Dat is behoorlijk kut Pascalquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef pascalheister het volgende:
Collega van mij sprak mijn vader vanavond tijdens het sporten, hoorde mijn vader dus dat onze vestiging van HKN in Ulft gaat sluiten en alles naar Heerenveen gaat (ben deze week vrij dus heb nog niks gehoord). Wordt dus na de vakantie ook ander werk zoeken
Het is al 23:24quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:23 schreef RayMania het volgende:
En weer twee kantjes. * RayMania is trots.
Blij als het woensdag 12:01 is.
Volgende week.quote:
Inderdaad, prachtige taalquote:
da's kutquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef pascalheister het volgende:
Collega van mij sprak mijn vader vanavond tijdens het sporten, hoorde mijn vader dus dat onze vestiging van HKN in Ulft gaat sluiten en alles naar Heerenveen gaat (ben deze week vrij dus heb nog niks gehoord). Wordt dus na de vakantie ook ander werk zoeken
Kijk ook nergens meer van op bij dat Pontmeyer![]()
Nu dan echtquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben te flauw bezig, ik ga maar eens.
Ik ook.quote:
check meteen de openstaande rekeningenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef golfer het volgende:
Ik sluit straks wel even de kroeg af, nadat ik de barbonnen van de afgelopen week heb opgeteld.
Dat was volgens mij nog niet zo lang geleden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan me een tijd herinneren dat ik stipt voor 0:00 in m'n nest lag.
vroegāhquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan me een tijd herinneren dat ik stipt voor 0:00 in m'n nest lag.
Ik ben bang dat er een paar deurwaarder-gevalletjes tussen zitten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef rubbereend het volgende:
check meteen de openstaande rekeningen
Heeft hij toch wel vaker?quote:
3 jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was volgens mij nog niet zo lang geleden.
[HOOLS] Het VBL-ontbijt #1556 : met extra koffiequote:Op donderdag 31 mei 2007 01:17 schreef DarkShine het volgende:
golfer, hoe was je sollicitatiegesprek?
Het beste ervan hopen dus!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-ontbijt #1556 : met extra koffie
Gematigd optimistisch dus.
Succes!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Goed, morgen laatste examen, vroeg op om nog even wat te leren enzovoorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |