De redactie zal dus wel denken dat ze een schouderklopje heeft verdiend.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef getl0st het volgende:
tis trouwens lang geleden dat we 's morgens zo snel door de COS-en heen vliegen
Als ze maar weten dat als er geen streamlock had gekomen.. we nu 10 COS-en verder zatenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
De redactie zal dus wel denken dat ze een schouderklopje heeft verdiend.![]()
Beveiliging?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:19 schreef ericahysterica het volgende:
btw wie lopen er de villa binnen ( 2mannen)
Nee, Huub moet achter de PC vandaan. Rat gaat Eric nu helpen met z'n err "html-tentamen" - zie www.istanbul.nlquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef ericahysterica het volgende:
huub moet naar de febo volgens mij
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:19 schreef Liess het volgende:
Uh, Amanda duwde Huub?
Edit - In de filmpjes dus
Ondertussen stappen ze van fok over naar vol en jatten me avatar mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou vriendelijk blijven, maar als je het zo stelt.
Ze zijn simpeler cq dommer op VOL !
Zo goed ?
ja aan het begin van film 1 heel duidelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef getl0st het volgende:
[..]![]()
Volgens velen welNiet op gelet eigenlijk..
ik kan de bewuste fotos niet vinden in dat fotoboekquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:22 schreef getl0st het volgende:
Jaap zijn site:
De foto's hoe Brian wordt afgevoerd door de beveiliging zijn mijn beste foto's ooit. Check het fotoboek.
quote:Wifebeater Brian krijgt nu het briljante idee om zijn wifebeat reputatie op te hemelen. Hij flipt door dat Huub geen voedsel naar een vrouw mag gooien. Het lijkt haast wel gemeend, maar we weten allemaal wat Brian in zijn verleden heeft gedaan bij vrouwen. Check het Fok forum maar.
Zie ze anders niet staan...jij wel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:22 schreef getl0st het volgende:
Jaap zijn site:
De foto's hoe Brian wordt afgevoerd door de beveiliging zijn mijn beste foto's ooit. Check het fotoboek.
Edit: Ik zie tot nu toe alleen zwart![]()
Overbelast?
Tuurlijk, maar waarom zou je ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Kombucha het volgende:
Weet iemand of je ook boeken sturen naar een bewoner?
sturen altijd maarof ze het ook daadwerkelijk in handen krijgen is de vraagquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Kombucha het volgende:
Dat kan naar het volgende adres;quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Kombucha het volgende:
ah oke.. ik dacht dat er niet gelezen mocht worden in DGKquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sturen altijd maarof ze het ook daadwerkelijk in handen krijgen is de vraag
Ja en zo gauw rat para word gaan de streams weg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef farceman het volgende:
En weer wordt Brian weer eens berschermd:
Nu weer naar achter en er was beveiliging nodig om hem tot kalmte te manen
quote:Wifebeater Brian krijgt nu het briljante idee om zijn wifebeat reputatie op te hemelen. Hij flipt door dat Huub geen voedsel naar een vrouw mag gooien. Het lijkt haast wel gemeend, maar we weten allemaal wat Brian in zijn verleden heeft gedaan bij vrouwen. Check het Fok forum maar.
Waarschijnlijk is de redactie (Pannekoek) Jaap voor en voorkomen ze dat hij die online plaatstquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:34 schreef F04 het volgende:
Weet er iemand wara ik die foto's kan vinden waar Brian word afgevoerd door de beveiliging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |