Inderdaad. Al is dit toch wel een leuk alternatief voor de 25 km/h eerste uren van elke Giro rit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:36 schreef wimderon het volgende:
Nou een beetje doorgassen en we kunnen over een uurtje naar de Giro![]()
Ja, voor een vlakke rit wel, maar niet voor deze laatste kans voor de echte klimmers...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is dit toch wel een leuk alternatief voor de 25 km/h eerste uren van elke Giro rit.
En ze hebben hier het peloton in de waaiers al in twee stukken getrokken ...![]()
Tiens ja, ik had nog niet eens gezien dat die meereedquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, voor een vlakke rit wel, maar niet voor deze laatste kans voor de echte klimmers...
Ik hoop dan ook dat Jaksche wint, speciaal voor Michel en degene die besloten heeft dit uit te moeten zenden![]()
Die zit in de tweede groep, wees niet bang.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tiens ja, ik had nog niet eens gezien dat die meereed![]()
![]()
Die van disco zat volgens mij mee ja...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoor ik daar nu Michel zeggen dat er een Chinees mee zit vooraan ?![]()
..Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die van disco zat volgens mij mee ja...
Over "Ruimtelijke ordening in Vlaanderen" kun je hele boeken volschrijven hoor ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welke malloot zet daar nou die bomen neer?
Het is de Ronde van Belgie maar he, dat je hier een aanval plaatst zegt weinig over je kansen in de Tour.quote:
Dat doet men dan ook met veel plezierquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Over "Ruimtelijke ordening in Vlaanderen" kun je hele boeken volschrijven hoor ...
ja okeej dat bedoel ik ook niet. Ze hadden het erover dat de conditie niet al te best was maar als je dit kan ook in een B-veld dan is je conditie meer dan alleen slechtquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het is de Ronde van Belgie maar he, dat je hier een aanval plaatst zegt weinig over je kansen in de Tour.
Sprintcapaciteiten zijn iig serieus afgebot van deze voormalige topsprinter.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:31 schreef Tommeke het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Steels? Kan die nog een beetje sprinten? Die heeft ook behoorlijk wat pech gehad zeg...
Idd, heel vroeger won hij nog wel eens meerdere ettape's in de tour!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:35 schreef Postlezer het volgende:
[..]
Sprintcapaciteiten zijn iig serieus afgebot van deze voormalige topsprinter.
9 ! etappes wel te verstaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd, heel vroeger won hij nog wel eens meerdere ettape's in de tour!
Ja, ze moesten bijna wel omdat die unibetman er snel langs kwam.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef Postlezer het volgende:
Brown wel erg vroeg op kop
Bij Steels is het eigenlijk allemaal de mist in gegaan toen hij klierkoorts kreeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:35 schreef Postlezer het volgende:
[..]
Sprintcapaciteiten zijn iig serieus afgebot van deze voormalige topsprinter.
4 zelfs , in 98quote:
Misschien moeten ze een keer een wedstrijd uitzoeken (liefst in een Belgische koers zoals deze) en dan gewoon met z'n allen serieus meesprinten. Boonen, Weylandt, Bettini, Rosseler, De Jongh en Steegmans, kijken of ze allemaal in de top 10 komen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:47 schreef placebeau het volgende:
De derde man van quickstep sptrint de rest nog op een fietslengte.
Ik vraag me af over wie dat het meest zegt, over quickstep of over de rest.
Volder is beetje overschatquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef flyck het volgende:
volderke heeft hem weer late verrassen. Terwijl ie de grootste kanshebber had geweest :/.
Nee joh, hij gaat weer top-20 rijden in de Vuelta en dan uitspreken dat er een ronderenner in hem schuiltquote:
zaaglessenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Technische problemen in de Ronde van België ...![]()
Ach , dit of Michel Wuyts die over Boonen aan het zagen is ...quote:
Vlaamse white trashquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:44 schreef Grobbel het volgende:
Wat een figuren zijn dat trouwens, die Rosseler en Weijlandt.![]()
Die hadden nog eens in volle vlucht langs het peloton moeten neerstorten. Je ziet zo Tom Boonen die dat ziet denken "Wat heb ik nu weer gesnoven"quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef wimderon het volgende:
De helicopters hadden de verkeerde brandstof getankt![]()
Het wachten is tot men eens aankondigt dat de rit uitgesteld is omdat de renners verkeerd getankt hebben ...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:48 schreef Drewie het volgende:
als zelf de helicopters al niet meer zuiver zijn...
Brown kan wel winnen maar dan moet hij een ploeg hebben die hem afzet op 200 mt. Althans zo deed hij dat toen in zijn Panaria tijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef JelleS het volgende:
Brown kan toch alleen sprinten als ze de hele dag met 20 km/u rijden. En dan nog wordt die verslagen door Davis.
Beetje Booneniaans excuusquote:Graeme Brown had pech in de sprint; hij werd de pas afgesneden door een collega, waarna hij ook nog eens zijn wiel stukreed. De Raborenner zat goed vooraan geplaatst, maar moest door de pech zich laten uitbollen over de streep.
mja tegen de echte kleppers gaat die toch te kort komen. Kun je beter op Gesink gokken voor een ritzegequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kan die flens nog wat bergop rijden ?
Maar is Gesink al weer goed genoeg?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja tegen de echte kleppers gaat die toch te kort komen. Kun je beter op Gesink gokken voor een ritzege
Dat is bijzonder jammer voor de koers, en ook zeker een aderlating voor de QS-ploeg. Maar wel alvast een vooruitlopend "gefeliciteerd met de kleine" voor Bram.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:31 schreef Bartoli het volgende:
Bram Tankink niet meer gestart. Zijn vrouw is hoogzwanger dus wss heeft het daar mee van doen
nuja sommige renners kunnen ze gerechtelijk niks meer maken omdat de zaak al verjaard is (5 jaar dacht ik). En voor de andere hebben ze weinig bewijzen. Dus ik kan wel inkomen in een generaal pardon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:24 schreef Grobbel het volgende:
"Er gaan stemmen op binnen de UCI voor een algehele amnestie in de Puerto-zaak". Ik mag hopen dat dit een grapje is?
Maar wat doen ze dan met de renners die al bekend hebben? Die heben zelf al het belastende bewijs geleverd, en ik kan me niet voorstellen dat die niet gestraft zullen worden. En als ze nu die amnestie er toch doorheen drukken, dan worden dus de grootste leugenaars en ontkenners beloond, wat nou niet het soort precendent stelt wat je hebben wil in het wielrennen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nuja sommige renners kunnen ze gerechtelijk niks meer maken omdat de zaak al verjaard is (5 jaar dacht ik). En voor de andere hebben ze weinig bewijzen. Dus ik kan wel inkomen in een generaal pardon.
Anders wordt Operacion Puerto toch maar een neverending story
Hij zit nu in een kopgroepjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Gesink gaat ze allemaal op een hoop rijden![]()
quote:
Niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Gesink gaat em winnen hoor hij heeft een voorsprong van 25 sec met nog 4km te gaan .. wat een held
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Rabo heeft met Dekker, Boom, Gesink en Reus aardig wat talent is huis.
"We" alleen als het goed gaat natuurlijk he, anders is het al weer "hun" of "ze"....quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"We" alleen als het goed gaat natuurlijk he, anders is het al weer "hun" of "ze"....
En gister voospelde ik al da Gesink voor 90% zeker vandaag ging winnen, voorspelbare koers zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:55 schreef JelleS het volgende:
Ik zet men geld voor de eindoverwinning op Gusev.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef JelleS het volgende:
[..]
En gister voospelde ik al da Gesink voor 90% zeker vandaag ging winnen, voorspelbare koers zeg.
Ik kan in principe ook wel redelijk makkelijk afstand nemen van nationalisme in sport.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:48 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kijk gewoon nooit zo op nationaliteit. Ik zie Liverpool liever winnen dan PSV, ik zie het liefst Verkerk keihard verslagen worden, ik ga niet helemaal spacen als ééntje van Rabo wint omdat dat een "Nederlandse" ploeg is
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:48 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zie Liverpool liever winnen dan PSV,
Tijd van de maand weer zeker, ga maar even ergens anders uithuilen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft niet atijd jezelf te quoten als je iets goed hebt voorspeld.
Hij bedoelt eigenlijk: ga ja jezelf ook elke keer quoten als je er naast zit met je voorspellingen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:56 schreef JelleS het volgende:
[..]
Tijd van de maand weer zeker, ga maar even ergens anders uithuilen.
Voorspelbaar? Want ze zijn de eerste etappe lekker standaard naar de streep gepuft met een 3 renners voorop die op 5 kilometer werden gepakt? Of die tweede etappe waar ook al niks gebeurde en wat wéér een grote massaspurt werd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:04 schreef JelleS het volgende:
Als ik het zou doen om te laten zien zou die gelijk hebben, maar ik quote alleen maar om aan te geven hoe voorspelbaar en saai de koers is.
Voorspelbaar...quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:45 schreef pfaf het volgende:
Jelle en Skippy hebben beide geen verstand van wielrennem.
quote:Tussenstand wielerprono
76 -skippybal-
74 Ambrosius
72 BVO
71 Targaflorio
71 Bruce117
...
..
.
25 Sportfreak
25 Langetabbetje
24 methodmich
21 twisteddlogic
19 JelleS
18 Reya
24 One_Of_The_Few
16 Sturky100
13 AirRaid
11 kawotski
10 Nouk
8 9christensen
5 Soccer4u
5 Scorpion_17
4 Raymania
Ik kan begrijpen dat Nederlanders (hevig) supporteren voor een andere Nederlander, dat is zelfs logisch. Maar die massale Freire-adoratie omdat die toevallig voor Rabo rijdt, dat snap ik niet echt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik kan in principe ook wel redelijk makkelijk afstand nemen van nationalisme in sport.
Ik vind het wel leuk als een Nederlander een grote prijs pakt. Maar als een buitenlander een terechte overwinning boekt, vind ik het ook prima.
Neemt niet weg dat ik het een mooie en terechte zege vind van Gesink. Dat mag toch wel gezegd worden?
Is misschien wat overdreven.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat Nederlanders (hevig) supporteren voor een andere Nederlander, dat is zelfs logisch. Maar die massale Freire-adoratie omdat die toevallig voor Rabo rijdt, dat snap ik niet echt.
Ik heb meer dan de helft niet meegedaanquote:
Mijn reply was niet serieus bedoelt, ik zag enkel het grote verschil in punten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:09 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik heb meer dan de helft niet meegedaanDit geeft een beter beeld, ook minder geluk dan deze prono:
http://sport.fok.nl/tour/profiel/117680
http://sport.fok.nl/tour/profiel/143274
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:16 schreef Leatherface het volgende:
Overigens zie ik ook niet in waarom je niet voor een bepaalde ploeg kunt supporteren, of desnoods een bepaald type renner?
Zo was ik vroeger, toen ik nog klein was, altijd helemaal weg van die Colombiaanse klimgeitjes.![]()
jaren 90 met Buenahora, Cardenas, Alcala, Rincon en ik vergeet er nog een aantalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:16 schreef Leatherface het volgende:
Overigens zie ik ook niet in waarom je niet voor een bepaalde ploeg kunt supporteren, of desnoods een bepaald type renner?
Zo was ik vroeger, toen ik nog klein was, altijd helemaal weg van die Colombiaanse klimgeitjes.![]()
Als we dan toch gaan opscheppenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:09 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik heb meer dan de helft niet meegedaanDit geeft een beter beeld, ook minder geluk dan deze prono:
http://sport.fok.nl/tour/profiel/117680
http://sport.fok.nl/tour/profiel/143274
![]()
![]()
Ook leuk toen de interviewer naar Rick Flens vroeg (die probeerde te ontsnappen) .. hij had totaal niet door over wie het gingquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:04 schreef icebliss het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan opscheppen![]()
http://sport.fok.nl/wielrennen.php/profiel/103881
Ik zie trouwens dat ik nog ¤100 krijg!
Mooie zege voor Gesink. Dat interview met Gusev samengevat![]()
- Vraag bestaande uit 3 woorden
* Yes, great team, great time.
- Vraag bestaande uit 3 woorden
* Difficult, we ride to the redoute, strong team
Raul Alcala was toch echt een Mexicaan. Maar je kunt Alvaro Mejia ook wel aan dat lijstje toevoegen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jaren 90 met Buenahora, Cardenas, Alcala, Rincon en ik vergeet er nog een aantal![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook leuk toen de interviewer naar Rick Flens vroeg (die probeerde te ontsnappen) .. hij had totaal niet door over wie het ging
Haha. Kleuter.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:40 schreef JelleS het volgende:
Skippy kan er gewoon niet tegend dat ik meer verstand van wielrennen heb.
het gaat om zuid-amerikaanse klimgeitenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Raul Alcala was toch echt een Mexicaan. Maar je kunt Alvaro Mejia ook wel aan dat lijstje toevoegen.
mja bijna op de grens maar the point is je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:48 schreef icebliss het volgende:
[Mierenneuker]Mexico ligt in Noord-Amerika[/Mierenneuker]
Parra niet te vergeten (Fabio dus).quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja bijna op de grens maar the point is je snapt wat ik bedoel![]()
nog eentje in dat rijtje met ex kelme klimgeiten uit die contreien; Contreras![]()
Omdat Freire een fantastische renner is die staat als ie er moet staan en gewoon een grappige vent is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat Nederlanders (hevig) supporteren voor een andere Nederlander, dat is zelfs logisch. Maar die massale Freire-adoratie omdat die toevallig voor Rabo rijdt, dat snap ik niet echt.
Daar ziet het er toch naar uit. Wat een saaie rit zegquote:Op zondag 3 juni 2007 14:18 schreef mesecina het volgende:
Vandaag een massasprint?
+ Flensquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Rabo heeft met Dekker, Boom, Gesink en Reus aardig wat talent is huis.
Davis zou ik wel een 2de rangsspurter noemen, maar dan zou het idd alsnog een schande zijn als die gemakkelijk zou winnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Boonen als een komeet" , hier waren zelfs geen 2de rangsspurters aan de start. Als hij hier in de problemen was gekomen was het pas een schande geweest;
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:46 schreef Grobbel het volgende:
Boonen begint ook al aardig kaal te worden, trouwens.
Had Riis dat ook al niet zo snelquote:Op zondag 3 juni 2007 15:46 schreef Grobbel het volgende:
Boonen begint ook al aardig kaal te worden, trouwens.
Davis werd wel 2de in Milaan San Remo vóór Boonenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Boonen als een komeet" , hier waren zelfs geen 2de rangsspurters aan de start. Als hij hier in de problemen was gekomen was het pas een schande geweest;
In plaats van een fles spumante gewoon een magnumfles Duvelquote:Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef Grobbel het volgende:
Wat krijgen ze toch een hoop troep in hun handen geduwd op dat podium.
En voor Petacchi, McEwen en Zabel. Desalniettemin geen topper, maar ik zou 'm nog wel net tweederangssprinter durven noemen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:55 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Davis werd wel 2de in Milaan San Remo vóór Boonen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |