Hoe dan ook, een normale baan zal ze nooit accepteren, dus ze is gedoemd in bepaalde millieus te blijven hangen, helaas net zoals haar zusjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat zou haar liefje nooit doen.
Dat kind komt ooit nog van zo'n kouwe kermis thuis... Maar dan warmt ze zich wel weer aan een andere kermisklant.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat zou haar liefje nooit doen.
Dat kind komt ooit nog van zo'n kouwe kermis thuis... Maar dan warmt ze zich wel weer aan een andere kermisklant.
Dit is de weblog van Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Katewalker het volgende:
http://goudenhuuub.web-log.nl/
[..]
Bovenstaande quote las ik dus pas nadat ik eerst alles had gelezen..ik dacht echt dat Huub het had geschreven...![]()
Voor half 11quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef juliaatje het volgende:
Ik heb morgen (godzijdank) mn laatste examen, dus ik ben hard aan het leren,
maar ik wil eigenlijk vanavond wel de Turkije stemming zien!!!
Maar weet iemand hoelaat deze stemming is???
(zodat ik niet mn hele avond verspil door achter de streams te hangen)
Krijgt em sowieso niet van Lieke en ook niet van Huub lijkt me.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe de stemming gaat aflopen.
Ik ben bang dat de streamers gefrustreerd gaan achter blijven.
En dat Amanda gaat.
Die krijgt alles omdat ze zogenaamd neutraal is.
Nadat Huub worst heeft gegooid naar Brian gooit Natasia ook allemaal eten op Huub en Amanda geeft Huub een harde duw..soheee..dat had ik ook nog niet gezien..quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef burtbeej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JWWDbVxLyeY&eurl=http%3A%2F%2Fgoudenhuuub%2Eweb%2Dlog%2Enl%2F
haha nog niet gezien, prachtig.
Uiterlijk 22:30 (dan moet het rond zijn)quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef juliaatje het volgende:
Lieke wilde de eerste keer ook al op Amanda stemmen en huub gaat voor snollie ook wel overstag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:47 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Krijgt em sowieso niet van Lieke en ook niet van Huub lijkt me.
Maar dat is toch ook logisch, hoe moet dat arme kind in godsnaam rondkomen van ¤ 633,= per maand??quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een normale baan zal ze nooit accepteren, dus ze is gedoemd in bepaalde millieus te blijven hangen, helaas net zoals haar zusjes.![]()
Zo hard als vandaag heb ik Amanda nog niet zien werken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:48 schreef riri het volgende:
zo sluw als amanda nu is....gatver....
Ik zou zeker vanaf 22.00 uur achter de streams willen zitten...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef juliaatje het volgende:
Ze heeft Eric z'n stem nodig, daarom.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef Stupidisco het volgende:
waarom bemoeit ze zich zo ontzettend met Huub & Eric....
Als ze vanavond niet gaat ,maakt ze me een oorlog tegen Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo hard als vandaag heb ik Amanda nog niet zien werken.
Natasia kreeg hem na de valentijnsstemming.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als ze vanavond niet gaat ,maakt ze me een oorlog tegen Huub.
Doet ze na elke stemming.
Arme Huub die krijgt vanavond alles over zich heen.
Zoals gewoonlijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |