mwah volgens mij niet, anders liep SCH hier nooit meer rond,quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar notes zijn gewoon opmerkingen? hebben voor de rest geen gevolgen (2 notes is rood)
Ik weet van niks en ontken allesquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Gatver, grote zedenzaak in Grunn. Wat nu weer...
Eerst pauze
Ja idd leuk Golferquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef Bos81 het volgende:
Prettig nieuws Golfer, hopelijk wordt het nu echt iets
Ou?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat lopen er toch een hoop debielen rond op Fok!.
nog even door duimen dan !quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef golfer het volgende:
Ik ben wel positief, maar merkte aan de andere kant van de tafels soms wat twijfels.
Enfin, vrijdag afwachten dus maar.
vertel mij watquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Tja daar was ik 6 jaar geleden al achterquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar??quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Verspreid over het hele forum. Zelfs in VBL kom je ze wel eens tegen.quote:
Over debielen gesproken......quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Nou inderdaad, jezusmina.quote:
Niet normaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:17 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens Vaduz het is idd een fiets met versnellingenen een rem.. en zelfs vering...
Het is dat ik zelf nog moet trappen...quote:
Heb het net gelezen, echt niet te gelovenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb het net gelezen, echt niet te geloven![]()
Dat soort gestoorden heb ik liever niet in de stad rondlopen.
Gatverdamme zeg, levenslang geven. ZIEK dit..![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik heb ff wat gemist volgens mij.
quote:Bezoekers Groningse homofeesten met hiv-bloed ingespoten
Gepubliceerd op 30 mei 2007, 09:06
Laatst bijgewerkt op 30 mei 2007, 13:44
groningen -
Zeker vijf bezoekers van homofeesten in de provincie Groningen zijn doelbewust ingespoten met het hiv-virus.
Dat heeft de politie vanmiddag op een persconferentie bekend gemaakt. Er zijn drie aanhoudingen verricht; twee mannen uit Slochteren en een uit de stad Groningen.
De politie gaat ervanuit dat er naast de vijf bekende gevallen veel meer slachtoffers zijn.
De verdachten hebben gedeeltelijk bekend. Ze gaven zelf de feesten en verdoofden hun slachtoffers met de partydrug GHB, ze kwamen met de mensen in contact via chatboxen op internet.
De verdachten die zelf seropositief zijn, injecteerden de slachtoffers met hun eigen bloed, ze hadden daarna ook seks met hen,
De verdachten verklaren tot hun daden te zijn gekomen vanwege de kick en ter promotie van onveilige seks.
quote:
Dan blijf je bezig, gezien zijn verleden.quote:
Hij zal wel ergens een baan vinden in verweggistan, om dan weer te janken dat hij zijn familie mistquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan blijf je bezig, gezien zijn verleden.
Echt een trouwe clubman die Wotte.
Ik zou toch mijn twijfels hebben bij Nederlands.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Messenga het volgende:
Zo, bijna geslaagd!
Voor mijn gevoel dan, die me niet vaak in de steek laat.
Grand Slams zijn altijd om drie gewonnen sets in ieder geval.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:19 schreef Messenga het volgende:
Ambrosius, dat weet jij wel.
Normaal gesproken spelen de heren 3 sets. Wie 3-0 wint, is klaar en wint. Op sommige toernooien is het echter bij 2-0 al zo. Hoe zit dat?
Is dat toernooi regeling of een internationale regeling?
en de daviscupquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grand Slams zijn altijd om drie gewonnen sets in ieder geval.
zo, dat was mij even een beklimmingquote:
de zwaarste klim in Europa, gemiddeld 15% hele stukken 22%quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo, dat was mij even een beklimming
En jij ging daarvanaf met je stepje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de zwaarste klim in Europa, gemiddeld 15% hele stukken 22%ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |