Kon dat maar...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borisz gaat voor de Natuurkundeopgaves beantwoorden met zijn Aardrijkskunde kennis?
mwahquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borisz gaat voor de Natuurkundeopgaves beantwoorden met zijn Aardrijkskunde kennis?
we duimen meequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Aanvoerder het volgende:
2e job-interview achter de rug. man wat was ik en ben ik nog steeds zenuwachtig... binnen een week hoor ik wat het is geworden.
Botsingsvraag: Waar stoppen beide auto's?quote:
Tot hoe hoog komt het blokje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Botsingsvraag: Waar stoppen beide auto's?
Antwoord: In 't löss.
Die had ik in de 4e al gezien. (Een aantal dan.)quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tot hoe hoog komt het blokje?
Antwoord: Niet, want er staat een olifant in de weg.
(Zie EXA)
Mja, ze zijn wel oud idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die had ik in de 4e al gezien. (Een aantal dan.)
En de 4 klassieke elementen zou je verwachten bij filosofie of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mja, ze zijn wel oud idd.
@ borisz: elementen is scheikunde
Gele galquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En de 4 klassieke elementen zou je verwachten bij filosofie of iets dergelijks.
natuurkunde en scheikunde 1 pot natquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mja, ze zijn wel oud idd.
@ borisz: elementen is scheikunde
Als dat zo was, was vandaag mn laatste examenquote:
Note erbijquote:
Nee, hij heeft gelijkquote:
quote:
12.5quote:
gaan we scheldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |