Hopelijk niet alleen op dit topic, maar ook op je a.s. vrouw!quote:
Oke vooruit dan maarquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hopelijk niet alleen op dit topic, maar ook op je a.s. vrouw!![]()
Ja dat heb ik ook gehoord, met foto's enz.. Bedankt voor deze hart onder de riem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:14 schreef Belana het volgende:
ik ben 4 jaar geleden op 20 mei getrouwd en toen was het ook dit weer diaan, maar dat mocht de pret niet drukken hooren bovendien is het mooier licht voor de foto's
Je bent te vroeg, ze trouwen pas om een uur of 4.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef owlet het volgende:
Diaan en Peaceman, gefeliciteerd!
Nee eigenlijk niet, vanmorgen zeiquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Igraine gefeliciteerd. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Nou, bij deze dan: Diaan en Peaceman, van harte met julliequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, ze trouwen pas om een uur of 4.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, ze trouwen pas om een uur of 4.![]()
Igraine gefeliciteerd. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik kan niet anders zeggen dat het gewoon goed met me gaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:20 schreef Neuk het volgende:
Bar, hoe is het eigenlijk met jou?Ik miste je aanwezigheid een beetje op fok, maar misschien komt het wel door mezelf...
Och Bar, je klinkt goed!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dat het gewoon goed met me gaat
Denk wel veel terug aan vorig jaar maar niet meer met een hoop verdriet en pijn (nog niet)
Ik ben niet meer zoveel op fok, puur omdat ik niet zo goed weer, wat en en waar ik moet posten.
Ben "druk"bezig mijn eigen leventje terug op te pakken, en tot op heden gaat dat lekker![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |