quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:49 schreef Sok41 het volgende:
beetje mij de eerste post ontnemen eh !
Mooi togggggggggquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:50 schreef denB het volgende:
[..]
Held op sokken
HIj zit bij ons in een tv programmaMuziekfestival
nog 00:08quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
present!
jaaaa jaaa jaaaaaaquote:
Leeeeooooooo, jij bent vannacht weer dronken geweest. Jij ging daar toen tekeer als een beestquote:
Tnx sokkiequote:
Heul niet waar!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Leeeeooooooo, jij bent vannacht weer dronken geweest. Jij ging daar toen tekeer als een beest![]()
![]()
Sorry, had ik iemand anders voor mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heul niet waar!![]()
Ik heb lekker een biertje genoten in de lokale kroeg hier. Heb een goede pot tafelvoetbal gespeeld (2 Tsjechen van de mat gespeeld) en lag braaf om 2 uur in bed![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
VRIJ!ik ga een Big mac score!
Leinonlein! ik pm je vanavond ik ga naar een te tof restaurant!
Eet smakelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Tot morgenquote:
Ik had er stiekum ook wel genoeg op hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, had ik iemand anders voor mij![]()
Liegpeukquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had er stiekum ook wel genoeg op hoor![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:03 schreef Sok41 het volgende:
It is the sound of freedom..
Eerst hadden we een goede tafel. Kroeg ging dicht, dus wij zo verkassen naar een andere kroeg. Staat er echt zo'n bochttafel man..niet normaal. Die ballen waren ook niet echt vierkant meer te noemenquote:
Niet vierkant meer ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eerst hadden we een goede tafel. Kroeg ging dicht, dus wij zo verkassen naar een andere kroeg. Staat er echt zo'n bochttafel man..niet normaal. Die ballen waren ook niet echt vierkant meer te noemen![]()
Made in Poland stond erop..
Je snapt em welquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet vierkant meer ?
Das toch mooi?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eerst hadden we een goede tafel. Kroeg ging dicht, dus wij zo verkassen naar een andere kroeg. Staat er echt zo'n bochttafel man..niet normaal. Die ballen waren ook niet echt vierkant meer te noemen![]()
Made in Poland stond erop..
Garp is nu wel gemaakt ja!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:05 schreef Sok41 het volgende:
Ballen horen ook niet vierkant te zijn..
We zitten vol garpen vandaagquote:
Kerel is vandaag nog niet gespotquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:07 schreef leolinedance het volgende:
Hou niet aanweyig_
Ik neem aan dat "te tof restaurant" geen betrekking heeft op je Big Macquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
he suzie, de bui is over. Kijk, de lucht wordt al weer blauwquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Sok41 het volgende:
Ow foxy foxtrot met je elastieke benen..
is ze door naar de derde ronde?quote:
Jij zag hem ook al niet aankomen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nondetjeu, deze was ook al zo onvoorspelbaar !1!!1!!1!!![]()
![]()
Hij bedoelt bij jou thuis denk?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "te tof restaurant" geen betrekking heeft op je Big Mac, aber guten apetit!
1e set met 6-4 gewonnen.. 2e nu 2-2quote:
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vondquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
he suzie, de bui is over. Kijk, de lucht wordt al weer blauw![]()
Zei ik alquote:
Als een wals, stom ik door en wie o wie mijn pad kruist. Kijk maar uit hier kom ik aan, denderend op de grote baanquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond![]()
quote:
Gimme a fucking break kidquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef PieterBas het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag,dat heel Holland Limburgs lult
Nog niet misschienquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef PieterBas het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag,dat heel Holland Limburgs lult
38quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef Sok41 het volgende:
Toedeledokie trouwens iedereen !! ik zit hier nog 40 min ; (
Wat stoppen jullie allemaal op wazige tijden zegquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef DaFan het volgende:
32 min.
5 voor 5quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat stoppen jullie allemaal op wazige tijden zeg![]()
Mazzels!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:24 schreef Sok41 het volgende:
ik moet ef mn werk afmaken anders kom ik neit weg.. tot mogguh luitjes/!
Lol zoals ik al zei:quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef leolinedance het volgende:
Mijn memorabel postaantal over 9 posts trouwens!!
Ik ga naar Parkpopquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef Leinonlein het volgende:
Whoeeiiii misschien ga ik naar Melt! Festival![]()
http://festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=5979
Jeuuuuhhhjjjjj
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef Leinonlein het volgende:
Whoeeiiii misschien ga ik naar Melt! Festival![]()
http://festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=5979
Jeuuuuhhhjjjjj
Ja zoiets. Uiterlijk 16.45 moet ik op de fiets zitten anders mis ik de trein en kan ik een half uur wachten! Stop dus meestal zo rond 16.35 a 16.40.quote:
ik ga denk ook wel even langs... is ongeveer 30 minuten fietsenquote:
Als ze betalen oke...maar als slaviere zou ik het ook verrekkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja zoiets. Uiterlijk 16.45 moet ik op de fiets zitten anders mis ik de trein en kan ik een half uur wachten! Stop dus meestal zo rond 16.35 a 16.40.![]()
Officieel werken ze hier overigens tot 16.45, maar sommigen zitten hier dagelijks tot na 8'en! Nou, mij niet gezien hoor!![]()
Speelt er nog wat leuks dit jaar? Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit ben geweest, ik vraag me nu af "waarom?"quote:
Welke? Heb je nog een aanrader?quote:
Nou je zit in Berlijn zou toch een goede reden moeten zijn om niet te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Speelt er nog wat leuks dit jaar? Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit ben geweest, ik vraag me nu af "waarom?"![]()
slavierequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als ze betalen oke...maar als slaviere zou ik het ook verrekken![]()
Joehoequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
slaviereMooie omschrijving!
Mensen, ik ga er vandoor. Tot morgen!![]()
Ja dit jaar spreekt voor zich, maar mijn hele leven ben ik daar niet geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nou je zit in Berlijn zou toch een goede reden moeten zijn om niet te gaan
Maria Mena komt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Speelt er nog wat leuks dit jaar? Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit ben geweest, ik vraag me nu af "waarom?"![]()
[..]
Welke? Heb je nog een aanrader?
Ik wil naar Polarkreis 18, Tiga, Goose, The Notwist, Kelis.
En naar The Faint maar die fuckers komen opeens niet meer![]()
Tot Morgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
slaviereMooie omschrijving!
Mensen, ik ga er vandoor. Tot morgen!![]()
Maria Mena en The Frames (en dat vind ik dan wel weer leuk)quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
[..]
Welke? Heb je nog een aanrader?
Ik wil naar Polarkreis 18, Tiga, Goose, The Notwist, Kelis.
En naar The Faint maar die fuckers komen opeens niet meer![]()
Oh nouja troost je ik ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dit jaar spreekt voor zich, maar mijn hele leven ben ik daar niet geweest.![]()
![]()
![]()
en met een beetje pech-geluk (doorhalen wat niet van toepassing is) wordt je ook nog gratis highquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maria Mena en The Frames (en dat vind ik dan wel weer leuk)
En het kost niks![]()
Ik drink wel gewoon een biertjequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en met een beetje pech-geluk (doorhalen wat niet van toepassing is) wordt je ook nog gratis high![]()
Ken je Maria Mena niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ah dat scheelt
Wie is maria mena?
The Frames zijn oké![]()
zolang mijn zusje nummers meegaat bleren... dan wordt het meteen een stuk minder leuk.quote:
Bodyroxquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef Sok41 het volgende:
I can teach you a thing or two, yeah oh yeah oh
dat is waarquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat weerhoudt de meeste er vaak niet van om hier 's avonds te komen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff een tvp'tje voor morgen als ik weer naar mijn stage ga om mijn scriptie af te maken. Mijn begeleider van mijn stage had nog wat puntjes, dus moet dat morgen nog ff doen.
okquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit was eigenlijk bedoeld als: tot morgen
maar ook goedenavond
murp is daar een kei inquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Damzkieee het volgende:Luctor!
Ja Murp heeft die vakkundig gefixt
Ik kon niet zo lang tegen die kop van Ronnie aankijken dus
ik moest van 10-18 werken, het werd uiteindelijk 18:15, maar dat krijg ik wel weer betaald. en morgen weer naar stage en dan vrijdag van 7-17 en dan zaterdag van 7-13 en dan weekendquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef Damzkieee het volgende:
Waar was je vanmiddag Luctor?
ik kijk Deal Or No Dealquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef Damzkieee het volgende:
Zit nu effe tennis te kijken, wat een held die Federer
ik kijk helemaal niets, ik luister nu Shakiraquote:
het is bijna afgelopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kijk helemaal niets, ik luister nu Shakiravia iTunes
liedje is intussen inderdaad afgelopenquote:
quote:
nee nieuwste Harry Potter boekquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
Toch geen CD hè?
Leuk dat die kwam, nog leuker dat die weg gingquote:
Dat dus, zo goed kan ik t nou ook weer nietquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
Jah dat sowieso.
Das altijd het fijnste van onze ontmoetingen
spreken kan ik het ook niet echt goed. Kan het beter verstaan dat spreken, tenzij je echt snel plat gaan praten, dan kan ik het ook niet meer volgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat dus, zo goed kan ik t nou ook weer niet
Ik versta het wel trouwens
Heb ik net zo met Twents.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
spreken kan ik het ook niet echt goed. Kan het beter verstaan dat spreken, tenzij je echt snel plat gaan praten, dan kan ik het ook niet meer volgen.
Geen last vanquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
Gelukkig niet.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:36 schreef PieterBas het volgende:
Zo ben ik weer...
moest ff inbreken in mijn eigen huis... de achterburen keken me een beetje vreemd aan toen ik over de schutting klom... Ik had net mijn moeder ergens naar toegebracht.. neemt ze mijn huissleutel mee.
Nee hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]vind je het erg als ik ff lach?
ik neem toch aan dat je buren toch wel weten dat je daar woont?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik verwacht binnen 10 a 15 minuten ook een politiewagen aan de deur..
Ik hoop het welquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik neem toch aan dat je buren toch wel weten dat je daar woont?
kijk ff op www.tvgids.nl of zoquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Damzkieee het volgende:
Nog wat op TV?
Ik ken alle buren.. maar niet iedereen in de wijk.. Aangezien het achterpad nogal opzichtig is.. zullen toch een paar mensen denken.. WTF gebeurt er daar.. of welke eikel gaat in godsnaam in het licht inbrekenquote:
het zou waarschijnlijk niet eens opvallen, kijk niet zo vaak naar buitenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken alle buren.. maar niet iedereen in de wijk.. Aangezien het achterpad nogal opzichtig is.. zullen toch een paar mensen denken.. WTF gebeurt er daar.. of welke eikel gaat in godsnaam in het licht inbreken
Ik ga ff tv kijken.. als er uberhaupt iets boeiends op is..quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het zou waarschijnlijk niet eens opvallen, kijk niet zo vaak naar buiten
tot morgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ff tv kijken.. als er uberhaupt iets boeiends op is..
tot morgen
Hooi Lien, hooi ETA..quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:47 schreef lienelien het volgende:
Heeeeeeeeeeei, goeiemorigeh!
Het onderste van de samenleving...?quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:55 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hooi Lien, hooi ETA..![]()
En het gut wat dadelijk binnen zal stromen alhier..![]()
Daar ben ik alquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het onderste van de samenleving...?![]()
ik bedoelde die anderen!quote:
we konden jou toch moeilijk alleen laten zijn vandaag...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:19 schreef ETA het volgende:
wat gezellig dat julie hier weer zijn Lien, Kuno, Cas, Damzz en Luctor
koffie!quote:
eigenlijk zou je dat wel moeten voorstellen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:24 schreef ETA het volgende:
kunnen we niet een gemiddelde aantal posts per actieve uur laten zien? Want ik ben altijd benadeelt omdat ik eerste paar uur in mn uppie zit<calimerostyle> is niet eerlijk!!!</calimerostyle>
Ehmm, je hebt iig een punt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:24 schreef ETA het volgende:
kunnen we niet een gemiddelde aantal posts per actieve uur laten zien? Want ik ben altijd benadeelt omdat ik eerste paar uur in mn uppie zit<calimerostyle> is niet eerlijk!!!</calimerostyle>
Hoe vroeg begin jij wel niet dan? Voor ons dan natuurlijk... uur of drie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:24 schreef ETA het volgende:
Misschien moet je gewoon stage gaan lopen in een europees land?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:27 schreef ETA het volgende:
tis hier 6 uur eerder.... en officieel begin ik om 8:40.....
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:29 schreef Sok41 het volgende:
Mijn vader is een tovernaar, ti ta tovenaar !
been there done that.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon stage gaan lopen in een europees land?![]()
Nee maar eigenlijk best vroeg... dat je dan hier aanwezig bent, dan zijn er fokkers die nog niet eens aant slapen zijn...!![]()
Frieslandquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:32 schreef ETA het volgende:
[..]
been there done that.....(is friesland europees though?)
zelfs om 4:00 in de ochtend zijn zelfs 15 mensen online op FOK.................
Friesland, hoort officieel bij Nederland en dus bij Europa ja...maar of ze bij Nederland willen zijn, is de vraagquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:32 schreef ETA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:19 schreef ETA het volgende:
wat gezellig dat julie hier weer zijn Lien, Kuno, Cas, Damzz en Luctor
nee friesland was toch een eigen samenleving die alleen financiaal gesteund werd door de EU...?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:32 schreef ETA het volgende:
[..]
quote:
Zoals ik zei: Friesquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:36 schreef ETA het volgende:
ach wel een leuke ervaring als je over de productievloer loopt en die ouwe wijfven plat fries hoort praten
Mogguhquote:
Nou echt van mij mogen ze friensland afgraven en afduwen richting noordpool, misschien zijn daar nog wat ijsberen die er wat mee kunnen...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:35 schreef Deansensitized het volgende:
Heyhey, don't fuck with Friesland
We horen gewoon bij Nederland, en ondanks dat we een eigen taal hebben proberen we toch echt niet compleet onafhankelijk te willen zijn, want dat komt toch niet goed.
kun je die niet aan de chinees verkopen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Goddomme, hebben een leen-hond, vanmorgen uitgelaten in de regen![]()
Turkmeense meisjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, ligt tussen Oezbekistan en Turkmenistan..![]()
![]()
Morgen eten we Babi Pangang @ Roycoooo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je die niet aan de chinees verkopen?![]()
nog ff op pagina 6 een tvp'tje plaatsenquote:
Ej, k zit hier ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:39 schreef Stienn het volgende:
Damzkieee, zag je die blonde net nog lopen?5 min geleden.
NEEHEEEEEE!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Morgen eten we Babi Pangang @ Roycoooo.
En na een stapel topic's gemist te hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog ff op pagina 6 een tvp'tje plaatsen
Whehe, leuk hè zo'n leen-hond!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Goddomme, hebben een leen-hond, vanmorgen uitgelaten in de regen![]()
adres? tijd?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Morgen eten we Babi Pangang @ Roycoooo.
bier sex en lekkere wijven!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:43 schreef Goover het volgende:
185 was de laatste waar ik in poste
Waar ging het over? Ik heb iig een super weekend gehad!
volgwens mij heb je niets gemist. ik zou het in ieder geval niet wetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:43 schreef Goover het volgende:
185 was de laatste waar ik in poste
Waar ging het over? Ik heb iig een super weekend gehad!
Jaquote:
Geweldige garpenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgwens mij heb je niets gemist. ik zou het in ieder geval niet weten
Eensch. Lang leve de ijsberen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou echt van mij mogen ze friensland afgraven en afduwen richting noordpool, misschien zijn daar nog wat ijsberen die er wat mee kunnen...!![]()
friesland verdient niet eens een hoofdletter aan het begin!![]()
Zal van jou eens een hotdog maken! Tyfushondquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:47 schreef Cuckoo het volgende:
Of we maken er een hotdog van![]()
[afbeelding]
mooi woord he!quote:
Het zal eens tijd worden..quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:49 schreef lienelien het volgende:
Vandaag ga ik mijn stageverslag inleveren![]()
Dus m'n wekker ging voor het eerst sinds tijden om 7u al
voornamelijk het koffie apparaat onderzoekenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:49 schreef Sok41 het volgende:
Zo dus wat staat op de planning van vandaag
Oeeeef, zwaar!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:49 schreef lienelien het volgende:
Vandaag ga ik mijn stageverslag inleveren![]()
Dus m'n wekker ging voor het eerst sinds tijden om 7u al
Niks!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:49 schreef Sok41 het volgende:
Bezig met de presentatie denk ik.. Verders geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2007 08:49 schreef Sok41 het volgende:
wij kunnen er niets aan doen dat het een kut dorp is!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik omschrijf het liever als intense afkeer![]()
heeey PieterBas!quote:
quote:
Mooi gesproken Sehnquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik omschrijf het liever als intense afkeer![]()
HOI denBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |