nee dat mag niet. Want dan word ze niet bruinquote:
Haha inderdaad enne foto...hmm die maak ik binnenkort welquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat mag niet. Want dan word ze niet bruin
heb je de foto's gezien van mijn kat in het centrale katten foto topicquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:55 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha inderdaad enne foto...hmm die maak ik binnenkort wel![]()
ik was afgelopen zaterdag aan het werk in scheveningen en zit heel even met mijn collega's op het terras. Komt er zo een tuk tuk ding de weg vragenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef 2Mini het volgende:
ja hallo!
Ik dacht.. laat me ff lekker rustig me koptelefoon halen in de studio.. even ritje richting Bezuidenhout... kom ik 20 van die gele krengen tegen!
De tuk tuks!
Jezus wat gaan die dingen snel! En denk maar niet dat ze zich aan de regels houden!
Ik wilde dus gaan solliciteren.. zag ik dat je minimaal 21 voor moet zijn![]()
Terwijl ik wel de 2 jaar ervaring heb, 1 daarvan als koerier
www.tuctuktuk.nl en www.tuktukcompany.nl
Lijkt wel fokking thailand hier!
ja die stomme tuc tucs. Die rijden bij mij ook voor de deur... why?? Het irriteert mequote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef 2Mini het volgende:
ja hallo!
Ik dacht.. laat me ff lekker rustig me koptelefoon halen in de studio.. even ritje richting Bezuidenhout... kom ik 20 van die gele krengen tegen!
De tuk tuks!
Jezus wat gaan die dingen snel! En denk maar niet dat ze zich aan de regels houden!
Ik wilde dus gaan solliciteren.. zag ik dat je minimaal 21 voor moet zijn![]()
Terwijl ik wel de 2 jaar ervaring heb, 1 daarvan als koerier
www.tuctuktuk.nl en www.tuktukcompany.nl
Lijkt wel fokking thailand hier!
wat is er zo leuk aan danquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef chromosoompje het volgende:
Die tuktuk's zijn coolheb er al in gezeten hier in Den Haag
wilde gewoon ervaren, kan het iedereen aanraden die lekker wil lachen
Gelukkig rijden ze hier niet zo erg als die debielen in Bangkok want daar durf ik er niet meer in
hij mocht juist niet solliciteren omdat hij te jong wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Enne... je hebt ervaring als tuctuc rijder...cool![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hij mocht juist niet solliciteren omdat hij te jong was![]()
Daarom zei ik dat, het stond er alsof ie al tuktuk driver geweest wasquote:Terwijl ik wel de 2 jaar ervaring heb, 1 daarvan als koerier
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:39 schreef Lauzie het volgende:
[..]
[..]
Daarom zei ik dat, het stond er alsof ie al tuktuk driver geweest was![]()
je zal het wel verdiend hebbenquote:
koerier als sparerib bezorgerquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:39 schreef Lauzie het volgende:
[..]
[..]
Daarom zei ik dat, het stond er alsof ie al tuktuk driver geweest was![]()
2 uurquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Die tuktuk's zijn cool. Vindt het alleen stom dat ze maar tot een bepaalde tijd rijden....die krengen zouden verdomd handig zijn om voor 3,50 naar huis te komen vanaf CS als ik weer eens te lang in A'dam ben blijven hangen. Stomme taxi's vragen altijd de hoofdprijs.
Jaaa ze zijn leuk!! Ze ziet er al wel onwijs ondeugend uit!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je de foto's gezien van mijn kat in het centrale katten foto topic![]()
Net als de baasquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Jaaa ze zijn leuk!! Ze ziet er al wel onwijs ondeugend uit!!
je hebt geen groeten aan mij gedaanquote:
je bent zeker gewoon een watjequote:
quote:
Daar horen jij en ik niet bijquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef 2Mini het volgende:
[..]
De meeste hardcore fokkers zijn watjes en hebben geen leven...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Jij hebt serieus een ban van vier jaar gehad??![]()
Behalve jijzelf en ook_gek rijdt daar nooit iemand harder dan vijftig, als ik jullie verhalen mag geloven. Dat zal wel geen vette opbrengst worden dan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze staan trouwens met een lasergun op de van alkemadelaan als je richting Scheveningen gaat, ter hoogte van de gevangenis.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Het is warm *hijg* *puf*
Net mn autootje gewassen, mn lamp zelf vervangen en mn ruitenwisservloeistof bijgevuld...ik rule
Ze staan trouwens met een lasergun op de van alkemadelaan als je richting Scheveningen gaat, ter hoogte van de gevangenis.
Dat en de tegenliggers waren als een gek aan het seinen met hun lichten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Behalve jijzelf en ook_gek rijdt daar nooit iemand harder dan vijftig, als ik jullie verhalen mag geloven. Dat zal wel geen vette opbrengst worden dan!
dat is opzich ook wel en prestatiequote:
bedankt voor het seintjequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Het is warm *hijg* *puf*
Net mn autootje gewassen, mn lamp zelf vervangen en mn ruitenwisservloeistof bijgevuld...ik rule
bierquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |