zou heel goed kunnen in DGk kan je niets uitsluitenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Even tussendoor: Zou het zo kunnen zijn dat, als de stemming in 3-3 blijft tussen Huub en Wifebeater, zij samen naar Istanbul gaan? (Ideedtje van mijn lief)
Vooral niet als je zijn eigen relatie in ogenschouw neemt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:28 schreef akveor het volgende:
Eric en waardigheid? Die Brian is echt niet van deze wereld.
Daar struikelde ik ook al overquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
"Ik heb gewoon zoiets van weetje."
Het gaat om de meerderheid der stemmen en die is nu 3-2-1 in favour voor Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Even tussendoor: Zou het zo kunnen zijn dat, als de stemming in 3-3 blijft tussen Huub en Wifebeater, zij samen naar Istanbul gaan? (Ideedtje van mijn lief)
Leuk gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://i16.tinypic.com/4u2f5vd.jpg]afbeelding][/url]
Ik denk.. dat als dat het geval is.. ze opeens enorm goed kunnen opschieten met elkaar en ze echt wel een gekke boel van gaan maken..quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
haha leuk gefotoshopt...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://i16.tinypic.com/4u2f5vd.jpg]afbeelding][/url]
Dat is niet de eindstemming, die volgt nog.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het gaat om de meerderheid der stemmen en die is nu 3-2-1 in favour voor Huub.
Klaar toch ?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik denk.. dat als dat het geval is.. ze opeens enorm goed kunnen opschieten met elkaar en ze echt wel een gekke boel van gaan maken..
Ik heb al 3x gegild binnen 4 minuten. Elke keer als iemand dat zegt ga ik keihard gillen omdat ik die behoefte dan voel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
"Ik heb gewoon zoiets van weetje."
Wat Delley in haar bledderkop heeft, zit voorlopig nog niet in haar kont.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef webextreme.nl het volgende:
Wat een praat van amanda.. die doet er ook echt alles aan!!
Voorlopig op Eric.quote:
Erg hé...dat kind zou bij mij in huis zo door het riool gespoeld wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Ooooooooow Amanda wat laat je je kennen, little backstabbing greedy bitch.
De siliconen beauty contest tussen Tas en Del is officieel gestart.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef Kinga het volgende:
Grappig dat Amanda dat gilletje met niks eronder draagt... logisch eigenlijk![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat Delley in haar bledderkop heeft, zit voorlopig nog niet in haar kont.![]()
Dus Huub heeft de meesten.quote:
waarom denk je???quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef Stupidisco het volgende:
Jezus wat is die Amanda erg bezig ! En waarom in godsnaam is Eric haar een verklaring schuldig
Bovenstaande quote las ik dus pas nadat ik eerst alles had gelezen..ik dacht echt dat Huub het had geschreven...quote:deze site bevat interpretaties van gedachtes en reacties van derden die niet geschreven worden door de persoon in kwestie
Die fles is wel aardig dichtbij.quote:
Als het er op aankomt zijn ze volgens mij allebei wel bereid iemand even te trekken voor een stem....quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef riri het volgende:
[..]
waarom denk je???
drie maal raden
die wil stemmen trekken
Tuurlijk niet. Dat zou haar liefje nooit doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef Meganog het volgende:
Eric vertelt over de deal tussen Huub en Brian om eerst Eric en dan Amanda eruit te stemmen.
Amanda gelooft het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |