Ik snapte ook niet helemaal waarom dat topic zo bruut werd dichtgegooid? Ik ken geen centraal "Help ik zoek een website"-topic.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jeeeeeeeeeeses Dirkh, wat ben jij voor mod!
Ik had even hulp nodig, kan mij het schelen of het jou boeit!
De fokkertjes willen mij heus wel even helpen.
Ik heb de goeie site nog niet eens gevonden, het was een engelse
en het leek of het uit een krant was geknipt. [afbeelding]

Je bent gewoon te beroerd om zelf te zoeken, hier is een paar weken geleden nog een topic over geweest in Onzin, ook zijn er tientallen, zoniet honderden sites van.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jeeeeeeeeeeses Dirkh, wat ben jij voor mod!
Ik had even hulp nodig, kan mij het schelen of het jou boeit!
De fokkertjes willen mij heus wel even helpen.
Ik heb de goeie site nog niet eens gevonden, het was een engelse
en het leek of het uit een krant was geknipt. [afbeelding]

sport je nog wel eens?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent gewoon te beroerd om zelf te zoeken, hier is een paar weken geleden nog een topic over geweest in Onzin, ook zijn er tientallen, zoniet honderden sites van.
Daarbij is Onzin geen verzoeknummertjes forum.

Klootzakken zijn het, allemaal. Ze gooien je hele leven overhoop, puur om zich zelf te plezieren. Kutslotjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vooralsnog vind ik je manier van topics dichtgooien te asociaal,
zelfs voor Fok!

Een slotje mag altijd, tenzij zeer onterechtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het, allemaal. Ze gooien je hele leven overhoop, puur om zich zelf te plezieren. Kutslotjes

quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het, allemaal. Ze gooien je hele leven overhoop, puur om zich zelf te plezieren. Kutslotjes

Sorry, was niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Een slotje mag altijd, tenzij zeer onterecht
Alleen de manier waarop mag wat minder.. zoals het nu is (bij jou)
Om topics zoals jij opent aan een grondig onderzoek te onderwerpen. Indien bagger, verzoektopics, slowchat, slechte lemmings, postopkriktopics/posts worden ze gesloten. Anders blijft het open.quote:Waarom ben jij eigenlijk mod?

quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Djep het volgende:
Kan iemand anders dan Dirkh mij utleggen waarom er op dit topic een slotje moet??
Dirkh heb ik al gepm'd, maar ik krijg niet het idee dat hij deze vraag serieus wil/kan beantwoorden.

quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Die valt best mee, en nee, voorbeelden aanhalen hoeft niet

Neuh gewoon een leuke reeks.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[419 Scam] Ome Arma en zijn Negerianen. Deel III
TTT-waardig?

Vind ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
-

ik mis een foto van jou met een feesthoed/muts opquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef BaajGuardian het volgende:
@ jogy:
Ik zou graag dit: http://images.fok.nl/upload/070112_104871_modseal_ontopic.jpg
In mijn Jubileum topic's OP willen hebben ;<
Jubileum schmubileum! HOOWAH! nani boeboe (BG topic)
Alvast bedankt en groetjes van BG.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |