Nee was niet echt boeiend maar het goede weer, een wijntje en gezellige mensjes doen wonderenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:06 schreef Bubblicious het volgende:
Nope... bezoek uit Breda hier, en die willen natuurlijk naar Scheveningen
Is Kaderock nog wat dit jaar?
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen Stevie Ann en Johan zien op Parkpop...en dat ligt uiteraard weer 5 uur uit elkaar geprogrammeerd. Dus dat wordt ws uitslapen en daarna Johan zien
Trouwens veeeeeel dichter bij dan de 24ste:
9 juni - Vlaggetjesdag! Gaan daar nog mensen heen?
Ohw waar dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Nee was niet echt boeiend maar het goede weer, een wijntje en gezellige mensjes doen wonderen
24ste parkpop!!! Gaan daar nog mensen heen?
@ Bubblicious heb je auto gezien
Ik wil ook nog steeds een keer haring leren eten maar het komt elke keer weer naar boven.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Jaaa vlaggetjesdag
kheb nu eindelijk leren haring eten
en vond het vorige keer wel gezellig
Mooie dames?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef 4-elements het volgende:
Wat is er behalve haring happen nog meer te doen dan met Vlaggetjesdag?
Die tent (Massada) zit er inderdaad echt. Is tevens bijna de enige plek waar je lekker kan eten voor een goede prijs. Je bent de eerste van wie ik hoor dat het er niet te vreten is.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die tent zit er echt. Als je langs de veiling loopt en links om de hoek kijkt zit daar die tent
Het is trouwens daar niet te vreten maar goed.
Even iets anders ben jij nog naar sneakerz geweest en zo ja hoe was het. Ik had geen kracht meer in mijn lichaam dus ben niet gegaan. Ben wel benieuwd hoe het was
peper en salt of hoe die tent ook heet.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:56 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Die tent (Massada) zit er inderdaad echt. Is tevens bijna de enige plek waar je lekker kan eten voor een goede prijs. Je bent de eerste van wie ik hoor dat het er niet te vreten is.
Opnames daar zijn op zaterdag voor wie er bij wilt zijn.
peper&saltquote:Op maandag 4 juni 2007 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
peper en salt of hoe die tent ook heet.
En anders vreet ik wel een stuk pizza
keizerstraat toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Pizza bij Andre!
die tegen over de maadschappij?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz...net alsof ik verder ga lopen voor mn eten
Graag.. al dat urban muziek begint een beetje irritant te worden..quote:Op maandag 4 juni 2007 15:28 schreef ook_gek het volgende:
krijg de pest sta ik anders effe voor lul![]()
nou ja shit happens
En sneakerz 1 is extreem lekker maar deel 2 is ruk![]()
Ik weet nog wel een leuke live set van billy the klit als je intresse hebt 2mini
Ik? Vlak voor mijn examen heb ik ontslag genomen, examens zijn net voorbij.. misschien slapen... kom net van de gym.. nou ja.. net..quote:Op maandag 4 juni 2007 15:30 schreef Lauzie het volgende:
[..]
![]()
Zooo dus jij bent lekker thuis, moet je niet werken/studeren/iets anders?
http://rapidshare.com/fil(...)_DJ_s_Way_FM_192.mp3quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:17 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Graag.. al dat urban muziek begint een beetje irritant te worden..
geloof me wij maken er elk jaar zo een feest vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:06 schreef Jill-RMC het volgende:
En dit jaar nog meer feest dan anders he omdat het zestig jaar bestaat.
zo helemaal goud hahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:31 schreef Jill-RMC het volgende:
En volgens de weerman is de kans op lekker weer groot. Dat werkt altijd mee.
Tuurlijk Rijswijk moeten we alleen nog ff annexeren, laten we dat maar snel doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:33 schreef Patrick2289 het volgende:
Ongeveeâhr 27 jaar hep ik in duh Jan Hendrikstraat gewoând dus haagscheâhr kan ut čgenlčk niet. vanaf diuh tčd woân ik in rčswčk maar ja maakt ut uit dat wordt toch allemaal den haag.
[afbeelding]
[afbeelding]
Shit, ben pas rond 19:00 weer terug in Den Haag a.s. zaterdag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef Jill-RMC het volgende:
van 10.30 tot een uur of 19.00. En er zijn hier en daar wat activiteiten/feestjes georganiseerd die na 19.00 uur zijn.
Daar is toch geen klote doen, behalve haring eten.. of mis ik nou iets?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:57 schreef ook_gek het volgende:
nou ik ben er zoals elk jaar weer bij. We leven naar vlaggetjesdag![]()
alleen nog ff normaal schrijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:33 schreef Patrick2289 het volgende:
Ongeveeâhr 27 jaar hep ik in duh Jan Hendrikstraat gewoând dus haagscheâhr kan ut čgenlčk niet. vanaf diuh tčd woân ik in rčswčk maar ja maakt ut uit dat wordt toch allemaal den haag.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kraampjes, winkelen, sfeer genieten, optreden, met bootjes mee, hapjes, drankjes etc etcquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Daar is toch geen klote doen, behalve haring eten.. of mis ik nou iets?![]()
ik werk in de horeca en elk jaar hebben we een bar buiten en die moeten we dan elke 10min controleren of de temp nog goed isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Daar is toch geen klote doen, behalve haring eten.. of mis ik nou iets?![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef Syytön het volgende:
Bewoonster Valkenboskwartier meldt zich!
Hij is goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)_DJ_s_Way_FM_192.mp3
begin vind ik beetje minder maar halverwegen gaat hij toch wel erg lekker te werk
voor de modjes deze set staat op zijn eigen hyves
al ik meer van hem heb zal ik je het laten wetenquote:
Gezellig!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef Syytön het volgende:
Bewoonster Valkenboskwartier meldt zich!
Ja een toffe locatie dat wel alleen het parkeren is lastigquote:Toffe locatie om te wonen trouwens. Jan Hendrikstraat!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:31 schreef ook_gek het volgende:
Arma
hey dit is een leuk topic voor jou![]()
Een niet-alledaags liefdesprobleem (denk ik)
Mag ik mee?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef bosnymfje het volgende:
Goeiemorgen!! Ik ga zo maar eens ff onder de zonnebank...ff wakker worden.....
*kuch*quote:
*kuch*
nee dat mag niet. Want dan word ze niet bruinquote:
Haha inderdaad enne foto...hmm die maak ik binnenkort welquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat mag niet. Want dan word ze niet bruin
heb je de foto's gezien van mijn kat in het centrale katten foto topicquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:55 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha inderdaad enne foto...hmm die maak ik binnenkort wel![]()
ik was afgelopen zaterdag aan het werk in scheveningen en zit heel even met mijn collega's op het terras. Komt er zo een tuk tuk ding de weg vragenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef 2Mini het volgende:
ja hallo!
Ik dacht.. laat me ff lekker rustig me koptelefoon halen in de studio.. even ritje richting Bezuidenhout... kom ik 20 van die gele krengen tegen!
De tuk tuks!
Jezus wat gaan die dingen snel! En denk maar niet dat ze zich aan de regels houden!
Ik wilde dus gaan solliciteren.. zag ik dat je minimaal 21 voor moet zijn![]()
Terwijl ik wel de 2 jaar ervaring heb, 1 daarvan als koerier
www.tuctuktuk.nl en www.tuktukcompany.nl
Lijkt wel fokking thailand hier!
ja die stomme tuc tucs. Die rijden bij mij ook voor de deur... why?? Het irriteert mequote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef 2Mini het volgende:
ja hallo!
Ik dacht.. laat me ff lekker rustig me koptelefoon halen in de studio.. even ritje richting Bezuidenhout... kom ik 20 van die gele krengen tegen!
De tuk tuks!
Jezus wat gaan die dingen snel! En denk maar niet dat ze zich aan de regels houden!
Ik wilde dus gaan solliciteren.. zag ik dat je minimaal 21 voor moet zijn![]()
Terwijl ik wel de 2 jaar ervaring heb, 1 daarvan als koerier
www.tuctuktuk.nl en www.tuktukcompany.nl
Lijkt wel fokking thailand hier!
wat is er zo leuk aan danquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef chromosoompje het volgende:
Die tuktuk's zijn coolheb er al in gezeten hier in Den Haag
wilde gewoon ervaren, kan het iedereen aanraden die lekker wil lachen
Gelukkig rijden ze hier niet zo erg als die debielen in Bangkok want daar durf ik er niet meer in
hij mocht juist niet solliciteren omdat hij te jong wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Enne... je hebt ervaring als tuctuc rijder...cool![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hij mocht juist niet solliciteren omdat hij te jong was![]()
Daarom zei ik dat, het stond er alsof ie al tuktuk driver geweest wasquote:Terwijl ik wel de 2 jaar ervaring heb, 1 daarvan als koerier
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:39 schreef Lauzie het volgende:
[..]
[..]
Daarom zei ik dat, het stond er alsof ie al tuktuk driver geweest was![]()
je zal het wel verdiend hebbenquote:
koerier als sparerib bezorgerquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:39 schreef Lauzie het volgende:
[..]
[..]
Daarom zei ik dat, het stond er alsof ie al tuktuk driver geweest was![]()
2 uurquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Die tuktuk's zijn cool. Vindt het alleen stom dat ze maar tot een bepaalde tijd rijden....die krengen zouden verdomd handig zijn om voor 3,50 naar huis te komen vanaf CS als ik weer eens te lang in A'dam ben blijven hangen. Stomme taxi's vragen altijd de hoofdprijs.
Jaaa ze zijn leuk!! Ze ziet er al wel onwijs ondeugend uit!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je de foto's gezien van mijn kat in het centrale katten foto topic![]()
Net als de baasquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Jaaa ze zijn leuk!! Ze ziet er al wel onwijs ondeugend uit!!
je hebt geen groeten aan mij gedaanquote:
je bent zeker gewoon een watjequote:
quote:
Daar horen jij en ik niet bijquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef 2Mini het volgende:
[..]
De meeste hardcore fokkers zijn watjes en hebben geen leven...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Jij hebt serieus een ban van vier jaar gehad??![]()
Behalve jijzelf en ook_gek rijdt daar nooit iemand harder dan vijftig, als ik jullie verhalen mag geloven. Dat zal wel geen vette opbrengst worden dan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze staan trouwens met een lasergun op de van alkemadelaan als je richting Scheveningen gaat, ter hoogte van de gevangenis.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Het is warm *hijg* *puf*
Net mn autootje gewassen, mn lamp zelf vervangen en mn ruitenwisservloeistof bijgevuld...ik rule
Ze staan trouwens met een lasergun op de van alkemadelaan als je richting Scheveningen gaat, ter hoogte van de gevangenis.
Dat en de tegenliggers waren als een gek aan het seinen met hun lichten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Behalve jijzelf en ook_gek rijdt daar nooit iemand harder dan vijftig, als ik jullie verhalen mag geloven. Dat zal wel geen vette opbrengst worden dan!
dat is opzich ook wel en prestatiequote:
bedankt voor het seintjequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Het is warm *hijg* *puf*
Net mn autootje gewassen, mn lamp zelf vervangen en mn ruitenwisservloeistof bijgevuld...ik rule
bierquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |