Hier nog een!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jazekers, dat knaagt al erg lang. Ik zal dan ook na de trial periode niet verder betalen voor deze rommel.
Wordt je nou niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Begrijpen jullie nu nog niet dat alles opgezet is ?![]()
Het is inderdaad niet meer zo heel erg moeilijk dat in te zien...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Begrijpen jullie nu nog niet dat alles opgezet is ?![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub gooide tweemaal iets naar Brian.... Amanda duwde Huub... Brian duwde Huub. Huub gaf een klein trapje tegen de scheen van Brian. Streamlock. Irritante grasmaaier.
Veel gebonk. Gegil van Natasia. Gebonk. Amandaaaaaaaaaaaaaa, krijsen van Natas
Huub lijkt een zielige Natasia te immiteren?
Veel geschreeuw... Brian wordt loco.... Nee, ik doe wat ik wil, krijsen van Brian
Gebonk tegen een glazen deur (?)
Huub roept iets van tering hond. Vieze vuile teringhond, schreeuwt Huub
Natasia ligt op bed te janken.
Jaap probeert foto's te maken van Natasia en wil hem van z'n nek trekken.
Natasia zegt dat ze BEIDE zo slecht hebben geluisterd en jankt. Superbink was echt kwaad op ze, echt waar!
Eric is bij Natasia en trost haar. Zegt dat Jaap op moet zouten.
Eric zegt ze doen het zelf.
Natasia moet zichzelf niet zo opwinden.
Natasia schrkt elke keer weer als ze hem zo uit z'n dak ziet gaan.
Hoezo hebben die 2 elke keer zo'n ruzie? Natas schiet elke keer in paniek als ze Brian zo uit z'n dak ziet gaan!
Jaap vraagt of Huub zeker weet of er tegen een stoel aangeschopt is.
Huub weet zeker dat hij een stoel getrapt heeft.
Huishoudsters zijn in de keuken bezig en Huub belt naar achter: Goedemorgen met Huub.... einde filmpje....
huub verdient het meer mijn inziens. Hij is al maanden bezig met tv maken. Huub is nu echt zichzelf. Jaap speelt een personage..we hebben de eerste tijd gezien hoe hij echt was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef ericahysterica het volgende:
of je nou huubfan bent of niet hij krijgt het toch steeds weer voor elkaar om tv te maken samen met japio. De rest komt niet verder dan hangen sexen en geil leuteren. Huub en japie verdienen het daarom al om te winnen!
Hier nog een. Gebeurt er iets 'spannends' dat niet gescript is en waarbij Brian weer eens de beheersing verliest: streamlock (niet dat ik op mijn werk kijken kan, maar toch). Al het gescripte is een uitgekauwde herhaling van zetten met ongeïnspireerde verhaallijntjes. Daar heb ik zelfs het luttele bedrag van een paar Euro per maand niet voor over.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef tipsch het volgende:
Ik zal dan ook na de trial periode niet verder betalen voor deze rommel.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier nog een. Gebeurt er iets 'spannends' dat niet gescript is en waarbij Brian weer eens de beheersing verliest: streamlock (niet dat ik op mijn werk kijken kan, maar toch). Al het gescripte is een uitgekauwde herhaling van zetten met ongeïnspireerde verhaallijntjes. Daar heb ik zelfs het luttele bedrag van een paar Euro per maand niet voor over.
Yogales nog bezig?
geen idee ik ga eens even bij de collega s op zoektochtquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef PumaStreamer het volgende:
even over iets anders waarom zouden die gasten van VOL..gaan bellen naar de kooi??
Daar gaf ik al een verklaring voor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef PumaStreamer het volgende:
even over iets anders waarom zouden die gasten van VOL..gaan bellen naar de kooi??
Misschien hebben ze niet in de gaten dat ze moeten SMS-en om hun favoriete bewoner te steunen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef PumaStreamer het volgende:
IPV daar gaf ik al een verklaring voor...te zeggen kan je het ook nog een keer zeggen A heb ik dan de info die ik zoek B kost het net zo veel moeite om deze zin te zeggen als die andere nutteloze toch? beetje jammer...vraag ut vriendelijk..maar laat maar hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |