! En dat donkere haar staat je hartstikke mooi.
pff wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:16 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat het een of andere sociaal ingeburgerde uitdrukking was joh![]()
Zoiets waardoor ik me met mijn 32 ineens onwijs bejaard ga voelen enzo
3 januariquote:
Nee, Dancin' Fool. Maar dat komt van dezelfde plaat, Sheik Yerbouti. Het sluit zelfs naadloos op elkaar aan (eerst Dancin' Fool, dan Jewish Princes). Dus je zat niet 'totally wrong'quote:
Nou, dan waren jullie wel meteen uitgekletst. Is dat niet een verhaal nummer van een halve lp kant lang?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef Igraine het volgende:
OMG Frank Zappa, in onze begintijd had mijnnogal de neiging om, als we midden in de nacht nog halflam zaten te kletsen, "Billy the mountain" op te zetten...
En wat erger is, ik ben het zelfs leuk gaan vinden![]()
Sorry, ik zal niet meer zo lang wegblijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef Leah het volgende:
Ach, laat ik het zo zeggen, er valt weer wat te beleven op FOK.
Ik vind sommige lopende discussies wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef m@x het volgende:
Oh vertel, wat dan?
Ik had ook niet anders gedacht hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:21 schreef phluphy het volgende:
mijn vorige post was natuurlijk sarcastisch bedoeld hé, even voor de duidelijkheid...
hehheh nou da's niet helemáál wat ik voor ogen had.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:19 schreef Neuk het volgende:
heeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiirintreders...
*ziet garnalenpellers voor zich*
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
van heuplengte haar naar een korte bob
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ingrid gewoon kalm blijven er is vaak wel wat te regelen![]()
vicky eindelijk
E.T succes met werk
ik heb vandaag spoedbezoekje kapper gehad, sinds week klit in de haar die er niet uitging, bleek mijn haar zo dood als een pier
de hoofdkapper zij dat een tondeuse het beste was, maar dat wou ik echt niet dus van heuplengte haar naar een korte bobwennen hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |