Hopelijk niet alleen op dit topic, maar ook op je a.s. vrouw!quote:
Oke vooruit dan maarquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hopelijk niet alleen op dit topic, maar ook op je a.s. vrouw!![]()
Ja dat heb ik ook gehoord, met foto's enz.. Bedankt voor deze hart onder de riem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:14 schreef Belana het volgende:
ik ben 4 jaar geleden op 20 mei getrouwd en toen was het ook dit weer diaan, maar dat mocht de pret niet drukken hooren bovendien is het mooier licht voor de foto's
Je bent te vroeg, ze trouwen pas om een uur of 4.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef owlet het volgende:
Diaan en Peaceman, gefeliciteerd!
Nee eigenlijk niet, vanmorgen zeiquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Igraine gefeliciteerd. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Nou, bij deze dan: Diaan en Peaceman, van harte met julliequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, ze trouwen pas om een uur of 4.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, ze trouwen pas om een uur of 4.![]()
Igraine gefeliciteerd. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik kan niet anders zeggen dat het gewoon goed met me gaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:20 schreef Neuk het volgende:
Bar, hoe is het eigenlijk met jou?Ik miste je aanwezigheid een beetje op fok, maar misschien komt het wel door mezelf...
Och Bar, je klinkt goed!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dat het gewoon goed met me gaat
Denk wel veel terug aan vorig jaar maar niet meer met een hoop verdriet en pijn (nog niet)
Ik ben niet meer zoveel op fok, puur omdat ik niet zo goed weer, wat en en waar ik moet posten.
Ben "druk"bezig mijn eigen leventje terug op te pakken, en tot op heden gaat dat lekker![]()
![]()
Je hoort ook moe te zijn na je huwelijksnacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:11 schreef peaceman het volgende:
Het was een supermooie dag!
We zijn nog doodmoe, maar dat mag de pret niet drukken
Hee, moet jij niet nog in bed liggen met je vrouw?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:11 schreef peaceman het volgende:
Het was een supermooie dag!
We zijn nog doodmoe, maar dat mag de pret niet drukken
Ja eigenlijk wel, maar we moeten zo de auto terugbrengen naar Zutphen.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee, moet jij niet nog in bed liggen met je vrouw?
Zitten we ook wel, maar we moeten zo de trouwauto terugbrengen.... dus moesten we gelijk weer terug in de 'harde' realiteitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef Lois het volgende:
Ireth wat heerlijk, gefeliciteerd!
Jemig Diaan, dat jullie nu alweer op Fok postenje zou toch denken dat jullie nog in hogere sferen zaten
![]()
Heb ik lekker al geziehienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef Neuk het volgende:
Ik wil wel een foto zien van het kersverse stel! Ben vooral erg benieuwd naar de jurk!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef CarOnline het volgende:
Heb ik lekker al geziehien![]()
Mooi! Zowel kersverse stel als jurk![]()
en fotograaf![]()
Is eigenlijk wel een goed idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef PM-girl het volgende:
He Diaan, nu moet je natuurlijk wel een nieuwe naam op Fok aannemen he, Peacewoman
Nou hij had een heeele grote!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
CarOnlineje bedoelt zeker de fotograaf met het staartje.
Ja dat zag ik alquote:Is ook een ontzetttend leuke jongen.
quote:Ik heb misschien nog wel een foto van hem![]()
Jaa, stom, daar heb ik helemaal niet aangedacht. Had afgesproken om 16:00u dus ik dacht dat past precies.quote:We vonden het erg leuk dat je er even was.. jammer dat je niet meekon naar binnen. Daar was het nog mooier.
Jaaa dat zijn leuke dingen, zo kregen wij ineens een nabetaling van de belastingdienst nota bene!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:06 schreef Sugar het volgende:
Dat gaat over een hele periode. Een aantal maanden.![]()
En juist omdat er duidelijk staat dat het die periode betreft, weet ik ook dat het geen fout is, maar gewoon klopt. Wel leuk, zo'n meevallertje ineens.
![]()
Nooit in mn fobo gekeken??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja dat zag ik al
[..]![]()
[..]
Jaa, stom, daar heb ik helemaal niet aangedacht. Had afgesproken om 16:00u dus ik dacht dat past precies.
Vond het iig erg leuk om jullie even te zien!
ik dacht dat peaceman een rocker was met tattoo's en een zwart t-shirt en een bierbuik en een zwarte afgeknipte worker tot op zn knieën en bergschoenen maar dat beeld zet ik maar uit mn hoofd dus![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:57 schreef CarOnline het volgende:
ik dacht dat peaceman een rocker was met tattoo's en een zwart t-shirt en een bierbuik en een zwarte afgeknipte worker tot op zn knieën en bergschoenen maar dat beeld zet ik maar uit mn hoofd dus![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef CarOnline het volgende:
Haaaha zie je wel, zij van hier boven dacht het ook!
Je post gewoon als iemand met een afgeknipte worker! Én bergschoenen!
Heel veel vreesden voor mn haar... terwijl ik zelf overtuigd was dat het mooi zou worden het idee van zwart met blauw. Toen ik het dinsdagavond had laten verven, waren de reacties heel positief..... en vonden ze het allemaal erg mooi.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:40 schreef jessie het volgende:
Diaan wat apart die jurk zo met je haar. Echt superleuk! Ik had me jou dus juist weer niet zo voorgesteld.
Grappig he dat dat posten op internet soms zo kan verschillen met de werkelijkheid
Ik wordt oud geloof ik...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef Neuk het volgende:
Diaan en peace <3 beiden hartstikke mooi![]()
En je jurk is jowzah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |