quote:<vaguepant> Woooooooow.
<vaguepant> This woman is immensely full of shit.
<vaguepant> "The damage that can be done to children by seeing a woman's breast in public is not that far off from the damage that can be done ...
<vaguepant> "to children who engage in sexual activities with adults."
http://www.bash.org/?767044
Ik vind het wel schattig... Ontkenningsfase enzo...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
KB heeft gewoon zichtbaar wat seksuele frustraties en reageert dat af op schaarsgeklede dames en ongetrouwde stellen. Wat moet dat een laag niveau van mentale gezondheid zijn.
Maar dat moet je ook niet doen, 3 kilo zwijn halenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef Apropos het volgende:
Je kunt ook niet naar de supermarkt lopen voor drie kilo zwijn, zonder een zedepreek van KKKB te missen.
Lurker!quote:
Ach, het verschil is maar 87 kiloquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar dat moet je ook niet doen, 3 kilo zwijn halen
Heb je dat boek over de fantacalyptische gnoom nu al voltooid?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb je dat boek over de fantacalyptische gnoom nu al voltooid?
Als je het af hebt, kan je het wel mooi in eigen beheer uitgeven.quote:
Ontkenning van wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig... Ontkenningsfase enzo...
Is dat Internets voor Armenocide, evolutie of sexuele frustratie?quote:
Die laatste natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
Is dat Internets voor Armenocide, evolutie of sexuele frustratie?
Ik weet niet of we wel willen weten wat voor reactie dat bij hem zou kunnen teweegbrengenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef kLowJow het volgende:
Een kusje op je seksuele frustratie.
Hoe is het met je auto?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef kLowJow het volgende:
Een kusje op je seksuele frustratie.
Ingewikkeld ensemble.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Geef mij maar goddeloze zedenloze vrouwen in korte rokjes boven getrouwde tentdoeken.
Presentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Geef mij maar goddeloze zedenloze vrouwen in korte rokjes boven getrouwde tentdoeken.
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Monidique het volgende:
Raad mij wat aan.
Ik kan alleen maar in cirkeltjes denken: een goeie beurt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Monidique het volgende:
Raad mij wat aan.
Broodje Rosbief met kappertjessausquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Monidique het volgende:
Raad mij wat aan.
Dat boek is net zo oud als je zus?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Monidique het volgende:
Dus wat las ik gisteren in een zeventien jaar oud Gaia-is-stervende-boehoe-boek? Dat het woord 'gas' bedacht is door een Vlaming, van 'chaos', waar hem gas aan deed denken. Zo leer je nog eens wat...
Ook vergeeld?quote:
http://www.etymonline.com/index.php?term=gasquote:1658, from Du. gas, probably from Gk. khaos "empty space" (see chaos). The sound of Du. "g" is roughly equivalent to that of Gk. "kh." First used by Flem. chemist J.B. van Helmont (1577-1644), probably influenced by Paracelsus, who used khaos in occult sense of "proper elements of spirits" or "ultra-rarified water," which was van Helmont's definition of gas. Modern scientific sense began 1779, focused on "combustible mix of vapors" (1794, originally coal gas); "anesthetic" (1894, originally nitrous oxide); and "poison gas" (1900). Meaning "intestinal vapors" is from 1882. Slang sense of "empty talk" is from 1847; slang meaning "something exciting or excellent" first attested 1953, from earlier hepster slang gasser in the same sense (1944). Gas also meant "fun, a joke" in Anglo-Irish and was used so by Joyce (1914). As short for gasoline (q.v.), it is Amer.Eng., first recorded 1905.
Ook KB wordt dagelijks geconfronteerd met het onreine varkensvlees in de schappen... Vergeet overigens de kratjes Heidenen niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef Apropos het volgende:
Je kunt ook niet naar de supermarkt lopen voor drie kilo zwijn, zonder een zedepreek van KKKB te missen.
Mooi kontjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef pberends het volgende:
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc784/th_60880_vlcsnap-89610_123_784lo.jpg]afbeelding]
Filmpje 6![]()
![]()
[/url]
Pampita (Carolina Ardohain)
Integriteit.
Pads.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef Monidique het volgende:
Een simpel, alledaags woord, dat zo normaal en eeuwigdurend lijkt, en toch nog geen vierhonderd jaar oud is.
Hé, zo'n soort rokje heb ik ook! Alleen die van mij komt wel over m'n kontquote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hé, zo'n soort rokje heb ik ook! Alleen die van mij komt wel over m'n kont![]()
*pats*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |