Beetje je post aanpassen!quote:
Come on, ik vind dat je het nogal opblaast. Zwakke mensen kunnen dan toch overal hun ideeen opdoen? Het nieuws dan ook maar gelijk verbieden, en wat dacht je van de Telegraaf. Daar lees je toch ook dagelijks over moorden en weet ik veel wat? Door die stuk tekst wordt het toch juist zo duidelijk als wat dat zoiets gewoon niet verantwoord is om te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tis gewoon té triest voor woorden. had net een discussie met piet. dat zoiets wordt toegestaan is te gek voor woorden. de enige reden waarom het toegestaan wordt; is omdat het onder het kopje "onzin" staat, en er soms het sarcasme afdruipt.
je kan lullen wat je wil, maar een hopeloos persoon kan wel ideeen zo opdoen.. chloroform.. wtfGHB? idem..
dit is gewoon hetzelfde als een handleiding bommen maken.. op zichzelf niet gevaarlijk, maar voor mensen die er gevoelig voor zijn, levensgevaarlijk.
breezersletjes zijn zelf ook stom, ouders hebben er zelf ook verantwoording over maarja.. heel fucking nederland gaat naar de klote op "grappige" manieren.. loverboys, breezerprostitutie etc.
slapen?quote:
naar huis?quote:
kom je ook weer eens langs?quote:
Uiteraard, heb zelfs al een "reiseführer" gekocht, ben er helemaal klaar voor (alleen ´t ticket nog even boeken haha). Ik ben altijd gewoon benieuwd naar aparte plekjes die niet in reisboekjes staan, vandaar mijn vraag. Zijn er nog een beetje alternatieve clubs in Praag?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gewoon even op internet zoeken. Staan er genoegWij zouden er een paar jaar geleden heen, maar dat ketste toen op het laatste moment af
Uhuh, de gemiddelde ouders van tegenwoordig stellen geen ruk meer voor.. Die snert kinderen tegenwoordig hebben helemaal geen dicipline meer en worden veel te verwend. Ik heb zelf de grootse hekel aan het woord, maar "respect" is niks meer dan een grappig straat woordje voor ze..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Come on, ik vind dat je het nogal opblaast. Zwakke mensen kunnen dan toch overal hun ideeen opdoen? Het nieuws dan ook maar gelijk verbieden, en wat dacht je van de Telegraaf. Daar lees je toch ook dagelijks over moorden en weet ik veel wat? Door die stuk tekst wordt het toch juist zo duidelijk als wat dat zoiets gewoon niet verantwoord is om te doen.
Waar houdt de verantwoording van de ouders op? Je kunt je kind niet overal voor behoeden, beter maar wel goed informeren, verder kunnen ze ook niet gaan.
Ja ben laatste tijd druk enzo, ook afgelopen weekend, maar toen deed internet het ook nietquote:
opblazen? nee, je brengt hier echt gewoon mensen op ideeen.. hoe denk je dat zieke mensen ideeen krijgen..? ze worden er niet wakker mee, laat staan ermee geboren..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Come on, ik vind dat je het nogal opblaast. Zwakke mensen kunnen dan toch overal hun ideeen opdoen? Het nieuws dan ook maar gelijk verbieden, en wat dacht je van de Telegraaf. Daar lees je toch ook dagelijks over moorden en weet ik veel wat? Door die stuk tekst wordt het toch juist zo duidelijk als wat dat zoiets gewoon niet verantwoord is om te doen.
Waar houdt de verantwoording van de ouders op? Je kunt je kind niet overal voor behoeden, beter maar wel goed informeren, verder kunnen ze ook niet gaan.
Je veramerikaaniseerd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Uiteraard, heb zelfs al een "reiseführer" gekocht, ben er helemaal klaar voor (alleen ´t ticket nog even boeken haha). Ik ben altijd gewoon benieuwd naar aparte plekjes die niet in reisboekjes staan, vandaar mijn vraag. Zijn er nog een beetje alternatieve clubs in Praag?![]()
Ik heb nu ook wel zin in een hamburger, wat gebeurt er met me?![]()
Precies, dat soort plekken zijn veel leuker dan de toeristische hotspotsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Uiteraard, heb zelfs al een "reiseführer" gekocht, ben er helemaal klaar voor (alleen ´t ticket nog even boeken haha). Ik ben altijd gewoon benieuwd naar aparte plekjes die niet in reisboekjes staan, vandaar mijn vraag. Zijn er nog een beetje alternatieve clubs in Praag?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik ga naar het toilet.![]()
had ik jullie bijna te pakken![]()
![]()
![]()
![]()
nu maar hopen dat je wint!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef Casual-T het volgende:
Vandaag voor een keer niet wandelen, maar ff om 12 uur zo'n multitafel doen op partypoker met 4000 man geloof ik.
De clubs ja...dat is lastigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
In een hostel mensen ontmoeten wil ook vaak wel helpen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De clubs ja...dat is lastigIk zou proberen met een paar locals aan te pappen daar, want jezelf wegwijs maken is vrij lastig
![]()
Die lijsten zijnwel handig ja, dat weet je waar je aan toe bent..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:25 schreef leolinedance het volgende:
In bushokjes hangen overigens lijsten met tabellen over wat waar te doen is (welk feest in welke club enzo. Dan is het alleen nog even zoeken waar die club zit![]()
Ik heb die vergelijking getrokken omdat ik vind dat je óveral in de media (dat kunnen kranten, tv maar ook fora zijn, de 1 subjectiever dan de ander) veel leest over maatschappelijk niet verantwoorde acties. Dat mensen overal op ideeen kunnen komen, dat is de maatschappij. Ik wil hier gewoon mee zeggen dat je dit niet kunt voorkomen. De wereld verandert, dat moet je accepteren. Belangrijker is in mijn ogen om mensen gewoon beter te informeren, die meisjes op school te laten informeren over de "grote boze buitenwereld". Als ze dan nog zulke belachelijke acties ondergaan vind ik ze ronduit dom en naief (dat vind ik eigenlijk nu al).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
opblazen? nee, je brengt hier echt gewoon mensen op ideeen.. hoe denk je dat zieke mensen ideeen krijgen..? ze worden er niet wakker mee, laat staan ermee geboren..
de vergelijking van de telegraaf raakt kant noch wal.. de telegraaf beschrijft niet hoe je iemand kan playen.. de telegraaf is misschien wat rechts richting buitenlanders, maar geen enkel media zal volledig neutraal zijn.
ouders hebben gewoon de verantwoording, maar ook de informatieplicht idd.. maarja, ik heb ook een vage kennis/vriendin die valt op negers/anti's/ander gespuis.. ach, opzich een knappe meid, dikke tieten en een lekkere kont.. kwestie van tijd voordat ik die in de goot ergens aantref..
eigen stomme fout. als je nog denkt dat je een man kan laten veranderen dan heb je het mis.
Dit soort discussies met lange teksten ben ik ook van mening dat die via de PM moeten!quote:
idemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dit soort discussies met lange teksten ben ik ook van mening dat die via de PM moeten!![]()
Haaa, bedankt voor je reactie! Musea vind ik over het algemeen interessant, hangt natuurlijk een beetje van het topic af. Jammer genoeg heb ik maar 3 dagen in Praag dus echt veel is het niet, maar ik wil die belangrijkste touritsche hotspots wel even aandoen en verder een beetje rond reizen met het ov. Zien waar het schip strandt is mijn mottoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef leolinedance het volgende:
Leinonlein, de Kalove Lazne is de bekendste discotheek. Maar ik vind het een tegenvaller, dus zou hem proberen te vermijden (tenzij je niks beters hebt). Bier is overal in Praag goedkoop, zelfs in het centrum is het nog wel te doen. En het gaat in 0,5 litersEten is ook goedkoop, maar ik raad je aan om wel buiten het centrum te gaan. In het centrum kan het alsnog prijzig zijn. Je moet natuurlijk naar Charles Bridge en naar de main square (Old Town Square) met de de mooie kerk (en klok). Verder ben ik naar de Bodies expositie geweest, welke laatst nog in Amsterdam was. Maar ik was hier maar zo'n 10 euro kwijt, ipv 25 in Amsterdam
Erg mooi om te zien overigens! National gallery is een aanrader. En verder zijn er nog wel genoeg musea om je te vermaken (als je ervan houdt natuurlijk
)
lange teksten en Stage SCquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dit soort discussies met lange teksten ben ik ook van mening dat die via de PM moeten!![]()
pm...quote:
Tut mir leidquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat gaat toch niet samen....?quote:
Jazeker! nog tot donderdagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tut mir leid![]()
Zijn je ouders nog in town?
ik kon geen betere vinden...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
op mijn basisschool hadden ze een rood/groen/gele of zoiets![]()
![]()
quote:
mensen die quotes aanpassenquote:
Neuh, ik ben gewoon aan het "werken".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Sehnsucht het volgende:
is iedereen al met pauze? wat is het hier rustig zeg
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef Sehnsucht het volgende:
deze is het beste! word geleverd met belletjes, zodat je kan horen waar iemand zich bevind op het toilet!
[afbeelding]
![]()
Ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Sehnsucht het volgende:
is iedereen al met pauze? wat is het hier rustig zeg
Ik ben er ook nog even, maar het gaat zowiezo niet zo rap vandaag heb ik het gevoel...!quote:
Haha jij bent ook erg hoor!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jazeker! nog tot donderdagik wou dat za gister alweer weg wouden... Maar gelukkig kookt mn moeder voor me!
en gaan we woensdagavond uit eten in Solar!
veel gedaan samen met je vriend? (gezien bedoel ik dan he...)
mwoah, het zal wel druk zijn, na het pinksterweekend of zo. ik merk er niks vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog even, maar het gaat zowiezo niet zo rap vandaag heb ik het gevoel...!![]()
Ik ben voor het Ministerie van Milieuzaken aan een project aan het werken in Praag. We zijn nu 2 weken veldwerk aan het verrichten in Praag. Het gaat over een groene strook (bossen, meren etc.) rondom de buitenwijken van Praag. Ik ben aan het inventariseren hoe de mensen er hier over denken, en tegelijkertijd met de verschillende belanghebbenden aan het discussieren/onderhandelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haaa, bedankt voor je reactie! Musea vind ik over het algemeen interessant, hangt natuurlijk een beetje van het topic af. Jammer genoeg heb ik maar 3 dagen in Praag dus echt veel is het niet, maar ik wil die belangrijkste touritsche hotspots wel even aandoen en verder een beetje rond reizen met het ov. Zien waar het schip strandt is mijn motto.
Oke okeeee, bier in halve liters, en de prijzen goed te doen, heb er nu al zin in! Moet nog even een hostel vinden, als iemand nog een goede/goedkope/centrale weet, ik hoor het graag.
Wat doe je eignelijk in Praag? Stage?
Moi Lolitaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16219/ea68a9eb/index.html
*fapt*
Ik durf niet te klikken. Wat is het?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
*fapt*
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
*fapt*
zit die op z'n stage te rukkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
*fapt*
nieuwe smilies aan het zoeken denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef leolinedance het volgende:
waar is hou eigenlijk?
Onweer!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha jij bent ook erg hoor!
Ja echt veel gedaan, zaterdag naar de Zoo (zie topic berlin haha) en toen wilde ik berliner weise mit schuss drinken op Hackescher markt maar toen ging het heel hard onweren. Schuilen in de Hackesche Höfe en Berliner gescoord bij een touristenwinkeltje. Beetje winkeltjes kijken, uit eten geweest.
Zondag eerst gebrunched in F´hain (ik ken een tentje, kun je voor 7,50 ¤ onbeperkt eten, en lekkerrrrr!), en daarna door naar het carnaval. Dat was echt tof, ben je daar ook nog geweest? Lekker dansen op straat, geweldig!
Maandag wilden we naar Ikea maar die was dicht. Dus we gingen maar een beetje door de stad slenteren, Potdamer Platz, Unter den Linden enzo. Eindelijk na 8 maanden de französische en deutsche Kirche gezien haha. Gisteravond Pirates of the carabbean gezien in CineMax (in Sonycenter). Daar heb ik de grootste bak popcorn EVER gezien (en gekocht). Leuk weekend dus! Jouwe, leuke parties gehad?
Sorry voor mijn te lange bericht![]()
![]()
Wow tof dat je dat voor je stage mag doen, klinkt zeker niet verkeerd! Hoelang verblijf je daar nog? Heb je het een beetje naar je zin tussen de Tschjechen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben voor het Ministerie van Milieuzaken aan een project aan het werken in Praag. We zijn nu 2 weken veldwerk aan het verrichten in Praag. Het gaat over een groene strook (bossen, meren etc.) rondom de buitenwijken van Praag. Ik ben aan het inventariseren hoe de mensen er hier over denken, en tegelijkertijd met de verschillende belanghebbenden aan het discussieren/onderhandelen.
Bier kost ongeveer 20 Kc op rustige plaatsen, buitenwijken etc waar ik aan het werk ben, 28 Kc = 1 euro. En dan praat ik dus over een halve liter![]()
Hier op de campus is het zo'n 17 Kc, in de Kalove Lazna (die bekendste discotheek die ik best saai vond) was het 30 Kc. Nog erg goed te doen dus. Reken in het centrum op 35 ofzo. 1,20 ongeveer dus![]()
Een schnitzel met frietjes, halve liter bier en wat saus komt op ongeveer 150 Kc op de campus, zo'n 200 in een buitenwijk van Praag en zo'n 400 in hartje centrum. Dus varierend van 6 tot 15 euro ongeveer. Je kunt ook goed shoppen, maar voor lage prijzen hoef je hier niet echt te zijn, dat scheelt niet echt met NL.
Whehe, iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nieuwe smilies aan het zoeken denk ik
quote:
Was net al geopperd geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
Kunnen die persoonlijke gesprekken niet PM?
No offense hoor!
Wat een tegenvaller als ik straks naar zweden ga zeg, dat je weer 15 euro betaalt voor 0,33 liter.quote:
Pauze houden!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Sehnsucht het volgende:
weet je wat ik ga doen?
eten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Sehnsucht het volgende:
weet je wat ik ga doen?
naar de kamer van koophandelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Sehnsucht het volgende:
weet je wat ik ga doen?
Water is toch ook lekker?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller als ik straks naar zweden ga zeg, dat je weer 15 euro betaalt voor 0,33 liter.
jezelf tot 2maal toe kwoten...!quote:
Als je een kater hebt ja, maar savonds wil ik ALCOHOL!quote:
Nee.. je stelt je niet aan... Alcohol is duur in Zwedenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als je een kater hebt ja, maar savonds wil ik ALCOHOL!![]()
kom maar op huilies, zeg maar dat ik me niet moet aanstellen..!
Het is geen stagequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wow tof dat je dat voor je stage mag doen, klinkt zeker niet verkeerd! Hoelang verblijf je daar nog? Heb je het een beetje naar je zin tussen de Tschjechen?
Die prijzen, die zijn toch niet te geloven. Ik stond in Berlijn al versteld van de prijzen, maar Praag is helemaal lekker cheap. Wat een tegenvaller als we straks weer naar Nederland moeten zeg, dat je weer 3 euro betaalt voor 0,33 liter. Brrr.
Die discotheek ga ik maar ontwijken denk ik, lijkt me een beetje te mainstream? En eten buiten het centrum natuurlijk, maar dat is in elke stad zo. Moet ik verder nog iets weten?![]()
zolang er een 5 in de klok zit mag het!quote:
post eens foto's van mokkeltjes..!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is geen stageHet een een samenwerking van mijn Universiteit met Universiteit van Praag.
De meeste Tsjechen zijn wel tof. Ik heb het idee dat ze niet zo veel om hun uiterlijk geven. De vrouwen daarintegen zijn echt(vooral met lekker weer
) Maar je ziet echt vaak een super mooie meid lopen, en dan loopt er echt zo'n uhh onaantrekkelijke dude zeg maar naast
![]()
Het zal voor mij inderdaad ook wel weer afkicken worden mbt bier als ik terug kom![]()
Die discotheek is inderdaad mainstream, 4 etages met verschillende muziekstijlen, maar geen enkele echt goede ofzo. Bij gebrek aan beter kun je erheen, anders zou ik iets beters proberen te zoeken als ik jou was
Ik blijf hier t/m komende zaterdag. Dan ben ik hier ruim 2 weken geweest
Heb geen camera bij me. Krijg van studiegenoten/collega's binnenkort foto's op de mail!quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb geen camera bij me. Krijg van studiegenoten/collega's binnenkort foto's op de mail!
Vrouwen kleden zich echt goed/uitdagend hier zeg! Niet te zeg maar, maar toch wel dat je zoiets heb van hmmm![]()
Ze schuwen zich niet om wat rondingen te showen zeg maar. Korte rokjes zijn hier ook meer regel dan uitzondering![]()
Zo goed geregeld zeg ik je, lekker 2 weken in Praag. Lijkt me ook wel wat, misschien valt er nog eens zoiets te fixen als ik nog besluit aan een uni te gaan studeren, maar goed, dat voor de toekomst.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is geen stageHet een een samenwerking van mijn Universiteit met Universiteit van Praag.
De meeste Tsjechen zijn wel tof. Ik heb het idee dat ze niet zo veel om hun uiterlijk geven. De vrouwen daarintegen zijn echt(vooral met lekker weer
) Maar je ziet echt vaak een super mooie meid lopen, en dan loopt er echt zo'n uhh onaantrekkelijke dude zeg maar naast
![]()
Het zal voor mij inderdaad ook wel weer afkicken worden mbt bier als ik terug kom![]()
Die discotheek is inderdaad mainstream, 4 etages met verschillende muziekstijlen, maar geen enkele echt goede ofzo. Bij gebrek aan beter kun je erheen, anders zou ik iets beters proberen te zoeken als ik jou was
Ik blijf hier t/m komende zaterdag. Dan ben ik hier ruim 2 weken geweest
Super, gefeliciteeeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Freshthinking het volgende:
Net te horen gekregen dat ik hier ben aangenomenMijn verblijf wordt dus verlengd!
Nog langer FOK!ken dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Freshthinking het volgende:
Net te horen gekregen dat ik hier ben aangenomenMijn verblijf wordt dus verlengd!
Je klinkt nu vrij alto jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo goed geregeld zeg ik je, lekker 2 weken in Praag. Lijkt me ook wel wat, misschien valt er nog eens zoiets te fixen als ik nog besluit aan een uni te gaan studeren, maar goed, dat voor de toekomst.
Ik hou wel van mensen die niet veel om hun uiterlijk geven. Tuurlijk moeten mensen een er een beetje verzorgd bij lopen, maar de trendy lifestyle van het mainstream volk in Nederland hangt me een beetje de keel uit. Klink ik nu als een alto, ja hè?![]()
Ik ga nog wel even surfen of ik misschien een andere disco kan vinden, er moet toch iets te vinden zijn daar
Foto's!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb geen camera bij me. Krijg van studiegenoten/collega's binnenkort foto's op de mail!
Vrouwen kleden zich echt goed/uitdagend hier zeg! Niet te zeg maar, maar toch wel dat je zoiets heb van hmmm![]()
Ze schuwen zich niet om wat rondingen te showen zeg maar. Korte rokjes zijn hier ook meer regel dan uitzondering![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Freshthinking het volgende:
holladijee!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Freshthinking het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Freshthinking het volgende:
Mooi, drink er maar 1 (of meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
holladijee!![]()
* leolinedance gaat zo maar eens een halve liter bier drinken (voor 70 cent) om dit heugelijke feit te vieren
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Freshthinking het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Freshthinking het volgende:
Ik denk ook dat ik het beter kan formuleren als "ik hou niet van mensen die hun uiterlijk, en dat van anderen, op de eerste plaats zetten". Ik moet ook toegeven dat ik elke ochtend met mijn mascara in de weer ben, er voor een vermorgen aan haarproducten en bodycrèmes in mijn kast staat en ik het altijd tijd vind voor nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je klinkt nu vrij alto jaMijn vriendin is ook een klein tikje alternatief, maar geeft gelukkig wel om haar uiterlijk
![]()
Meh, mijn haar komt bu bijna tot voorbij mn ogen.. Zegt genoeg denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je klinkt nu vrij alto jaMijn vriendin is ook een klein tikje alternatief, maar geeft gelukkig wel om haar uiterlijk
![]()
Het is hier een SC! vrouwenpraatjes is een topic verder!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik het beter kan formuleren als "ik hou niet van mensen die hun uiterlijk, en dat van anderen, op de eerste plaats zetten". Ik moet ook toegeven dat ik elke ochtend met mijn mascara in de weer ben, er voor een vermorgen aan haarproducten en bodycrèmes in mijn kast staat en ik het altijd tijd vind voor nieuwe schoenen.
Oops, vrouwenpraatjes![]()
Ik hou al op haha, wil ook best over bier praten hoor. Of...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is hier een SC! vrouwenpraatjes is een topic verder!![]()
Of een big mac!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik hou al op haha, wil ook best over bier praten hoor. Of...
"wat zal ik eens gaan eten in mijn pauze"
1 broodje mozzarela
2 pizza![]()
3 iets anders
Ik ben zó inspiratieloos![]()
bedankt voor je waarderingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel verdiend met al dit harde werken![]()
wat dacht je anders? De Burger King of de Kentucky Fried Chickenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Freshthinking het volgende:
gadver. hippyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:26 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Meh, mijn haar komt bu bijna tot voorbij mn ogen.. Zegt genoeg denk ik
Oh wacht, Big Mac zei je? Man, ik ben niet zo thuis in die hamburgerwereld. Die hamburgers zien eruit als plasticquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat dacht je anders? De Burger King of de Kentucky Fried Chicken![]()
Gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Freshthinking het volgende:
Haha, dat hoor ik wel vaker.. Maar ik heb zo m'n redenen om er niets aan te doen, mja en die redenen maken mij beetje alto dan.quote:
Hmmmmmquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
Pasta met lekkere tomatensaus, flink stuk kip en salade
Mwah mijn haar ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha, dat hoor ik wel vaker.. Maar ik heb zo m'n redenen om er niets aan te doen, mja en die redenen maken mij beetje alto dan.
aah dacht al waar is die spammertquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig... het is ff rustig door de lunchpauzes, dus ik kan ff een post plaatsen![]()
vanmorgen naar school geweest (daarom was ik er niet, sorry
) voor afspraak met schoolcoach. het zag er goed uit, maar nog wel aardig wat werk te verzetten de komende 2 weken... dus we gaan nu ff een bammetje eten en dan vol aan de slag
![]()
![]()
owja, goedemiddag voor iedereen![]()
vertel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha, dat hoor ik wel vaker.. Maar ik heb zo m'n redenen om er niets aan te doen, mja en die redenen maken mij beetje alto dan.
deze week heeft ook maar 3 dagen, dus idd ff had aan het werkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
aah dacht al waar is die spammert! Hmmm, moet je dus ff aan de slag nog
![]()
Wij hebben morgen een gesprek met onze schoolbegeleider![]()
Wat zijn die redenen danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Tnxquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze week heeft ook maar 3 dagen, dus idd ff had aan het werk
veel suc6 alvast
heb ik ook met m'n haar op dit moment, deze week ook maar eens naar de kapperquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dag![]()
Succes met je schoolwerk, ff bikkelen!
K heb zo'n rare slag dr in zitten dat ik van die vleugeltjes krijgquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik ook met m'n haar op dit moment, deze week ook maar eens naar de kapper
Is die player wel weer hoorquote:
ik kan er met gel ook niet veel aan verhelpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb zo'n rare slag dr in zitten dat ik van die vleugeltjes krijg! Of ik moet het echt lang laten groeien of gewoon een normale bos haren
![]()
Goedemiddagquote:
Nahja het is niet alleen met m'n uiterlijk zo. Ik heb zelf een hekel aan het volgen van elke rage o.a: haarstijl, kledingmerk, geurtjes, muziek(waar zie je gvd geen jump meer?). Nou verzet ik me niet tegen alles hoor, daar niet van. Maar hou zelf gewoon niet zo van het "kuddegedrag", wees gewoon je zelf en doe je wat zelf wilt, of eruit wil zien en niet omdat ze bij je op school ook allemaal die nikes hebben of die haarstyle of gaat leren jumpen omdat je er anders niet bij hoort.quote:
quote:
Aha oke, dus als ik een Bikkemberg shirt haal (niet dat ik die krengen draag, beetje zie mij in een bekend merk shirt lopen, lopende reclame-zuilquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nahja het is niet alleen met m'n uiterlijk zo. Ik heb zelf een hekel aan het volgen van elke rage o.a: haarstijl, kledingmerk, geurtjes, muziek(waar zie je gvd geen jump meer?). Nou verzet ik me niet tegen alles hoor, daar niet van. Maar hou zelf gewoon niet zo van het "kuddegedrag", wees gewoon je zelf en doe je wat zelf wilt, of eruit wil zien en niet omdat ze bij je op school ook allemaal die nikes hebben of die haarstyle of gaat leren jumpen omdat je er anders niet bij hoort.
Beetje zwart-wit verhouding maar zo kan ik het beetje het beetje duidelijk maken.
Lekker handje hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Casual-T het volgende:
Zit er nog in!
Deze is heerlijk!
***** Hand History for Game 54959649408 *****
NL Texas Hold'em Trny: 26408447 Level: 5 Blinds(200/400) - Tuesday, May 29, 06:45:48 ET 2007
Table Regular (59798) Table #21
Seat 2 is the button
Total number of players : 10
Seat 3: Hansa65 ( 14,670 )
Seat 4: bapontrbl ( 2,000 )
Seat 6: DJ_Rush111 ( 1,600 )
Seat 7: CasualTijn ( 1,610 )
Seat 8: tauerp0w3r ( 20,490 )
Seat 1: mladenrox69 ( 5,720 )
Seat 2: joeknox2 ( 1,650 )
Seat 10: BigBurnt ( 9,760 )
Seat 5: Silky0032100 ( 1,800 )
Seat 9: Moffatt2141 ( 1,860 )
Trny: 26408447 Level: 5
Blinds(200/400)
** Dealing down cards **
Dealt to CasualTijn [ Jd Qs ]
Hansa65: 2,5
DJ_Rush111 folds
Silky0032100 folds
CasualTijn calls [400]
tauerp0w3r folds
Moffatt2141 folds
BigBurnt calls [400]
mladenrox69 folds
joeknox2 folds
Hansa65 calls [200]
bapontrbl folds
** Dealing Flop ** [ Js, Qh, Qd ]
Hansa65 bets [500]
CasualTijn calls [500]
BigBurnt calls [500]
** Dealing Turn ** [ 9d ]
Hansa65 bets [400]
CasualTijn calls [400]
BigBurnt raises [800]
Hansa65 calls [400]
CasualTijn is all-In [310]
** Dealing River ** [ Ts ]
Hansa65 checks
BigBurnt bets [2,400]
tauerp0w3r: call
Hansa65 folds
BigBurnt shows [ Td, Kc ]a straight Nine to King.
CasualTijn shows [ Jd, Qs ]a full house, Queens full of Jacks.
BigBurnt wins 2,580 chips from side pot #1 with a straight, Nine to King.
CasualTijn wins 5,230 chips from the main pot
Eens!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aha oke, dus als ik een Bikkemberg shirt haal (niet dat ik die krengen draag, beetje zie mij in een bekend merk shirt lopen, lopende reclame-zuil) dat ik dan mee doe met het kuddegedrag?
K bedoel: als iemand dat mooi vindt moet hij/zij dat gewoon kopen![]()
quote:
Dank je voor je steunquote:
Wie heeft van Basten nog niet opgesteldquote:
Hou je bek, kneusquote:
Sloryquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie heeft van Basten nog niet opgesteld![]()
mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Geert den Oudenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zijn mening is kutquote:
En terecht, wausquote:
Duitsersquote:
Mja, dat weet ik ook wel.. Maar ik doel een beetje op etiketten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aha oke, dus als ik een Bikkemberg shirt haal (niet dat ik die krengen draag, beetje zie mij in een bekend merk shirt lopen, lopende reclame-zuil) dat ik dan mee doe met het kuddegedrag?
K bedoel: als iemand dat mooi vindt moet hij/zij dat gewoon kopen![]()
Ligt eraan wie bovenaan staatquote:
lekker, maar die #1 is wel fucking big stacked. die heeft jouw stack keer 10!quote:
hmz, ik begrijp je wel enigszins, ik haat LotR, jumpstyle muziek is ok, dansje is g4y, maar goed..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nahja het is niet alleen met m'n uiterlijk zo. Ik heb zelf een hekel aan het volgen van elke rage o.a: haarstijl, kledingmerk, geurtjes, muziek(waar zie je gvd geen jump meer?). Nou verzet ik me niet tegen alles hoor, daar niet van. Maar hou zelf gewoon niet zo van het "kuddegedrag", wees gewoon je zelf en doe je wat zelf wilt, of eruit wil zien en niet omdat ze bij je op school ook allemaal die nikes hebben of die haarstyle of gaat leren jumpen omdat je er anders niet bij hoort.
Beetje zwart-wit verhouding maar zo kan ik het beetje het beetje duidelijk maken.
zo heeft iedereen zijn eigen merkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
merkengeil ben ik ook niet per sé, maar burberry is wel een must-have
(incl. geurtje)
wat voor Big Mac ken jij nog meer dan...?quote:
quote:
Was gewoon even zo'n play money multitafel aan het doen via partypoker vanaf 12 uur. Deden zo'n 1600 mee ofzo, met 3000 begonnen, had om 1 uur 11000, en toen maar telkens all in op goede kaarten want ik heb eigenlijk maar een half uurtje hier..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker handje hoor![]()
Waar/wat speel je?![]()
Redelijk mee eens, ik kom ook vaak uit bij dezelfde merken: RL, Tommy, lacoste etc. Verder Abercrombie, die Amerikaanse shizzle, zit erg goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hmz, ik begrijp je wel enigszins, ik haat LotR, jumpstyle muziek is ok, dansje is g4y, maar goed..
ik draag timberland schoenen, burberry is míjn ding, en daarnaast Tommy, marco polo, lacoste..
tja, tis een beetje een image. ik ben verder niet mega modebewust ofzo, heb 1 pimp-outfit en gewoon andere kleren..
merkengeil ben ik ook niet per sé, maar burberry is wel een must-have
(incl. geurtje)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat voor Big Mac ken jij nog meer dan...?![]()
Ooooh dacht een toernooitje voor real money! Playmoney vink niksquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Was gewoon even zo'n play money multitafel aan het doen via partypoker vanaf 12 uur. Deden zo'n 1600 mee ofzo, met 3000 begonnen, had om 1 uur 11000, en toen maar telkens all in op goede kaarten want ik heb eigenlijk maar een half uurtje hier..ging na 5 handjes pas mis, uiteindelijk 300ste geworden oid.
ja en ook gewoon op dat momument daar he...!quote:
quote:
jammer dat zo'n mooie meid ook kan brokkelen hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ja en ook gewoon op dat momument daar he...!![]()
dat soort vrouwen moeten ze opknopen aan de hoogste boom van het dorp!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
jammer dat zo'n mooie meid ook kan brokkelen he
Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat soort vrouwen moeten ze opknopen aan de hoogste boom van het dorp!
Ja, heb maar een uurtje, dus dat zou ik nooit redden..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooooh dacht een toernooitje voor real money! Playmoney vink niks![]()
over die chick die aan het brokkelen wasquote:
quote:
Inderdaad. Volgens mij ben ik te laat ingescakeld...quote:
hoe, wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
over die chick die aan het brokkelen was![]()
Heb een paar mooie sneakers gezien van Lacoste, in de aanbieding bij Intersport (70 euri). Maar dat was vrijdag op Alexandrium (Rotterdam Oost) voor dat ik naar school ging. Dus ik dacht, die haal ik morgen wel in Spijkenisse. Maar daar hadden ze ze dus niet..quote:
quote:
Welke? Die beige achtige? Met dat klittenband wat je erover kunt doen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:35 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heb een paar mooie sneakers gezien van Lacoste, in de aanbieding bij Intersport (70 euri). Maar dat was vrijdag op Alexandrium (Rotterdam Oost) voor dat ik naar school ging. Dus ik dacht, die haal ik morgen wel in Spijkenisse. Maar daar hadden ze ze dus niet..![]()
Dus deze week een keertje na stage maar weer ff daarheen dan (20 min met de metro, en dan 40 naar huis)...
Hoe: Op de grond, zittendquote:
mooie vriendin heb jij toch...quote:
Hier alles goed! net de lunch op!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!!!
Alles goed hier? Geen zin om alles te lezen
Zooo, lekker uit de doucheNu maar eens ontbjiten
Mooi zoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier alles goed! net de lunch op!![]()
![]()
ontbijten.. noem het maar gerust lunchquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!!!
Ja, die hadden ze ook, maar die (n het blauw/wit) vond ik niet zo, deze vond ik leuker:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Welke? Die beige achtige? Met dat klittenband wat je erover kunt doen?
Moet je maar ff voor op pad dus! Heb laatst Asics sneakers en Gaastra instappers gehaald..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe: Op de grond, zittend
Wie: een lekker wijf dat ik zag zitten toen ik een club uit rolde
wat: Voornamelijk kots...![]()
Waar: Berlijn, joden monument!
Tuurlijk! die duitsers die weten wel hoe ze een lunch moeten maken!quote:
duidelijk?quote:
lilly woont vlakbij alexandriumquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:35 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heb een paar mooie sneakers gezien van Lacoste, in de aanbieding bij Intersport (70 euri). Maar dat was vrijdag op Alexandrium (Rotterdam Oost) voor dat ik naar school ging. Dus ik dacht, die haal ik morgen wel in Spijkenisse. Maar daar hadden ze ze dus niet..![]()
Dus deze week een keertje na stage maar weer ff daarheen dan (20 min met de metro, en dan 40 naar huis)...
Rachelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ontbijten.. noem het maar gerust lunch
All Stars FTW!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Stienn het volgende:
Asics sneakers zijn die relaxed?
Ik heb laatst maar eens een paar all stars gehaald. De binnenkant van de hak slijt nu al weg..
Jah, vind ik wel.. In t begin zaten ze vrij strak (welke schoen niet). Thuis paar keer paar uur aangedaan en zitten nu goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Stienn het volgende:
Asics sneakers zijn die relaxed?
Ik heb laatst maar eens een paar all stars gehaald. De binnenkant van de hak slijt nu al weg..
Klopt, kameraad heeft die met klittenband gekocht, vreselijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, die hadden ze ook, maar die (n het blauw/wit) vond ik niet zo, deze vond ik leuker:
[afbeelding]
Jij hebt die ook, hè?!quote:
humpaaa humpaaa humpaaa paaquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef Casual-T het volgende:
Ja, die hadden ze ook, maar die (n het blauw/wit) vond ik niet zo, deze vond ik leuker:
[afbeelding]
er werd aan het begin van de dag om foto's gevraagd...quote:
Welke?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:46 schreef Stienn het volgende:
Dure schoenen of valt dat wel mee?
Alleen dat hele witte vind ik niet zo, daarom twijfelde ik er over..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, kameraad heeft die met klittenband gekocht, vreselijk!
Die vind ik wel tof![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er werd aan het begin van de dag om foto's gevraagd...![]()
Mwah, niet echt je van het vind ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Alleen dat hele witte vind ik niet zo, daarom twijfelde ik er over..
anders had ik deze gekocht:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Sok41 het volgende:
Heee sapperdejosiaa....... sapper die jee jee jee sapperdie jaaa
Jij hebt echt niets beters te doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Sok41 het volgende:
Heee sapperdejosiaa....... sapper die jee jee jee sapperdie jaaa
sorry, ik vind ze niet zo mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Alleen dat hele witte vind ik niet zo, daarom twijfelde ik er over..
anders had ik deze gekocht:
[afbeelding]
Laatst stond ik in een sportzaak.. Toen zag ik ook een paar van die Asics sneakers liggen.. Verdomd, die sneakers lijken precies op mijn spikes..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah, vind ik wel.. In t begin zaten ze vrij strak (welke schoen niet). Thuis paar keer paar uur aangedaan en zitten nu goed! Slijtage ''nog'' geen last van..
alsof jij wel wat te doen hebt!quote:
Weet je hoe ik achter mn pc zit ? Leunend met mn kin op mn hand, oordopjes met muziek in mn oren en intussen al klikkend met mn muis rond aan 't browsen..quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat doet toch pijn aan je handen, zo hard slaan
Vind ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
sorry, ik vind ze niet zo mooi
Die andere waren leuker![]()
En dan kom je met sjapper die josiaaaaaaaaaaa ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Weet je hoe ik achter mn pc zit ? Leunend met mn kin op mn hand, oordopjes met muziek in mn oren en intussen al klikkend met mn muis rond aan 't browsen..
dat bedoel ik maar! kansloos gezeik van jou!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik ben pauze aan het houden
Ben ik de hele dag al aan het doen![]()
POLONAISE HOLLANDAISEquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En dan kom je met sjapper die josiaaaaaaaaaaa ?![]()
Luister eens echte muziek
lekker hangend achter je pc!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Weet je hoe ik achter mn pc zit ? Leunend met mn kin op mn hand, oordopjes met muziek in mn oren en intussen al klikkend met mn muis rond aan 't browsen..
Betersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef Sehnsucht het volgende:
nou mensen, toppunt. ik ben vrijdag vrij.
m'n stageovereenkomst loopt tot 31 mei, en ben ik vrijdag 1 juni lekker vrij. lekker een week vrij en dan hop, vakantiewerk![]()
wewt!![]()
Waar ga je nou vakantie werk doen? was je laatst toch naar op zoek?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef Sehnsucht het volgende:
nou mensen, toppunt. ik ben vrijdag vrij.
m'n stageovereenkomst loopt tot 31 mei, en ben ik vrijdag 1 juni lekker vrij. lekker een week vrij en dan hop, vakantiewerk![]()
wewt!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
Vrijdag heb ik een verplichte terugkomdag... mag Bootje en ik een beetje 2 jaars gaan vertellen hoe stage is..
wijs ze vooral niet op deze site!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
Vrijdag heb ik een verplichte terugkomdag... mag Bootje en ik een beetje 2 jaars gaan vertellen hoe stage is..
nee ik kop hem niet inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik luister zelf ook echte goede muziek maar dat typte ik voor de stemming hier.. Tjeempie,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En dan kom je met sjapper die josiaaaaaaaaaaa ?![]()
Luister eens echte muziek
Volgens mij wel gratis drankquote:
niemand begrijpt je ook he...!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:57 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik luister zelf ook echte goede muziek maar dat typte ik voor de stemming hier.. Tjeempie,
gewoon, waar ik nu stage loopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waar ga je nou vakantie werk doen? was je laatst toch naar op zoek?
Ooooh is dat hetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:57 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik luister zelf ook echte goede muziek maar dat typte ik voor de stemming hier.. Tjeempie,
waar was het feestje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij wel gratis drank *O* en zo niet.. dan laat ik even mijn gezicht zien.. ga ik weer naar huis
ik doe het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |