quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Rabo heeft met Dekker, Boom, Gesink en Reus aardig wat talent is huis.
"We" alleen als het goed gaat natuurlijk he, anders is het al weer "hun" of "ze"....quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"We" alleen als het goed gaat natuurlijk he, anders is het al weer "hun" of "ze"....
En gister voospelde ik al da Gesink voor 90% zeker vandaag ging winnen, voorspelbare koers zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:55 schreef JelleS het volgende:
Ik zet men geld voor de eindoverwinning op Gusev.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef JelleS het volgende:
[..]
En gister voospelde ik al da Gesink voor 90% zeker vandaag ging winnen, voorspelbare koers zeg.
Ik kan in principe ook wel redelijk makkelijk afstand nemen van nationalisme in sport.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:48 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kijk gewoon nooit zo op nationaliteit. Ik zie Liverpool liever winnen dan PSV, ik zie het liefst Verkerk keihard verslagen worden, ik ga niet helemaal spacen als ééntje van Rabo wint omdat dat een "Nederlandse" ploeg is
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:48 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zie Liverpool liever winnen dan PSV,
Tijd van de maand weer zeker, ga maar even ergens anders uithuilen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft niet atijd jezelf te quoten als je iets goed hebt voorspeld.
Hij bedoelt eigenlijk: ga ja jezelf ook elke keer quoten als je er naast zit met je voorspellingen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:56 schreef JelleS het volgende:
[..]
Tijd van de maand weer zeker, ga maar even ergens anders uithuilen.
Voorspelbaar? Want ze zijn de eerste etappe lekker standaard naar de streep gepuft met een 3 renners voorop die op 5 kilometer werden gepakt? Of die tweede etappe waar ook al niks gebeurde en wat wéér een grote massaspurt werd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:04 schreef JelleS het volgende:
Als ik het zou doen om te laten zien zou die gelijk hebben, maar ik quote alleen maar om aan te geven hoe voorspelbaar en saai de koers is.
Voorspelbaar...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |