en toch door posten he...!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Mensen,
Ik heb besloten om hier een tijdje niet meer te posten. Mensen (hij weet zelf wel wie ik bedoel) maken mij uit voor kansloos omdat ik het zoontje ben van een ''bn'er''. Hij kent mij niet en daarom vind ik het laf om zo via dit medium mij belachelijk te maken.
Ik zal er een tijd over nadenken en alles laten bezinken..
Roy
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Mensen,
Ik heb besloten om hier een tijdje niet meer te posten. Mensen (hij weet zelf wel wie ik bedoel) maken mij uit voor kansloos omdat ik het zoontje ben van een ''bn'er''. Hij kent mij niet en daarom vind ik het laf om zo via dit medium mij belachelijk te maken.
Roy
Blijf toch stiekemquote:
Nou doe eens lief tegen Roy, hij zit er echt mee hoor! dat ik hem voor de garp heb uitgemaakt voor kansloos!quote:
je vind het toch wel gezellig ondanks die klootzak van een Kuno_van_Dijk?quote:
En zo is het Kuno!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou doe eens lief tegen Roy, hij zit er echt mee hoor! dat ik hem voor de garp heb uitgemaakt voor kansloos!![]()
Dag Royquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Mensen,
Roy
Moet ik maar ff door de zure appel heen bijten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je vind het toch wel gezellig ondanks die klootzak van een Kuno_van_Dijk?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet ik maar ff door de zure appel heen bijten.![]()
Tnxquote:
en ik jou geen idioot vind?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
je weet toch dat ik je niet kansloos vind...?![]()
quote:
jawel hoor...! Kopje koffie om het goed te maken?quote:
Koffie is finequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel hoor...! Kopje koffie om het goed te maken?![]()
Helaas wilde net gaan opbiechten dat ik een gaatje heb voorquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel hoor...! Kopje koffie om het goed te maken?![]()
Sorry ik doe niet aan goedmaak sex met mannen!![]()
Navelneukenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:39 schreef denB het volgende:
[..]
Helaas wilde net gaan opbiechten dat ik een gaatje heb voor
wat...?quote:
dat zou mij makkelijk lukken!quote:
De enige vrouw die vanavond aanwezig is, is je moederquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:41 schreef Cuckoo het volgende:
1000e post!!![]()
![]()
![]()
Vier dit allen met mij vanavond om 20.00 uur!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig je hebt grolsch! anders was ik niet gekomen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:41 schreef Cuckoo het volgende:
1000e post!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar mijn naam is dan ook niet Spammert_van_Dijkquote:
Nee, die is maar 305 cm in doorsneequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe is dat zwembadje dat je vorig jaar kocht zo groot Cuckoo
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De enige vrouw die vanavond aanwezig is, is je moeder![]()
Nee, hou geen pauze hier. Begin om half 9 en om half 5 stipt trap ik hem weer aan richting het mooie delden!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
Stienn ga je wel eens op de UT wandelen?
Klopt Cuckoo, klopt!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee, die is maar 305 cm in doorsnee![]()
Maar het gaat om het idee![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De enige vrouw die vanavond aanwezig is, is je moeder![]()
klopt... die jouwe is Spamzkieee!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar mijn naam is dan ook niet Spammert_van_Dijk
ROFL! Zal de ARBO leuk vindenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:43 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee, hou geen pauze hier. Begin om half 9 en om half 5 stipt trap ik hem weer aan richting het mooie delden!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee, mijn leuter is maar 0,305 cm in doorsnee![]()
Maar het gaat om het idee![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:41 schreef Cuckoo het volgende:
1000e post!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
whehequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ROFL! Zal de ARBO leuk vinden
Wij beginnen trowuens ook half 9 en trappen em ook rond half 5 weer aan
Heje geen ketiene?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef Stienn het volgende:
Die lui eten hun boterhammetje hier achter de pc.. dus dat vindt ik geen pauze
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:47 schreef Stienn het volgende:
Jawel, maar daar zit nooit iemand. tenminste niemand van m'n afdeling. Behalve als er taart is.
hedde gij gelijk in Cuckoo!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:47 schreef Cuckoo het volgende:
Eten achter de pcIk ben blij dat ik zodirect 30/45 minuten niet naar het scherm hoef te kijken
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:47 schreef Stienn het volgende:
Jawel, maar daar zit nooit iemand. tenminste niemand van m'n afdeling. Behalve als er taart is.
Eens, krijg van die lasogen van dat kutscherm de hele dagquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:47 schreef Cuckoo het volgende:
Eten achter de pcIk ben blij dat ik zodirect 30/45 minuten niet naar het scherm hoef te kijken
![]()
*eensch is!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:47 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Wij ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Stienn het volgende:
Trouwens, hoelaat pakken jullie de trein heen? Heb dat gister ook al gevraagd maar ben het vergeten. Ik pak hem altijd om 8.18 in hengelo.
Ik 07.42 vanuit Wierdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Stienn het volgende:
Trouwens, hoelaat pakken jullie de trein heen? Heb dat gister ook al gevraagd maar ben het vergeten. Ik pak hem altijd om 8.18 in hengelo.
quote:
Niet man, draakquote:
droom van Stienn in duigenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
Ohnee wij nemen 1 eerder, 8.10 zijn we hier.
Damzkieee's kop wil je liever niet zienquote:
Ik mag niet meer in de trein.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Damzkieee's kop wil je liever niet zien![]()
Moet nog beginnen,..quote:
er staat ook geen foto van hemzelf in z'n FoBoquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Damzkieee's kop wil je liever niet zien![]()
Kloptquote:
als het nu 2 bloed mooie dames waren, dat was het wel jammer.. maar nu, waarschijnlijk moet ik alleen maar opgelucht zijn..quote:
Nee Damzk is een Mooiboiiquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er staat ook geen foto van hemzelf in z'n FoBo
Zekerquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef Stienn het volgende:
[..]
als het nu 2 bloed mooie dames waren, dat was het wel jammer.. maar nu, waarschijnlijk moet ik alleen maar opgelucht zijn..![]()
Wij zijn ook geen heumeuaxquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef Stienn het volgende:
[..]
als het nu 2 bloed mooie dames waren, dat was het wel jammer.. maar nu, waarschijnlijk moet ik alleen maar opgelucht zijn..![]()
NEE!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand trouwens gisteren nog The Naked Gun films gezien?
Ja ik, voordat ik ging slapenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
stukjes, tijdens reclame op RTL 5quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
quote:
De humor blijft flauw.. De parodie op Ghostquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
Roycoooo Moet zeker altijd even het frituurvet testen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kantine hier beneden, fekking vreetschuur, Roycooooo en ik halen er wel eens een broodje krokandel.
Hij wat vaker dan ik, want ik heb de kop al dik zat
Verder zitten we gewoon in de serverruimte te eten
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe echt schitterend hè. Als ie gaat duikenKerel achterover over de railing, verkeerde kant
ligtie daar op de kade
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Roycoooo Moet zeker altijd even het frituurvet testen?![]()
Enige dat ie hier test dat is mijn humeurquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, dat heet botvieren op ons!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Enige dat ie hier test dat is mijn humeur
nog leuke geintjes uitgehaald met elkaar, de laatste tijd??quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Enige dat ie hier test dat is mijn humeur
TIA?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef Casual-T het volgende:
Ik ga altijd lekker wandelen, hier langs de Schie.
[afbeelding]
Met mijn collega van 59 (heerlijk die ouwetjes hier) , die een TIA heeft gehad, maar dankzij het wandelen met mij nu in de pauze (met inmiddels goed resultaat) werkt aan zijn bloedsomloop (by-pass).![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
er is nu boekje met tips om misbruik van stagiaires te voorkomen
ja, Damzkieee, koffie halen wordt ook genoemd
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
er is nu boekje met tips om misbruik van stagiaires te voorkomen
ja, Damzkieee, koffie halen wordt ook genoemd
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:04 schreef Sok41 het volgende:
Jaaaa daar issie dan... Goede geile middagggg
nu heb je mensen die koffie voor je halen??quote:
hier SOK!-kerquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:04 schreef Sok41 het volgende:
Jaaaa daar issie dan... Goede geile middagggg
oh ok.quote:
Jazekersquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu heb je mensen die koffie voor je halen??
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef ETA het volgende:
denk ik een slimme baas te hebben krijgen we dit gesprek:
Ik laat hem die nieuwe feature zien van googlemaps (http://www.nu.nl/news/1094810/50/Google_toont_Amerikaanse_steden_van_straatniveau.html). Vraag hij hoe dit is gemaakt, ik zeg dat het waarschijnlijk met fotos is gedaan..... Hij zo, van hoe updaten ze dat dan??? En krijg ik morgen dan precies dezelfde auto te zien? Doh...... en hij dacht dat de sateliet beelden uit googlemaps realtime/1 uur vetraging had...............Doh!!!!
Nee gewoon wachten tot Roycoooo vraagtquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee gewoon wachten tot Roycoooo vraagt
Nu effe eten
smakelijkquote:
Gelieve nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:12 schreef DaFan het volgende:
Gaat weer snel jongens
Net bespreking gehad, bedrijfsbegeleider tevreden, schoolbegeleider tevreden. Gaan misschien nog wat stagiairs aannemen van Saxion (gaat ie nu doorgeven op Saxion) dus als de Tukkers onder ons nog wat zoeken voor de komende periodeMag je bij mij aan tafel
ik ben over 5 weken klaar op het Saxion, dus geen interessequote:Op woensdag 30 mei 2007 12:12 schreef DaFan het volgende:
Gaat weer snel jongens
Net bespreking gehad, bedrijfsbegeleider tevreden, schoolbegeleider tevreden. Gaan misschien nog wat stagiairs aannemen van Saxion (gaat ie nu doorgeven op Saxion) dus als de Tukkers onder ons nog wat zoeken voor de komende periodeMag je bij mij aan tafel
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:12 schreef Sok41 het volgende:
bleh, zit nog maar 10 min op de zaak en ben het nu alweer stikke beu
straks even naar kijken...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
http://www.ff0000.com/
Das me ook een site, kun je een beetje rond lopen. en vechten en chatten..
ik ga nu even kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
http://www.ff0000.com/
Das me ook een site, kun je een beetje rond lopen. en vechten en chatten..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:35 schreef denB het volgende:
Sommige scholen zijn zo slecht in organiseren van dingen.
Maatje van mij, moest in een ander gebouw zijn examen afleggen 2weken terug.
Kreeg hij afgelopen vrijdag een brief, met daarin dat hij gezakt was.
Hij gelijk bellen met school dus, die zeiden er niets over. Dus dan maar met de mentor, die ging het uit zoeken. Wordt gister terug gebelt. Ja, door een fout tussen beide scholen zijn de examen documenten nooit verstuurd. Maar je bent dus wel geslaagd
Hij helemaal flippen
suc6 + sterkte gewenstquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef denB het volgende:
[..]
Ja idd. En dan te bedenken dat ik er volgend jaar nog 2 jaar zit voor een vervolg opleiding
addictquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn gemiddelde is weer 1 gestegen, naar 38 per dag
en heb vandaag al iets van 125 berichten gepost
(dit is #7575)
Correctiequote:Op woensdag 30 mei 2007 12:35 schreef denB het volgende:
Sommige Alle scholen zijn zo slecht in organiseren van dingen.
ça va bien, et tu?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
ça va monsieur Stien?
Dat is hemquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:55 schreef Damzkieee het volgende:
Merci, ça va.
Hoo hejt drmet klinkt beter.
kan ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht et toi?
Hoezo? Wat is er danquote:
slysdexie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Mwah, Toi of Tu is een andere klank, das geen dyslexie toch?
Wel een andere taal die geen van ons allen vloeiend spreekt denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Is goed meid!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pas de souci! (of zoiets?)
Ik ga even etennnnn![]()
Jawel, je zegt toch cava bien, et tu? het verschil tussen de tu en toi hoor je niet. Tenminste hoe ik het net voor me zelf zei niet..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Oke, Cuckooquote:
vond ik ook.. maar in Mavo 4 zat ik wel met alleen maar meiden in de klas...quote:
EE swaquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
EE Toe en EE Twa
Echt wel verschil hoor
Geilquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
vond ik ook.. maar in Mavo 4 zat ik wel met alleen maar meiden in de klas...
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
EE Toe en EE Twa
Echt wel verschil hoor
quote:
Jawel hoor,quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:10 schreef Stienn het volgende:
[..]
Jawel, je zegt toch cava bien, et tu? het verschil tussen de tu en toi hoor je niet. Tenminste hoe ik het net voor me zelf zei niet..
Als in mwoa...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jawel hoor,
Tu = tuu
Toi = twoa (iets in die richting)
Persoonlijke gegevensquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wie denk je dat je voor je hebt?![]()
Bis gleich ihr Männer!![]()
Goddomme, beste lunchquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef DaFan het volgende:
Weer lekker gelunched
Tosti met ham, kaas, tomaat, paar geroosterde bammetjes met paté en shizzle, Serano ham....good life.
übercool manquote:
Ik dacht, laat ik m'n mond maar houdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
Dan ik.
Ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik m'n mond maar houden![]()
En dat elke dagquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
En dat elke dag
Keus zat
Voordeel van opzetten nieuwe retailketen, dat leveranciers je allemaal testdingen opsturen...kruiden, smeerseltjes, chudney's, mayo...en allemaal handbereid dus superlekker
quote:
ik ben 5 dagen later jarigquote:
Goeiedag, bijna 24. Al bijna klaar met de studie?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:31 schreef DaFan het volgende:
Beter dan een bolle Italiaanse.
Ik 8mei 86quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn bouwjaar is 1986, om precies te zijn 10 mei, om 15.28![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef Freshthinking het volgende:
kenker, ik verveel me..
Whehequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:31 schreef DaFan het volgende:
Kan toch ook lekker zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:31 schreef DaFan het volgende:
niks zeggen, ff in spanning houdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:33 schreef denB het volgende:
haha een klasgenoot van mij helemaal gestressed. Hij weet alleen nog niet dat hij al geslaagd is
Doe ik ookquote:
quote:
that is a hugeeeeeee bitchquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Niet Italiaans, maar wel erg bol !! :![]()
![]()
[afbeelding]
Spot niet zo met je ex man!! gekquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
whahahahaquote:
heb je haar ook weerquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
dat is pas kansloosquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[afbeelding]
Nieuw project voor Sonja Bakker
Sonja Bakker: How to fail, 10 quick steps at failing my tutorialquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[afbeelding]
Nieuw project voor Sonja Bakker
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:39 schreef denB het volgende:
[..]
Dat is dus de rede waarom ik niet ga stappen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:44 schreef Cuckoo het volgende:
Ze heeft anders wel vrouwlijke de rondingen![]()
Humanskyballen wel te verstaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:46 schreef Damzkieee het volgende:
Cursus Skippyballen groot succes.
ReMcOrE mag niet deeplinkenquote:
Mooi plaatje hé, op sporthumor.nlquote:
quote:
quote:
quote:
bij mij doet hij het welquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
Sporttumor?
Ja mooi man, optyfen met die gare dribbelboerquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:55 schreef DaFan het volgende:
Oja Damz had je al gelezen dat je grote vriend een schorsing heeft van een wedstrijd? En dat ie niet mee gaat doen aan de Copa Latina (of hoe heet de Zuid-Amerikaans Kampioenschap?)
Daar zat ik al op te wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Sok41 het volgende:
[afbeelding]
Bokito uitgenodigd voor talk show.
We have a winner!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Sok41 het volgende:
[afbeelding]
Beste tot nu toequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Sok41 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Sok41 het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja mooi man, optyfen met die gare dribbelboer
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Sok41 het volgende:
[afbeelding]
Whehequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ach, je hoeft er nog maar 330 dagen tegenaan te kijken
![]()
Jah?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ach, je hoeft er nog maar 330 dagen tegenaan te kijken
![]()
Sok is back hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Sok41 het volgende:
[afbeelding]
ja over zeer moeilijke examens van VMBO BBquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
heb ik eigenlijk nog iets gemist hier? nog leuke topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |