Nou, die Amanda kan er anders ook wat van..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie nog zonder gooi neigingen naar die domme snol luisteren.
is die slimmer dan Wilgo danquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil post van Willie Wortel. Wie zou dat zijn, Ton?
Snolquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda, Aman, del, amy manny? Wat is het nu...?
Geen gooineigingen. Eerder m'n wimpers eruit trek neigingen dus ik heb haar op mute gezet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie nog zonder gooi neigingen naar die domme snol luisteren.
kapster van Nasty,... vriendin van Satanaelquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:03 schreef SiRojK het volgende:
Wie is patricia?
Heb je een begrafenis of een bruiloft?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef DrsH het volgende:
Moet ik weer mijn zwarte pak tevoorschijn halen
Ik snij de cake wel aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef DrsH het volgende:
Moet ik weer mijn zwarte pak tevoorschijn halen
Ja maar die Patricia waar Natasia het over had is niet de kapster en dus ook niet de vriendin van Nathanael. Gewoon 'n vrouw die haar schrijft, zei ze net.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef RSie het volgende:
[..]
kapster van Nasty,... vriendin van Satanael
Klopt niet die haar doe Patricia maar een verdwaalde fanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar die Patricia waar Natasia het over had is niet de kapster en dus ook niet de vriendin van Nathanael. Gewoon 'n vrouw die haar schrijft, zei ze net.
Tetrisquote:
Niet alleen BAN, ze zijn alle 7 redelijk "dom". Er wordt wel eens gezegd hier dat Huub, Eric, Jaap en Wifebeater intelligent zijn, maar in werkelijkheid hebben alle 7 bewoners een standaard IQ (met Amanda en Natasja daar net iets onder). Huub en Jaap worden gezien als de slimsten, maar dat Huub vele overbodige feitjes uit z`n hoofd kan leren wilt nog niet zeggen dat ie een bovengemiddeld IQ heeft. En Jaap...tja, als schaker zou je verwachten dat hij het hoogste IQ heeft, maar een aantal domme acties van hem spreken dat weer tegen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat BAN volk is echt te dom heh ,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |