Nowlive weer bezig?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
In de SPITS van vandaag staat een ingezonden brief van iemand dat de redactie homofobisch is en homofobische teksten op de website plaats iets over "of is de volgende date van Eric genezen?"
Genezen in de zin van genoeg hebben van een bezoekje aan DGK of van Eric met zijn opdringerige gedrag.. zo moet je dat lezen en niet op een andere manier.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
In de SPITS van vandaag staat een ingezonden brief van iemand dat de redactie homofobisch is en homofobische teksten op de website plaats iets over "of is de volgende date van Eric genezen?"
Het is toch zo.. Eric is toch zogenaamd een vriend van Huub.. enige wat hij constant doet is ieder zijn/haar kont schoonlikken en Huub in kwaad daglicht zettenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef lillkiss het volgende:
in het tweede filmpje lieke over eric: je ziet wie hij aan t troosten is... vuile bitch
Want...?? wist je trouwens dat hij meester poster is..nr 1 momenteel met meer dan 15.000 posts...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:44 schreef FdW het volgende:
Ik wacht met smart op wat wijze en beruhigende woorden van Scanman01.
na zo zie ik het niet... Ik vind lieke gewoon schijnheilig ze loopt te stoken. Huub maakt zich nu niet eens druk om Ericquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het is toch zo.. Eric is toch zogenaamd een vriend van Huub.. enige wat hij constant doet is ieder zijn/haar kont schoonlikken en Huub in kwaad daglicht zetten
Je kan het vergelijken met de Jostiband!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
VOL is ook niet mijn type forum, teveel "Libelle/Margriet" gebabbel maar ze zijn ook wel lief. Ze sturen bloemen en taarten en lieve brieven. Ik begrijp best dat ze gaan bellen om hun favoriet te ondersteunen..het is nogal genant dat ze het doen maar de bedoeling is goed..![]()
Begrijpen jullie nu nog niet dat alles opgezet is ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het is toch zo.. Eric is toch zogenaamd een vriend van Huub.. enige wat hij constant doet is ieder zijn/haar kont schoonlikken en Huub in kwaad daglicht zetten
Er zit nog een aantal kopstootbewegingen tijdens het duwen van ratquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
Heb even deel I gezien en Amanda begint met duwen en vervolgens Brian, die natuurlijk erg schijnheilig zijn handen bij zich houdt, die zijn lichaam tegen Huub aan begint te drukken totdat Huub de pui raakt en Huub terugduwt.
Hmmm, interessant en relevant.![]()
dat ze schijnheilig is ben ik met je eens.. want ze staat zwak en probeert nu boven eric te komen in huub zijn lijstje.. maar wat eric doet vink toch net iets ergerquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef lillkiss het volgende:
[..]
na zo zie ik het niet... Ik vind lieke gewoon schijnheilig ze loopt te stoken. Huub maakt zich nu niet eens druk om Eric
Eric had deze week nog een gesprek met Lieke waarin hij haar vertelde hoe belangrijk Palma voor hem was en dat zij veel contacten had met vrienden van hem. Dat zou al een reden moeten zijn om Palma te ontslaan, zo kan Eric allerlei info binnen krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef lillkiss het volgende:
in het tweede filmpje lieke over eric: je ziet wie hij aan t troosten is... vuile bitch
ik hoor parabrother er bovenuit komen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
Wat een gegil zeg in dat filmpje deel 1, maar ik hoor niet wie er nu gilt
Brian gilt....Huub schreeuwt....quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
Jazekers, dat knaagt al erg lang. Ik zal dan ook na de trial periode niet verder betalen voor deze rommel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Begrijpen jullie nu nog niet dat alles opgezet is ?![]()
Nee Natasia natuurlijk...met der door merg en been rillende kutstem The Nanny klinkt nog lekkerder!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
Diva's steunen elkaar altijd door dik en dun.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:58 schreef ericahysterica het volgende:
horrorfilm van het jaar erica die streelt over de rug van een huilende N gatverdamme de clown van IT is er niks bij![]()
![]()
![]()
Daarbij opgeteld de enorme partijdigheid die ze met haar personeel bezigt, opkrassen die kutpalma.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Eric had deze week nog een gesprek met Lieke waarin hij haar vertelde hoe belangrijk Palma voor hem was en dat zij veel contacten had met vrienden van hem. Dat zou al een reden moeten zijn om Palma te ontslaan, zo kan Eric allerlei info binnen krijgen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jazekers, dat knaagt al erg lang. Ik zal dan na de trial periode niet verder betalen voor deze rommel.
Hier nog een!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jazekers, dat knaagt al erg lang. Ik zal dan ook na de trial periode niet verder betalen voor deze rommel.
Wordt je nou niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet meer zo heel erg moeilijk dat in te zien...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub gooide tweemaal iets naar Brian.... Amanda duwde Huub... Brian duwde Huub. Huub gaf een klein trapje tegen de scheen van Brian. Streamlock. Irritante grasmaaier.
Veel gebonk. Gegil van Natasia. Gebonk. Amandaaaaaaaaaaaaaa, krijsen van Natas
Huub lijkt een zielige Natasia te immiteren?
Veel geschreeuw... Brian wordt loco.... Nee, ik doe wat ik wil, krijsen van Brian
Gebonk tegen een glazen deur (?)
Huub roept iets van tering hond. Vieze vuile teringhond, schreeuwt Huub
Natasia ligt op bed te janken.
Jaap probeert foto's te maken van Natasia en wil hem van z'n nek trekken.
Natasia zegt dat ze BEIDE zo slecht hebben geluisterd en jankt. Superbink was echt kwaad op ze, echt waar!
Eric is bij Natasia en trost haar. Zegt dat Jaap op moet zouten.
Eric zegt ze doen het zelf.
Natasia moet zichzelf niet zo opwinden.
Natasia schrkt elke keer weer als ze hem zo uit z'n dak ziet gaan.
Hoezo hebben die 2 elke keer zo'n ruzie? Natas schiet elke keer in paniek als ze Brian zo uit z'n dak ziet gaan!
Jaap vraagt of Huub zeker weet of er tegen een stoel aangeschopt is.
Huub weet zeker dat hij een stoel getrapt heeft.
Huishoudsters zijn in de keuken bezig en Huub belt naar achter: Goedemorgen met Huub.... einde filmpje....
huub verdient het meer mijn inziens. Hij is al maanden bezig met tv maken. Huub is nu echt zichzelf. Jaap speelt een personage..we hebben de eerste tijd gezien hoe hij echt was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef ericahysterica het volgende:
of je nou huubfan bent of niet hij krijgt het toch steeds weer voor elkaar om tv te maken samen met japio. De rest komt niet verder dan hangen sexen en geil leuteren. Huub en japie verdienen het daarom al om te winnen!
Hier nog een. Gebeurt er iets 'spannends' dat niet gescript is en waarbij Brian weer eens de beheersing verliest: streamlock (niet dat ik op mijn werk kijken kan, maar toch). Al het gescripte is een uitgekauwde herhaling van zetten met ongeïnspireerde verhaallijntjes. Daar heb ik zelfs het luttele bedrag van een paar Euro per maand niet voor over.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef tipsch het volgende:
Ik zal dan ook na de trial periode niet verder betalen voor deze rommel.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier nog een. Gebeurt er iets 'spannends' dat niet gescript is en waarbij Brian weer eens de beheersing verliest: streamlock (niet dat ik op mijn werk kijken kan, maar toch). Al het gescripte is een uitgekauwde herhaling van zetten met ongeïnspireerde verhaallijntjes. Daar heb ik zelfs het luttele bedrag van een paar Euro per maand niet voor over.
Yogales nog bezig?
geen idee ik ga eens even bij de collega s op zoektochtquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef PumaStreamer het volgende:
even over iets anders waarom zouden die gasten van VOL..gaan bellen naar de kooi??
Daar gaf ik al een verklaring voor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef PumaStreamer het volgende:
even over iets anders waarom zouden die gasten van VOL..gaan bellen naar de kooi??
Misschien hebben ze niet in de gaten dat ze moeten SMS-en om hun favoriete bewoner te steunen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef PumaStreamer het volgende:
IPV daar gaf ik al een verklaring voor...te zeggen kan je het ook nog een keer zeggen A heb ik dan de info die ik zoek B kost het net zo veel moeite om deze zin te zeggen als die andere nutteloze toch? beetje jammer...vraag ut vriendelijk..maar laat maar hoor.quote:
Wat doorgeven?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef ericahysterica het volgende:
van vol
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 @ 11:38 schreef Kaat het volgende:
[..]
Wie had je aan de lijn en hoe was de reactie?
Telefoniste, ze worden platgebeld, ze was het met me eens en zou het nogmaals doorgeven!!
Ik wou vriendelijk blijven, maar als je het zo stelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
IPV daar gaf ik al een verklaring voor...te zeggen kan je het ook nog een keer zeggen A heb ik dan de info die ik zoek B kost het net zo veel moeite om deze zin te zeggen als die andere nutteloze toch? beetje jammer...vraag ut vriendelijk..maar laat maar hoor.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou vriendelijk blijven, maar als je het zo stelt.
Ze zijn simpeler cq dommer op VOL !
Zo goed ?
De redactie zal dus wel denken dat ze een schouderklopje heeft verdiend.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef getl0st het volgende:
tis trouwens lang geleden dat we 's morgens zo snel door de COS-en heen vliegen
Als ze maar weten dat als er geen streamlock had gekomen.. we nu 10 COS-en verder zatenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
De redactie zal dus wel denken dat ze een schouderklopje heeft verdiend.![]()
Beveiliging?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:19 schreef ericahysterica het volgende:
btw wie lopen er de villa binnen ( 2mannen)
Nee, Huub moet achter de PC vandaan. Rat gaat Eric nu helpen met z'n err "html-tentamen" - zie www.istanbul.nlquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef ericahysterica het volgende:
huub moet naar de febo volgens mij
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:19 schreef Liess het volgende:
Uh, Amanda duwde Huub?
Edit - In de filmpjes dus
Ondertussen stappen ze van fok over naar vol en jatten me avatar mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou vriendelijk blijven, maar als je het zo stelt.
Ze zijn simpeler cq dommer op VOL !
Zo goed ?
ja aan het begin van film 1 heel duidelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef getl0st het volgende:
[..]![]()
Volgens velen welNiet op gelet eigenlijk..
ik kan de bewuste fotos niet vinden in dat fotoboekquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:22 schreef getl0st het volgende:
Jaap zijn site:
De foto's hoe Brian wordt afgevoerd door de beveiliging zijn mijn beste foto's ooit. Check het fotoboek.
quote:Wifebeater Brian krijgt nu het briljante idee om zijn wifebeat reputatie op te hemelen. Hij flipt door dat Huub geen voedsel naar een vrouw mag gooien. Het lijkt haast wel gemeend, maar we weten allemaal wat Brian in zijn verleden heeft gedaan bij vrouwen. Check het Fok forum maar.
Zie ze anders niet staan...jij wel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:22 schreef getl0st het volgende:
Jaap zijn site:
De foto's hoe Brian wordt afgevoerd door de beveiliging zijn mijn beste foto's ooit. Check het fotoboek.
Edit: Ik zie tot nu toe alleen zwart![]()
Overbelast?
Tuurlijk, maar waarom zou je ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Kombucha het volgende:
Weet iemand of je ook boeken sturen naar een bewoner?
sturen altijd maarof ze het ook daadwerkelijk in handen krijgen is de vraagquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Kombucha het volgende:
Dat kan naar het volgende adres;quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Kombucha het volgende:
ah oke.. ik dacht dat er niet gelezen mocht worden in DGKquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sturen altijd maarof ze het ook daadwerkelijk in handen krijgen is de vraag
Ja en zo gauw rat para word gaan de streams weg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef farceman het volgende:
En weer wordt Brian weer eens berschermd:
Nu weer naar achter en er was beveiliging nodig om hem tot kalmte te manen
quote:Wifebeater Brian krijgt nu het briljante idee om zijn wifebeat reputatie op te hemelen. Hij flipt door dat Huub geen voedsel naar een vrouw mag gooien. Het lijkt haast wel gemeend, maar we weten allemaal wat Brian in zijn verleden heeft gedaan bij vrouwen. Check het Fok forum maar.
Waarschijnlijk is de redactie (Pannekoek) Jaap voor en voorkomen ze dat hij die online plaatstquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:34 schreef F04 het volgende:
Weet er iemand wara ik die foto's kan vinden waar Brian word afgevoerd door de beveiliging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |