@Liejannuh, waar ga je naartoe?
@teigan: Fijn dat het lopen zo goed ging
![]()
Ga je ook wedstrijden lopen?
@Isa, ik zou dat soort dingen inderdaad niet melden in je brief. Als het ter sprake komt bij het gesprek is het nog vroeg genoeg en kan je ook eventueel het een en ander toelichten. (Al zou ik zeker niet teveel privéinformatie geven.)
Succes met solliciteren.
@Rewimo, jij ook veel succes!
Welkom terug Riann, jammer dat je weer aangekomen bent. Niet voldoende bewegen helpt ook niet echt, kan ik over meepraten. Balen als je dat niet helemaal zelf in de hand hebt.
Genieten van all-inclusive hoeft niet ongezond te zijn hoor. Er zijn vaak genoeg gezonde keuzes in een buffet, je moet alleen de goede dingen pakken en maat houden. Vis, kip, groente, salades, kijk naast 'lekker' ook een beetje naar 'gezond' en dan valt dat aankomen in de vakantie vast reuze mee.
Het belangrijkste bij all-inclusive is volgens mij stoppen met eten als je vol bent, niet dooreten 'omdat je er toch voor betaald hebt'. Doe je dat wel haal je misschien wel alles uit iedere cent die je uitgegeven hebt op vakantie maar je voelt je na je vakantie alleen maar beroerder omdat je kilo's aangekomen bent.
Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen.
Het was afgelopen weekend pinkstermarkt in Leek dus groot feest en de schuurdeuren werden weer eens open gezet.
Op pinkstermaandag gaan we altijd even over de markt en daarna bij het podium kijken. Meestal zijn het matige bandjes maar er zit ook wel eens iets leuks tussen.
Vorig jaar was ik erg onder de indruk van Elise and the heartshakers, dit jaar vielen ze een beetje tegen maar daar heeft de geluidsman een groot aandeel in gehad. Ze zouden er goed aan doen om een betere geluidsman / -vrouw te zoeken. Het is in ieder geval een leuk bandje om in de gaten te houden.
Op
www.eliseandtheheartshakers.nl kan je een aantal nummers beluisteren. Ik ben erg benieuwd hoe zij zich gaan ontwikkelen. Ze hebben zeker potentie maar ze moeten hun eigen stijl nog meer ontwikkelen.
Het is qua performance een echte liveband, vooral de zangeres is een echt podiumdier maar ze missen live nog aan subtiliteit. Alles staat op tandje 10 en daardoor komen een aantal ballads niet goed uit de verf.
Heb verder nog een paar leuke tassen opgeduikeld op de markt en een leuke sjaal gekocht dus al met al was het een erg geslaagd weekend.
[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 29-05-2007 19:00:15 ]