lees even terug in het vorige topic!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef teardropnl het volgende:
Postings 29-5-2007
012. 166 Houniet
018. 147 Kuno_van_Dijk
019. 145 Roycoooooo
051. 095 ReMcOrE
062. 089 teardropnl
067. 082 Sehnsucht
075. 076 Deansensitized
En de rest die ik vergeten ben
ik sta 60ste.. Net geen Top 50quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef teardropnl het volgende:
Postings 29-5-2007
012. 166 Houniet
018. 147 Kuno_van_Dijk
019. 145 Roycoooooo
051. 095 ReMcOrE
062. 089 teardropnl
067. 082 Sehnsucht
075. 076 Deansensitized
En de rest die ik vergeten ben
Oopsquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lees even terug in het vorige topic!![]()
![]()
Jij kijkt liever die Heimatmelodien op de ZDF?quote:
dat is tenminste interresant!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jij kijkt liever die Heimatmelodien op de ZDF?![]()
[afbeelding]
http://joox.net/ kun je online films kijken!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is tenminste interresant!![]()
Nee ik kijk geen tv, ik heb laat wel een toffe site gevonden even zoeken, daar kom ik zop terug, met divx films online.
www.joox.net ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is tenminste interresant!![]()
Nee ik kijk geen tv, ik heb laat wel een toffe site gevonden even zoeken, daar kom ik zop terug, met divx films online.
Halloquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:38 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo
Ik ga er weer vandoor!!
Succes op stage!!
zeker op die dag dat ik er net niet was!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
www.joox.net ?
Kuno was me net voor!![]()
Heb die site hier trouwens vorige week al neergegooid![]()
Ik denk het!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zeker op die dag dat ik er net niet was!![]()
nette 4e plaatsquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dagcijfers van dinsdag 29 mei 2007 (0:00 - 23:59)
[..]
hoeveel tijd heb je nog?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen mensen
ik ben er ook weer, vandaag toch maar ff iets doen, want de deadline komt dichterbij![]()
stage in swahiliaans.quote:
heeey!quote:
het is ook al bijna 10 uur...!quote:
hier welquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:46 schreef Deansensitized het volgende:
Zonnetje schijnt hier anders niet hoor.
volgende week dinsdag gesprek met docent, dan willen we het concept ingeleverd hebben en bespreken... hebben we tot maandag 11 juni (officiële deadline) om de laatste aanpassingen te doen!quote:
Ik zit hier met een strak blauwe lucht.. geen wolkje te bekekenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:49 schreef Sehnsucht het volgende:
hoe weet jij dat hier de zon schijnt ?
heey leinonlein!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:50 schreef Leinonlein het volgende:
Goedemorgen harde werkers!
Hier geen zon te bekennen hoor
alle tijd nog dus!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier wel![]()
[..]
volgende week dinsdag gesprek met docent, dan willen we het concept ingeleverd hebben en bespreken... hebben we tot maandag 11 juni (officiële deadline) om de laatste aanpassingen te doen!
hier ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit hier met een strak blauwe lucht.. geen wolkje te bekeken![]()
jij en stienn zullen wel de enige zijn...!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:55 schreef teardropnl het volgende:
Wie heeft er net zoveel zin als ik vandaag
Hier in de meern is het hetzelfdequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit hier met een strak blauwe lucht.. geen wolkje te bekeken![]()
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik helemaal geen zin heb vandaag, denk dat dat er wel meer zullen zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij en stienn zullen wel de enige zijn...!![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dood aan alle mensen met een blauwe lucht boven zich!
jaa dat wel! maar wie heeft er nou wel zin in werken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:57 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik helemaal geen zin heb vandaag, denk dat dat er wel meer zullen zijn
geen zin, maar zal vandaag toch wel IETS moeten gaan doen aan de scriptiequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaa dat wel! maar wie heeft er nou wel zin in werken?![]()
Ik denk dat je er weinig zult vindenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaa dat wel! maar wie heeft er nou wel zin in werken?![]()
1 regel toevoegen aan je scriptie, meer dan genoegquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen zin, maar zal vandaag toch wel IETS moeten gaan doen aan de scriptie
Hoeveel heb je dan teveel betaald? Anders verhalen op die sms-service..quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef denB het volgende:
Kom er net achter waarom ik teveel betaalde voor mn abo van mn tel.
Was lid van een SMS service waar ik nooit lid van ben geworden >_<
met wat browsen, zag ik dat meer mensen het slachtoffer waren
Ik zou zeggen : SCHADEVERGOEDINGquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef denB het volgende:
hoeveel ben je uiteindelijk kwijtgeraakt aan die handige service?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef denB het volgende:
20euro de maand extraquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoeveel ben je uiteindelijk kwijtgeraakt aan die handige service?![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef denB het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef denB het volgende:
[..]
20euro de maand extra
En dat al 5maanden lang
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:01 schreef teardropnl het volgende:
[..]
1 regel toevoegen aan je scriptie, meer dan genoeg![]()
Terugvorderen man.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef denB het volgende:
[..]
20euro de maand extra
En dat al 5maanden lang
Noem je hem toch ook anders?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef DaFan het volgende:
Straks komt mn begeleider...die me constant Peter blijft noemen (ik heet Stefan). Klinkt 'logisch' volgens hem
Kheb m nou al 2x moeten corrigeren in zn mail, hopen dat ik wel de punten krijg straks
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dood aan alle mensen met een blauwe lucht boven zich!
vind ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:01 schreef teardropnl het volgende:
[..]
1 regel toevoegen aan je scriptie, meer dan genoeg![]()
Ik denk dat peter de punten krijgtquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef DaFan het volgende:
Straks komt mn begeleider...die me constant Peter blijft noemen (ik heet Stefan). Klinkt 'logisch' volgens hem
Kheb m nou al 2x moeten corrigeren in zn mail, hopen dat ik wel de punten krijg straks
Ja het schiet niet echt op.... iedereen zal wel druk zijn..quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
heb ik dat nou, of gaat het hier vandaag nog langzamer dan gisteren
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef DaFan het volgende:
En dat ga je niet terug vragen ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef denB het volgende:
[..]
20euro de maand extra
En dat al 5maanden lang
vast!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja het schiet niet echt op.... iedereen zal wel druk zijn..![]()
Goeie naamquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
noem hem waldemar, dan leert hij het wel af inderdaad![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:06 schreef DaFan het volgende:
Zolang ie mn studentennummer maar goed blijft schrijven is er weinig aan de hand
Autch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef denB het volgende:
Ik kan denk dat ik het niet kan terug vorderen
En het is maar een 20euro, ik zag mensen die aan de 90euro zaten
whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet je wel wie Kuno van Dijk was...!![]()
![]()
In Groningen is het een alcoholisten stichting!![]()
![]()
zo ben ik ook aan die naam gekomen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
dacht ik welquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo ben ik ook aan die naam gekomen!Je denkt toch niet echt dat ik Kuno heet!
![]()
quote:
Goedemorgenquote:
Wat een verassing met Blokhuis!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef Roycoooooo het volgende:
ZIJN WE WEER![]()
Net gesprek gehad met begeleider, paar aanpassingen toch nog moeten doen![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef Roycoooooo het volgende:
ZIJN WE WEER![]()
Net gesprek gehad met begeleider, paar aanpassingen toch nog moeten doen![]()
Je bedoeld zin om hem in de fik te steken neem ik aan ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef ReMcOrE het volgende:
en weer 2 minuten zonder posts
heb trouwens net een beetje zin gekregen, om wat te doen voor de scriptie
nee, echt wat (nuttigs) te typenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Je bedoeld zin om hem in de fik te steken neem ik aan ?
Idd, altijd wel watquote:
Het onderdeel hoe heb ik mijn stage tijd doorgebracht zeker ?quote:
Beter iets als niets toch?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ghehe meteen hele UI, sig en ondertitel aangepast. Toch wat werk gedaan vandaag!
bedanktquote:
ik moet toch iets doen vandaag...!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ghehe meteen hele UI, sig en ondertitel aangepast. Toch wat werk gedaan vandaag!
hou je mond!quote:
heeft mijn post toch geholpenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
ga nu een begin maken met conclusies en aanbevelingenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:19 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het onderdeel hoe heb ik mijn stage tijd doorgebracht zeker ?
Zet je gewoon een link naar FOK! toe
oef..quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:22 schreef denB het volgende:
Nu kan ik niet meer bellenkrijg ik nummer ongeldig.
Kak gezeik ook met die fake abo's. ;p
Daar wordt jij niet vrolijk van!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:22 schreef denB het volgende:
Nu kan ik niet meer bellenkrijg ik nummer ongeldig.
Kak gezeik ook met die fake abo's. ;p
TE GEKquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:24 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ben vandaag productief!![]()
Zit trouwens bijna aan 1000 posts![]()
waaaaarom moet ik altijd lachen als ik die kop zie...!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daar wordt jij niet vrolijk van!
[afbeelding]
Omdat het een lachwekkend hoofd is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waaaaarom moet ik altijd lachen als ik die kop zie...!![]()
Feli REMquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
allemaal even hier kijken:
Stage SC #190 Het zonnetje schijnt
Succes!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:27 schreef teardropnl het volgende:
Mensen ik ga even aan het werk
Tot straks maar weer
wat moet je doen dan? niets?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef Sehnsucht het volgende:
ojee, kreeg net de opmerking van m'n stagebegeleider dat ik is aan m'n werk moet gaan.
nou, mooi niet, hij doet zelf ook niks![]()
Ik denk het wel...!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Omdat het een lachwekkend hoofd is?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef Sehnsucht het volgende:
ojee, kreeg net de opmerking van m'n stagebegeleider dat ik is aan m'n werk moet gaan.
nou, mooi niet, hij doet zelf ook niks![]()
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
lekker! wat heb je in de aanbieding?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Man waarom is het opeens zo koud, daar heb ik me niet op gekleed! Koffieeeee?![]()
lezen, kerel... lezen!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef superhero87 het volgende:
Remspoor is niet jarig...
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees niet stiekem mee!quote:
Whehehe, ik ben gek!!!!2211111```~~~~!11!!!!!!EINZ!!!!één!!!222!!!~~~~!!!!!`````111!!!quote:
Woon je in Groningen? Heb je nog een kamer over.. ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef superhero87 het volgende:
Maandag was tof in Grunn zeg, Armada feest![]()
RemCore is nog lang niet jarig als ie zo door blijft postenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef superhero87 het volgende:
Remspoor is niet jarig...
Nee, ik woon in Amsterdam sorryquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
Woon je in Groningen? Heb je nog een kamer over.. ?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
RemCore is nog lang niet jarig als ie zo door blijft posten
Nou nou, poeh poeh, he he!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
RemCore is nog lang niet jarig als ie zo door blijft posten
Gewone koffie? Niet veel meer, zit niet in een luxe wijk waar ze Caramel Macciato verkopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lekker! wat heb je in de aanbieding?![]()
het is echt te koud hier...! denk dat ik ga stoppen met mn stage!![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
Blauwe lucht, zon, zee, strand, chicks!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef Damzkieee het volgende:
Stien hoe ist weer daar!?
Zo luxe als Berlin Mitte?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gewone koffie? Niet veel meer, zit niet in een luxe wijk waar ze Caramel Macciato verkopen![]()
Om het gezelliger te maken moet je dit even zeggen:quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef Landgeld het volgende:
pfffffffffff
Deel een kantoor (hier in het pand) met een kerel en een dame (die trouwens vaak afwezig is). Die kerel is zo ranzig; constant scheten te laten… die geluiden bah bah bah… Ook boeren; maar daar kan ik wel tegen..
de deur staat ook altijd open hier ..als ik iets zeg ben ik een zeikerd :’)
Heej, avatarstealer van Gelderlandquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef Landgeld het volgende:
pfffffffffff
Deel een kantoor (hier in het pand) met een kerel en een dame (die trouwens vaak afwezig is). Die kerel is zo ranzig; constant scheten te laten… die geluiden bah bah bah… Ook boeren; maar daar kan ik wel tegen..
Thesamequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Blauwe lucht, zon, zee, strand, chicks!
daar?
welk bedrijf?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef Landgeld het volgende:
pfffffffffff
wat ga je studeren aan de hanze?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, @hanze..
en zag dat jij een hanze email adres hebt.. dus nooit geschoten is altijd mis!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef Stienn het volgende:
[..]
Om het gezelliger te maken moet je dit even zeggen:
Doo-t 'n deur dicht, weej stökkert hear nich veur heel Hengel
Chicks op de Hengelosestraat zekers, want ik zie ze vanaf hier niet. Roycoooo heeft zn rokje vergetenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Blauwe lucht, zon, zee, strand, chicks!
daar?
Tof, wat ga je doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, @hanze..
en zag dat jij een hanze email adres hebt.. dus nooit geschoten is altijd mis!
oja... dat wisten we al...!quote:
geen wonder dat die dame vaak afwezig is..quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef Landgeld het volgende:
pfffffffffff
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
Vastslecht & Smaterij
inderdaad daar word ik niet vrolijk van!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
omdat??quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:43 schreef denB het volgende:
[..]
inderdaad daar word ik niet vrolijk van!
Ik moet namelijk de directie van mijn school bellen, om mijn examen documenten opnieuw aan te vragen
Ja! nummertje 11 dacht ik. Naast die plek waar die school voor beweging gebouwd wordt!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zit dat op Zernike? want dan is het wel tof![]()
MINDERS!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:44 schreef denB het volgende:
[..]
Mijn oude stage plek deze weigerd op te sturen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:44 schreef denB het volgende:
[..]
Mijn oude stage plek deze weigerd op te sturen
Dat vind ik wel enorm ranzigquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef Landgeld het volgende:
pfffffffffff
Zal ik je dan maar een Beker Caramel Macciato aanbieden...?quote:
Ben niet zo ster in nederlands schrijftelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
<lienelien-mode ON>
is het geen weigert??
<lienelien-mode OFF>
Waar over? Nederlands schrijftelijk of over mijn geweldige klacht? xDquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:48 schreef Bootje84 het volgende:
DenB ik heb een leuke discussie erover lopen op tweakers
was ook ff beetje zeikenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:47 schreef denB het volgende:
[..]
Ben niet zo ster in nederlands schrijftelijk![]()
Whehehequote:
quote:
heb je nog minder te doen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:52 schreef Casual-T het volgende:
TVP op pagina 4..![]()
Stagebegeleider komt hier naar me toe en zegt dat er vanaf volgende week iemand bijkomt hierzo, en vraagt welke delen diegene van mij kan overnemen...![]()
over die telefoonabo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:48 schreef Bootje84 het volgende:
DenB ik heb een leuke discussie erover lopen op tweakers
kun je nog meer FOK!-kenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:52 schreef Casual-T het volgende:
TVP op pagina 4..![]()
Stagebegeleider komt hier naar me toe en zegt dat er vanaf volgende week iemand bijkomt hierzo, en vraagt welke delen diegene van mij kan overnemen...![]()
Wat zei je: Alles? *puppy eye's*quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:52 schreef Casual-T het volgende:
TVP op pagina 4..![]()
Om op te schijten!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een kutdag of niet DenB?
dus nog meer FOK!ken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:52 schreef Casual-T het volgende:
TVP op pagina 4..![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een kutdagavatar heb ik, of niet DenB?
Vind ik ook!quote:
Blöfquote:
quote:
Neej, zoek jij ff mee?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef Cuckoo het volgende:
Roycooooo z'n avatar!![]()
Btw; kon je geen highres picca vinden?![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Verkiezingen:
Lelijkste kutavatar: ik nomineer Roycoooo (en mijn Ronnies)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef Damzkieee het volgende:
Vuilak die Rob Kneus.
alleen als herhaling!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Komt ie eigenlijk nog wel eens op tv?
Zeker maar ik zie hem elke dagquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Komt ie eigenlijk nog wel eens op tv?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef Bootje84 het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/28126674#28126674
over de taalbeheersing..
niet persoonlijk bedoeld hoor maar ik vind je die plaatje ook heel lelijk!quote:
hij is je vader...?quote:
quote:"Mark is een echt playboy, hij versierde de vrouwkes al vele joaren. Nadat hij met menig vrauw het bed gedeeld heeft, is hij opzoek naar een vaste vriendin."
Mark...?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:03 schreef Leinonlein het volgende:
Weet je wat pas tof is, jullie moeten raden wie ik bedoel!
[..]
Google --> zoeken Rob Geus --> Afbeeldingen --> 2e plaatjes --> Paint --> iets verkleinen --> Hoppaquote:
quote:
ik snap niet wat jij niet snaptquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:05 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap t niet.
Jambers?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:03 schreef Leinonlein het volgende:
Weet je wat pas tof is, jullie moeten raden wie ik bedoel!
[..]
nederlandste taal is mijn goedste vak op school_!quote:
Tnx maatquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:03 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Anders ik wel:
Hier:
[afbeelding]
http://i8.tinypic.com/4lj5f69.jpg
mensen met bier in hun avantar hoeven niet te wisselen!quote:
Hij is je vader!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
Lid zijn van een service maar daar geen weet van hebben
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mensen met bier in hun avantar hoeven niet te wisselen!![]()
![]()
Ja, kan ik niks aan doenquote:
Das ook lekker, ik ga thee halen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had hier net puddingbroodje, omdat collega jarig was![]()
Aardbei of Bosvruchtenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:10 schreef Stienn het volgende:
[..]
Das ook lekker, ik ga thee halen.
Moet alleen nog ff kijken welke smaak
Bosvruchten
Rooibos
Aardbei
Perzik
is hij echt je vader...?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja, kan ik niks aan doen! Blijft toch de smaakpolitie man
![]()
![]()
Doh, anders zeg ik t toch nietquote:
Wees eens liefquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:11 schreef Stienn het volgende:
heb al rooibos en bosvruchten gehad vandaag, dus aarbei zal hem dan maar worden..
er wordt voor veel minder al een topic geopend hier op FOK!, dus ik geef je groot gelijkquote:
kan toch dat je dacht dat je stoer was als je het voor de grap zei...?quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
er wordt voor veel minder al een topic geopend hier op FOK!, dus ik geef je groot gelijk
o ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:15 schreef denB het volgende:
[..]
GelukkigAnders ik ongelukkig en dat willen we niet hebben, toch?
neeeeeeeheeeeeeequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan toch dat je dacht dat je stoer was als je het voor de grap zei...?![]()
quote:
quote:
Moet vandaag toch ook nog wel lukken...?quote:
ach kansloze mensen doen alles om op te vallen...!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe je gaat toch niet met een avatar van je pa rondlopen
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe je gaat toch niet met een avatar van je pa rondlopen
Ohquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had hier net puddingbroodje, omdat collega jarig was![]()
WTF??quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach kansloze mensen doen alles om op te vallen...!![]()
daar word je niet vrolijk van??quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF??
Je noemt mij kansloos??
ff die grote bek voor je houden man, gek!!![]()
![]()
moet je even een collega jarig maken!quote:
heeey psssst... doe eens rustig... je weet toch dat ik een garpje maakte...?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF??
Je noemt mij kansloos??
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF??
Je noemt mij kansloos??
![]()
gefelicitaartquote:
Nee, en terecht gek! Gozert ken mij helemaal niet, mooie Kuno dat die er ronloopt. Idiootquote:
Heet geen Kuno sorryquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moet vandaag toch ook nog wel lukken...?![]()
Neej, kan niet tegen mensen die mij voor kansloos uitmaken..quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heeey psssst... doe eens rustig... je weet toch dat ik een garpje maakte...?![]()
Ik ook niet!quote:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=garp&gbv=2quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een garpen hier
de derde fotoquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=garp&gbv=2
Dan vindt ik het wel tof dat je je vader die je niet kent toch als avatar hebt ingesteld! Respect man!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Mensen,
Ik heb besloten om hier een tijdje niet meer te posten. Mensen (hij weet zelf wel wie ik bedoel) maken mij uit voor kansloos omdat ik het zoontje ben van een ''bn'er''. Hij kent mij niet en daarom vind ik het laf om zo via dit medium mij belachelijk te maken.
Ik zal er een tijd over nadenken en alles laten bezinken..
Roy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |