Deel 1 gister geweest?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:40 schreef F04 het volgende:
Vanavond Deel 2 van het interview bij RNN7 ShowGallery.
dit is de ochtend van de geileboter op het hoofdquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
Mevr. Ik schreeuw je de tent uit of sla je de tent uit als het moet vindt tattoo's ordinair.
Wat is dit? Is dit de ironie-ochtend?
Daar ben ik erg benieuwd naar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:44 schreef tipsch het volgende:
Waar het wachten is op mooie foto's die Jaap van de ochtendruzie gemaakt heeft....
kijk en huiverrrrrrrquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik erg benieuwd naar.
Nu maar eens met de deur dicht de filmpjes van vanochtend bekijken.
Misschien moeten we daar hier Geef hier je tips aan DGK_REDACTIE eens wat van zeggen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:46 schreef mootie het volgende:
En Palma mag dus nog blijven? De partijdige huishouding die buitengewoon hard bezig is om wat exits van tegenstanders van de kindjes van god te bewerkstelligen.
Te gek voor woorden......
Welke filmpjes?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik erg benieuwd naar.
Nu maar eens met de deur dicht de filmpjes van vanochtend bekijken.
Het lijkt me ook gewoon niet de bedoeling dat 70 % van de streamers de streams wegklikt als HET in beeld isquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar hier Geef hier je tips aan DGK_REDACTIE eens wat van zeggen.
Nee hoor bij mij staan ze er nogquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef F04 het volgende:
De foto's van michael zijn weg uit het fotoboek van king jaap.
misschien kan dat even naar de OP gekopiëerd worden:quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
misschien kan dat even naar de OP gekopiëerd worden:
RUZIE VANOCHTEND DEEL 1:
http://www.youtube.com/watch?v=JWWDbVxLyeY
RUZIE VANOCHTEND DEEL 2:
http://www.youtube.com/watch?v=Wxpn0-Jgqgo
Ik heb het ook gemist en zit de filmpjes nu te kijken...ongelooflijk...wederom wordt de hele handel stilgelegd omdat Brian weer op een griezelig gevaarlijke manier doorslaat. Hoe vaak willen ze dit nog laten gebeuren? Tot het echt uit de hand loopt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef Copycat het volgende:
Het eerste filmpje gezien/gehoord. Die Brian spoort echt voor geen meter. Wat een enge agressie heeft die gozer. En Natasia is echt uit het juiste hout voor security gesneden. Jankwijf.
Ben vooral benieuwd hoe dit in de uitzending gaat komen. Ik heb zo het vermoeden dat Brian's uitbarsting de uitzending niet haalt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:55 schreef Meganog het volgende:
Ik heb het ook gemist en zit de filmpjes nu te kijken...ongelooflijk...wederom wordt de hele handel stilgelegd omdat Brian weer op een griezelig gevaarlijke manier doorslaat. Hoe vaak willen ze dit nog laten gebeuren? Tot het echt uit de hand loopt?
Niet echt nee. Ik ben blij dat ik zelden tijd heb om 's ochtends te kijken. Zo fake als ze ook nu weer aan het doen is...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook gewoon niet de bedoeling dat 70 % van de streamers de streams wegklikt als HET in beeld is![]()
Mwa nee, in het gezicht duwen - puur lelijk afweren, Huub wordt weggeduwd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:56 schreef SiRojK het volgende:
Dit lijkt trouwens wel een klap in zijn gezicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
De ene dag is dat Huub, dan is het weer Jaap.. Make up your mind womanquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
Palma: Ik heb iedereen hier lief op één na.
directiesecretaresse wordt niks en securitybeambte kan ze voortaan ook wel op haar vieze blubberbuik schrijvenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef Copycat het volgende:
Het eerste filmpje gezien/gehoord. Die Brian spoort echt voor geen meter. Wat een enge agressie heeft die gozer. En Natasia is echt uit het juiste hout voor security gesneden. Jankwijf.
heb je hier een url van?quote:
Ik had gehoopt dat er nog eens tukje voor filmpje 1 zou zitten - een iets langere aanloopquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
Dat tweede filmpje is de moeite niet echt waard.
Haha en dan Jaap: "Respecteer mijn pak!"quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:56 schreef tipsch het volgende:
ha, ik zie voor het eerst het "respecteer mijn f*cking voedsel" filmpje - wat een looser die kutrat
Huub moet Eric er gewoon uitknikkeren, volgens mij is Huub ATM de enige die hem er inhoudt... Opzouten met die nephomoquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef Desii het volgende:
Ik hoor net Natasja tegen Huub zeggen... heb je weer een berisping gekregen
(ik zie het aan je gezicht, Tilly (wat een lieve is dat toch) zegt, ik zal zo wel even met hem praten onder 4 ogen)
Hebben Huub en Eric al gepraat samen?
Eric heeft het vast te druk met Palmaquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef Desii het volgende:
Ik hoor net Natasja tegen Huub zeggen... heb je weer een berisping gekregen
(ik zie het aan je gezicht, Tilly (wat een lieve is dat toch) zegt, ik zal zo wel even met hem praten onder 4 ogen)
Hebben Huub en Eric al gepraat samen?
ja fantastisch, maar ik vond het alweer een heel eng optreden van wifebeater.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haha en dan Jaap: "Respecteer mijn pak!"![]()
Tis wachten op Sjoerd (admin van KingJaap).. Hij is volgens mij degene die de foto's daadwerkelijk in het fotoboek zet..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:08 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand die foto s van die beveiliging?
Wachten we op, zal Jaap posten op z'n blog - waarschijnlijk is de redactie het niet met dat stukje reality eens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:08 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand die foto s van die beveiliging?
Wat is 'hem'?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
Eric geeft hem aan Amanda.
dus Eric verpest het.
Dat zegt hij tegen iedereen, tegen Lieke ik ga het liefst met jou, tegen Jaap ik ga het liefst met jou.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef ericahysterica het volgende:
hupie wil het liefste met eric naar istanbul
Zou wel het beste zijn, maar ja ... Japie in de maling nemen kan hem heel duur komen te staan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef ericahysterica het volgende:
Praat hij wel weer goed volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef rooie3 het volgende:
Huub neemt Japio niet mee.
Dat gaat hem dan mooi opbreken als Huub de stemming krijgt.
Ik krijg een lege pagina.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:44 schreef F04 het volgende:
Hie kan je deel 1 bekijken als het goed is.
http://www.rnn7.nl/film/programma/./videoasx.php?programma=Showgallery&password=6d323353d16b7cc1274cc438bdd8dd05
De webpagina kan niet worden weergegevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik krijg een lege pagina.
Maar deze doet het wel;
http://www.rnn7.nl/film/programma/wmv51734/Showgallery.wmv
hij bedoelde, als hij eric meeneemt en niet Liekequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:13 schreef ericahysterica het volgende:
huub zegt ik ga zo bonje krijgen met lieke
Bij mij doet ie het wel, hij opent WMPquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De webpagina kan niet worden weergegeven
Amanda is echt een vies wijf.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef SiRojK het volgende:
Amanda probeert Jaap weer te teasen, kijkt hij volgens mij dwars doorheen, maar geniet er wel even van
thxquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:14 schreef 2live het volgende:
[..]
hij bedoelde, als hij eric meeneemt en niet Lieke
Wie is die blonde kerel dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:56 schreef SiRojK het volgende:
Dit lijkt trouwens wel een klap in zijn gezicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat heet bij amanda nou "werken"quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda is echt een vies wijf.
Die doet een hoop om alles te krijgen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:21 schreef farceman het volgende:
Als Amanda, Huub of Nicolaas met (hete) drankjes gooien krijgen ze officiele waarschuwing.....
En Natasia krijgt niks terwijl het op Jaap zijn site staat en ze het net zelf heeft verteld aan Tilly??!!!!!!
DGK_REDACTIE: dit bedoelen wij nu altijd met beschermen van bepaalde personen!
Ik hoop Eric. Heeft ie meer aan - speltechnisch - dan Jaap. Lieke en Jaap vertrouw ik nog niet zo, Eric heeft net zo goed niemand anders, hooguit Amanda, maar ik vind dat van hetzelfde kaliber als Lieke bij Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric in gesprek. Eric wist dus idd van de stemronde die voor hem was aangevraagd. (is mij niet helemaal duidelijk of hij nu ook weet dat die weer is ingetrokken.)
Huub zegt nu ook dat hij Eric zal meenemen naar Istanbul.. ben benieuwd.. mocht hij gaan.. wie hij uiteindelijk mee gaat nemen![]()
Dat heet Brian beschermen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:22 schreef mazaru het volgende:
Zo dan! Ik heb weer wat gemist zie ik.
Hoewell...... eigenlijk zie je niet veel, behalve de streamlock. Wat is dat toch voor achterlijk gedoe om steeds die streams af te gooien, als het leuk wordt?
Blijf het dan gratis geven, dan heb je tenminste nog het idee dat je geen geld hebt weggegooid.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:23 schreef Gigageil het volgende:
Is het eigenlijk al zeker dat er een tweede me mag naar Turkije ?![]()
nee een veronderstelling van de bewonersquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:23 schreef Gigageil het volgende:
Eric vraagt nu ook aan Huub of hij niet bang is dat hij gedonder met Jaap krijgt als hij die niet mee neemt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik hoop Eric. Heeft ie meer aan - speltechnisch - dan Jaap. Lieke en Jaap vertrouw ik nog niet zo, Eric heeft net zo goed niemand anders, hooguit Amanda, maar ik vind dat van hetzelfde kaliber als Lieke bij Huub.
Ik hoop het ook echt niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:23 schreef Gigageil het volgende:
Pleur die Brian er toch uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat heet Brian beschermen.
Er komt steeds een stream lock als Brian doorflipt.
Ja zie, dat dacht ik al......quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee een veronderstelling van de bewoners
Stem van Eric niet toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef farceman het volgende:
Is volgens mij allang duidelijk dat Amanda hem gaat krijgen.
Stem van Nasty, Eric en op laatste moment van Brian heeft ze al
nee, eric stemt op huubquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef farceman het volgende:
Is volgens mij allang duidelijk dat Amanda hem gaat krijgen.
Stem van Nasty, Eric en op laatste moment van Brian heeft ze al
ik ook dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:26 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja zie, dat dacht ik al......
Huub zijn gedachtenspinsels orden weer es voor waar aangenomen.....
Ik zou lachen als er niemand mee mag.....![]()
Nee hij maakt echt geen tv.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pleur die Brian er toch uit.
Wat moet je met zo'n zwakbegaafde griezellaffaard?
Hij voegt helemaal niets toe aan dit programma.
Brrrrrrr kwam er als eerste mee hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:26 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Huub zijn gedachtenspinsels worden weer es voor waar aangenomen.....
Ik snap dan ook echt niet waarom juist een nitwit als Brian zo in bescherming lijkt te worden genomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:27 schreef rooie3 het volgende:
Nee hij maakt echt geen tv.
alleen maar als hij kan meeliften op iemands grapjes.
En als hij kan afluisteren.
Juist, en na een ruzie is het altijd, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee hij maakt echt geen tv.
alleen maar als hij kan meeliften op iemands grapjes.
En als hij kan afluisteren.
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap dan ook echt niet waarom juist een nitwit als Brian zo in bescherming lijkt te worden genomen.
Huppeltje heeft nu eenmaal een voorliefde voor valse nichten. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef ericahysterica het volgende:
Waren de hersenspinsels van Natasia en Eric.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:26 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Huub zijn gedachtenspinsels worden weer es voor waar aangenomen.....
kan zijn maar een zeikwijf zoals liederke lijkt het me ook niet echt een feestquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft nu eenmaal een voorliefde voor valse nichten. Soort zoekt soort.![]()
Geleerd in de hoerenacademie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda is echt een vies wijf.
Die doet een hoop om alles te krijgen.
Dat heeft Huub hem toch ook verteld. Ook dat hij is ingetrokken ....quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij snijd Huub zich flink in zijn vingers.
Eric weet al van de ontslagronde, dus nu gaat Eric op Amanda stemmen, waarschijnlijk![]()
Ik gun het Huub het meest, omdat die het minst heeft gekregen tot nu toe.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:34 schreef Taurus het volgende:
Amanda wil dat ie sowieso niet naar Huub gaat. Brian zegt dat ze dat gaan bewerkstelligen.
Ik hoop nu eigenlijk vooral dat ie naar Huub gaat omdat zij 't niet willenNiet eens omdat ik 't Huub zo ontzettend gun.
Ik heb trouwens niemand meer in 't huis waarvan ik zeg, laat die maar gaan. Ze zijn allemaal eigenlijk niet 'lief' meer. Vroeger kon ik nog wel 's Sylvia, Ilona of af en toe Bart iets gunnen.
ook dat nogquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef rooie3 het volgende:
Dus die Eric kan het weer verpesten.
eensch toen waren we ook al de Sjaakquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:38 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ook dat nog
hij heeft t weekend ook al verpest
Gooi alle spiegels uit je woning. Zal je leven een stuk makkelijker maken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan zijn maar een zeikwijf zoals liederke lijkt het me ook niet echt een feest![]()
Denk niet dat die geplaatst gaan worden, daar zal Flens wel een stokje voor gaan steken. Haar lieveling die afgevoerd wordt door de beveiliging.. dat kán toch niet!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef brabander01 het volgende:
foto's bij kingjaap al of nog niet staat al wel vermeld
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Gooi alle spiegels uit je woning. Zal je leven een stuk makkelijker maken.![]()
Twee minuten de foto erop is genoeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk niet dat die geplaatst gaan worden, daar zal Flens wel een stokje voor gaan steken. Haar lieveling die afgevoerd wordt door de beveiliging.. dat kán toch niet!!
Kots gerust lekker van je af want was het ook niet Brian die wijn gooide, spuugde en sloeg?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef itsme het volgende:
Nog even een reactie op Brian die er niet tegen kan als iemand eten over een vrouw gooit.
Mag ik even kotsen.
Was het niet Brian die Jaap aanspoorde eieren over JJ te gooien?![]()
Zowel Eric als Jaap als Lieke kunnen dit verpesten. Lieke heeft eerder aangegeven dat "vanuit het oogpunt van de trip ze het Amanda het meest gunt" (Lieke is zo oerdom, ik zie haar dit nog doen ook) - Jaap kan gevoelig zijn voor 't voorstel van aDEL (als hij Huub wil "tarten" doet hij dat) - Eric heeft inmiddels een slechte verstandhouding met Huub, waardoor zijn stem voor Amanda ook waarschijnlijk is. Brian stemt niet, zoals hij met Huub had afgesproken, op Huub. Natasia zal zeker op Amanda stemmen na kort overleg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef rooie3 het volgende:
Dus die Eric kan het weer verpesten.
Je kan Japio niet omkopen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:44 schreef Dark het volgende:
Brian wil Jaap omkopen met CP's en een brief met beloftes waar hij zijn handtekening onder zal zetten.
Welnee, die twee denken lekker samen te mogen gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:46 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Amanda krijgen nog wel ruzie om die prijs.
ze zijn alletwee te hebberig en gunnen het elkaar niet.
Zou voor de streamers 2 prachtige rustige dagen worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welnee, die twee denken lekker samen te mogen gaan.
Inderdaad, mooi om te zien. Brainless vertrouwt haar gewoon niet,quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:46 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Amanda krijgen nog wel ruzie om die prijs.
ze zijn alletwee te hebberig en gunnen het elkaar niet.
Zonder Brrr en Lellebel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou voor de streamers 2 prachtige rustige dagen worden.![]()
In dat opzicht mag Brian van mij best met Amanda naar Turkije.. Als er dan een turk aan Amanda zit.. gaat hij daar los, gaat hij niet langs start en ........quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef noekje het volgende:
Brian: als ik dronken ben druk ik je soms van me af omdat ik samen wil liggen knuffelen.
Amanda: huh...jij geen seks?
Brian: jij scheurt me uit elkaar als je dronken bent. Als je tips bent,ben je erg horny.
Denk je dat Turkse mannen van je afblijven?
oh oh
Geweldig voorstel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Het zou wel een mooie zijn van de DGK_Redactie om VOOR de stemming te zeggen dat Huub en Brian door hun gedrag van vanmorgen de kans verspeeld hebben op een plaats in de stemming voor de Turkije en dat er alleen op de overige miljonairs gestemd mag worden!![]()
Zowel Brian als Huub zijn ervan overtuigd dat deze stemming om hun 2en draait, meteen afkappen die boel, sanctie!
Direct naar de gevangenis, u ontvangt geen twee miljoen euroquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
In dat opzicht mag Brian van mij best met Amanda naar Turkije.. Als er dan een turk aan Amanda zit.. gaat hij daar los, gaat hij niet langs start en ........
Hij heeft geen moer gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:54 schreef noekje het volgende:
Brian vindt echt dat hij het meeste recht heeft omdat hij er al zo lang zit. Die lul heeft al zoveel gehad.
Hij vindt echt dat hij heeft gestruggled 8 maanden dus...
argh
Ik bedoelde voor onze gevoelige oortjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonder Brrr en Lellebel?
Neuhhh, die zullen niet gemist worden.
Als Huub samen met Jaap gaat, dan kunnen de streams wel twee dagen uit.
Dan ga ik in de hal van een bejaardenhuis zitten, daar is dan veel meer aktie.
Die staat al op automute, handig progje dat mijn buurvrouw heeft gemaakt.quote:
Gooi dat proggie eens op de nieuwsgroepen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Die staat al op automute, handig progje dat mijn buurvrouw heeft gemaakt.
Tot Brian vanavond de stemming krijgt en dan pas komt echt het kleine kind naar boven. Hij spreekt haar opzich wel goed aan want het is gewoon een kleuter maar vanavond krijgt hij te maken met een hele boze kleuter uit de Hel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang kan Amanda het nog handelen als een klein kind door Brian te worden toegesproken?
Check PMquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef itsme het volgende:
De enige rol die Brian heeft is dat hij de vijand is van huub.
Dan geeft die haar gewoon weer een klap voor haar kanis, en ze is weer helemaal verliefd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Tot Brian vanavond de stemming krijgt en dan pas komt echt het kleine kind naar boven. Hij spreekt haar opzich wel goed aan want het is gewoon een kleuter maar vanavond krijgt hij te maken met een hele boze kleuter uit de Hel.
Dat is liefdequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang kan Amanda het nog handelen als een klein kind door Brian te worden toegesproken?
Dan zullen we wel weer een streamlock krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef AnTjUh het volgende:
er word vanavond echt gehuild na de stemming
Rochels of sperma..voor Amandel is het hetzelfdequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan geeft die haar gewoon weer een klap voor haar kanis, en ze is weer helemaal verliefd.
Desnoods nog een paar rochels er bij, en ze heeft weer volop vlinders.
Daar zit gejatte voice recognition software in, anders had ik het met liefde allang gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi dat proggie eens op de nieuwsgroepen!
Die wil ik ook
De beveiliging heeft zijn snelle schoenen al aan, en de pilletjes liggen al voor hem klaar bij pannekoek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef AnTjUh het volgende:
loverboy raakt weer enigzins verhit
Het meeste wat op de nieuwsgroepen staat is illegaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Daar zit gejatte voice recognition software in, anders had ik het met liefde allang gedaan.
Wat trouwens jammer is; de stem van de raaf valt niet binnen het bereik voor mensen in dat pakket.![]()
Dat is een goed idee...wel jammer dat het dan waarschijnlijk Amanda wordt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Het zou wel een mooie zijn van de DGK_Redactie om VOOR de stemming te zeggen dat Huub en Brian door hun gedrag van vanmorgen de kans verspeeld hebben op een plaats in de stemming voor de Turkije en dat er alleen op de overige miljonairs gestemd mag worden!![]()
Zowel Brian als Huub zijn ervan overtuigd dat deze stemming om hun 2en draait, meteen afkappen die boel, sanctie!
Een slecht idee dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is een goed idee...wel jammer dat het dan waarschijnlijk Amanda wordt..![]()
Het is echt te genant voor woorden dat Amanda er voor valt. Hij MOET volledige controle over haar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef AnTjUh het volgende:
brian weet precies hoe hij amanda in zijn zak moet praten
de zielige jongen uithangen
praten op die glijerige gluiperige toon van
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
quote:
Amanda doet en neemt alles zolang zij haar zin maar krijgt.Zij pikt alles omdat zij de Istanboel trip wil,zal en moet krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt te genant voor woorden dat Amanda er voor valt. Hij MOET volledige controle over haar.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef Gigageil het volgende:
Manipuleren is nog de enige optie die Brian heeft.
Zijn Ammannie gaat er mischien met Turkije vandoor, en dat gunt ie zichzelf meer dan het meisje dat ie elke nacht volpompt met sperma....![]()
Tillyquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:18 schreef Desii het volgende:
Tilly had nog een boodschap van Sylvia voor Huub.
Volgens Syl: " Huub doet het goed, hij moet alleen vaker naar zijn onderbuik luisteren" Huub zou dan wel begrijpen, wat Syl daar mee bedoelde.... Huub knikt begrijpend
... Tilly gaf ook nog aan dat hij af op moet passen en tot 10 moet tellen.
Tilly was blij dat hij alles eerlijk heeft verteld tegen Eric.... waarna Huub aangeeft, dat hij van plan is om Eric mee te nemen naar Istanboel (als ze idd iemand van binnen mee mogen nemen)
Huub zei ook nog dat hij de kooi veel minder leuk is gaan vinden, op het moment dat Sylvia weggegaan is.
Komt goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
Wat een teringbitch. Ik ga haar afmaken op m'n site.
Jaap over Tilly.
Dat is niet leuk. Boe Jaap!
Ik moest gelijk aan dit plaatje denkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
Wat een teringbitch. Ik ga haar afmaken op m'n site.
Jaap over Tilly.
Dat is niet leuk. Boe Jaap!
Jammer dat Jaap in alles zo ver is teruggefloten. De laatste week was hij voldoende beschaafd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan dit plaatje denken
[afbeelding]
Huub mocht toen niet stemmen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:50 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik heb niet gevochten. Ik hield iedereen tegen.
Bullshit, zij was de eerste die begon te duwen.
Amanda: Huub en Brian hebben jou allebei op de stoel gezet dus zo betrouwbaar is hun backup niet.
Ehm..Huub was toen ook geen backup van Jaap. Als je dan met argumenten komt, laat het dan iig kloppen.
hm? Dat Brian niet rookt, er helemaal niet van houdt, maar dat Brian wel eens de maand een sigaartje rookt. Was een moment dat ik dacht, caramba kuthuub, waarom bertek je die kutrat uberhaupt nog in dit gebeuren, hou gewoon je bek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Taurus het volgende:
Beetje stomme vraag maar wat zei Huub nou net over Brian? Waarbij hij afsloot met "ik ken niemand die 3 sigaretten per maand rookt" ?
Kun je dan ook aDEL VERneuken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef F04 het volgende:
Voor degene die willen daten met Huub of Amanda kunnen hieronder klikken.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Neuken zit incl in het pakket.
JEzus man!, ik zit op mijn werk en kan hier niet kijken , maar als ik het zo lees zit Amandel echt te bedelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef Marrije het volgende:
Amanda: dan is de eerstvolgende stemming voor jou, weet niet wat het is maar het is voor jou, ik zorg dat je 'm krijgt. . .Hij moet gewoon niet stemming aan mij geven!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:58 schreef rooie3 het volgende:
Haha huub gaat mij betalen met sex zegt Japio.
Amanda trapt er gewoon in.
ja, maar het kent wel grenzen. Amanda vroeg of het bod van Huub echt zoveel beter was dan die van haar.Toen zei Jaap: Huub gaat mij oraal bevredigen. . . Toen zei Amanda, ja dat is een beter bod dan dat van mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
JEzus man!, ik zit op mijn werk en kan hier niet kijken , maar als ik het zo lees zit Amandel echt te bedelen
Is dat niet die vrouw van die uitzendbureau reclame met die garnalenpellers, die van : Ik zoek een type van niet lullen maar pellenquote:
Dus Huub heeft tot nu toe uitgesproken dat hij Lieke, Brian, Jaap en Eric mee wil nemen...... Dat wordt leuk ALS hij het wordt (wat me na vanochtend erg onwaarschijnlijk lijkt) en ALS hij dan iemand moet kiezen om mee te nemen. Mensen gaan zich genaaid voelen.....quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:18 schreef Desii het volgende:
Tilly had nog een boodschap van Sylvia voor Huub.
Volgens Syl: " Huub doet het goed, hij moet alleen vaker naar zijn onderbuik luisteren" Huub zou dan wel begrijpen, wat Syl daar mee bedoelde.... Huub knikt begrijpend
... Tilly gaf ook nog aan dat hij af op moet passen en tot 10 moet tellen.
Tilly was blij dat hij alles eerlijk heeft verteld tegen Eric.... waarna Huub aangeeft, dat hij van plan is om Eric mee te nemen naar Istanboel (als ze idd iemand van binnen mee mogen nemen)
Huub zei ook nog dat hij de kooi veel minder leuk is gaan vinden, op het moment dat Sylvia weggegaan is.
Abnormaal wat groot!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:06 schreef SiRojK het volgende:
Huub met de grote sigaar die de mevrouw met de hand voor de DGK-ers heeft gemaakt:
[afbeelding]
Ben het met je eens... (beide dingenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is echt een lief vrouwtje(ze zou welliswaar m'n moeder kunnen wezen!)
OT: Ik heb geen nieuwe mail ontvangen, maar ik heb wel op je eerste gereageerdquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef Desii het volgende:
OT: Ashrak ik heb je een email gestuurd
Ik moet ervantussen, maak je nog even een mooi cap can haar "paar"? die zijn gaaf. bij voorbaat dank!quote:
Van de SV van VOL. Wie legt 'm aan me uit?quote:Brian vind het wel jammer dat hij dan niet kan
met alle shit die hij meemaakt
Jaap is een domme vetzak en lieke een del
Dus die kunnen nog switchen aldus brian
Haar 'paar' ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet ervantussen, maak je nog even een mooi cap can haar "paar"? die zijn gaaf. bij voorbaat dank!
Het zal mij niets verbazen als ze dat in het verleden al vaker heeft gedaan. Voor een pakje peuken of een Breezer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef mootie het volgende:
Het zou me gewoon niks verbazen als Amanda 2 pijpbeurten biedt.![]()
En dan uitvoerd voor de stemming , en dat Japio alsnog voor Huub stemtquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef mootie het volgende:
Het zou me gewoon niks verbazen als Amanda 2 pijpbeurten biedt.![]()
Daar is niks nieuws aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef rooie3 het volgende:
Als Amanda hem niet krijgt ,dan is Huub weer de sigaar vanavond.
Ze reageert haar frustraties altijd op Huub af.
Dankuquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:28 schreef SiRojK het volgende:
@ Getl0st: ik vind het best leuk, maar ze brengen die sigarenmaakcursus erg slecht in beeld.. Alles van een afstandje, te weinig details
triest , heel triest ....quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
. Ik weet alleen niet of ik het nou triest of grappig moet vinden.
Vulgair, a-sociaal, dom.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
Toch blijft Amanda een raar fenomeen. Ze staat altijd onderaan, vindt zichzelf het lekkerste wijf van heel de wereld en iedere man mocht willen dat die haar anaal mocht penetreren maar ze blijft het verwende domme albert cuyp meisje. Ik weet alleen niet of ik het nou triest of grappig moet vinden.
Triest inderdaad. Maar de laatste tijd wat mij betreft wel gespeend van elke vorm van medelijden dan ook. Ik vind haar een dom, triest kind dat constant met d'r ogen wagenwijd open in dezelfde valkuilen loopt.quote:
Ik hou helemaal niet van sigaren.. maar zou het best willen lerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Ze maakt hem af:
[afbeelding]
PS: Getl0st, eerste keer dat ze het in beeld brengen hoe ze iets doen
Zij ervaart het niet als een valkuil. Dit is wat zij gewend is, normaal vindt en accepteert.imhoquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Triest inderdaad. Maar de laatste tijd wat mij betreft wel gespeend van elke vorm van medelijden dan ook. Ik vind haar een dom, triest kind dat constant met d'r ogen wagenwijd open in dezelfde valkuilen loopt.
Idd, net zoals dat ik jointjes draaien leuk vindt, terwijl ik niet (meer) blowquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van sigaren.. maar zou het best willen leren
Ik blow wel maar kan dat zelfs nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, net zoals dat ik jointjes draaien leuk vindt, terwijl ik niet (meer) blow
Klopt. En dat vond ik in eerste instantie triest in de 'och gossie' zin des woords, maar tegenwoordig vind ik het triest in de 'dom wijf dat je bent' zin des woords.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef FdW het volgende:
Zij ervaart het niet als een valkuil. Dit is wat zij gewend is, normaal vindt en accepteert.imho
Tegen de tijd dat ik dat onder de knie heb (want een gedraaide blow laat ik niet liggenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
, zoals die vrouw al zei: oefening baart kunst
Ik ook ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
Amanda wil het wel heel erg graag he. Ik hoop toch zo dat zij iig niet gaat.
Dit is waar Huub Brian al voor wou behoeden.. Als je iemand hoop geeft willen ze het steeds liever.. Huub wou dat voorkomen door die ideeën direct de kop in te drukken en te zorgen dat alleen hij en brian kans zouden makenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
Amanda wil het wel heel erg graag he. Ik hoop toch zo dat zij iig niet gaat.
Wat is er in hemelsnaam mooi aan een zwart mouwloos shirt gecombineerd met een provisorische stropdas?quote:
Lapdance?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat nu Eric beslijmen voor een stem.
Wellicht haalt ze de strap-on uit haar koffer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |