Dat is positieve discriminatie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
En hoe noem je het als vrouwen gratis ergens naar binnen mogen en mannen niet of dat vrouwen gratis mogen drinken binnen en mannen niet? Dat komt namelijk veel vaker voor dan waar het in je openingspost over gaat alleen heb ik je daar nooit over zien klagen, homo's zijn zeker een grotere fascinatie voor je ofzo?
dizzkriminatie!! wo'allah bilah!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef desiredbard het volgende:
NEE HET GAAT MIJ OVER HET FEIT DAT DISCRIMINATIE DISCRIMINATIE IS EN BLIJFT.
Als ze het belang van een hetero-kroeg hard weten te maken voor de rechter...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef opgebaarde het volgende:
Toch is het wel apart, dus een Australische kroeg zou nu ook homo's mogen weren?
Lijkt mij terecht ... en daar ook niet over zeuren danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is positieve discriminatie.
Toch is het wel apart, dus een Australische kroeg zou nu ook homo's mogen weren?
Inderdaad. En als ze dan een kroeg voor zichzelf willen, is het WEER niet goed. Het zijn steeds dezelfde homofoben die schuimbekkend tekeer gaan. Ze zijn zo hypocriet als de pest. Als homo's worden onderdrukt in landen als Polen, Rusland en Letland reageren ze schouderophalend: ''Je weet dat je in dat land woont, moet je maar niet homo zijn" enzovoort. Maar als dan ergens in Australië één bar is waar hetero's niet naar binnen mogen, zijn ze vol verontwaardigd. Dan is het ineens discriminatie. Dan gaan ze ineens op hun strepen staan en omgekeerde rechten eisen, enzovoort.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef MasterPeace het volgende:
Idd, mocht er tussen de 70.000.000 reclames waarin allemaal ideale hetero gezinnen en verliefde hetero stellen uitgebeeld worden er een keertje een homo koppel tussen zitten, dan schuimbekt dergelijk volk vol woede "gatverdamme die vieze homo's zitten constant hun walgelijke levenswijze aan ons normale mensen op te dringen!"![]()
Zeg het is maar 90% de bevolking die hetero isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze dan een kroeg voor zichzelf willen, is het WEER niet goed. Het zijn steeds dezelfde homofoben die schuimbekkend tekeer gaan. Ze zijn zo hypocriet als de pest. Als homo's worden onderdrukt in landen als Polen, Rusland en Letland reageren ze schouderophalend: ''Je weet dat je in dat land woont, moet je maar niet homo zijn" enzovoort. Maar als dan ergens in Australië één bar is waar hetero's niet naar binnen mogen, zijn ze vol verontwaardigd. Dan is het ineens discriminatie. Dan gaan ze ineens op hun strepen staan en omgekeerde rechten eisen, enzovoort.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
NIEUWSFLITS
"Ze" zijn geen homogene groep. (Ja, dat is een woordgrap)
Eigenlijk is geen enkele groep homogeen, en zeker niet zo'n enorme groep.
Leer ermee leven.
Jamaar, als er een statistische groep bestaat, en 1 iemand binnen die groep doet iets, dan is heel de groep daar toch verantwoordelijk voor!? Het kan toch niet zo zijn dat!
Ja en? Wat is je punt? Omdat er meer hetero's dan homo's zijn, hebben hetero's meer recht van spreken of weegt de mening van een hetero zwaarder? Opmerkingen als de jouwe zijn illustratief voor de bekrompenheid van sommige mensen... *zucht*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:14 schreef desiredbard het volgende:
Zeg het is maar 90% de bevolking die hetero is![]()
Het krioelt hier op Fok van de homofoben. Ik ga ze echt niet allemaal individueel opsommen. Je voelt je kennelijk aangesproken. Ik plak het label 'homofoob' niet op mensen die het ergens niet mee eens zijn. Ik ben zelf ook geen voorstander van een kroeg waar hetero's niet naar binnen mogen. Ik geloof sowieso niet in apartheid of scheiding van groepen mensen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:37 schreef sp3c het volgende:
klets niet, ik ben niet homofoob. nu ben je van hetzelfde niveau bezig als Meki die iedereen die het niet met hem eens is moslimhaat verwijt
Nee even veel Dat heet democratie....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja en? Wat is je punt? Omdat er meer hetero's dan homo's zijn, hebben hetero's meer recht van spreken of weegt de mening van een hetero zwaarder? Opmerkingen als de jouwe zijn illustratief voor de bekrompenheid van sommige mensen... *zucht*
quote:Het krioelt hier op Fok van de homofoben. Ik ga ze echt niet allemaal individueel opsommen. Je voelt je kennelijk aangesproken. Ik plak het label 'homofoob' niet op mensen die het ergens niet mee eens zijn. Ik ben zelf ook geen voorstander van een kroeg waar hetero's niet naar binnen mogen. Ik geloof sowieso niet in apartheid of scheiding van groepen mensen.
Ik doe hetzelfdequote:Ik stelde alleen de hypocrisie van sommigen aan de kaak. Van die types die voortdurend lopen te zeiken over elke krimp die een homo geeft. In mijn vorige bericht heb ik het duidelijk genoeg verwoord. Dat ga ik dus niet nog een keer doen.
Heb je er ooit van gehoord dat een democratie pas kan bestaan als de minderheid tegen de (wil van de) meerderheid beschermt wordt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee even veel Dat heet democratie....
[..]
Aye, maar het kan niet worden de wil van de minderheid regeert.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heb je er ooit van gehoord dat een democratie pas kan bestaan als de minderheid tegen de (wil van de) meerderheid beschermt wordt?
Onzin. Iedereen moet rekening houden met iedereen. Je hoeft het niet eens te zijn met de leefstijl van een ander, maar dat is geen vrijbrief om die ander te discrimineren of het leven zuur te maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef desiredbard het volgende:
Nee even veel. Dat heet democratie....
Maar 10% heeft zich wel aan te passen naar 90% en niet andersom
En reclames en film zouden een afspiegeling daar van moeten zijn
Is inderdaad net zo hypocriet. Je zult mij dan ook geen van beiden zien goedkeuren of verdedigen. Maar van die mensen die zo scherp de 'discriminatie van hetero's' aan de kaak stellen, zou ik in topics over schendingen van homo-rechten wel eens wat meer willen zien dan alleen schouder-ophalen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef desiredbard het volgende:
Ik doe hetzelfde. De hypocrisy van bepaalde figuren dat je een bende geitenneuckers niet bij de ingang van een disco mag weigeren ...maar vrouwenneuckers wel.
laat ik jou meteen de schuld geven van dutroux, ed gein, idi amim, mao, hitler etc, want ja, dat zijn allemaal hetero's en die excessen in de heterogemeenschap daar moeten we een aversie door krijgen he.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En reclames en film zouden een afspiegeling daar van moeten zijn
[..]
![]()
Dan zijn we het daar dus eens.
Ik denk dat de homo's zich in een kwaad daglicht stellen door dit soort excessen, en dat de gemiddelde hetero, hier ten onrechte een aversie krijgt.
[..]
Ik doe hetzelfde
De hypocrisy van bepaalde figuren dat je een bende geitenneuckers niet bij de ingang van een disco mag weigeren ...maar vrouwenneuckers wel.
DUS>>>>>quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen moet rekening houden met iedereen. Je hoeft het niet eens te zijn met de leefstijl van een ander, maar dat is geen vrijbrief om die ander te discrimineren of het leven zuur te maken.
Zelf ben ik instaat daar de schouders op rte halen vanwege het huilnicht gehalte.quote:Is inderdaad net zo hypocriet. Je zult mij dan ook geen van beiden zien goedkeuren of verdedigen. Maar van die mensen die zo scherp de 'discriminatie van hetero's' aan de kaak stellen, zou ik in topics over schendingen van homo-rechten wel eens wat meer willen zien dan alleen schouder-ophalen.
Als we op die manier beginnen ..... de meeste pederasten blijken homosexuele neigingen te hebben......quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
laat ik jou meteen de schuld geven van dutroux, ed gein, idi amim, mao, hitler etc, want ja, dat zijn allemaal hetero's en die excessen in de heterogemeenschap daar moeten we een aversie door krijgen he.
leuk dat je weer los bent gelaten uit je bankooitje, maar slimmer wordt je er echt niet op.
Omdat ook mannen geweigerd mogen worden op Ladies Night.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef desiredbard het volgende:
Waarom mogen hetero's geweigerd worden?????
Ik vind geslacht daar iets anders....maar mischien een andere discussie waard, ik bedoel ze willen ook lid van de golfclub worden ...en dat moet niet kunnen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat ook mannen geweigerd mogen worden op Ladies Night.
En omdat 65-plussers korting krijgen in 't OV.
Waarom is dat wat anders? Het heeft bijkbaar te maken met een bepaalde 'doelgroep' die men binnen wil hebben. 'k Vind de gelijkenis wel treffend eigenlijk.quote:
Geaardheid speelt geen rol in het OV, maar wél in het uitgaansleven.quote:En wat nu als we alleen heterosexuele 65+ plussers korting geven?
Door wie?quote:De eerste de beste die in een kroeg een homo gaat lopen jennen puur en alleen omdat ie homo is (en niet omdat ie een hufterige drionken teringlijer is) zal toch echt "aangesproken" worden
Dus nu vind je het jennen om geaardheid wél in orde?quote:Maar vanaf zal ik denk ik mijn schouders maar ophalen en denken...ach had ie maar naar de "Gays Only" moeten gaan.
Zeg ik dan dat ik vind dat hetero's mogen worden geweigerd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef desiredbard het volgende:
Waarom mogen hetero's geweigerd worden?
Een homo die opkomt voor zijn rechten, is bij jou dus meteen een huilnicht? Zegt meer over jou dan over die huilnichten, eerlijk waar. Als je een tik op je waffel krijgt, zal dat MEESTAL een gevolg zijn van je gedrag. Anders wordt het als je die tik krijgt, omdat je zwart haar hebt, blauwe ogen hebt, of een blanke huidskleur. Als je iemand een tik geeft omdat hij homo is, heet dat inderdaad potenrammen. Niet door homo's bedacht hoor, die term. Maar door knokploegjes die met dit doel op pad gingen. Afkomst, oriëntatie of andere uiterlijke kenmerken doen HELAAS heel veel en heel vaak terzake als het aankomt op geweld tussen mensen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef desiredbard het volgende:
Zelf ben ik instaat daar de schouders op rte halen vanwege het huilnicht gehalte. Als ik in of buiten een kroeg een tik op me waffel krijg is dat al dan niet mijn eigen schuld Als ik hem geef is dat al dan niet een ander zijn schuld.....tenzij het een homo is wat dan ben je potenrammer. Afkomts orientatie ed doet niet terzake , althans niet zoveel als men wil doen geloven.
Dat doe ik dus WEL, dat over één kam scheren. Iedereen bij het onderwerp homo's meteen over parades en boten begint, iedereen die alleen maar termen als flikker en nichten gebruikt, iedereen die het houden van een gay pride (slechts 1 dag per jaar) als recalcitrant gedrag betitelt en die zich bedient van clichés over handtasjes, is voor mij een homohatende Neanderthaler.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef desiredbard het volgende:
Ik zeg niet dat er geen homohatende neanderthalers zijn maar haal die niet over één kam met jan de man die kots ziek is van handtasjes parades, lulslingerende bootnichten en ander special recalcitrant gedrag van een 10% minderheid in de bevolking. Persoonlijk vind ik iedereen een enorme hufter totdat hij zij het tegendeel bewezen heeft
Oja, ben je er ook zo eentje die bij een verkrachting roept dat de vrouw maar niet zo'n kort rokje had moeten aantrekken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:00 schreef desiredbard het volgende:
Maar als ze hun eigen kroeg hebben..... och dan had hij daar maar heen gegegaan
Nu ben je echt aan het provoceren he....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, ben je er ook zo eentje die bij een verkrachting roept dat de vrouw maar niet zo'n kort rokje had moeten aantrekken?
Ik probeer een logica te ontdekken in jouw denken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef desiredbard het volgende:
Nu ben je echt aan het provoceren he....
Oh, die homo die 'gejend' wordt heeft jou onheus bejegend? Hoe dan?quote:Maar waarom zal ik het opnemen voor een groepering die mij onheus bejegent....![]()
Jij haalt scheert dus wel alle homo's over één kam zie ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef desiredbard het volgende:
(Ik zeg niet dat er geen homohatende neanderthalers zijn maar haal die niet over een kam met jan de man die kots ziek is van handtasjes parades, lulslingerende bootnichten en ander special recalcitrant gedrag van een 10% 0.2% minderheid in de bevolking)
wat een verhaalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het krioelt hier op Fok van de homofoben. Ik ga ze echt niet allemaal individueel opsommen. Je voelt je kennelijk aangesproken. Ik plak het label 'homofoob' niet op mensen die het ergens niet mee eens zijn.
god, was het te subtiel???quote:Ik stelde alleen de hypocrisie van sommigen aan de kaak. Van die types die voortdurend lopen te zeiken over elke krimp die een homo geeft. In mijn vorige bericht heb ik het duidelijk genoeg verwoord. Dat ga ik dus niet nog een keer doen.
Nu?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:45 schreef sp3c het volgende:
maar het gaat mij om het feit dat je nu een kroeg hebt waar je mensen op grond van geaardheid kunt weigeren
Goh wat weet jij er winig van zeg... Alsof 10% van een democratie niets in te brengen heeft - CU heeft toch wel wat meer macht dan dat hmm?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wie bedoel je toch continue met ZE, ik ben homo maar kom zelden in gaytenten, heb je het ook over mij?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:00 schreef desiredbard het volgende:
dat was aanspreken met mijn "'s
Alles dat een handtasje lastigvalt ...of zij nu tieten heeft ....of hij niet..... zal "onderhouden" worden
Maar als ze hun eigen kroeg hebben..... och dan had hij daar maar heen gegegaan
Jij bent geen echte homo, jij houdt van voetbalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie bedoel je toch continue met ZE, ik ben homo maar kom zelden in gaytenten, heb je het ook over mij?
Ik speel in een hetero teamquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent geen echte homo, jij houdt van voetbal
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Floripas het volgende:
Ja, bah, vies, elkaar maar de hele dag met HIV inspuiten.
Ik ken het. Ik ken aardige hetero's, maar je hebt ook van die gasten die het constant alleen maar over vrouwen kunnen hebben, zo vervelend! Of die steeds hun zogenaamde mannelijkheid willen benadrukken. Op een gegeven moment weet ik echt wel dat ze hun leuter in vrouwen hangen, dat hoef ik niet steeds opnieuw te horenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik speel in een hetero team![]()
![]()
Ik heb op zich niks tegen hetero's, ik heb zelf een goede collega die hetero is, eigenlijk zie je het helemaal niet aan hem.
Zolang ie niet aan me zit vind ik het eigenlijk wel best, maar sommige van die hetero's, die verpesten het echt voor hem, wel zielig voor hem.
Waarom is discrimineren op grond van het hebben van een onsje vlees meer of minder tussen de benen ineens wél terechtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Lijkt mij terecht ... en daar ook niet over zeuren dan
Worden alle hetero's met kinderen er dan ook op aangekeken door homo's dat sommige hetero's hun kinderen sexueel misbruiken of fysiek en/of geestelijk mishandelen? dat sommige hetero's hun partner mishandelen? of hoerenlopen en vreemdgaan of zelfs stiekem homoseks hebben op afgelegen parkeerplaatsen? of dat sommige hetero's hun onopgevoede koters tot diep in de nacht op straat rotzooi laten trappen? of dat sommige hetero's hun hele gezin of hun kinderen om het leven brengen zoals dat de afgelopen jaren nogal vaak is gebeurt!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef desiredbard het volgende:
Ik denk dat de homo's zich in een kwaad daglicht stellen door dit soort excessen, en dat de gemiddelde hetero, hier ten onrechte een aversie krijgt.
Precies!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
Iedereen die bij het onderwerp homo's meteen over parades en boten begint, iedereen die alleen maar termen als flikker en nichten gebruikt, iedereen die het houden van een gay pride (slechts 1 dag per jaar) als recalcitrant gedrag betitelt en die zich bedient van clichés over handtasjes, is voor mij een homohatende Neanderthaler.
Homos zijn zowiezo slimmer en succesvoller als heteros vandaar die jalouziequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:16 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Worden alle hetero's met kinderen er dan ook op aangekeken door homo's dat sommige hetero's hun kinderen sexueel misbruiken of fysiek en/of geestelijk mishandelen? dat sommige hetero's hun partner mishandelen? of hoerenlopen en vreemdgaan of zelfs stiekem homoseks hebben op afgelegen parkeerplaatsen? of dat sommige hetero's hun onopgevoede koters tot diep in de nacht op straat rotzooi laten trappen? of dat sommige hetero's hun hele gezin of hun kinderen om het leven brengen zoals dat de afgelopen jaren nogal vaak is gebeurt!?
Of zijn homo's dan toch gemiddeld wat intelligenter dan de gemiddelde hetero om meteen een aversie tegen hetero's in het algemeen te hebben omdat sommigen onder de hetero's zich misdragen? (Het zijn maar vragen hoor)
Zoiets komt beter over zonder spelfoutenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Homos zijn zowiezo slimmer en succesvoller als heteros vandaar die jalouzie
Ehm, nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:39 schreef sp3c het volgende:
toch is elke hetero in de gaybar aan het 'aapjeskijken'
homofobie heeft echt nul komma noppes te maken met alcoholgebruik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, nee.
Het gros van de hetero's zijn vrouwen die rustig willen uitgaan, zonder lastig gevallen te worden door hetero mannen die zich misdragen. Van mij mag er wel wat vaker uitgaansverboden uitgedeeld worden aan misdragende heteromannetjes. Zeg maar, een flinke schoonmaakactie, zodat het uitgaansleven weer een sociale aangelegenheid wordt, en geen drinkwedstrijd, wat het nu is.
Duh.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
homofobie heeft echt nul komma noppes te maken met alcoholgebruik.
ik drink om het dronken worden, anders zou ik wel spa bestellen. de uitgaanscultuur is toch niet zo slecht? in de reguliersdwarsstraat moet je ook niet gek opkijken als je ineens een mannentong in je oor voelt. heerlijk, hoort erbij en het is alleen maar feestvreugde.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Duh.
Ik lust ook wel een biertje, maar waar het mij om gaat is die hele verk*nkerde uitgaanscultuur.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
in de reguliersdwarsstraat moet je ook niet gek opkijken als je ineens een mannentong in je oor voelt.
ik bedoel te zeggen dat, als je aantrekkelijk bent je in de rds je niet gek moet opkijken, of agressief worden, als je attentie van een man krijgt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:19 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nou nog nooit meegemaakt in de Reguliersdwarsstraat en ook nog nooit zien gebeuren bij anderen sinds dat ik daar geregeld kwam vanaf begin jaren '90, misschien is dit iets van de laatste tijd want ik kom daar de laatste jaren nauwelijks tot nooit meer...
Er is nogal een verschil tussen een wildvreemde die jou benaderd met "wil je iets drinken?" en een wildvreemde die zomaar ineens zijn tong in je oor boort, niet!? Je bezigt nu precies die vooroordelen die heel wat homofoben tav homo's in het uitgaansleven hebben ("uitkijken dat ze niet in je kont gaan knijpen, je in je kruis grijpen of hun tong in je oor steken")quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen dat, als je aantrekkelijk bent je in de rds je niet gek moet opkijken, of agressief worden, als je attentie van een man krijgt.
Nu ja, 't is da'k tegenwoordig zoiets heb van 'been there done that', maar ik koos altijd zorgvuldig mijn cafe's uit. En homokroegen is de sfeer meestal ook wel prima. Maar in 't algemene uitgaansleven? Als ik hier in Groningen zo de Peperstraat zo bekijk op een zaterdag om 4u 's ochtends, da's gewoon erg. En 't is niet anders in andere plaatsen waar ik ben geweest .quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik drink om het dronken worden, anders zou ik wel spa bestellen. de uitgaanscultuur is toch niet zo slecht? in de reguliersdwarsstraat moet je ook niet gek opkijken als je ineens een mannentong in je oor voelt. heerlijk, hoort erbij en het is alleen maar feestvreugde.
Hoevaak vrouwen me wel niet in de billen knijpen of 'geil' tegen me aan zitten te dansen. Je gaat er niet dood aan. Aanstellen is ook 'n vakquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een wildvreemde die jou benaderd met "wil je iets drinken?" en een wildvreemde die zomaar ineens zijn tong in je oor boort, niet!? Je bezigt nu precies die vooroordelen die heel wat homofoben tav homo's in het uitgaansleven hebben ("uitkijken dat ze niet in je kont gaan knijpen, je in je kruis grijpen of hun tong in je oor steken")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |