Nou, die Amanda kan er anders ook wat van..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie nog zonder gooi neigingen naar die domme snol luisteren.
is die slimmer dan Wilgo danquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil post van Willie Wortel. Wie zou dat zijn, Ton?
Snolquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda, Aman, del, amy manny? Wat is het nu...?
Geen gooineigingen. Eerder m'n wimpers eruit trek neigingen dus ik heb haar op mute gezet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie nog zonder gooi neigingen naar die domme snol luisteren.
kapster van Nasty,... vriendin van Satanaelquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:03 schreef SiRojK het volgende:
Wie is patricia?
Heb je een begrafenis of een bruiloft?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef DrsH het volgende:
Moet ik weer mijn zwarte pak tevoorschijn halen
Ik snij de cake wel aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef DrsH het volgende:
Moet ik weer mijn zwarte pak tevoorschijn halen
Ja maar die Patricia waar Natasia het over had is niet de kapster en dus ook niet de vriendin van Nathanael. Gewoon 'n vrouw die haar schrijft, zei ze net.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef RSie het volgende:
[..]
kapster van Nasty,... vriendin van Satanael
Klopt niet die haar doe Patricia maar een verdwaalde fanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar die Patricia waar Natasia het over had is niet de kapster en dus ook niet de vriendin van Nathanael. Gewoon 'n vrouw die haar schrijft, zei ze net.
Tetrisquote:
Niet alleen BAN, ze zijn alle 7 redelijk "dom". Er wordt wel eens gezegd hier dat Huub, Eric, Jaap en Wifebeater intelligent zijn, maar in werkelijkheid hebben alle 7 bewoners een standaard IQ (met Amanda en Natasja daar net iets onder). Huub en Jaap worden gezien als de slimsten, maar dat Huub vele overbodige feitjes uit z`n hoofd kan leren wilt nog niet zeggen dat ie een bovengemiddeld IQ heeft. En Jaap...tja, als schaker zou je verwachten dat hij het hoogste IQ heeft, maar een aantal domme acties van hem spreken dat weer tegen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat BAN volk is echt te dom heh ,
Geduld het klokje tik takt weerquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
het kakt aardig in op de streams. erica en dellie al een uur bezig over hetzelfde onderwerp maw amanda wil dat erica op haar of brian stemt. de rest is versnipperd over het huis aanwezig en verveelt zich te pletter.
Dat stomme wijf lult nonsens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
Natasia dreigt nu Jaap ook voor het buiten de kooi stappen. Dan wordt die zo ontzettend op z'n bek geramd. Jij hebt gesold met de verkeerde mensen. Daar kom je wel achter.
Dat dit mag is dus schandalig.
noemt men soms intimidatiequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
Natasia dreigt nu Jaap ook voor het buiten de kooi stappen. Dan wordt die zo ontzettend op z'n bek geramd. Jij hebt gesold met de verkeerde mensen. Daar kom je wel achter.
Rijbewijs gehaald, tieten klaar, nagels ok, buik over 2 maanden, Toerrek komt eraan, kortom mevrouw Blank is over enkele maanden klaar om als directie-secretaresse te gaan werken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:10 schreef SiRojK het volgende:
Hahhahaa..
Volgens Natasia heeft Jaap heeft geen reet te doen in zijn leven...
En jij Natasia? Hoe is het momenteel met je opleiding? Hoe is het met je kinderen? Whahhahahaha, wat kansloos
Daarnaast begint ze weer te dreigen dat hij heeft gesold met de verkeerde mensen.... Duidelijk uit welk milieu zij komt
nu nog iemand zoeken die haar aanneemtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Rijbewijs gehaald, tieten klaar, nagels ok, buik over 2 maanden, Toerrek komt eraan, kortom mevrouw Blank is over enkele maanden klaar om als directie-secretaresse te gaan werken.![]()
Boefjequote:
Rijbewijs gehaald... Goh, nu al??? (Had jaap dus al...)quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Rijbewijs gehaald, tieten klaar, nagels ok, buik over 2 maanden, Toerrek komt eraan, kortom mevrouw Blank is over enkele maanden klaar om als directie-secretaresse te gaan werken.![]()
Dit is meer de werkelijkheidquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nu nog iemand zoeken die haar aanneemt
Ze groeit nog steeds.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Een paar Bokito's achter je aan, ja daar wordt je wel bang vanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
Die valt ook niet voor haar tieten, een lastige voor haarquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het lukt haar maar niet om Eric om te praten.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het lukt haar maar niet om Eric om te praten.
Dat zal niet snel gebeuren. Amanda heeft daarvoor al téveel geslikt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef riri het volgende:
wat hoop ik vanavond bij de stemming dat amanda zich verslikt in haar eigen speeksel
Dit is het niveau waar de redaktie voor gekozen heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
Had ik het fout gespeld..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:17 schreef DrsH het volgende:
Ziju zal hoogstwaarschijnlijk gaan werken als ERECTIEsecretaresse in de hoerenkast van Amanda
Iedereen die het lef heeft Natasia of Brian te dwarsbomen krijgt vroeger of later dit soort dreigementen vanuit de criminele kring waarin ze blijkbaar verkeren. Zeer kwalijk dat dit soort serieuze zaken door de redactie worden toegestaan.quote:
dat bedoel ik jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef SiRojK het volgende:
Die foto's moeten zogenaamd weggehaald worden, jammer dat heel NL er nu al een Prnt Scrn van heeft gemaakt
Inderdaad. Stel je voor dat je voor een grote order een bedrijf belt, en je krijgt haar aan de lijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van, wellicht heeft een bepaald persoon een keertje lopen sparren in dat sportschooltje van haar exquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Iedereen die het lef heeft Natasia of Brian te dwarsbomen krijgt vroeger of later dit soort dreigementen vanuit de criminele kring waarin ze blijkbaar verkeren. Zeer kwalijk dat dit soort serieuze zaken door de redactie worden toegestaan.
dit is het meest ernstige delict wat ik tot nu toe gezien heb in dgk voor wat betreft het geweldquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Iedereen die het lef heeft Natasia of Brian te dwarsbomen krijgt vroeger of later dit soort dreigementen vanuit de criminele kring waarin ze blijkbaar verkeren. Zeer kwalijk dat dit soort serieuze zaken door de redactie worden toegestaan.
Hahahahah... Maar hoezo zou ze secretaresse worden? Ze moet toch voor haar kinderen zorgen, net zoals haar moeder dat zo (WEL!!!) goed deedquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel je voor dat je voor een grote order een bedrijf belt, en je krijgt haar aan de lijn![]()
Bij het eerste gesnerp hang je al op, en je belt een ander bedrijf![]()
Pikt ze niet. Via nummerherkenning komt ze achter je aan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel je voor dat je voor een grote order een bedrijf belt, en je krijgt haar aan de lijn![]()
Bij het eerste gesnerp hang je al op, en je belt een ander bedrijf![]()
Zit Huub dan bij de buren soms?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Uniek, Lieke die niet achter Huub aanloopt.
Hoe kan jij nou zien aan televisiebeelden wat iemand's iq is? Dat kan je alleen meten met een test. Het zou mij niets verbazen als Jaap hoger dan gemiddeld scoort. Beetje maf is ie wel...Maar goed jij kan dat blikbaar zien of ben je zelf een nieuwetijdskind ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet alleen BAN, ze zijn alle 7 redelijk "dom". Er wordt wel eens gezegd hier dat Huub, Eric, Jaap en Wifebeater intelligent zijn, maar in werkelijkheid hebben alle 7 bewoners een standaard IQ (met Amanda en Natasja daar net iets onder). Huub en Jaap worden gezien als de slimsten, maar dat Huub vele overbodige feitjes uit z`n hoofd kan leren wilt nog niet zeggen dat ie een bovengemiddeld IQ heeft. En Jaap...tja, als schaker zou je verwachten dat hij het hoogste IQ heeft, maar een aantal domme acties van hem spreken dat weer tegen...
in dit spel is EQ minstens zo belangrijk als IQquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef product het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou zien aan televisiebeelden wat iemand's iq is? Dat kan je alleen meten met een test. Het zou mij niets verbazen als Jaap hoger dan gemiddeld scoort. Beetje maf is ie wel...Maar goed jij kan dat blikbaar zien of ben je zelf een nieuwetijdskind ofzo?
Ja, Natasja's moederliefde gaat heel diep. Haar mammie is haar alles........quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahahahah... Maar hoezo zou ze secretaresse worden? Ze moet toch voor haar kinderen zorgen, net zoals haar moeder dat zo (WEL!!!) goed deed
Wifebeater zorgt straks voor de onderkantquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef ericahysterica het volgende:
erica zorgt ervoor dat het keeltje van dellie lekker vochtig bliijft
Japio heeft het zooitje wel klein gekregen zonder EQ gedrag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in dit spel is EQ minstens zo belangrijk als IQ
Dan is ze bezopen dan wil haar toch niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wifebeater zorgt straks voor de onderkant![]()
Geloof ik helemaal niets van... Je kunt duidelijk zien dat Huub dingen ook snel oppikt, logica in dingen snel inziet... Daarnaast is Jaap gewoon erg slim, een hoog IQ wil ook nog niet zeggen dat je domme acties kunt doen in een spel (al zie ik de domme acties niet, Jaap heeft zijn weg gekozen, denkt pas 1 dag voor de stemming na over eventuele speltactische dingen, zoals Nicolaas hem heeft geleerd)..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet alleen BAN, ze zijn alle 7 redelijk "dom". Er wordt wel eens gezegd hier dat Huub, Eric, Jaap en Wifebeater intelligent zijn, maar in werkelijkheid hebben alle 7 bewoners een standaard IQ (met Amanda en Natasja daar net iets onder). Huub en Jaap worden gezien als de slimsten, maar dat Huub vele overbodige feitjes uit z`n hoofd kan leren wilt nog niet zeggen dat ie een bovengemiddeld IQ heeft. En Jaap...tja, als schaker zou je verwachten dat hij het hoogste IQ heeft, maar een aantal domme acties van hem spreken dat weer tegen...
Huppeltje daalt steeds verder tot het niveau braajen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
hoezo zegt Huub: Natasia zou hem aan mij geven als hij tussen jou ( eric ) en mij is. Terwijl Natasia juist Eric zei maar er nog over na ging denken.. Huub liegt dus weer tegen Eric?!
Dan heb je toch maandagnacht gemist.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is ze bezopen dan wil haar toch niet meer![]()
ze is sjacherijnig omdat het in een uur niet gelukt is eric om te lullenquote:
Huub is de boel nu waanzinnig aan het manipuleren. Hij stuurt nu Eric op Amanda af om haar dronken te voeren. LIeke moet Natasia gaan bewerken en zelf gaat hij met Jaap aan de slag. Maar ja, dat mag, hè. Het is Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
hoezo zegt Huub: Natasia zou hem aan mij geven als hij tussen jou ( eric ) en mij is. Terwijl Natasia juist Eric zei maar er nog over na ging denken.. Huub liegt dus weer tegen Eric?!
Haar mammie is haar alles, alleen weet ze zelf niet hoe ze dan een mammie moet zijn....quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, Natasja's moederliefde gaat heel diep. Haar mammie is haar alles........
Alleen jammer dat ze niet eens het adres van haar moeder wist![]()
Zo zie je maar weer, zoals de ouders zingen, piepen de jongen![]()
Geen gekke zet dat dronkenvoeren, dan krijgen we weer die discussie over het wel of niet gaan van Amanda ivm drank en mannen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Huub is de boel nu waanzinnig aan het manipuleren. Hij stuurt nu Eric op Amanda af om haar dronken te voeren. LIeke moet Natasia gaan bewerken en zelf gaat hij met Jaap aan de slag. Maar ja, dat mag, hè. Het is Huub.
Van mij welquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Huub is de boel nu waanzinnig aan het manipuleren. Hij stuurt nu Eric op Amanda af om haar dronken te voeren. LIeke moet Natasia gaan bewerken en zelf gaat hij met Jaap aan de slag. Maar ja, dat mag, hè. Het is Huub.
dat wordt een steengoeie secretaresse dan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En dat ze het adres niet weet, dat heeft wss iets te maken met mogelijkheid tot het onthouden van dingen![]()
Hahaha, echt?? Heeft Natasia net gezegd dat ze 'm eerder aan Eric zou geven en zegt Huub nou dat 't andersom is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn terrorlook.quote:
Dan missen er nog stront en kots stukjes in zijn mondhoekenquote:
In Verwijderde Itemsquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef product het volgende:
staan die verwijderde foto's van jaap nog ergens?
Weer een reden om eerst *31 te draaienquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Pikt ze niet. Via nummerherkenning komt ze achter je aan.![]()
EDIT: of haar ''vriendjes''
Cunt plan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
Eric stelt voor dat hij en Amanda op elkaar gaan stemmen. Cunning plan of gedoemd te mislukken?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
Eric stelt voor dat hij en Amanda op elkaar gaan stemmen. Cunning plan of gedoemd te mislukken?
Zo slim vind ik haar niet overkomen. De gaten in haar verhaal zijn te groot. De intentie te duidelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Amanda bijna slim, ze is ontzettend bezig zelf alle stemmen te krijgen. Ik hoop dat Eric 't ziet, dat de kans dan velen malen groter is dat Amanda hem krijgt dan hijzelf. Hij heeft 'n nog grotere kans 't reisje te krijgen door 'm Huub te geven in de hoop dat er dan iemand mee mag.
Het verschil tussen Huub en Brrrrr is, dat Huub mensen manipuleert, en dan zelf ook handelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Straatvechters taaltje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo slim vind ik haar niet overkomen. De gaten in haar verhaal zijn te groot. De intentie te duidelijk.
Dat dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:39 schreef mazaru het volgende:
Het verschil tussen Huub en Brrrrr is, dat Huub mensen manipuleert, en dan zelf ook handelt.
En Brrrrrrrr manipuleert mensen, en staat dan met een schijnheilige rattekop achter een muurtje te luisteren, en onschuldig te doen.
Nou Eric trapt er inderdaad nog in ook, lijkt 't. Al bespreekt ie wel iedere keer tussendoor 't met Huub, maar nu dreigt ie toch op Amanda te gaan stemmen. Das dom, straks doet iedereen dat. Ik wil niet dat Amanda gaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
was even niet bij de les maar hoor ik nu goed dat dellie eric bewerkstelligd heeft om op haar te stemmen?
ja klopt kan niet goed gaan.....maar dan gaat de stream uit...........quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef De_Moester het volgende:
uit de streamlock bij ieder incidentje waar brian een rol in speelt blijkt toch wel dat de DGK-redactie er niet helemaal gerust op is of de situatie/brian niet helemaal uit de rails loopt....maar voor die 3,95 wil ik dat eigenlijk wel zien dan...![]()
iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Amanda bijna slim, ze is ontzettend bezig zelf alle stemmen te krijgen. Ik hoop dat Eric 't ziet, dat de kans dan velen malen groter is dat Amanda hem krijgt dan hijzelf. Hij heeft 'n nog grotere kans 't reisje te krijgen door 'm Huub te geven in de hoop dat er dan iemand mee mag.
Zei ze dat serieus?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:40 schreef Gigageil het volgende:
Als je een relatie hebt, ben je veilig.....Amanda![]()
kan ik niet zienquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:43 schreef SiRojK het volgende:
Wat staat er op?
Heb net me nek verrekt om het te lezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:43 schreef SiRojK het volgende:
Wat staat er op?
Huh? Je kan toch ook zo zien dat Brian een crimineel is, dat hoeheettezeookalweer door haar vader misbruikt is, dat Lieke veel mediageiler dan de anderen is en dat Huub alles goed bedoelt. Dat ze allemaal veel dommer zijn dan de mensen die naar hun scherm zitten te staren in afwachting van een leven is echt wel zeker!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef product het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou zien aan televisiebeelden wat iemand's iq is? Dat kan je alleen meten met een test. Het zou mij niets verbazen als Jaap hoger dan gemiddeld scoort. Beetje maf is ie wel...Maar goed jij kan dat blikbaar zien of ben je zelf een nieuwetijdskind ofzo?
Moeten ze niet zeggen: Op de bank van JdB? Die man wordt zooooo vergeten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:44 schreef ericahysterica het volgende:
oh ze moeten op de bank zitten het wordt spannunnnnnnnnd
wow geweldige inbreng weerquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Huh? Je kan toch ook zo zien dat Brian een crimineel is, dat hoeheettezeookalweer door haar vader misbruikt is, dat Lieke veel mediageiler dan de anderen is en dat Huub alles goed bedoelt. Dat ze allemaal veel dommer zijn dan de mensen die naar hun scherm zitten te staren in afwachting van een leven is echt wel zeker!
Touche!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat ze allemaal veel dommer zijn dan de mensen die naar hun scherm zitten te staren in afwachting van een leven is echt wel zeker!
Hoezo Voyeurquote:
We zijn in afwachting van de stemming!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Huh? Je kan toch ook zo zien dat Brian een crimineel is, dat hoeheettezeookalweer door haar vader misbruikt is, dat Lieke veel mediageiler dan de anderen is en dat Huub alles goed bedoelt. Dat ze allemaal veel dommer zijn dan de mensen die naar hun scherm zitten te staren in afwachting van een leven is echt wel zeker!
En de beelden zijn niet mooi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
zwarte dag in de kooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |