Die staat al op automute, handig progje dat mijn buurvrouw heeft gemaakt.quote:
Gooi dat proggie eens op de nieuwsgroepen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Die staat al op automute, handig progje dat mijn buurvrouw heeft gemaakt.
Tot Brian vanavond de stemming krijgt en dan pas komt echt het kleine kind naar boven. Hij spreekt haar opzich wel goed aan want het is gewoon een kleuter maar vanavond krijgt hij te maken met een hele boze kleuter uit de Hel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang kan Amanda het nog handelen als een klein kind door Brian te worden toegesproken?
Check PMquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef itsme het volgende:
De enige rol die Brian heeft is dat hij de vijand is van huub.
Dan geeft die haar gewoon weer een klap voor haar kanis, en ze is weer helemaal verliefd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Tot Brian vanavond de stemming krijgt en dan pas komt echt het kleine kind naar boven. Hij spreekt haar opzich wel goed aan want het is gewoon een kleuter maar vanavond krijgt hij te maken met een hele boze kleuter uit de Hel.
Dat is liefdequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang kan Amanda het nog handelen als een klein kind door Brian te worden toegesproken?
Dan zullen we wel weer een streamlock krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef AnTjUh het volgende:
er word vanavond echt gehuild na de stemming
Rochels of sperma..voor Amandel is het hetzelfdequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan geeft die haar gewoon weer een klap voor haar kanis, en ze is weer helemaal verliefd.
Desnoods nog een paar rochels er bij, en ze heeft weer volop vlinders.
Daar zit gejatte voice recognition software in, anders had ik het met liefde allang gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi dat proggie eens op de nieuwsgroepen!
Die wil ik ook
De beveiliging heeft zijn snelle schoenen al aan, en de pilletjes liggen al voor hem klaar bij pannekoek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef AnTjUh het volgende:
loverboy raakt weer enigzins verhit
Het meeste wat op de nieuwsgroepen staat is illegaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Daar zit gejatte voice recognition software in, anders had ik het met liefde allang gedaan.
Wat trouwens jammer is; de stem van de raaf valt niet binnen het bereik voor mensen in dat pakket.![]()
Dat is een goed idee...wel jammer dat het dan waarschijnlijk Amanda wordt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Het zou wel een mooie zijn van de DGK_Redactie om VOOR de stemming te zeggen dat Huub en Brian door hun gedrag van vanmorgen de kans verspeeld hebben op een plaats in de stemming voor de Turkije en dat er alleen op de overige miljonairs gestemd mag worden!![]()
Zowel Brian als Huub zijn ervan overtuigd dat deze stemming om hun 2en draait, meteen afkappen die boel, sanctie!
Een slecht idee dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is een goed idee...wel jammer dat het dan waarschijnlijk Amanda wordt..![]()
Het is echt te genant voor woorden dat Amanda er voor valt. Hij MOET volledige controle over haar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef AnTjUh het volgende:
brian weet precies hoe hij amanda in zijn zak moet praten
de zielige jongen uithangen
praten op die glijerige gluiperige toon van
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
quote:
Amanda doet en neemt alles zolang zij haar zin maar krijgt.Zij pikt alles omdat zij de Istanboel trip wil,zal en moet krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt te genant voor woorden dat Amanda er voor valt. Hij MOET volledige controle over haar.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef Gigageil het volgende:
Manipuleren is nog de enige optie die Brian heeft.
Zijn Ammannie gaat er mischien met Turkije vandoor, en dat gunt ie zichzelf meer dan het meisje dat ie elke nacht volpompt met sperma....![]()
Tillyquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:18 schreef Desii het volgende:
Tilly had nog een boodschap van Sylvia voor Huub.
Volgens Syl: " Huub doet het goed, hij moet alleen vaker naar zijn onderbuik luisteren" Huub zou dan wel begrijpen, wat Syl daar mee bedoelde.... Huub knikt begrijpend
... Tilly gaf ook nog aan dat hij af op moet passen en tot 10 moet tellen.
Tilly was blij dat hij alles eerlijk heeft verteld tegen Eric.... waarna Huub aangeeft, dat hij van plan is om Eric mee te nemen naar Istanboel (als ze idd iemand van binnen mee mogen nemen)
Huub zei ook nog dat hij de kooi veel minder leuk is gaan vinden, op het moment dat Sylvia weggegaan is.
Komt goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
Wat een teringbitch. Ik ga haar afmaken op m'n site.
Jaap over Tilly.
Dat is niet leuk. Boe Jaap!
Ik moest gelijk aan dit plaatje denkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
Wat een teringbitch. Ik ga haar afmaken op m'n site.
Jaap over Tilly.
Dat is niet leuk. Boe Jaap!
Jammer dat Jaap in alles zo ver is teruggefloten. De laatste week was hij voldoende beschaafd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan dit plaatje denken
[afbeelding]
Huub mocht toen niet stemmen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:50 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik heb niet gevochten. Ik hield iedereen tegen.
Bullshit, zij was de eerste die begon te duwen.
Amanda: Huub en Brian hebben jou allebei op de stoel gezet dus zo betrouwbaar is hun backup niet.
Ehm..Huub was toen ook geen backup van Jaap. Als je dan met argumenten komt, laat het dan iig kloppen.
hm? Dat Brian niet rookt, er helemaal niet van houdt, maar dat Brian wel eens de maand een sigaartje rookt. Was een moment dat ik dacht, caramba kuthuub, waarom bertek je die kutrat uberhaupt nog in dit gebeuren, hou gewoon je bek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Taurus het volgende:
Beetje stomme vraag maar wat zei Huub nou net over Brian? Waarbij hij afsloot met "ik ken niemand die 3 sigaretten per maand rookt" ?
Kun je dan ook aDEL VERneuken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef F04 het volgende:
Voor degene die willen daten met Huub of Amanda kunnen hieronder klikken.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Neuken zit incl in het pakket.
JEzus man!, ik zit op mijn werk en kan hier niet kijken , maar als ik het zo lees zit Amandel echt te bedelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef Marrije het volgende:
Amanda: dan is de eerstvolgende stemming voor jou, weet niet wat het is maar het is voor jou, ik zorg dat je 'm krijgt. . .Hij moet gewoon niet stemming aan mij geven!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:58 schreef rooie3 het volgende:
Haha huub gaat mij betalen met sex zegt Japio.
Amanda trapt er gewoon in.
ja, maar het kent wel grenzen. Amanda vroeg of het bod van Huub echt zoveel beter was dan die van haar.Toen zei Jaap: Huub gaat mij oraal bevredigen. . . Toen zei Amanda, ja dat is een beter bod dan dat van mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
JEzus man!, ik zit op mijn werk en kan hier niet kijken , maar als ik het zo lees zit Amandel echt te bedelen
Is dat niet die vrouw van die uitzendbureau reclame met die garnalenpellers, die van : Ik zoek een type van niet lullen maar pellenquote:
Dus Huub heeft tot nu toe uitgesproken dat hij Lieke, Brian, Jaap en Eric mee wil nemen...... Dat wordt leuk ALS hij het wordt (wat me na vanochtend erg onwaarschijnlijk lijkt) en ALS hij dan iemand moet kiezen om mee te nemen. Mensen gaan zich genaaid voelen.....quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:18 schreef Desii het volgende:
Tilly had nog een boodschap van Sylvia voor Huub.
Volgens Syl: " Huub doet het goed, hij moet alleen vaker naar zijn onderbuik luisteren" Huub zou dan wel begrijpen, wat Syl daar mee bedoelde.... Huub knikt begrijpend
... Tilly gaf ook nog aan dat hij af op moet passen en tot 10 moet tellen.
Tilly was blij dat hij alles eerlijk heeft verteld tegen Eric.... waarna Huub aangeeft, dat hij van plan is om Eric mee te nemen naar Istanboel (als ze idd iemand van binnen mee mogen nemen)
Huub zei ook nog dat hij de kooi veel minder leuk is gaan vinden, op het moment dat Sylvia weggegaan is.
Abnormaal wat groot!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:06 schreef SiRojK het volgende:
Huub met de grote sigaar die de mevrouw met de hand voor de DGK-ers heeft gemaakt:
[afbeelding]
Ben het met je eens... (beide dingenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is echt een lief vrouwtje(ze zou welliswaar m'n moeder kunnen wezen!)
OT: Ik heb geen nieuwe mail ontvangen, maar ik heb wel op je eerste gereageerdquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef Desii het volgende:
OT: Ashrak ik heb je een email gestuurd
Ik moet ervantussen, maak je nog even een mooi cap can haar "paar"? die zijn gaaf. bij voorbaat dank!quote:
Van de SV van VOL. Wie legt 'm aan me uit?quote:Brian vind het wel jammer dat hij dan niet kan
met alle shit die hij meemaakt
Jaap is een domme vetzak en lieke een del
Dus die kunnen nog switchen aldus brian
Haar 'paar' ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet ervantussen, maak je nog even een mooi cap can haar "paar"? die zijn gaaf. bij voorbaat dank!
Het zal mij niets verbazen als ze dat in het verleden al vaker heeft gedaan. Voor een pakje peuken of een Breezer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef mootie het volgende:
Het zou me gewoon niks verbazen als Amanda 2 pijpbeurten biedt.![]()
En dan uitvoerd voor de stemming , en dat Japio alsnog voor Huub stemtquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef mootie het volgende:
Het zou me gewoon niks verbazen als Amanda 2 pijpbeurten biedt.![]()
Daar is niks nieuws aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef rooie3 het volgende:
Als Amanda hem niet krijgt ,dan is Huub weer de sigaar vanavond.
Ze reageert haar frustraties altijd op Huub af.
Dankuquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:28 schreef SiRojK het volgende:
@ Getl0st: ik vind het best leuk, maar ze brengen die sigarenmaakcursus erg slecht in beeld.. Alles van een afstandje, te weinig details
triest , heel triest ....quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
. Ik weet alleen niet of ik het nou triest of grappig moet vinden.
Vulgair, a-sociaal, dom.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
Toch blijft Amanda een raar fenomeen. Ze staat altijd onderaan, vindt zichzelf het lekkerste wijf van heel de wereld en iedere man mocht willen dat die haar anaal mocht penetreren maar ze blijft het verwende domme albert cuyp meisje. Ik weet alleen niet of ik het nou triest of grappig moet vinden.
Triest inderdaad. Maar de laatste tijd wat mij betreft wel gespeend van elke vorm van medelijden dan ook. Ik vind haar een dom, triest kind dat constant met d'r ogen wagenwijd open in dezelfde valkuilen loopt.quote:
Ik hou helemaal niet van sigaren.. maar zou het best willen lerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
Ze maakt hem af:
[afbeelding]
PS: Getl0st, eerste keer dat ze het in beeld brengen hoe ze iets doen
Zij ervaart het niet als een valkuil. Dit is wat zij gewend is, normaal vindt en accepteert.imhoquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Triest inderdaad. Maar de laatste tijd wat mij betreft wel gespeend van elke vorm van medelijden dan ook. Ik vind haar een dom, triest kind dat constant met d'r ogen wagenwijd open in dezelfde valkuilen loopt.
Idd, net zoals dat ik jointjes draaien leuk vindt, terwijl ik niet (meer) blowquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van sigaren.. maar zou het best willen leren
Ik blow wel maar kan dat zelfs nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, net zoals dat ik jointjes draaien leuk vindt, terwijl ik niet (meer) blow
Klopt. En dat vond ik in eerste instantie triest in de 'och gossie' zin des woords, maar tegenwoordig vind ik het triest in de 'dom wijf dat je bent' zin des woords.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef FdW het volgende:
Zij ervaart het niet als een valkuil. Dit is wat zij gewend is, normaal vindt en accepteert.imho
Tegen de tijd dat ik dat onder de knie heb (want een gedraaide blow laat ik niet liggenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
, zoals die vrouw al zei: oefening baart kunst
Ik ook ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
Amanda wil het wel heel erg graag he. Ik hoop toch zo dat zij iig niet gaat.
Dit is waar Huub Brian al voor wou behoeden.. Als je iemand hoop geeft willen ze het steeds liever.. Huub wou dat voorkomen door die ideeën direct de kop in te drukken en te zorgen dat alleen hij en brian kans zouden makenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
Amanda wil het wel heel erg graag he. Ik hoop toch zo dat zij iig niet gaat.
Wat is er in hemelsnaam mooi aan een zwart mouwloos shirt gecombineerd met een provisorische stropdas?quote:
Lapdance?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat nu Eric beslijmen voor een stem.
Wellicht haalt ze de strap-on uit haar koffer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |