quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Neuh, een strak truitje, beetje make-up en mijn charmantste smile werkt ook uitstekend! Met name de mannen gaven gul, ik heb dus eigenlijk mijn lichaam geëploiteerd.
What the heck, het doel heiligt de middelen.
![]()
Ik geloof het wel, kijk anders nog eens naar onderstaand plaatje:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef snoopy het volgende:
Ik heb net geld overgemaakt naar Gironummer 222111. Dat is de goeie hè?
Maar je man wel!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:18 schreef snoopy het volgende:
Maar goed dat ik het ook kan overmaken want ik weet niet of ik aan zo'n ordinaire collectante aan de deur zou geven
Ach joh, voor het goede doel is alles geoorloofd. Toch? Hier is nog niemand aan de deur geweest. Hoe lang duurt die collecteperiode?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
Maar je man wel!![]()
Oh wacht, ik moet nu zeggen dat ik niet ordinair ben!
Ik ben niet ordinair.![]()
lul....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Lois het volgende:
Als jullie deze nu even snel vollullen dan kan het volgende bankje wel het Giro 222111 bankje heten![]()
...lerdelulquote:
Ja leuk nu zie ik ineens weer bepaalde foto's voor me waar we het hier niet meer over zouden hebbenquote:
Loisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja leuk nu zie ik ineens weer bepaalde foto's voor me waar we het hier niet meer over zouden hebben![]()
nietus, het begint met 2quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Ireth het volgende:
en dat is 1.....
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Lois het volgende:
Als jullie deze nu even snel vollullen dan kan het volgende bankje wel het Giro 222111 bankje heten![]()
He JA laten we het DAAR nog eens over hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja leuk nu zie ik ineens weer bepaalde foto's voor me waar we het hier niet meer over zouden hebben![]()
Dames!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:00 schreef Rottdog het volgende:
Las ik daar nou piemel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |