dat denkt ze iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:02 schreef Taurus het volgende:
Luisteren er wel mensen naar dat voorlezen?Kijken haar kinderen dat iedere dag?
![]()
Wijn op temperatuur en boksbeugel bij de hand?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:03 schreef Reza-impreza het volgende:
de spanning stijgt merkbaar bij de bewoners,een ieder uit dat op zijn/haar manier. huub draait plaatjes, jaap scheldt en klaagt, brian wiebelt ,
Misschien gaat aDEL wel iemand hoeken vanavondquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Amanda is al flink aan de wijn. Leuk, heb er zin in!
Mocht Huub de stemming winnen dan mag ik hopen dat hij dat Amanda en Brian toch even stevig inwrijft...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien gaat aDEL wel iemand hoeken vanavond
Hey mierenneukers hier... er schrijft hier iemand zowiezo... afmaken maar?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Amanda als je mijn voeten gaat masseren, krijg je mijn stem.
Ze maken zich zorgen over wanneer ze gaan eten.
Jaap: Ik ga zowiezo Chinees bestellen.
NEE je kunt nu niet weg hoor het begint nu............doe maar een boterhammetjequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Ik ga vroeg in de pannen roeren, ik wil er straks helemaal klaar voor zitten,later![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://i16.tinypic.com/4u2f5vd.jpg]afbeelding][/url]
Zijn zijn handen geboeid?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ennn dit in de herhaling, zo ongeveer nu. En daarna eigenlijk het belangrijkste: "En nu vind ik dus dat mijn stem uit gaat naar Amanda. Tot zo ver. Voor nu. Eigenlijk"quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Taurus het volgende:
Brian: " Ik gun 't Huub niet, hij scheldt met kanker, hij toont geen respect, hij toont ook geen respect voor mensen heen en weer duwen"![]()
En ook nog ff tegen Eric: "hij heeft jou ook uitgescholden voor flikker" en tegen Jaap: "Jij bent ook slachtoffer geweest van Huub".
Dat moet je niet zeggen als je zelf vrouwen hebt gemept, Huub hebt gemept, Jaap heeft uitgescholden etc.
Klaar!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geven jullie een seintje als Brian klaar is ?
Dat slaat nergens op, dan kan ie net zo goed naar Eric.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef akveor het volgende:
NEEEE niet naar Amanda.... zoals Natasia wil met d'r compenseren.
Correctie, hij noemde haar een vieze vuile tyfushoerquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:21 schreef tipsch het volgende:
Maar aDEL, je BENT een vies vuil tyfuswijf!
Precies dat, zoals zelfs haar vriendje de wifebeater haar ook al heeft genoemd, een vieze vuile tyfushoer!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Correctie, hij noemde haar een vieze vuile tyfushoer
hahaha MLAO. en hebben de 2 gevangenbewaarders hetzelfde kapsel als De rat?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
zou heel goed kunnen in DGk kan je niets uitsluitenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Even tussendoor: Zou het zo kunnen zijn dat, als de stemming in 3-3 blijft tussen Huub en Wifebeater, zij samen naar Istanbul gaan? (Ideedtje van mijn lief)
Vooral niet als je zijn eigen relatie in ogenschouw neemt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:28 schreef akveor het volgende:
Eric en waardigheid? Die Brian is echt niet van deze wereld.
Daar struikelde ik ook al overquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
"Ik heb gewoon zoiets van weetje."
Het gaat om de meerderheid der stemmen en die is nu 3-2-1 in favour voor Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Even tussendoor: Zou het zo kunnen zijn dat, als de stemming in 3-3 blijft tussen Huub en Wifebeater, zij samen naar Istanbul gaan? (Ideedtje van mijn lief)
Leuk gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik denk.. dat als dat het geval is.. ze opeens enorm goed kunnen opschieten met elkaar en ze echt wel een gekke boel van gaan maken..quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
haha leuk gefotoshopt...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat is niet de eindstemming, die volgt nog.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het gaat om de meerderheid der stemmen en die is nu 3-2-1 in favour voor Huub.
Klaar toch ?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik denk.. dat als dat het geval is.. ze opeens enorm goed kunnen opschieten met elkaar en ze echt wel een gekke boel van gaan maken..
Ik heb al 3x gegild binnen 4 minuten. Elke keer als iemand dat zegt ga ik keihard gillen omdat ik die behoefte dan voel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
"Ik heb gewoon zoiets van weetje."
Wat Delley in haar bledderkop heeft, zit voorlopig nog niet in haar kont.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef webextreme.nl het volgende:
Wat een praat van amanda.. die doet er ook echt alles aan!!
Voorlopig op Eric.quote:
Erg hé...dat kind zou bij mij in huis zo door het riool gespoeld wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Ooooooooow Amanda wat laat je je kennen, little backstabbing greedy bitch.
De siliconen beauty contest tussen Tas en Del is officieel gestart.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef Kinga het volgende:
Grappig dat Amanda dat gilletje met niks eronder draagt... logisch eigenlijk![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat Delley in haar bledderkop heeft, zit voorlopig nog niet in haar kont.![]()
Dus Huub heeft de meesten.quote:
waarom denk je???quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef Stupidisco het volgende:
Jezus wat is die Amanda erg bezig ! En waarom in godsnaam is Eric haar een verklaring schuldig
Bovenstaande quote las ik dus pas nadat ik eerst alles had gelezen..ik dacht echt dat Huub het had geschreven...quote:deze site bevat interpretaties van gedachtes en reacties van derden die niet geschreven worden door de persoon in kwestie
Die fles is wel aardig dichtbij.quote:
Als het er op aankomt zijn ze volgens mij allebei wel bereid iemand even te trekken voor een stem....quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef riri het volgende:
[..]
waarom denk je???
drie maal raden
die wil stemmen trekken
Tuurlijk niet. Dat zou haar liefje nooit doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef Meganog het volgende:
Eric vertelt over de deal tussen Huub en Brian om eerst Eric en dan Amanda eruit te stemmen.
Amanda gelooft het niet.
Hoe dan ook, een normale baan zal ze nooit accepteren, dus ze is gedoemd in bepaalde millieus te blijven hangen, helaas net zoals haar zusjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat zou haar liefje nooit doen.
Dat kind komt ooit nog van zo'n kouwe kermis thuis... Maar dan warmt ze zich wel weer aan een andere kermisklant.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat zou haar liefje nooit doen.
Dat kind komt ooit nog van zo'n kouwe kermis thuis... Maar dan warmt ze zich wel weer aan een andere kermisklant.
Dit is de weblog van Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Katewalker het volgende:
http://goudenhuuub.web-log.nl/
[..]
Bovenstaande quote las ik dus pas nadat ik eerst alles had gelezen..ik dacht echt dat Huub het had geschreven...![]()
Voor half 11quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef juliaatje het volgende:
Ik heb morgen (godzijdank) mn laatste examen, dus ik ben hard aan het leren,
maar ik wil eigenlijk vanavond wel de Turkije stemming zien!!!
Maar weet iemand hoelaat deze stemming is???
(zodat ik niet mn hele avond verspil door achter de streams te hangen)
Krijgt em sowieso niet van Lieke en ook niet van Huub lijkt me.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe de stemming gaat aflopen.
Ik ben bang dat de streamers gefrustreerd gaan achter blijven.
En dat Amanda gaat.
Die krijgt alles omdat ze zogenaamd neutraal is.
Nadat Huub worst heeft gegooid naar Brian gooit Natasia ook allemaal eten op Huub en Amanda geeft Huub een harde duw..soheee..dat had ik ook nog niet gezien..quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef burtbeej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JWWDbVxLyeY&eurl=http%3A%2F%2Fgoudenhuuub%2Eweb%2Dlog%2Enl%2F
haha nog niet gezien, prachtig.
Uiterlijk 22:30 (dan moet het rond zijn)quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef juliaatje het volgende:
Lieke wilde de eerste keer ook al op Amanda stemmen en huub gaat voor snollie ook wel overstag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:47 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Krijgt em sowieso niet van Lieke en ook niet van Huub lijkt me.
Maar dat is toch ook logisch, hoe moet dat arme kind in godsnaam rondkomen van ¤ 633,= per maand??quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een normale baan zal ze nooit accepteren, dus ze is gedoemd in bepaalde millieus te blijven hangen, helaas net zoals haar zusjes.![]()
Zo hard als vandaag heb ik Amanda nog niet zien werken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:48 schreef riri het volgende:
zo sluw als amanda nu is....gatver....
Ik zou zeker vanaf 22.00 uur achter de streams willen zitten...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef juliaatje het volgende:
Ze heeft Eric z'n stem nodig, daarom.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef Stupidisco het volgende:
waarom bemoeit ze zich zo ontzettend met Huub & Eric....
Als ze vanavond niet gaat ,maakt ze me een oorlog tegen Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo hard als vandaag heb ik Amanda nog niet zien werken.
Natasia kreeg hem na de valentijnsstemming.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als ze vanavond niet gaat ,maakt ze me een oorlog tegen Huub.
Doet ze na elke stemming.
Arme Huub die krijgt vanavond alles over zich heen.
Zoals gewoonlijk.
quote:
ff googelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
Ik verzamel bekende Nederlanders. Groetjes Doriene Bijl
Dus toch een omgebouwde?quote:
Dat was de enige keer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia kreeg hem na de valentijnsstemming.![]()
Dat was wel de leukste, die tegen Natasia. Dan blijkt dus hoe zo'n rancuneus kleutertje ze eigenlijk is. Die wil ik nog een keer zien. Amanda vs Natasia is geweldige televisie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was de enige keer.
Meestal is Huub de pineut.
En Huub kan een etter zijn maar steeds ruzie met Huub word knap irritant.
Huub gunt iedereen altijd alles.
Zelfs Brian dat hij naar Natas mocht.
En zelf krijgt hij nooit iets.
Ik kan het verdragen omdat ik weet met wie ze verloofd is!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef Marrije het volgende:
Ik word gék van dat gedram van Amanda.
Nee, ik heb net van stream gewisseld, ik word echt gek van dat mens en dat heb ik niet snel!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie nog zonder gooi neigingen naar die domme snol luisteren.
Ik las 'verdoofd'quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan het verdragen omdat ik weet met wie ze verloofd is!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |