abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 mei 2007 @ 22:19:47 #1
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49834365
DGK_REDACTIE vroeg :
.
quote:
Joh al die spelstrategie word je toch ook moe van... Steeds zelfde gekonkel. Toch?

Maar als je dat leuk vindt snap ik wel dat je het nu minder vindt. We hopen natuurlijk dat je wel gewoon blijft kijken aangezien je er al vanaf t begin bij zit.

Open anders s een topic waarin iedereen aanbevelingen of id-en kwijt kan voor het programma. Hebben wij ook wat aan.
.
DGK_REDACTIE vraagt een topic waarin iedereen aanbevelingen of id-en kwijt kan.

Als je kritiek wilt geven, is daar al een topic voor. Zie Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!

[ Bericht 12% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 27-05-2007 22:35:04 ]
Keep the Sunny Side Up
  zondag 27 mei 2007 @ 22:25:47 #2
bright side of life
pi_49834589
Over het algemeen zijn veel dingen in DGK leuk. Daar lees je nooit zoveel commentaar op, behalve dat iemand 'beleggen' of 'kaas proeven' niet leuk zal vinden. Sommige zaken herhalen in het oneindige. Daar slaat verveling toe en ontstaat het commentaar. Zeker als daardoor geen gesprekken tussen bewoners zijn. Denk aan poker, de disco.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2007 @ 22:27:50 #3
137949 Disana
pi_49834666
Stel een maximum volume in voor de dreunende tyfusherrie muziek als er meer miljonairs naast de mixer in de gameroom zijn. Misschien kunnen de zenders ook verder open, maar dan zit je nog met die vervelende dreun.

Vaak valt er tegenwoordig niets meer te kiezen als er eenmaal meerdere miljonairs in de gameroom zitten. Dan is het ofwel herrie en onverstaanbare gesprekken, ofwel stille Jaap achter zijn computer.

Dat er niets gezegd wordt in de gameroom, dat lijkt me sterk. Vaak genoeg zie je twee of meer miljonairs duidelijk in een gesprek verwikkeld.
pi_49834701
1. Jullie hebben regels gesteld.. Hou je dan zelf aan die regels.. Fysiek geweld is nu al meerdere keren voorgekomen.. Jullie geven zelf aan eerder in te grijpen als bewoners op scherp staan, laat ze lekker gaan.. Wij willen zien dat ze anderen slaan, laat ze het dan doen! Als je problemen hebt met haren trekken e.d. dat bewoners daar steeds verder in gaan.. Geef ze dan officiele waarschuwingen, laten ze het de volgende keer wel.. Krijgen ze er nog eentje later dan is zijn ze weg, exit, adios, moet je maar van een ander afblijven!

2. Streamlocks zijn heel irritant, in veel gevallen duren ze veel te lang en lijken ze ook erg nutteloos..

3. Als er bijvoorbeeld 's ochtends maar 2 streams zijn, verdeel het dan een beetje.. Nu is het heel vaak 2 streams op één situatie of persoon, terwijl anderen ook al wakker zijn en dingen aan het doen zijn...

4. Natasia er uit, ze is een grote ergernis voor heeeeeeel veel streamers...

5. Een verbod voor lieke op het woord / de volgende zinnen... kan ik jou even spreken, ik wil graag een gesprekje met jou

6. Haal Palma uit de villa.. Ze bemoeit zich te veel met het spel, ze is irritant, volgens mij vindt echt NIEMAND haar leuk..

[ Bericht 5% gewijzigd door SiRojK op 29-05-2007 10:14:58 ]
  zondag 27 mei 2007 @ 22:35:55 #5
130524 Sonique
occasional streamer
pi_49834930
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK_REDACTIE vroeg :
.
[..]

.
DGK_REDACTIE vraagt een topic waarin iedereen aanbevelingen of id-en kwijt kan.

Als je kritiek wilt geven, is daar al een topic voor. Zie Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!
Dank je voopr het openen!

En nog maals, dit is voor opbouwende kritiek en geen zeik topic voor DGK-Redactie
pi_49835234
Naar mijn mening zouden juist kleine voorvalletjes ervoor kunnen zorgen dat er wat meer wisseling in het miljonairsbestand komt. Dus een Natasia die bijt of een Brian die slaat, hup eruit, net zoals Nena. Kunnen toch worden vervangen en dus weer nieuw bloed in de villa. (Had juist bedacht dat jullie hiervoor deze regel hadden bedacht).

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaleddis op 28-05-2007 01:50:01 ]
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_49835252
1. minder, en nog liever, geen streamlocks

2. Maximum volume voor de muziek die ze draaien zodat er nog naar de gesprekken geluisterd kan worden

3 geen gefluister in bed

4 Het lijkt me leuk als ze eens een keer een gemonteerd gouden kooi filmpje te zien krijgen met hun eigen uitspraken. de backups en groepjes zitten op dit moment vastgeroest. Op gemonteerde filmpjes met uitspraken ala temptation island kan men gaan twijfelen over deze back ups etc en elkaar nog meer gaan wantrouwen waardoor er minder voorspelbaarheid kan ontstaan tijdens ontslagrondes

5 misschien wordt het ook eens tijd voor vers bloed in de kuip. Heb wel zin in een nieuwe miljonair. Misschien eens een groepje mensen een tijdje als personeel laten inburgeren en dan na 1 maand de bewoners vertellen dat 1 van deze personeelsleden de nieuwe bewoner wordt en de bewoners unaniem laten beslissen wie dat wordt waar zij dan 24 uur voor krijgen, zodat we 24 uur naar discussies en spelletjes om elkaar te overtuigen kunnen luisteren. het leuke is als deze personeelsleden tijdens hun 1e maand ieder een andere opdracht van achter hebben mee gekregen om aan te pappen / flirten met bepaalde mensen en met andere niet etc en dan als 1 er als bewoner ingaat zijn eigen agenda (lees verborgen agenda) ten uitvoer brengt.
pi_49835294
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
4 Het lijkt me leuk als ze eens een keer een gemonteerd gouden kooi filmpje te zien krijgen met hun eigen uitspraken. de backups en groepjes zitten op dit moment vastgeroest. Op gemonteerde filmpjes met uitspraken ala temptation island kan men gaan twijfelen over deze back ups etc en elkaar nog meer gaan wantrouwen waardoor er minder voorspelbaarheid kan ontstaan tijdens ontslagrondes
Lijkt me een erg leuk plan! Maar dan moeten jullie wel Brian en Natasja tegen elkaar opzetten
pi_49835358
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:47 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Lijkt me een erg leuk plan! Maar dan moeten jullie wel Brian en Natasja tegen elkaar opzetten
nee echt iedereen die denkt een verbond met iemand te hebben, dus ook natasia en brian , maar ook erik en huub en lieke en huub en amanda en natasia. er zijn genoeg uitspraken gedaan door iedereen die niet voor de oortjes van hun backup bedoeld zijn
pi_49835397
edit... dubbel
  zondag 27 mei 2007 @ 22:54:18 #11
2018 PC eend
relativist
pi_49835525
GEEF BRIAN EN NATAS GEEN BESCHERMING MEER!!!!!!!!!!!!!!!!11
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_49835807
Schaf de stemming af.
Dan is het ieder voor zich .
Weet zeker dat de onderlinge verhoudingen dan veranderen.
Heb je dat geslijm en dat inlikken ook niet meer.
  zondag 27 mei 2007 @ 23:02:47 #13
bright side of life
pi_49835868
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:54 schreef PC eend het volgende:
GEEF BRIAN EN NATAS GEEN BESCHERMING MEER!!!!!!!!!!!!!!!!11
@PC eend, je weet dat voor klachten het andere topic veel geschikter is. En het antwoord op je vraag hebben ze al een paar keer gegeven (ook al ben je het niet eens met dat antwoord).

Zonder CAPS is je reactie veel leuker, zei je vanavond nog tegen een andere poster
Keep the Sunny Side Up
pi_49835907
ik vind er nog eens een medium voor Brian moet komen.

Ik vind het zóó zielig dat hij de vorige keer door ziekte gemist heeft

(al denk ik dat hij expres weg bleef)
pi_49835956
Ja als die trol die in de toekomst kan kijken komt zit ik weer voor de buis, bel haar maar eens
pi_49835971
sluit water en stroom 3 weken af ......
  zondag 27 mei 2007 @ 23:06:14 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49836000
Mijn tip is dat de gemiddelde forumbezoeker niet zo heel veel weet van TV maken en scenario's schrijven en dat je daardoor beter de tips naast je neer kan leggen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 27 mei 2007 @ 23:08:39 #18
bright side of life
pi_49836103
edit foutje
Keep the Sunny Side Up
pi_49836134
Sorry voutje... verkeerde topic ...
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_49836207
Meer psychoactieve drugs in de kooi!

Dus bijvoorbeeld een ayahuasca-avondje. Of Huub en Jaap in een afgesloten sauna, volgeladen met PCP. Prachtige TV...

[ Bericht 13% gewijzigd door FuTilE op 27-05-2007 23:22:40 ]
pi_49836259
quote:
Op zondag 27 mei 2007 23:11 schreef FuTilE het volgende:
Dus bijvoorbeeld een ayahuasca-avondje.
Lijkt me een geweldig plan
pi_49836267
Er bestaat al een topic van 5 delen : Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk! Ik heb deel 1 lang geleden geopend, met oprechte intenties.
De Redactie heeft vaak aangegeven daar niet te lezen. Dus ik snap niet waarom nu wel ????
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 27 mei 2007 @ 23:20:16 #23
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_49836590
Een kots,schijt en pis verbod behalve op het toilet.

Een apart buitenhuisje voor Brian, en die verplaatsen (grote markt in Pompei ofzo) zodra hij plaats neemt op zijn troon.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_49837430
  • Weer een paar dagen kamperen in de gouden tuin.
  • Een zomer/winter decoor.
  • Dat we kunnen stemmen op de website van DGK wie er in de villa komt.
  • Een betere site zonder al dat zuigende flash gedoe.
  • Reclameborden in de villa als DGK echt met geldtekort dreigd.
  • VIP stream zonder streamlock, of beter gewoon helemaal geen streamlocks.
  • pi_49837477
    Lees aub dit stukje uit het AD van 21 september nog eens goed door...

'Gouden Kooi is echt geen treitershow'

EEMNES - Het nieuwe Talpa-realityprogramma De Gouden Kooi wordt echt geen treitershow, zoals het in de pers vaak is omschreven. Dat zei zenderbaas John de Mol donderdag bij de presentatie van het programma in een kapitale villa in Eemnes.

Deelnemers kunnen die villa en een omvangrijk geldbedrag winnen door zo lang mogelijk in het met camera's behangen landgoed te blijven zitten. Degene die het het langs volhoudt, geldt als winnaar.
    Om als laatste over te blijven, kunnen deelnemers elkaar proberen weg te pesten. ,,In het gewone leven gebeurt dat natuurlijk ook'', zegt De Mol. ,,Daarom zal het in de villa ook wel gebeuren, maar als het te gortig wordt, grijpen we in. We hebben diverse regels opgesteld om puur treiteren te bestraffen. Bewoners kunnen zelfs anderen wegsturen op de zogenoemde ontslagdag, die eens per maand wordt gehouden. Iemand die zich dus echt als een 'asshole' gedraagt kan door de groep worden weggestemd'', schetst De Mol. Daarvoor wordt wel een vervanger ingeroepen.
    Verbaasd

De aankondiging van de show, die vanaf 2 oktober op werkdagen om 19.30 uur is te zien, leidde zelfs tot vragen in de Tweede Kamer. De Mol heeft zich daaraan gestoord. ,,Ik ben verbaasd dat een kamerlid aan een half woord al genoeg heeft om zich een mening te vormen. Ik hoop niet dat dat met andere dossiers ook zo gebeurt. Ik zou zeggen: verdiep je eens in de materie.''

In tegenstelling tot in Big Brother worden kandidaten gigantisch in de watten gelegd. Ze worden vanaf het moment dat ze over de drempel stappen betiteld als miljonair en mogen mensen laten komen om allerlei diensten te verrichten. Zelfs het laten komen van een prostituee behoort tot de mogelijkheden. De tien bewoners mogen alleen het terrein niet af en dat zorgt volgens De Mol al voor voldoende spanningen.
    AD
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')