quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:45 schreef pfaf het volgende:
Jelle en Skippy hebben beide geen verstand van wielrennem.
quote:Tussenstand wielerprono
76 -skippybal-
74 Ambrosius
72 BVO
71 Targaflorio
71 Bruce117
...
..
.
25 Sportfreak
25 Langetabbetje
24 methodmich
21 twisteddlogic
19 JelleS
18 Reya
24 One_Of_The_Few
16 Sturky100
13 AirRaid
11 kawotski
10 Nouk
8 9christensen
5 Soccer4u
5 Scorpion_17
4 Raymania
Ik kan begrijpen dat Nederlanders (hevig) supporteren voor een andere Nederlander, dat is zelfs logisch. Maar die massale Freire-adoratie omdat die toevallig voor Rabo rijdt, dat snap ik niet echt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik kan in principe ook wel redelijk makkelijk afstand nemen van nationalisme in sport.
Ik vind het wel leuk als een Nederlander een grote prijs pakt. Maar als een buitenlander een terechte overwinning boekt, vind ik het ook prima.
Neemt niet weg dat ik het een mooie en terechte zege vind van Gesink. Dat mag toch wel gezegd worden?
Is misschien wat overdreven.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat Nederlanders (hevig) supporteren voor een andere Nederlander, dat is zelfs logisch. Maar die massale Freire-adoratie omdat die toevallig voor Rabo rijdt, dat snap ik niet echt.
Ik heb meer dan de helft niet meegedaanquote:
Mijn reply was niet serieus bedoelt, ik zag enkel het grote verschil in punten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:09 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik heb meer dan de helft niet meegedaanDit geeft een beter beeld, ook minder geluk dan deze prono:
http://sport.fok.nl/tour/profiel/117680
http://sport.fok.nl/tour/profiel/143274
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:16 schreef Leatherface het volgende:
Overigens zie ik ook niet in waarom je niet voor een bepaalde ploeg kunt supporteren, of desnoods een bepaald type renner?
Zo was ik vroeger, toen ik nog klein was, altijd helemaal weg van die Colombiaanse klimgeitjes.![]()
jaren 90 met Buenahora, Cardenas, Alcala, Rincon en ik vergeet er nog een aantalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:16 schreef Leatherface het volgende:
Overigens zie ik ook niet in waarom je niet voor een bepaalde ploeg kunt supporteren, of desnoods een bepaald type renner?
Zo was ik vroeger, toen ik nog klein was, altijd helemaal weg van die Colombiaanse klimgeitjes.![]()
Als we dan toch gaan opscheppenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:09 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik heb meer dan de helft niet meegedaanDit geeft een beter beeld, ook minder geluk dan deze prono:
http://sport.fok.nl/tour/profiel/117680
http://sport.fok.nl/tour/profiel/143274
![]()
![]()
Ook leuk toen de interviewer naar Rick Flens vroeg (die probeerde te ontsnappen) .. hij had totaal niet door over wie het gingquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:04 schreef icebliss het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan opscheppen![]()
http://sport.fok.nl/wielrennen.php/profiel/103881
Ik zie trouwens dat ik nog ¤100 krijg!
Mooie zege voor Gesink. Dat interview met Gusev samengevat![]()
- Vraag bestaande uit 3 woorden
* Yes, great team, great time.
- Vraag bestaande uit 3 woorden
* Difficult, we ride to the redoute, strong team
Raul Alcala was toch echt een Mexicaan. Maar je kunt Alvaro Mejia ook wel aan dat lijstje toevoegen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jaren 90 met Buenahora, Cardenas, Alcala, Rincon en ik vergeet er nog een aantal![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook leuk toen de interviewer naar Rick Flens vroeg (die probeerde te ontsnappen) .. hij had totaal niet door over wie het ging
Haha. Kleuter.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:40 schreef JelleS het volgende:
Skippy kan er gewoon niet tegend dat ik meer verstand van wielrennen heb.
het gaat om zuid-amerikaanse klimgeitenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Raul Alcala was toch echt een Mexicaan. Maar je kunt Alvaro Mejia ook wel aan dat lijstje toevoegen.
mja bijna op de grens maar the point is je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:48 schreef icebliss het volgende:
[Mierenneuker]Mexico ligt in Noord-Amerika[/Mierenneuker]
Parra niet te vergeten (Fabio dus).quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja bijna op de grens maar the point is je snapt wat ik bedoel![]()
nog eentje in dat rijtje met ex kelme klimgeiten uit die contreien; Contreras![]()
Omdat Freire een fantastische renner is die staat als ie er moet staan en gewoon een grappige vent is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat Nederlanders (hevig) supporteren voor een andere Nederlander, dat is zelfs logisch. Maar die massale Freire-adoratie omdat die toevallig voor Rabo rijdt, dat snap ik niet echt.
Daar ziet het er toch naar uit. Wat een saaie rit zegquote:Op zondag 3 juni 2007 14:18 schreef mesecina het volgende:
Vandaag een massasprint?
+ Flensquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Rabo heeft met Dekker, Boom, Gesink en Reus aardig wat talent is huis.
Davis zou ik wel een 2de rangsspurter noemen, maar dan zou het idd alsnog een schande zijn als die gemakkelijk zou winnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Boonen als een komeet" , hier waren zelfs geen 2de rangsspurters aan de start. Als hij hier in de problemen was gekomen was het pas een schande geweest;
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:46 schreef Grobbel het volgende:
Boonen begint ook al aardig kaal te worden, trouwens.
Had Riis dat ook al niet zo snelquote:Op zondag 3 juni 2007 15:46 schreef Grobbel het volgende:
Boonen begint ook al aardig kaal te worden, trouwens.
Davis werd wel 2de in Milaan San Remo vóór Boonenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Boonen als een komeet" , hier waren zelfs geen 2de rangsspurters aan de start. Als hij hier in de problemen was gekomen was het pas een schande geweest;
In plaats van een fles spumante gewoon een magnumfles Duvelquote:Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef Grobbel het volgende:
Wat krijgen ze toch een hoop troep in hun handen geduwd op dat podium.
En voor Petacchi, McEwen en Zabel. Desalniettemin geen topper, maar ik zou 'm nog wel net tweederangssprinter durven noemen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:55 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Davis werd wel 2de in Milaan San Remo vóór Boonen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |