Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
presentator: '' Dag Roos, dag Lotte''![]()
Beetje wel ja, het is maar de vraag of Lisa überhaupt een tumor heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Als dit geen nep is weet ik het ook niet meer. Het is allemaal te gemaakt.
Nee..het is gewoon confronterend...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef Whizzkith het volgende:
Eigenlijk denk ik nu ook dat het nep isIets té
Dat vond ik ook erg bot.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
presentator: '' Dag Roos, dag Lotte''![]()
Zijn ook mijn gedachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Als dit geen nep is weet ik het ook niet meer. Het is allemaal te gemaakt.
quote:
Bij leven mag je organen afstaan aan een zelf gekozen persoon.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef cikolata het volgende:
Trouwens, is het niet verboden om de donor uit te kiezen?
Nee. Als ik m'n stiefvader, die ook nierpatiënt is, een nier kan geven... dan kies ik daar gewoon voor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef cikolata het volgende:
nee, volgens mij had de zus van Bart de graaf hem ook al een nier gegeven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef cikolata het volgende:
Dat gevoel begint mij ook meer te bekruipen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef BadDay het volgende:
Dit is erg Nep, te nep... Het heeft zijn doel al lang bereikt en daarvoor petje af, de hele wereld kijkt toe. Die kandidaten.. mmm ik vind het iets te...
Daar ben ik het volledig mee eens. Ik vind het alleen te ver gaan om je kandidaat op deze manier uit te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef Q. het volgende:
Ik vind het wel geniaal dat BNN zo de discussie op gang brengt, zo maken ze het sociaal bijna onacceptabel om geen donor meer te zijn. Geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |