Absoluut. En volgens mij kun je Wim Jansen daar ook bijzetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Goede TT
Eentje met humor en wat verstand.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:01 schreef BobbyHill het volgende:
Wie zou eigenlijk een goede TD zijn als Bosz het licht heeft gezien en is vertrokken? Niet dat dat gaat gebeuren
Ik vind Bosz anders vrij lachwekkend met met z'n aankopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Eentje met humor en wat verstand.
Of zijn optredens in de persquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind Bosz anders vrij lachwekkend met met z'n aankopen.
quote:Stein Huysegems naar Gladbach?
Naast Danny Buijs wil Borussia Mönchengladbach ook Stein Huysegems van Feyenoord overnemen.
uitgegeven: 23:05 29-05-2007 gewijzigd: 00:05 30-05-2007
De club van trainer Jos Luhukay degradeerde onlangs naar de tweede Bundesliga en wil met een nieuw team direct promoveren. Huysegems moet voor Borussia één van de aanvallers worden die daar aan gaat meehelpen.
De Belg heeft nog niet met de club gesproken, maar staat niet onwelwillend tegenover spelen op het één-na-hoogste niveau in Duitsland.
Ook Danny Buijs staat in de belangstelling van Gladbach, net als Davy de Fauw en Adil Ramzi vanRoda JC.
Benjamin de Ceulaer kan rekenen op interesse van Willem II. De aanvaller was sinds januari door Feyenoord aan RKC verhuurd. Na de degradatie van de club uit Waalwijk verklaarde De Ceulaer dat hij niet in de eerste divisie wil spelen.
quote:Nieuwe Kuip moet in 2016 klaar zijn
Chris Woerts liet in het Algemeen Dagblad weten dat de nieuwe Kuip in 2016 in gebruik zou moeten worden genomen. "Het stadion zou er in 2013 kunnen staan, maar de verwachting is dat het 2016 zal worden. Nederland heeft plannen om, samen met België, in 2018 het WK te organiseren. De stadions moeten twee jaar daarvoor klaar zijn. Dat zou goed uitkomen."
"We zijn uit ons jasje gegroeid. De Kuip zit bij elke wedstrijd nagenoeg vol. Jullie moeten begrijpen dat we de commerciële mogelijkheden van het stadion optimaal hebben benut, dus kunnen we hier niet meer geld uit genereren. Om de begroting toch te laten groeien, moeten we overstappen naar een nieuwe accommodatie, waar we meer supporters kunnen ontvangen en waar we onze sponsors meer kunnen bieden."
Alweer van die leugensquote:Was De Ceulaer slechts verhuurd?
Volgens Radio Rijnmond staat Benjamin de Ceulaer in de belangstelling van Willem II. De aanvaller wil weg bij het gedegradeerde RKC Waalwijk. Radio Rijnmond meldt dat hij afgelopen half jaar verhuurd was door Feyenoord aan RKC Waalwijk. Beide clubs zeiden in januari echter dat hij verkocht was en voor 3,5 jaar heeft getekend in Waalwijk
Kan zijn maar het blijft vreemd dat een *verkochte* speler opeens toch verhuurd blijkt te zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Deze vind ik niet erg want ik vind nog steeds dat Benji de kans in Rotterdam moet krijgen!!
Dat ontken ik ook niet!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kan zijn maar het blijft vreemd dat een *verkochte* speler opeens toch verhuurd blijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou ik meer tevreden mee zijn dan dit seizoen. Liever 9e onder een bouwer als Been/Adriaanse, dan 7e onder een afbraakcoach als Koemanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:10 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Dus van Been zouden we een eventuele 9de plek en geen Europees voetbal wel pikken?Pleurt toch op met die logica van je man!We zijn Feijenoord,geen RKC....
Kom op zeg, wat heeft hij bij RKC laten zien, met zulke spelers eindigen we volgend seizoen zeker niet in de top 5.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Deze vind ik niet erg want ik vind nog steeds dat Benji de kans in Rotterdam moet krijgen!!
Rot jij effe op naar de grachtengordel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:32 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding]..echt de kennis zit dus niet bij feyenoord. Zoveel is wel duidelijk nu. Iedereen pappegaait die mummie van Hanegem na terwijl hij zelf lekker dik betaalt beetje vanaf de zijkant met one-liners strooit,elke keer met wazige uitspraken de supporters hoopt geeft maar ondertussen lekker rondkijkt waar hij weer zijn goed gevulde zakken verder kan vullen. Beenhakker had tenminste het lef om zonder financiele voorwaarden o.i.d. gewoon naar voren te stappen en proberen feyenoord beter te maken. van Hanegem die lult teveel en doet niets. [afbeelding]
Ik vond hem idd ook nogal tegenvallen.... Had er meer van verwachtquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat heeft hij bij RKC laten zien, met zulke spelers eindigen we volgend seizoen zeker niet in de top 5.
Klopt hij viel erg tegen maar wat denk je dat het met je doet als je teruggehaald word, geen kansen krijgen en weer teruggeschopt word naar een elftal in nood?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat heeft hij bij RKC laten zien, met zulke spelers eindigen we volgend seizoen zeker niet in de top 5.
Tis dan ook een pleurislul...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik mag hem gewoon niet, en als dan ook nog blijkt dat je uit 020 komt.......
Ja nog ff... zal ik er een soort Moulijn ook nog bijzetten danquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Slory en Castelen aan de zijkant lijkt me niet echt slecht op z'n zachts gezegd...
Bruins erachter![]()
Mis je alleen nog een goede spits en een ijzersterke middenvelder die de verdedigende taken dubbel uitvoert
Zoiets (castelen dan toch op de bank trouwens):
.......................de Guzman......soort Kuyt...............
......Drenthe.........Bruins.........soort Bosvelt....Slory
soort Heus....soort de Wolf.....soort Fraser....soort Emerton
........................................Ekramy
![]()
![]()
waar kan ik achteraan sluiten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:11 schreef Vakkie_W het volgende:
Een paar lui van een ander forum willen een stille toch organiseren richting het Maasgebouw![]()
Best een grappig idee
Als jij die er graag bij ziet... die hebben we naar mijn mening niet echt nodig. Achterin ligt vooral het probleemquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ja nog ff... zal ik er een soort Moulijn ook nog bijzetten dan?
Sowieso weer eerste 5 inderdaad. En wie daar niet tevreden mee is heeft het niet begrepen. Alles meer dan dat is meegenomen, maar mag niet in 1 jaar verwacht worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:23 schreef TJDoornbos het volgende:
waar kan ik achteraan sluiten.![]()
Vincken en Slory op de flanken en Huys met iemand anders in de spits. Middenveld met Jona en Luigi. Drenthe en Buijs als heel erg verkapte backs (dus ver naar voren) en achterin Vlaar en Otten ofzo. Ekramy in de goal uiteraard. Neemt niet weg dat er versterkingen moeten komen maar met bijv een Mario B aan het roer kan je met deze jongens ver komen (geen titel maar beter dan 9)
Heb je hem weer met z'n Vincken, ik weet niet wat je daar in ziet, tis een aardige speler, maar niet goed genoeg voor da basis van Feyenoord 1.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waar kan ik achteraan sluiten.![]()
Vincken en Slory op de flanken en Huys met iemand anders in de spits. Middenveld met Jona en Luigi. Drenthe en Buijs als heel erg verkapte backs (dus ver naar voren) en achterin Vlaar en Otten ofzo. Ekramy in de goal uiteraard. Neemt niet weg dat er versterkingen moeten komen maar met bijv een Mario B aan het roer kan je met deze jongens ver komen (geen titel maar beter dan 9)
in jong oranje spelen een aantal spelers gewoon beter, Maduro doet het daar ook bijzonder goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:14 schreef koningdavid het volgende:
Even een vraagje.
Hoe doet Vlaar het eigenlijk dit seizoen? Ik hoor niet bijster positieve verhalen, terwijl die keren dat ik hem gezien heb in jong Oranje hij een erg goede indruk maakte.
Eén van de betere spelers dit seizoen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:14 schreef koningdavid het volgende:
Even een vraagje.
Hoe doet Vlaar het eigenlijk dit seizoen? Ik hoor niet bijster positieve verhalen, terwijl die keren dat ik hem gezien heb in jong Oranje hij een erg goede indruk maakte.
Ik vond hem de meest degelijke speler van het seizoen. Al kan hij het ook niet alleen tussen al mindere gasten in ons elftal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:14 schreef koningdavid het volgende:
Even een vraagje.
Die is totaal niet aan de orde. Dat ontwerp is gewoon van een tekenaar die zelf iets heeft getekend. Er zijn vele nieuwe ontwerpen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Op sport.fok.nl postte iemand deze print van 'de nieuwe Kuip', iemand die weet hoe serieus dit ontwerp is??
[afbeelding]
Want eerlijk gezegd mag ik hopen dat Feyenoord niet in zoiets komt te spelen.. Als fan zou ik ongelovelijk op zo'n stadion afknappen (of een gewenningscursus/therapie van -tig jaar moeten volgen..)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Slory en Castelen aan de zijkant lijkt me niet echt slecht op z'n zachts gezegd...
Bruins erachter![]()
Mis je alleen nog een goede spits en een ijzersterke middenvelder die de verdedigende taken dubbel uitvoert
Zoiets (castelen dan toch op de bank trouwens):
.......................de Guzman......soort Kuyt...............
......Drenthe.........Bruins.........soort Bosvelt....Slory
soort Heus....soort de Wolf.....soort Fraser....soort Emerton
........................................Ekramy
![]()
![]()
lang geleden al hartelijk om gelachenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Op sport.fok.nl postte iemand deze print van 'de nieuwe Kuip', iemand die weet hoe serieus dit ontwerp is??
[afbeelding]
Want eerlijk gezegd mag ik hopen dat Feyenoord niet in zoiets komt te spelen.. Als fan zou ik ongelovelijk op zo'n stadion afknappen (of een gewenningscursus/therapie van -tig jaar moeten volgen..)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:42 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die is totaal niet aan de orde. Dat ontwerp is gewoon van een tekenaar die zelf iets heeft getekend. Er zijn vele nieuwe ontwerpen.
Gelukkig maar.. Lijkt me dat Feyenoord, alhoewel je spreekt over een periode van bijna 10 jaar later, zeker een nieuw, groter stadion (capaciteit 60.000 of meer) kan gebruiken (even vooropgesteld dat de recent ingezette prestatiecurve zich niet doorzet). Een plaats aan de haven, alhoewel dat ook de nodige knelpunten met zich mee zal brengen, lijkt me wel erg mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lang geleden al hartelijk om gelachen
mocht dat er ooit komen wordt het tijdens de bouw alweer afgebroken denk ik
Ik denk dat je meer richting de 75.000 moet denken voor het nieuwe stadion..quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar.. Lijkt me dat Feyenoord, alhoewel je spreekt over een periode van bijna 10 jaar later, zeker een nieuw, groter stadion (capaciteit 60.000 of meer) kan gebruiken (even vooropgesteld dat de recent ingezette prestatiecurve zich niet doorzet). Een plaats aan de haven, alhoewel dat ook de nodige knelpunten met zich mee zal brengen, lijkt me wel erg mooi![]()
ik zou niet weten waarom (ja, voor finales) het zit niet zo vaak volquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar.. Lijkt me dat Feyenoord, alhoewel je spreekt over een periode van bijna 10 jaar later, zeker een nieuw, groter stadion (capaciteit 60.000 of meer) kan gebruiken (even vooropgesteld dat de recent ingezette prestatiecurve zich niet doorzet).
komt op Varkenoordquote:Een plaats aan de haven, alhoewel dat ook de nodige knelpunten met zich mee zal brengen, lijkt me wel erg mooi![]()
Ga nog eens meer trollenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:49 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] Joehoe...hebben jullie nu al een trainer? [[url=
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:53 schreef DonRaja het volgende:
Mark Wotte weg bij RKC..... Ik word heel erg bang van dit bericht![]()
Lunatic Newsquote:Woensdag 30 mei en nog altijd heeft Feyenoord geen nieuwe trainer...
De club maakte onlangs publiekelijk kenbaar dat men in gesprek was met Co Adriaanse, maar nadat deze te kennen gaf geen heil in een avontuur bij Feyenoord te zien doken zoals gebruikelijk allerlei namen (Advocaat, Sollied, Booij, Jans, Been, Stevens, Jol) in het geruchtencicuit op. Aan voornoemd lijstje kan een nieuwe naam worden toegevoegd, namelijk die van Erik Gerets. Sterker nog: Volgens de laatste geruchten zou Feyenoord momenteel in gesprek zijn met deze onlangs door Galatasaray ontslagen Belg.
Erik Gerets, man man man... misschien dattie op de combibus mee kan, of zich verdienstelijk kan maken als veldsteward, maar trainer van Feyenoord? Gerets? Op de bank van het jubilerende Feyenoord? Nee toch! Niks Erik Gerets op de bank bij Feyenoord, hou op schei uit... Mario Been moet daar komen te zitten!
Dan zijn er ook nog de verontrustende berichten, dat Danny Buijs, een echte Feyenoordjongen, mogelijk de club gaat (lees: moet) verlaten. Waar sláát dat nou op? Die is net binnen! Bovendien, Buijs hebben we hard nodig:
Feyenoord moest maar eens een stevig fundament gaan leggen, dat steunt op echte Feyenoorders, mannen van Geen Woorden Maar Daden. Met Feyenoorders als Danny Buijs, Royston Drenthe en trainer Mario Been zouden we wat dat betreft aardig op weg zijn.
Dus Feyenoord, haal Mario Been en laat Danny Buijs niet gaan!
Bron: VI.nlquote:'Feyenoord denkt na over Gerets als coach'
31/5/2007 9 :06
Feyenoord bekijkt de mogelijkheden om Erik Gerets aan te stellen als nieuwe hoofdtrainer. De Telegraaf meldt dat de Belgische oefenmeester aan de kandidatenlijst van de Rotterdamse club is toegevoegd. Gerets werd maandag ontslagen bij Galatasaray.
In Turkije hield Gerets het twee seizoenen vol. In het eerste jaar leidde de Belg Galatasaray naar de landstitel, dit seizoen mislukte die missie en sloot de club de competitie af als derde. Dat kostte de coach uiteindelijk zijn baan in Istanbul.
In Nederland is Gerets geen onbekende. De 53-jarige Belg was als speler en trainer actief bij PSV. Als speler werd hij zes keer kampioen met de Eindhovenaren en legde hij in 1988 beslag op de Europa Cup I. Als coach van PSV voegde hij nog eens twee kampioenschappen aan zijn palmares toe.
Het leverde Gerets de titel van kampioenenmaker op, want eerder had hij zich met zowel Lierse SK als Club Brugge laten kronen tot de beste van België. Na PSV ging de trainer aan de slag in Duitsland. Zijn verblijven bij 1. FC Kaiserslautern en VfL Wolfsburg werden geen succes.
Bij Feyenoord zou de Belg volgens De Telegraaf een in beeld zijn vanwege zijn ervaring, een criterium waaraan andere gegadigden als Mario Been en Foeke Booy veel minder voldoen. Naast de Noor Trond Sollied geldt Gerets daardoor als belangrijkste kandidaat-opvolger van de opgestapte Erwin Koeman. Co Adriaanse bedankte eerder voor de eer.
Frank?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Sollied heeft nog altijd mijn voorkeur, maar ja.... wie ben ik?
Waar ligt dat ergens, varkennoord?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:43 schreef aightZz het volgende:
Ik plas en poep op varkennoord
Zo te horen onder in zijn toiletquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waar ligt dat ergens, varkennoord?
Kan iig goed met lastige supporters omgaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Gerets, ik krijg bijna medelijden.
lastige supporters is wat anders dan lastige psv'ersquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kan iig goed met lastige supporters omgaan.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Volgens Emile Schelvis hebben we 52 miljoen euro schuld
Hoe tover je het weer weg?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef TJDoornbos het volgende:
52 milj? waar tovert hij die vandaan??
quote:Been geen trainer van Feyenoord
Mario Been wordt geen trainer van Feyenoord. De Rotterdammer heeft dit vandaag bevestigd tegenover RTV Rijnmond.
Been heeft definitief besloten om ook komend seizoen coach bij NEC te blijven. De ex-Feyenoorder benadrukt dat hij nooit is benaderd door Feyenoord maar zegt ook niet langer beschikbaar te zijn voor de functie van trainer in De Kuip. Been nam gisteren de beslissing om bij NEC te blijven na een gesprek met een aantal van zijn spelers.
Door het besluit van Been komt er een einde aan een lange tijd van speculaties. Nadat Co Adriaanse afzag van de baan bij Feyenoord circuleerde de naam van Been als mogelijke opvolger van Erwin Koeman.
Ja, ik moet er ook een traantje om wegpinken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:00 schreef PyTh het volgende:
feyenoord is gewoon zo rot als het maar zijn kan, best wel treurig eigenlijk.
Snap best dat de supporters hem graag hadden willen zien vanwege zijn Feyenoordhart maar was dit nou wel de man die Feyenoord nodig heeft?quote:
Alles beter dan Gerets, Booy of Wottuhquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Snap best dat de supporters hem graag hadden willen zien vanwege zijn Feyenoordhart maar was dit nou wel de man die Feyenoord nodig heeft?
Om te zeggen dat ie al de ervaring heeft om een club zoals Feyenoord op de rails te krijgen....
dan ga ik het liever zelf doen. Want Bertje komt denk ik toch niet!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef MrSleep het volgende:
Robert Maaskant, Ron Jans, Arie Haan, Bert van Marwijk, Ruud Gullit, ...
Booy of Wottuhquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef koningdavid het volgende:
Auw, pijnlijk dat Been niet komt dat leek me die ideale man voor jullie.
Ik zou op dit moment echt geen goede kandidaat kunnen bedenken.
Denk niet dat ze Gullit vragen terug te komen. Jans gaat het ook niet doen ben ik bang. Robertquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef MrSleep het volgende:
Robert Maaskant, Ron Jans, Ruud Gullit, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |