Tis dan ook een pleurislul...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik mag hem gewoon niet, en als dan ook nog blijkt dat je uit 020 komt.......
Ja nog ff... zal ik er een soort Moulijn ook nog bijzetten danquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Slory en Castelen aan de zijkant lijkt me niet echt slecht op z'n zachts gezegd...
Bruins erachter![]()
Mis je alleen nog een goede spits en een ijzersterke middenvelder die de verdedigende taken dubbel uitvoert
Zoiets (castelen dan toch op de bank trouwens):
.......................de Guzman......soort Kuyt...............
......Drenthe.........Bruins.........soort Bosvelt....Slory
soort Heus....soort de Wolf.....soort Fraser....soort Emerton
........................................Ekramy
![]()
![]()
waar kan ik achteraan sluiten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:11 schreef Vakkie_W het volgende:
Een paar lui van een ander forum willen een stille toch organiseren richting het Maasgebouw![]()
Best een grappig idee
Als jij die er graag bij ziet... die hebben we naar mijn mening niet echt nodig. Achterin ligt vooral het probleemquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ja nog ff... zal ik er een soort Moulijn ook nog bijzetten dan?
Sowieso weer eerste 5 inderdaad. En wie daar niet tevreden mee is heeft het niet begrepen. Alles meer dan dat is meegenomen, maar mag niet in 1 jaar verwacht worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:23 schreef TJDoornbos het volgende:
waar kan ik achteraan sluiten.![]()
Vincken en Slory op de flanken en Huys met iemand anders in de spits. Middenveld met Jona en Luigi. Drenthe en Buijs als heel erg verkapte backs (dus ver naar voren) en achterin Vlaar en Otten ofzo. Ekramy in de goal uiteraard. Neemt niet weg dat er versterkingen moeten komen maar met bijv een Mario B aan het roer kan je met deze jongens ver komen (geen titel maar beter dan 9)
Heb je hem weer met z'n Vincken, ik weet niet wat je daar in ziet, tis een aardige speler, maar niet goed genoeg voor da basis van Feyenoord 1.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waar kan ik achteraan sluiten.![]()
Vincken en Slory op de flanken en Huys met iemand anders in de spits. Middenveld met Jona en Luigi. Drenthe en Buijs als heel erg verkapte backs (dus ver naar voren) en achterin Vlaar en Otten ofzo. Ekramy in de goal uiteraard. Neemt niet weg dat er versterkingen moeten komen maar met bijv een Mario B aan het roer kan je met deze jongens ver komen (geen titel maar beter dan 9)
in jong oranje spelen een aantal spelers gewoon beter, Maduro doet het daar ook bijzonder goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:14 schreef koningdavid het volgende:
Even een vraagje.
Hoe doet Vlaar het eigenlijk dit seizoen? Ik hoor niet bijster positieve verhalen, terwijl die keren dat ik hem gezien heb in jong Oranje hij een erg goede indruk maakte.
Eén van de betere spelers dit seizoen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:14 schreef koningdavid het volgende:
Even een vraagje.
Hoe doet Vlaar het eigenlijk dit seizoen? Ik hoor niet bijster positieve verhalen, terwijl die keren dat ik hem gezien heb in jong Oranje hij een erg goede indruk maakte.
Ik vond hem de meest degelijke speler van het seizoen. Al kan hij het ook niet alleen tussen al mindere gasten in ons elftal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:14 schreef koningdavid het volgende:
Even een vraagje.
Die is totaal niet aan de orde. Dat ontwerp is gewoon van een tekenaar die zelf iets heeft getekend. Er zijn vele nieuwe ontwerpen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Op sport.fok.nl postte iemand deze print van 'de nieuwe Kuip', iemand die weet hoe serieus dit ontwerp is??
[afbeelding]
Want eerlijk gezegd mag ik hopen dat Feyenoord niet in zoiets komt te spelen.. Als fan zou ik ongelovelijk op zo'n stadion afknappen (of een gewenningscursus/therapie van -tig jaar moeten volgen..)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Slory en Castelen aan de zijkant lijkt me niet echt slecht op z'n zachts gezegd...
Bruins erachter![]()
Mis je alleen nog een goede spits en een ijzersterke middenvelder die de verdedigende taken dubbel uitvoert
Zoiets (castelen dan toch op de bank trouwens):
.......................de Guzman......soort Kuyt...............
......Drenthe.........Bruins.........soort Bosvelt....Slory
soort Heus....soort de Wolf.....soort Fraser....soort Emerton
........................................Ekramy
![]()
![]()
lang geleden al hartelijk om gelachenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Op sport.fok.nl postte iemand deze print van 'de nieuwe Kuip', iemand die weet hoe serieus dit ontwerp is??
[afbeelding]
Want eerlijk gezegd mag ik hopen dat Feyenoord niet in zoiets komt te spelen.. Als fan zou ik ongelovelijk op zo'n stadion afknappen (of een gewenningscursus/therapie van -tig jaar moeten volgen..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |