dat denkt ze iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:02 schreef Taurus het volgende:
Luisteren er wel mensen naar dat voorlezen?Kijken haar kinderen dat iedere dag?
![]()
Wijn op temperatuur en boksbeugel bij de hand?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:03 schreef Reza-impreza het volgende:
de spanning stijgt merkbaar bij de bewoners,een ieder uit dat op zijn/haar manier. huub draait plaatjes, jaap scheldt en klaagt, brian wiebelt ,
Misschien gaat aDEL wel iemand hoeken vanavondquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Amanda is al flink aan de wijn. Leuk, heb er zin in!
Mocht Huub de stemming winnen dan mag ik hopen dat hij dat Amanda en Brian toch even stevig inwrijft...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien gaat aDEL wel iemand hoeken vanavond
Hey mierenneukers hier... er schrijft hier iemand zowiezo... afmaken maar?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Amanda als je mijn voeten gaat masseren, krijg je mijn stem.
Ze maken zich zorgen over wanneer ze gaan eten.
Jaap: Ik ga zowiezo Chinees bestellen.
NEE je kunt nu niet weg hoor het begint nu............doe maar een boterhammetjequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Ik ga vroeg in de pannen roeren, ik wil er straks helemaal klaar voor zitten,later![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://i16.tinypic.com/4u2f5vd.jpg]afbeelding][/url]
Zijn zijn handen geboeid?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ennn dit in de herhaling, zo ongeveer nu. En daarna eigenlijk het belangrijkste: "En nu vind ik dus dat mijn stem uit gaat naar Amanda. Tot zo ver. Voor nu. Eigenlijk"quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Taurus het volgende:
Brian: " Ik gun 't Huub niet, hij scheldt met kanker, hij toont geen respect, hij toont ook geen respect voor mensen heen en weer duwen"![]()
En ook nog ff tegen Eric: "hij heeft jou ook uitgescholden voor flikker" en tegen Jaap: "Jij bent ook slachtoffer geweest van Huub".
Dat moet je niet zeggen als je zelf vrouwen hebt gemept, Huub hebt gemept, Jaap heeft uitgescholden etc.
Klaar!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geven jullie een seintje als Brian klaar is ?
Dat slaat nergens op, dan kan ie net zo goed naar Eric.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef akveor het volgende:
NEEEE niet naar Amanda.... zoals Natasia wil met d'r compenseren.
Correctie, hij noemde haar een vieze vuile tyfushoerquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:21 schreef tipsch het volgende:
Maar aDEL, je BENT een vies vuil tyfuswijf!
Precies dat, zoals zelfs haar vriendje de wifebeater haar ook al heeft genoemd, een vieze vuile tyfushoer!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Correctie, hij noemde haar een vieze vuile tyfushoer
hahaha MLAO. en hebben de 2 gevangenbewaarders hetzelfde kapsel als De rat?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |