Die valt ook niet voor haar tieten, een lastige voor haarquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het lukt haar maar niet om Eric om te praten.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het lukt haar maar niet om Eric om te praten.
Dat zal niet snel gebeuren. Amanda heeft daarvoor al téveel geslikt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef riri het volgende:
wat hoop ik vanavond bij de stemming dat amanda zich verslikt in haar eigen speeksel
Dit is het niveau waar de redaktie voor gekozen heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
Dat dit mag is dus schandalig.
Had ik het fout gespeld..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:17 schreef DrsH het volgende:
Ziju zal hoogstwaarschijnlijk gaan werken als ERECTIEsecretaresse in de hoerenkast van Amanda
Iedereen die het lef heeft Natasia of Brian te dwarsbomen krijgt vroeger of later dit soort dreigementen vanuit de criminele kring waarin ze blijkbaar verkeren. Zeer kwalijk dat dit soort serieuze zaken door de redactie worden toegestaan.quote:
dat bedoel ik jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef SiRojK het volgende:
Die foto's moeten zogenaamd weggehaald worden, jammer dat heel NL er nu al een Prnt Scrn van heeft gemaakt
Inderdaad. Stel je voor dat je voor een grote order een bedrijf belt, en je krijgt haar aan de lijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nu nog iemand zoeken die haar aanneemt
Ik geloof er geen ruk van, wellicht heeft een bepaald persoon een keertje lopen sparren in dat sportschooltje van haar exquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Iedereen die het lef heeft Natasia of Brian te dwarsbomen krijgt vroeger of later dit soort dreigementen vanuit de criminele kring waarin ze blijkbaar verkeren. Zeer kwalijk dat dit soort serieuze zaken door de redactie worden toegestaan.
dit is het meest ernstige delict wat ik tot nu toe gezien heb in dgk voor wat betreft het geweldquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Iedereen die het lef heeft Natasia of Brian te dwarsbomen krijgt vroeger of later dit soort dreigementen vanuit de criminele kring waarin ze blijkbaar verkeren. Zeer kwalijk dat dit soort serieuze zaken door de redactie worden toegestaan.
Hahahahah... Maar hoezo zou ze secretaresse worden? Ze moet toch voor haar kinderen zorgen, net zoals haar moeder dat zo (WEL!!!) goed deedquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel je voor dat je voor een grote order een bedrijf belt, en je krijgt haar aan de lijn![]()
Bij het eerste gesnerp hang je al op, en je belt een ander bedrijf![]()
Pikt ze niet. Via nummerherkenning komt ze achter je aan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel je voor dat je voor een grote order een bedrijf belt, en je krijgt haar aan de lijn![]()
Bij het eerste gesnerp hang je al op, en je belt een ander bedrijf![]()
Zit Huub dan bij de buren soms?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Uniek, Lieke die niet achter Huub aanloopt.
Hoe kan jij nou zien aan televisiebeelden wat iemand's iq is? Dat kan je alleen meten met een test. Het zou mij niets verbazen als Jaap hoger dan gemiddeld scoort. Beetje maf is ie wel...Maar goed jij kan dat blikbaar zien of ben je zelf een nieuwetijdskind ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet alleen BAN, ze zijn alle 7 redelijk "dom". Er wordt wel eens gezegd hier dat Huub, Eric, Jaap en Wifebeater intelligent zijn, maar in werkelijkheid hebben alle 7 bewoners een standaard IQ (met Amanda en Natasja daar net iets onder). Huub en Jaap worden gezien als de slimsten, maar dat Huub vele overbodige feitjes uit z`n hoofd kan leren wilt nog niet zeggen dat ie een bovengemiddeld IQ heeft. En Jaap...tja, als schaker zou je verwachten dat hij het hoogste IQ heeft, maar een aantal domme acties van hem spreken dat weer tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |