abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49881125

Dit jaar weer een stage SC, voor het onderbetaalde en mindergewaardeerde "volledige werknemers". We leven op koffie en sultana's en we wachten maandag t/m vrijdag op het weekend. Maar gelukkig hebben we dit topic nog.

Sinds 22/02/07 zijn we de OP gaan aanpassen, sta jij bij een verkeerd lijstje, of sta je er helemaal niet in? Voeg jezelf dan toe! Dat kan je doen door naar de link onderaan de OP te gaan. Daar kan je op de FOK! Wiki jou naam toevoegen! Als dit niet lukt kan je altijd iemand om hulp vragen.

De stagiairs:

miss-scofield doet een stage als Nederlands docent.
Roycoooooo en Damzkieee doen samen een afstudeerproject voor CE bij een groot electrotechniekbedrijf.
PieterBas doet een Bedrijfskundige Informatica stage bij een ontwikkelaar van Digital Signage systemen.
Goover doet een HBO Elektrotechniek stage bij een scheeps automatiserings bedrijf.
MichielPH doet een vaktechnische elektronicastage.
Teije doet een ICT-stage.
ReMcOrE is bezig met afstuderen (schrijft z'n scriptie) bij een logistieke groothandel.
francis997 doet een ICT-stage.
Freshthinking doet een stage bij een bedrijf dat golftijdschriften maakt.
Sok41 ICT-beheerder stage bij CZAV.
DaFan doet een stage bij een nieuwe supermarktketen (invoeren ERP-systeem)
Cuckoo voert een marktonderzoek uit als afstudeeropdracht bij een bedrijf actief in de waterbranche.
Casual-T loopt stage als controller bij een dienstverlenend bedrijf.
Bootje84 doet een Juridische stage
Luctor.et.Emergo doet een stage bij de provincie Zeeland
Lunar doet een stage bij een expediteursbedrijf
Aversusz doet een ICT-stage.
1900 doet een bedrijfskundige stage.
Qunix doet een Webtechnologie-stage.
Zeeltje doet een stage bij een architectenburo.
Handschoen doet een Chemische Technologie-stage bij een grote chemische multinational.
Stienn doet stage bij een bouw adviesbureau.
denB doet stage als ICT Mederwerker beheer BOL3 bij Media Combinatie Producties.
Frrreek doet een stage bij Marketing & Sales van een verzekerings- en pensioenbedrijf.
vencodark doet eind MBO stage sociaal juridisch medewerker sz. Loopt stage bij een arbeidsintegratiebureau.
Deansensitized doet een stage in Aalborg [Denemarken] bij een bedrijfje in producten en diensten voor radio en tv, en tevens multimedia oplossingen.
jslavenburg doet een ICT Stage voor de opleiding Medewerker Beheer ICT.
ETA doet een stage op de design afdeling van een computerbedrijf in Taiwan, daarom is hij erg vroeg online en mag dan ook voor het middaguur naar huis.
Kuno_van_Dijk doet een stage bij een sigarettenproducent.
Sehnsucht Doet een ICT Stage bij een gemeente
Doodkapje Doet een stage op de afdeling Biochemie van de Tohoku University in Sendai, Japan. Pipetteren, pipetteren en nog eens pipetteren...
Superhero87 doet een Commerciele stage bij het management van Shopping Centre Magna Plaza in Amsterdam
Mute_me doet eens stage als industrieel ontwerper bij JKD / Brunotti

Stage SC history:

voor een overzicht van de vorige topics zie: Stage SC-topics (met dank aan ReMcOrE...)

Ons prachtige gedicht!

Stage SC de beste!

Welkom op het grote Stage SC van FOK!
Hier let men op alles en iedereen maar vooral op de acties van Sok
De belangrijkste voeding voor de stagiair blijft de Sultana
En écht hard werken blijkt een Fata Morgana

Met een toekomstig lerares en andere beroepen
we durfden nog niet op onze stageadres te poepen
Vaak offtopic, heel vaak ongein
maar wel contact met 'medeslachtoffers’, dat is wel fijn

Ook werden er een paar Tukkerstagiairs bekend
uit Borne, Wierden, Haaksbergen of Enschede
de anderen waren het taalgebruik niet gewend
het resultaat: een Tukkertopic in spé

Het wordt hier wel druk met Roycooo's, Scofields, Remcores en Dafans
En Sokkie neukt op z’n Grieks met een rubber om z’n zwans?
We slepen iedereen er doorheen
deze topics verbroederen en houdt ons op de been.

Goover werd uit dit gedicht gezet,
Ohw, ohw, ohw, wat een pret.
Bijna iedereen is zijn poll's vergeten,
Waar je mocht kiezen wat hij ging eten!

Postings
Elke dag wordt hier flink gepost! Dat betekent dat we goed aanwezig zijn in de topposters van de dag. Bekijk het elke dag in:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147

Vervang deze als het iemand opvalt dat er een nieuw deel is.

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

!!! Let op, sta je nog NIET in de OP of sta je in de verkeerde categorie??? Dan moet je het ZELF aanpassen, het wijst zich allemaal vanzelf wel !!!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:17:08 #2
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_49881133
Fipooooooooooooo
Let's go fucking Mental.
pi_49881134
fipo! fuck!
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:17:43 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49881154
Club Kafka dus, ik zal het eens checken! Vrijdag laatste avond stappen
pi_49881161
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:17 schreef Freshthinking het volgende:
Fipooooooooooooo g
Beetje je post aanpassen!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:18:05 #6
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49881168
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:09 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

tis gewoon té triest voor woorden. had net een discussie met piet. dat zoiets wordt toegestaan is te gek voor woorden. de enige reden waarom het toegestaan wordt; is omdat het onder het kopje "onzin" staat, en er soms het sarcasme afdruipt.

je kan lullen wat je wil, maar een hopeloos persoon kan wel ideeen zo opdoen.. chloroform.. wtf GHB? idem..

dit is gewoon hetzelfde als een handleiding bommen maken.. op zichzelf niet gevaarlijk, maar voor mensen die er gevoelig voor zijn, levensgevaarlijk.

breezersletjes zijn zelf ook stom, ouders hebben er zelf ook verantwoording over maarja.. heel fucking nederland gaat naar de klote op "grappige" manieren.. loverboys, breezerprostitutie etc.
Come on, ik vind dat je het nogal opblaast. Zwakke mensen kunnen dan toch overal hun ideeen opdoen? Het nieuws dan ook maar gelijk verbieden, en wat dacht je van de Telegraaf. Daar lees je toch ook dagelijks over moorden en weet ik veel wat? Door die stuk tekst wordt het toch juist zo duidelijk als wat dat zoiets gewoon niet verantwoord is om te doen.

Waar houdt de verantwoording van de ouders op? Je kunt je kind niet overal voor behoeden, beter maar wel goed informeren, verder kunnen ze ook niet gaan.
Levenswerk: Berlijn Blog.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:19:10 #7
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49881210
Weet je wat ik ga doen?
.
pi_49881222
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef Sehnsucht het volgende:
Weet je wat ik ga doen?
slapen?
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_49881242
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:20:22 #10
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49881258
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:

[..]

slapen?
nee, ik ben net wakker!
.
pi_49881263
quote:
Weet je wat ik ga doen?
naar huis?
Het is mijn zus, gast.
pi_49881279
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef jslavenburg het volgende:
kom je ook weer eens langs?
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:20:53 #13
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49881285
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Gewoon even op internet zoeken. Staan er genoeg Wij zouden er een paar jaar geleden heen, maar dat ketste toen op het laatste moment af
Uiteraard, heb zelfs al een "reiseführer" gekocht, ben er helemaal klaar voor (alleen ´t ticket nog even boeken haha). Ik ben altijd gewoon benieuwd naar aparte plekjes die niet in reisboekjes staan, vandaar mijn vraag. Zijn er nog een beetje alternatieve clubs in Praag?

Ik heb nu ook wel zin in een hamburger, wat gebeurt er met me?
pi_49881304
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Come on, ik vind dat je het nogal opblaast. Zwakke mensen kunnen dan toch overal hun ideeen opdoen? Het nieuws dan ook maar gelijk verbieden, en wat dacht je van de Telegraaf. Daar lees je toch ook dagelijks over moorden en weet ik veel wat? Door die stuk tekst wordt het toch juist zo duidelijk als wat dat zoiets gewoon niet verantwoord is om te doen.

Waar houdt de verantwoording van de ouders op? Je kunt je kind niet overal voor behoeden, beter maar wel goed informeren, verder kunnen ze ook niet gaan.
Uhuh, de gemiddelde ouders van tegenwoordig stellen geen ruk meer voor.. Die snert kinderen tegenwoordig hebben helemaal geen dicipline meer en worden veel te verwend. Ik heb zelf de grootse hekel aan het woord, maar "respect" is niks meer dan een grappig straat woordje voor ze..

En ik vind toch dat de grootste blaam bij de ouders ligt,
pi_49881313
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

kom je ook weer eens langs?
Ja ben laatste tijd druk enzo, ook afgelopen weekend, maar toen deed internet het ook niet

En gister naar mijn vriendin
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:21:55 #16
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49881331
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

opblazen? nee, je brengt hier echt gewoon mensen op ideeen.. hoe denk je dat zieke mensen ideeen krijgen..? ze worden er niet wakker mee, laat staan ermee geboren..

de vergelijking van de telegraaf raakt kant noch wal.. de telegraaf beschrijft niet hoe je iemand kan playen.. de telegraaf is misschien wat rechts richting buitenlanders, maar geen enkel media zal volledig neutraal zijn.

ouders hebben gewoon de verantwoording, maar ook de informatieplicht idd.. maarja, ik heb ook een vage kennis/vriendin die valt op negers/anti's/ander gespuis.. ach, opzich een knappe meid, dikke tieten en een lekkere kont.. kwestie van tijd voordat ik die in de goot ergens aantref..

eigen stomme fout. als je nog denkt dat je een man kan laten veranderen dan heb je het mis.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:22:23 #17
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49881345
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

naar huis?
ik ga naar het toilet.

had ik jullie bijna te pakken

.
pi_49881356
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Uiteraard, heb zelfs al een "reiseführer" gekocht, ben er helemaal klaar voor (alleen ´t ticket nog even boeken haha). Ik ben altijd gewoon benieuwd naar aparte plekjes die niet in reisboekjes staan, vandaar mijn vraag. Zijn er nog een beetje alternatieve clubs in Praag?

Je veramerikaaniseerd! Ik zeg een hamburger meet! met zn allen!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:22:40 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49881357
Leinonlein, de Kalove Lazne is de bekendste discotheek. Maar ik vind het een tegenvaller, dus zou hem proberen te vermijden (tenzij je niks beters hebt). Bier is overal in Praag goedkoop, zelfs in het centrum is het nog wel te doen. En het gaat in 0,5 liters Eten is ook goedkoop, maar ik raad je aan om wel buiten het centrum te gaan. In het centrum kan het alsnog prijzig zijn. Je moet natuurlijk naar Charles Bridge en naar de main square (Old Town Square) met de de mooie kerk (en klok). Verder ben ik naar de Bodies expositie geweest, welke laatst nog in Amsterdam was. Maar ik was hier maar zo'n 10 euro kwijt, ipv 25 in Amsterdam Erg mooi om te zien overigens! National gallery is een aanrader. En verder zijn er nog wel genoeg musea om je te vermaken (als je ervan houdt natuurlijk )
pi_49881359
Vandaag voor een keer niet wandelen, maar ff om 12 uur zo'n multitafel doen op partypoker met 4000 man geloof ik.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:22:53 #21
113712 Freshthinking
pi_49881373
quote:

[..]

Precies, dat soort plekken zijn veel leuker dan de toeristische hotspots Ik ben niet zo thuis in het alternatieve, dus daar kan ik je niet mee helpen
Let's go fucking Mental.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:23:04 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49881380
quote:
Weet je wat ik ga doen?
poepen, roken, koffie halen?
pi_49881397
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

ik ga naar het toilet.

had ik jullie bijna te pakken

dat HOEF je niet te melden, je mag zo gaan en NEE je hoeft ook geen kralenketting om!
Het is mijn zus, gast.
pi_49881412
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef Casual-T het volgende:
Vandaag voor een keer niet wandelen, maar ff om 12 uur zo'n multitafel doen op partypoker met 4000 man geloof ik.
nu maar hopen dat je wint!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:24:21 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49881426
quote:

[..]

De clubs ja...dat is lastig Ik zou proberen met een paar locals aan te pappen daar, want jezelf wegwijs maken is vrij lastig
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:25:54 #26
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49881487
In bushokjes hangen overigens lijsten met tabellen over wat waar te doen is (welk feest in welke club enzo. Dan is het alleen nog even zoeken waar die club zit
pi_49881500
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De clubs ja...dat is lastig Ik zou proberen met een paar locals aan te pappen daar, want jezelf wegwijs maken is vrij lastig
In een hostel mensen ontmoeten wil ook vaak wel helpen!
Het is mijn zus, gast.
pi_49881507
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:25 schreef leolinedance het volgende:
In bushokjes hangen overigens lijsten met tabellen over wat waar te doen is (welk feest in welke club enzo. Dan is het alleen nog even zoeken waar die club zit
Die lijsten zijnwel handig ja, dat weet je waar je aan toe bent..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:27:07 #29
135197 Teije
hypebeast
pi_49881537
tvp enzo.
pi_49881539
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:31:44 #31
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49881722
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

opblazen? nee, je brengt hier echt gewoon mensen op ideeen.. hoe denk je dat zieke mensen ideeen krijgen..? ze worden er niet wakker mee, laat staan ermee geboren..

de vergelijking van de telegraaf raakt kant noch wal.. de telegraaf beschrijft niet hoe je iemand kan playen.. de telegraaf is misschien wat rechts richting buitenlanders, maar geen enkel media zal volledig neutraal zijn.

ouders hebben gewoon de verantwoording, maar ook de informatieplicht idd.. maarja, ik heb ook een vage kennis/vriendin die valt op negers/anti's/ander gespuis.. ach, opzich een knappe meid, dikke tieten en een lekkere kont.. kwestie van tijd voordat ik die in de goot ergens aantref..

eigen stomme fout. als je nog denkt dat je een man kan laten veranderen dan heb je het mis.
Ik heb die vergelijking getrokken omdat ik vind dat je óveral in de media (dat kunnen kranten, tv maar ook fora zijn, de 1 subjectiever dan de ander) veel leest over maatschappelijk niet verantwoorde acties. Dat mensen overal op ideeen kunnen komen, dat is de maatschappij. Ik wil hier gewoon mee zeggen dat je dit niet kunt voorkomen. De wereld verandert, dat moet je accepteren. Belangrijker is in mijn ogen om mensen gewoon beter te informeren, die meisjes op school te laten informeren over de "grote boze buitenwereld". Als ze dan nog zulke belachelijke acties ondergaan vind ik ze ronduit dom en naief (dat vind ik eigenlijk nu al).
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:32:03 #32
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49881739
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

kralenketting om!
Nostalgie

.
pi_49881755
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

nu maar hopen dat je wint!
Hehe, dat zal wel niet, want heb eigenlijk maar een half uurtje pauze..
pi_49881816
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef Leinonlein het volgende:

[..]
Dit soort discussies met lange teksten ben ik ook van mening dat die via de PM moeten!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:34:09 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49881832
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Dit soort discussies met lange teksten ben ik ook van mening dat die via de PM moeten!
idem
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:35:14 #36
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_49881881
Bloe!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:35:18 #37
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49881886
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef leolinedance het volgende:
Leinonlein, de Kalove Lazne is de bekendste discotheek. Maar ik vind het een tegenvaller, dus zou hem proberen te vermijden (tenzij je niks beters hebt). Bier is overal in Praag goedkoop, zelfs in het centrum is het nog wel te doen. En het gaat in 0,5 liters Eten is ook goedkoop, maar ik raad je aan om wel buiten het centrum te gaan. In het centrum kan het alsnog prijzig zijn. Je moet natuurlijk naar Charles Bridge en naar de main square (Old Town Square) met de de mooie kerk (en klok). Verder ben ik naar de Bodies expositie geweest, welke laatst nog in Amsterdam was. Maar ik was hier maar zo'n 10 euro kwijt, ipv 25 in Amsterdam Erg mooi om te zien overigens! National gallery is een aanrader. En verder zijn er nog wel genoeg musea om je te vermaken (als je ervan houdt natuurlijk )
Haaa, bedankt voor je reactie! Musea vind ik over het algemeen interessant, hangt natuurlijk een beetje van het topic af. Jammer genoeg heb ik maar 3 dagen in Praag dus echt veel is het niet, maar ik wil die belangrijkste touritsche hotspots wel even aandoen en verder een beetje rond reizen met het ov. Zien waar het schip strandt is mijn motto .
Oke okeeee, bier in halve liters, en de prijzen goed te doen, heb er nu al zin in! Moet nog even een hostel vinden, als iemand nog een goede/goedkope/centrale weet, ik hoor het graag .
Wat doe je eignelijk in Praag? Stage?
pi_49881891
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

Nostalgie

Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:35:59 #39
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49881915
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_49881928
quote:

[..]

lange teksten en Stage SC
pi_49881930
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Leinonlein het volgende:

[..]
pm...
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:36:28 #42
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49881933
quote:

[..]

Tut mir leid
Zijn je ouders nog in town?
pi_49881956
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef PieterBas het volgende:

[..]

lange teksten en Stage SC
dat gaat toch niet samen....?
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:36:59 #44
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49881960
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

[afbeelding]

op mijn basisschool hadden ze een rood/groen/gele of zoiets

.
pi_49882086
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Tut mir leid
Zijn je ouders nog in town?
Jazeker! nog tot donderdag ik wou dat za gister alweer weg wouden... Maar gelukkig kookt mn moeder voor me! en gaan we woensdagavond uit eten in Solar!

veel gedaan samen met je vriend? (gezien bedoel ik dan he... )
Het is mijn zus, gast.
pi_49882102
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

op mijn basisschool hadden ze een rood/groen/gele of zoiets

ik kon geen betere vinden...
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:42:31 #47
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882176
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

ik kon geen betere vinden...
Flauw
.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:43:44 #48
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882228
deze is het beste! word geleverd met belletjes, zodat je kan horen waar iemand zich bevind op het toilet!

.
pi_49882243
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

Flauw van google
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:44:09 #50
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882246
is iedereen al met pauze? wat is het hier rustig zeg
.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:44:33 #51
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882268
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]
mensen die quotes aanpassen

en bovendien, mijn uberketting komt ook van google af hoor!

PA-FIPO
.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:45:09 #52
104963 ETA
European Travel Author
pi_49882287
bijna pauze!!!!! lekkere pauze van 15 uur lang
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:45:19 #53
135197 Teije
hypebeast
pi_49882298
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Sehnsucht het volgende:
Neuh, ik ben gewoon aan het "werken".

pi_49882309
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef Sehnsucht het volgende:
deze is het beste! word geleverd met belletjes, zodat je kan horen waar iemand zich bevind op het toilet!

[afbeelding]

Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:46:39 #55
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882351
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

.
pi_49882371
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Sehnsucht het volgende:
Ik ben er ook nog
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:47:22 #57
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882385
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog
gelukkig
.
pi_49882437
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

gelukkig
Ik ben er ook nog even, maar het gaat zowiezo niet zo rap vandaag heb ik het gevoel...!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:49:35 #59
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49882472
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Jazeker! nog tot donderdag ik wou dat za gister alweer weg wouden... Maar gelukkig kookt mn moeder voor me! en gaan we woensdagavond uit eten in Solar!

veel gedaan samen met je vriend? (gezien bedoel ik dan he... )
Haha jij bent ook erg hoor!
Ja echt veel gedaan, zaterdag naar de Zoo (zie topic berlin haha) en toen wilde ik berliner weise mit schuss drinken op Hackescher markt maar toen ging het heel hard onweren. Schuilen in de Hackesche Höfe en Berliner gescoord bij een touristenwinkeltje. Beetje winkeltjes kijken, uit eten geweest.
Zondag eerst gebrunched in F´hain (ik ken een tentje, kun je voor 7,50 ¤ onbeperkt eten, en lekkerrrrr!), en daarna door naar het carnaval. Dat was echt tof, ben je daar ook nog geweest? Lekker dansen op straat, geweldig!
Maandag wilden we naar Ikea maar die was dicht. Dus we gingen maar een beetje door de stad slenteren, Potdamer Platz, Unter den Linden enzo. Eindelijk na 8 maanden de französische en deutsche Kirche gezien haha. Gisteravond Pirates of the carabbean gezien in CineMax (in Sonycenter). Daar heb ik de grootste bak popcorn EVER gezien (en gekocht). Leuk weekend dus! Jouwe, leuke parties gehad?

Sorry voor mijn te lange bericht
pi_49882476
En ik ook
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:49:55 #61
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882489
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog even, maar het gaat zowiezo niet zo rap vandaag heb ik het gevoel...!
mwoah, het zal wel druk zijn, na het pinksterweekend of zo. ik merk er niks van

ambtenaren
.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:50:08 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49882500
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Haaa, bedankt voor je reactie! Musea vind ik over het algemeen interessant, hangt natuurlijk een beetje van het topic af. Jammer genoeg heb ik maar 3 dagen in Praag dus echt veel is het niet, maar ik wil die belangrijkste touritsche hotspots wel even aandoen en verder een beetje rond reizen met het ov. Zien waar het schip strandt is mijn motto .
Oke okeeee, bier in halve liters, en de prijzen goed te doen, heb er nu al zin in! Moet nog even een hostel vinden, als iemand nog een goede/goedkope/centrale weet, ik hoor het graag .
Wat doe je eignelijk in Praag? Stage?
Ik ben voor het Ministerie van Milieuzaken aan een project aan het werken in Praag. We zijn nu 2 weken veldwerk aan het verrichten in Praag. Het gaat over een groene strook (bossen, meren etc.) rondom de buitenwijken van Praag. Ik ben aan het inventariseren hoe de mensen er hier over denken, en tegelijkertijd met de verschillende belanghebbenden aan het discussieren/onderhandelen.

Bier kost ongeveer 20 Kc op rustige plaatsen, buitenwijken etc waar ik aan het werk ben, 28 Kc = 1 euro. En dan praat ik dus over een halve liter
Hier op de campus is het zo'n 17 Kc, in de Kalove Lazna (die bekendste discotheek die ik best saai vond) was het 30 Kc. Nog erg goed te doen dus. Reken in het centrum op 35 ofzo. 1,20 ongeveer dus

Een schnitzel met frietjes, halve liter bier en wat saus komt op ongeveer 150 Kc op de campus, zo'n 200 in een buitenwijk van Praag en zo'n 400 in hartje centrum. Dus varierend van 6 tot 15 euro ongeveer. Je kunt ook goed shoppen, maar voor lage prijzen hoef je hier niet echt te zijn, dat scheelt niet echt met NL.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:51:16 #63
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49882536
Leer spaties gebruiken!
pi_49882594
quote:
Moi Lolita
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:52:49 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49882609
quote:
Ik durf niet te klikken. Wat is het?
pi_49882619
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_49882634
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:53:27 #68
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882636
quote:
zit die op z'n stage te rukken

wel lekker, overigens, die alizee
.
pi_49882662
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:54:53 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49882704
waar is hou eigenlijk?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:56:28 #71
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882771
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef leolinedance het volgende:
waar is hou eigenlijk?
nieuwe smilies aan het zoeken denk ik
.
pi_49882788
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Haha jij bent ook erg hoor!
Ja echt veel gedaan, zaterdag naar de Zoo (zie topic berlin haha) en toen wilde ik berliner weise mit schuss drinken op Hackescher markt maar toen ging het heel hard onweren. Schuilen in de Hackesche Höfe en Berliner gescoord bij een touristenwinkeltje. Beetje winkeltjes kijken, uit eten geweest.
Zondag eerst gebrunched in F´hain (ik ken een tentje, kun je voor 7,50 ¤ onbeperkt eten, en lekkerrrrr!), en daarna door naar het carnaval. Dat was echt tof, ben je daar ook nog geweest? Lekker dansen op straat, geweldig!
Maandag wilden we naar Ikea maar die was dicht. Dus we gingen maar een beetje door de stad slenteren, Potdamer Platz, Unter den Linden enzo. Eindelijk na 8 maanden de französische en deutsche Kirche gezien haha. Gisteravond Pirates of the carabbean gezien in CineMax (in Sonycenter). Daar heb ik de grootste bak popcorn EVER gezien (en gekocht). Leuk weekend dus! Jouwe, leuke parties gehad?

Sorry voor mijn te lange bericht
Onweer!

Ik ging zaterdag een kopje koffie halen bij 1 van de koffieketens die berlijn rijk is, liep over de parizer platz, kwam ik daar een vriend tegen! die was een weekendje in berlijn! dus daar mee rond gelopen, toen begon het te onweren, ging ik de S-Bahn in naar huis, die zat natuurlijk vol met voetbal supporters!
Karnaval ben ik niet meer heen geweest, had een kater en ik vond dat het regende...Dus gister lekkerd e toerist uitgehangen! Ik ben gister naar Potsdam geweest, leuk, maar niet mijn ding, volgend weekend naar Sachsenhausen (?)
Is die bioscoop een beetje tof? daar wil ik binnenkort ook nog heen...!

Het feest wat ik had was van de zotte! Hadden een prive lounge, en gratis drank, besteld een college een fles wodka, vraagt die dame welk formaat? zegt die gast... Doe maar de grootste die jullie hebben! Kwamen ze aanzetten met een 5 liter fles... en ja, laten staan is ook zonde dus die fles moest op!

KUT VEEL TE LANG BERICHT!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:57:10 #73
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49882800
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef Roycoooooo het volgende:
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:57:35 #74
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49882813
Jezus wat een fekking lappen tekst
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:57:37 #75
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882815
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

gezwets....
doe is niet, zo moet ik veel te veel lezen
.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:57:38 #76
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49882817
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben voor het Ministerie van Milieuzaken aan een project aan het werken in Praag. We zijn nu 2 weken veldwerk aan het verrichten in Praag. Het gaat over een groene strook (bossen, meren etc.) rondom de buitenwijken van Praag. Ik ben aan het inventariseren hoe de mensen er hier over denken, en tegelijkertijd met de verschillende belanghebbenden aan het discussieren/onderhandelen.

Bier kost ongeveer 20 Kc op rustige plaatsen, buitenwijken etc waar ik aan het werk ben, 28 Kc = 1 euro. En dan praat ik dus over een halve liter
Hier op de campus is het zo'n 17 Kc, in de Kalove Lazna (die bekendste discotheek die ik best saai vond) was het 30 Kc. Nog erg goed te doen dus. Reken in het centrum op 35 ofzo. 1,20 ongeveer dus

Een schnitzel met frietjes, halve liter bier en wat saus komt op ongeveer 150 Kc op de campus, zo'n 200 in een buitenwijk van Praag en zo'n 400 in hartje centrum. Dus varierend van 6 tot 15 euro ongeveer. Je kunt ook goed shoppen, maar voor lage prijzen hoef je hier niet echt te zijn, dat scheelt niet echt met NL.
Wow tof dat je dat voor je stage mag doen, klinkt zeker niet verkeerd! Hoelang verblijf je daar nog? Heb je het een beetje naar je zin tussen de Tschjechen?
Die prijzen, die zijn toch niet te geloven. Ik stond in Berlijn al versteld van de prijzen, maar Praag is helemaal lekker cheap. Wat een tegenvaller als we straks weer naar Nederland moeten zeg, dat je weer 3 euro betaalt voor 0,33 liter. Brrr.
Die discotheek ga ik maar ontwijken denk ik, lijkt me een beetje te mainstream? En eten buiten het centrum natuurlijk, maar dat is in elke stad zo. Moet ik verder nog iets weten?
pi_49882850
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

nieuwe smilies aan het zoeken denk ik
Whehe, idd
A.F.C.A.
pi_49882856
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef Roycoooooo het volgende:
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:59:02 #79
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49882869
Kunnen die persoonlijke gesprekken niet PM?
No offense hoor!
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:59:33 #80
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882893
weet je wat ik ga doen?
.
pi_49882895
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
Kunnen die persoonlijke gesprekken niet PM?
No offense hoor!
Was net al geopperd geloof ik
A.F.C.A.
pi_49882896
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:57 schreef Leinonlein het volgende:

[..]
Wat een tegenvaller als ik straks naar zweden ga zeg, dat je weer 15 euro betaalt voor 0,33 liter.
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:59:50 #83
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882906
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Sehnsucht het volgende:
weet je wat ik ga doen?
Pauze houden!
.
pi_49882913
quote:
weet je wat ik ga doen?
eten!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:00:09 #85
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49882919
quote:

[..]

Pauze houden!
goed! tot zo allemaal!

.
pi_49882923
quote:
weet je wat ik ga doen?
naar de kamer van koophandel ?
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:00:16 #87
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49882928
Ezuap!
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:00:42 #88
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49882942
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Wat een tegenvaller als ik straks naar zweden ga zeg, dat je weer 15 euro betaalt voor 0,33 liter.
Water is toch ook lekker?
pi_49882954
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

goed! tot zo allemaal!

jezelf tot 2maal toe kwoten...!
Het is mijn zus, gast.
pi_49882985
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Water is toch ook lekker?
Als je een kater hebt ja, maar savonds wil ik ALCOHOL!

kom maar op huilies, zeg maar dat ik me niet moet aanstellen..!
Het is mijn zus, gast.
pi_49883007
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Als je een kater hebt ja, maar savonds wil ik ALCOHOL!

kom maar op huilies, zeg maar dat ik me niet moet aanstellen..!
Nee.. je stelt je niet aan... Alcohol is duur in Zweden
pi_49883024
Bier
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:03:30 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49883032
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:57 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Wow tof dat je dat voor je stage mag doen, klinkt zeker niet verkeerd! Hoelang verblijf je daar nog? Heb je het een beetje naar je zin tussen de Tschjechen?
Die prijzen, die zijn toch niet te geloven. Ik stond in Berlijn al versteld van de prijzen, maar Praag is helemaal lekker cheap. Wat een tegenvaller als we straks weer naar Nederland moeten zeg, dat je weer 3 euro betaalt voor 0,33 liter. Brrr.
Die discotheek ga ik maar ontwijken denk ik, lijkt me een beetje te mainstream? En eten buiten het centrum natuurlijk, maar dat is in elke stad zo. Moet ik verder nog iets weten?
Het is geen stage Het een een samenwerking van mijn Universiteit met Universiteit van Praag.
De meeste Tsjechen zijn wel tof. Ik heb het idee dat ze niet zo veel om hun uiterlijk geven. De vrouwen daarintegen zijn echt (vooral met lekker weer ) Maar je ziet echt vaak een super mooie meid lopen, en dan loopt er echt zo'n uhh onaantrekkelijke dude zeg maar naast
Het zal voor mij inderdaad ook wel weer afkicken worden mbt bier als ik terug kom
Die discotheek is inderdaad mainstream, 4 etages met verschillende muziekstijlen, maar geen enkele echt goede ofzo. Bij gebrek aan beter kun je erheen, anders zou ik iets beters proberen te zoeken als ik jou was

Ik blijf hier t/m komende zaterdag. Dan ben ik hier ruim 2 weken geweest
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:04:50 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49883073
quote:

[..]

Pauze houden!
Dat heb je ook wel verdiend met al dit harde werken
pi_49883093
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Bier
zolang er een 5 in de klok zit mag het!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:07:42 #96
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49883172
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het is geen stage Het een een samenwerking van mijn Universiteit met Universiteit van Praag.
De meeste Tsjechen zijn wel tof. Ik heb het idee dat ze niet zo veel om hun uiterlijk geven. De vrouwen daarintegen zijn echt (vooral met lekker weer ) Maar je ziet echt vaak een super mooie meid lopen, en dan loopt er echt zo'n uhh onaantrekkelijke dude zeg maar naast
Het zal voor mij inderdaad ook wel weer afkicken worden mbt bier als ik terug kom
Die discotheek is inderdaad mainstream, 4 etages met verschillende muziekstijlen, maar geen enkele echt goede ofzo. Bij gebrek aan beter kun je erheen, anders zou ik iets beters proberen te zoeken als ik jou was

post eens foto's van mokkeltjes..!
Leer spaties gebruiken!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:09:29 #97
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49883235
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:07 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

post eens foto's van mokkeltjes..!
Heb geen camera bij me. Krijg van studiegenoten/collega's binnenkort foto's op de mail!

Vrouwen kleden zich echt goed/uitdagend hier zeg! Niet te zeg maar, maar toch wel dat je zoiets heb van hmmm

Ze schuwen zich niet om wat rondingen te showen zeg maar. Korte rokjes zijn hier ook meer regel dan uitzondering
pi_49883401
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heb geen camera bij me. Krijg van studiegenoten/collega's binnenkort foto's op de mail!

Vrouwen kleden zich echt goed/uitdagend hier zeg! Niet te zeg maar, maar toch wel dat je zoiets heb van hmmm

Ze schuwen zich niet om wat rondingen te showen zeg maar. Korte rokjes zijn hier ook meer regel dan uitzondering
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:15:22 #99
113712 Freshthinking
pi_49883463
Net te horen gekregen dat ik hier ben aangenomen Mijn verblijf wordt dus verlengd!
Let's go fucking Mental.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:15:31 #100
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49883472
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zo goed geregeld zeg ik je, lekker 2 weken in Praag. Lijkt me ook wel wat, misschien valt er nog eens zoiets te fixen als ik nog besluit aan een uni te gaan studeren, maar goed, dat voor de toekomst.
Ik hou wel van mensen die niet veel om hun uiterlijk geven. Tuurlijk moeten mensen een er een beetje verzorgd bij lopen, maar de trendy lifestyle van het mainstream volk in Nederland hangt me een beetje de keel uit. Klink ik nu als een alto, ja hè?
Ik ga nog wel even surfen of ik misschien een andere disco kan vinden, er moet toch iets te vinden zijn daar
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:16:26 #101
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49883512
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Freshthinking het volgende:
Net te horen gekregen dat ik hier ben aangenomen Mijn verblijf wordt dus verlengd!
Super, gefeliciteeeerd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:17:01 #102
113712 Freshthinking
pi_49883536
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:16 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Super, gefeliciteeeerd
Thanks
Let's go fucking Mental.
pi_49883552
quote:
Nog langer FOK!ken dus
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:17:34 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49883560
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Zo goed geregeld zeg ik je, lekker 2 weken in Praag. Lijkt me ook wel wat, misschien valt er nog eens zoiets te fixen als ik nog besluit aan een uni te gaan studeren, maar goed, dat voor de toekomst.
Ik hou wel van mensen die niet veel om hun uiterlijk geven. Tuurlijk moeten mensen een er een beetje verzorgd bij lopen, maar de trendy lifestyle van het mainstream volk in Nederland hangt me een beetje de keel uit. Klink ik nu als een alto, ja hè?
Ik ga nog wel even surfen of ik misschien een andere disco kan vinden, er moet toch iets te vinden zijn daar
Je klinkt nu vrij alto ja Mijn vriendin is ook een klein tikje alternatief, maar geeft gelukkig wel om haar uiterlijk
pi_49883580
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Foto's!
pi_49883583
quote:
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:18:16 #107
113712 Freshthinking
pi_49883591
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:17 schreef teardropnl het volgende:

[..]

Nog langer FOK!ken dus
Hm, ik denk het dus niet
Let's go fucking Mental.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:18:47 #108
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49883608
quote:
holladijee!

* leolinedance gaat zo maar eens een halve liter bier drinken (voor 70 cent ) om dit heugelijke feit te vieren
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:18:48 #109
135197 Teije
hypebeast
pi_49883610
quote:
Gefeliciteerd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:19:10 #110
113712 Freshthinking
pi_49883624
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

holladijee!

* leolinedance gaat zo maar eens een halve liter bier drinken (voor 70 cent ) om dit heugelijke feit te vieren
Mooi, drink er maar 1 (of meer ) op
Let's go fucking Mental.
pi_49883637
quote:
Gefeliciteerd!
pi_49883678
Saaie bedoeling,
pi_49883681
quote:
Gefeliciteerd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:21:21 #114
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49883708
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je klinkt nu vrij alto ja Mijn vriendin is ook een klein tikje alternatief, maar geeft gelukkig wel om haar uiterlijk
Ik denk ook dat ik het beter kan formuleren als "ik hou niet van mensen die hun uiterlijk, en dat van anderen, op de eerste plaats zetten". Ik moet ook toegeven dat ik elke ochtend met mijn mascara in de weer ben, er voor een vermorgen aan haarproducten en bodycrèmes in mijn kast staat en ik het altijd tijd vind voor nieuwe schoenen .

Oops, vrouwenpraatjes
pi_49883897
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Meh, mijn haar komt bu bijna tot voorbij mn ogen.. Zegt genoeg denk ik
pi_49883944
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ik het beter kan formuleren als "ik hou niet van mensen die hun uiterlijk, en dat van anderen, op de eerste plaats zetten". Ik moet ook toegeven dat ik elke ochtend met mijn mascara in de weer ben, er voor een vermorgen aan haarproducten en bodycrèmes in mijn kast staat en ik het altijd tijd vind voor nieuwe schoenen .

Oops, vrouwenpraatjes
Het is hier een SC! vrouwenpraatjes is een topic verder!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:31:22 #117
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49884041
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Het is hier een SC! vrouwenpraatjes is een topic verder!
Ik hou al op haha, wil ook best over bier praten hoor. Of...

"wat zal ik eens gaan eten in mijn pauze"

1 broodje mozzarella
2 pizza
3 iets anders

Ik ben zó inspiratieloos
pi_49884068
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Ik hou al op haha, wil ook best over bier praten hoor. Of...

"wat zal ik eens gaan eten in mijn pauze"

1 broodje mozzarela
2 pizza
3 iets anders

Ik ben zó inspiratieloos
Of een big mac!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:35:31 #119
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49884185
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat heb je ook wel verdiend met al dit harde werken
bedankt voor je waardering
.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:39:10 #120
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49884311
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Of een big mac!
Van de Mc Donalds bedoel je?
pi_49884334
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:39 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

wat dacht je anders? De Burger King of de Kentucky Fried Chicken
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:41:27 #122
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49884384
quote:

[..]

.
pi_49884419
quote:
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:42:39 #124
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49884422
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:26 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Meh, mijn haar komt bu bijna tot voorbij mn ogen.. Zegt genoeg denk ik
gadver. hippy
Leer spaties gebruiken!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:42:57 #125
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49884435
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef PieterBas het volgende:

[..]

wat dacht je anders? De Burger King of de Kentucky Fried Chicken
Oh wacht, Big Mac zei je? Man, ik ben niet zo thuis in die hamburgerwereld. Die hamburgers zien eruit als plastic . KFC zelfs nog nooit geweest en bij de BK haal ik alleen Twisted Fries (die ze in Duitsland overigens niet hebben )
pi_49884450
quote:
Gefeliciteerd kerel

bammetjes weer op
A.F.C.A.
pi_49884527
Pasta met lekkere tomatensaus, flink stuk kip en salade
pi_49884536
gelukkig... het is ff rustig door de lunchpauzes, dus ik kan ff een post plaatsen vanmorgen naar school geweest (daarom was ik er niet, sorry ) voor afspraak met schoolcoach. het zag er goed uit, maar nog wel aardig wat werk te verzetten de komende 2 weken... dus we gaan nu ff een bammetje eten en dan vol aan de slag

owja, goedemiddag voor iedereen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:46:32 #129
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49884568
Feli Fresh!
Taart
29.10 Novastar HMH
pi_49884580
I ♥ PB
pi_49884587
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

gadver. hippy
Haha, dat hoor ik wel vaker.. Maar ik heb zo m'n redenen om er niets aan te doen, mja en die redenen maken mij beetje alto dan.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:47:12 #132
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49884593
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
Pasta met lekkere tomatensaus, flink stuk kip en salade
Hmmmmm
pi_49884597
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef miss-scofield het volgende:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:47:38 #134
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49884607
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Haha, dat hoor ik wel vaker.. Maar ik heb zo m'n redenen om er niets aan te doen, mja en die redenen maken mij beetje alto dan.
Mwah mijn haar ook
29.10 Novastar HMH
pi_49884611
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig... het is ff rustig door de lunchpauzes, dus ik kan ff een post plaatsen vanmorgen naar school geweest (daarom was ik er niet, sorry ) voor afspraak met schoolcoach. het zag er goed uit, maar nog wel aardig wat werk te verzetten de komende 2 weken... dus we gaan nu ff een bammetje eten en dan vol aan de slag

owja, goedemiddag voor iedereen
aah dacht al waar is die spammert ! Hmmm, moet je dus ff aan de slag nog

Wij hebben morgen een gesprek met onze schoolbegeleider
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:47:55 #136
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49884620
hallo allemaal
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:48:07 #137
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49884625
quote:

[..]

vertel?
Leer spaties gebruiken!
pi_49884643
Zit er nog in!

Deze is heerlijk!

***** Hand History for Game 54959649408 *****
NL Texas Hold'em Trny: 26408447 Level: 5 Blinds(200/400) - Tuesday, May 29, 06:45:48 ET 2007
Table Regular (59798) Table #21
Seat 2 is the button
Total number of players : 10
Seat 3: Hansa65 ( 14,670 )
Seat 4: bapontrbl ( 2,000 )
Seat 6: DJ_Rush111 ( 1,600 )
Seat 7: CasualTijn ( 1,610 )
Seat 8: tauerp0w3r ( 20,490 )
Seat 1: mladenrox69 ( 5,720 )
Seat 2: joeknox2 ( 1,650 )
Seat 10: BigBurnt ( 9,760 )
Seat 5: Silky0032100 ( 1,800 )
Seat 9: Moffatt2141 ( 1,860 )
Trny: 26408447 Level: 5
Blinds(200/400)
** Dealing down cards **
Dealt to CasualTijn [ Jd Qs ]
Hansa65: 2,5
DJ_Rush111 folds
Silky0032100 folds
CasualTijn calls [400]
tauerp0w3r folds
Moffatt2141 folds
BigBurnt calls [400]
mladenrox69 folds
joeknox2 folds
Hansa65 calls [200]
bapontrbl folds
** Dealing Flop ** [ Js, Qh, Qd ]
Hansa65 bets [500]
CasualTijn calls [500]
BigBurnt calls [500]
** Dealing Turn ** [ 9d ]
Hansa65 bets [400]
CasualTijn calls [400]
BigBurnt raises [800]
Hansa65 calls [400]
CasualTijn is all-In [310]
** Dealing River ** [ Ts ]
Hansa65 checks
BigBurnt bets [2,400]
tauerp0w3r: call
Hansa65 folds
BigBurnt shows [ Td, Kc ]a straight Nine to King.
CasualTijn shows [ Jd, Qs ]a full house, Queens full of Jacks.
BigBurnt wins 2,580 chips from side pot #1 with a straight, Nine to King.
CasualTijn wins 5,230 chips from the main pot
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:49:07 #139
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49884652
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
hallo allemaal
29.10 Novastar HMH
pi_49884654
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

aah dacht al waar is die spammert ! Hmmm, moet je dus ff aan de slag nog

Wij hebben morgen een gesprek met onze schoolbegeleider
deze week heeft ook maar 3 dagen, dus idd ff had aan het werk

veel suc6 alvast
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49884655
quote:

[..]

Wat zijn die redenen dan ?

K ga woensdag weer naar de kapper (oftwel: kapper bij ons )! Kan dr weinig meer mee beginnen
A.F.C.A.
pi_49884674
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

deze week heeft ook maar 3 dagen, dus idd ff had aan het werk

veel suc6 alvast
Tnx
A.F.C.A.
pi_49884679
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Dag
Succes met je schoolwerk, ff bikkelen!
I ♥ PB
pi_49884683
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef Roycoooooo het volgende:
Kan dr weinig meer mee beginnen
heb ik ook met m'n haar op dit moment, deze week ook maar eens naar de kapper
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49884689
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
hallo allemaal
HOUNIET

JODUUUUUUH
A.F.C.A.
pi_49884695
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef miss-scofield het volgende:

[..]

Dag
Succes met je schoolwerk, ff bikkelen!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49884715
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

heb ik ook met m'n haar op dit moment, deze week ook maar eens naar de kapper
K heb zo'n rare slag dr in zitten dat ik van die vleugeltjes krijg ! Of ik moet het echt lang laten groeien of gewoon een normale bos haren
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:51:32 #148
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49884725
Goedemiddag!
Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
pi_49884746
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:51 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemiddag!
Is die player wel weer hoor
A.F.C.A.
pi_49884752
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:51 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

K heb zo'n rare slag dr in zitten dat ik van die vleugeltjes krijg ! Of ik moet het echt lang laten groeien of gewoon een normale bos haren
ik kan er met gel ook niet veel aan verhelpen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49884769
Hallo allemaal ben er ook weer even
pi_49884789
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef miss-scofield het volgende:

Toch weer je bed uitgekomen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:53:30 #153
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49884804
he Kuno moest dat kind brokkelen
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49884830
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:51 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemiddag!
Goedemiddag
pi_49884885
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

vertel?
Nahja het is niet alleen met m'n uiterlijk zo. Ik heb zelf een hekel aan het volgen van elke rage o.a: haarstijl, kledingmerk, geurtjes, muziek(waar zie je gvd geen jump meer?). Nou verzet ik me niet tegen alles hoor, daar niet van. Maar hou zelf gewoon niet zo van het "kuddegedrag", wees gewoon je zelf en doe je wat zelf wilt, of eruit wil zien en niet omdat ze bij je op school ook allemaal die nikes hebben of die haarstyle of gaat leren jumpen omdat je er anders niet bij hoort.

Beetje zwart-wit verhouding maar zo kan ik het beetje het beetje duidelijk maken.
pi_49884995
wat gaat het hier langzaam
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:59:15 #157
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49885011
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:00:47 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49885057
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:50 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

HOUNIET

JODUUUUUUH
pi_49885063
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Nahja het is niet alleen met m'n uiterlijk zo. Ik heb zelf een hekel aan het volgen van elke rage o.a: haarstijl, kledingmerk, geurtjes, muziek(waar zie je gvd geen jump meer?). Nou verzet ik me niet tegen alles hoor, daar niet van. Maar hou zelf gewoon niet zo van het "kuddegedrag", wees gewoon je zelf en doe je wat zelf wilt, of eruit wil zien en niet omdat ze bij je op school ook allemaal die nikes hebben of die haarstyle of gaat leren jumpen omdat je er anders niet bij hoort.

Beetje zwart-wit verhouding maar zo kan ik het beetje het beetje duidelijk maken.
Aha oke, dus als ik een Bikkemberg shirt haal (niet dat ik die krengen draag, beetje zie mij in een bekend merk shirt lopen, lopende reclame-zuil ) dat ik dan mee doe met het kuddegedrag?

K bedoel: als iemand dat mooi vindt moet hij/zij dat gewoon kopen
A.F.C.A.
pi_49885091
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Casual-T het volgende:
Zit er nog in!

Deze is heerlijk!

***** Hand History for Game 54959649408 *****
NL Texas Hold'em Trny: 26408447 Level: 5 Blinds(200/400) - Tuesday, May 29, 06:45:48 ET 2007
Table Regular (59798) Table #21
Seat 2 is the button
Total number of players : 10
Seat 3: Hansa65 ( 14,670 )
Seat 4: bapontrbl ( 2,000 )
Seat 6: DJ_Rush111 ( 1,600 )
Seat 7: CasualTijn ( 1,610 )
Seat 8: tauerp0w3r ( 20,490 )
Seat 1: mladenrox69 ( 5,720 )
Seat 2: joeknox2 ( 1,650 )
Seat 10: BigBurnt ( 9,760 )
Seat 5: Silky0032100 ( 1,800 )
Seat 9: Moffatt2141 ( 1,860 )
Trny: 26408447 Level: 5
Blinds(200/400)
** Dealing down cards **
Dealt to CasualTijn [ Jd Qs ]
Hansa65: 2,5
DJ_Rush111 folds
Silky0032100 folds
CasualTijn calls [400]
tauerp0w3r folds
Moffatt2141 folds
BigBurnt calls [400]
mladenrox69 folds
joeknox2 folds
Hansa65 calls [200]
bapontrbl folds
** Dealing Flop ** [ Js, Qh, Qd ]
Hansa65 bets [500]
CasualTijn calls [500]
BigBurnt calls [500]
** Dealing Turn ** [ 9d ]
Hansa65 bets [400]
CasualTijn calls [400]
BigBurnt raises [800]
Hansa65 calls [400]
CasualTijn is all-In [310]
** Dealing River ** [ Ts ]
Hansa65 checks
BigBurnt bets [2,400]
tauerp0w3r: call
Hansa65 folds
BigBurnt shows [ Td, Kc ]a straight Nine to King.
CasualTijn shows [ Jd, Qs ]a full house, Queens full of Jacks.
BigBurnt wins 2,580 chips from side pot #1 with a straight, Nine to King.
CasualTijn wins 5,230 chips from the main pot
Lekker handje hoor

Waar/wat speel je?
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:02:01 #161
113712 Freshthinking
pi_49885099
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:00 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Aha oke, dus als ik een Bikkemberg shirt haal (niet dat ik die krengen draag, beetje zie mij in een bekend merk shirt lopen, lopende reclame-zuil ) dat ik dan mee doe met het kuddegedrag?

Eens!
Let's go fucking Mental.
pi_49885118
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:00 schreef Houniet het volgende:

[..]

[afbeelding]

Johnny, wat een held
A.F.C.A.
pi_49885155
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:02 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Eens!
Dank je voor je steun
A.F.C.A.
pi_49885157
Engelaar in Oranje
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:03:53 #165
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49885176
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:00 schreef Houniet het volgende:

[..]

[afbeelding]
daar is die hoor..met nieuwe smilies, zoals ik al zei
.
pi_49885187
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef ReMcOrE het volgende:
Engelaar in Oranje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:04:35 #167
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49885195
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:02 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Johnny, wat een held
Ajax
pi_49885230
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef ReMcOrE het volgende:
Engelaar in Oranje
Wie heeft van Basten nog niet opgesteld
pi_49885238
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef Cuckoo het volgende:

[..]

Ajax
Hou je bek, kneus
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:05:39 #170
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49885242
quote:

[..]

Ajax
Teletekstsupporters
29.10 Novastar HMH
pi_49885248
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Slory
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:06:06 #172
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49885254
quote:

[..]

mij
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:06:19 #173
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49885267
quote:

[..]

Ik zat te denken aan Geert den Ouden
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:06:26 #174
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49885272
quote:

[..]

Ajax
ieder zijn mening
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:06:55 #175
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49885290
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Hou je bek, kneus
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Teletekstsupporters
HAP, HAP, HAP!!
pi_49885293
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:06 schreef Houniet het volgende:

[..]

ieder zijn mening
Zijn mening is kut
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:07:02 #177
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49885296
Voetbalsupporters
.
pi_49885316
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:06 schreef Cuckoo het volgende:

[..]

[..]

HAP, HAP, HAP!!
En terecht, waus
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:07:35 #179
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49885319
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:06 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Zijn mening is kut
Wat hij zegt.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:07:59 #180
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49885330
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef Sehnsucht het volgende:
Voetbalsupporters
Duitsers
pi_49885346
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:00 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Mja, dat weet ik ook wel.. Maar ik doel een beetje op etiketten.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:08:24 #182
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49885351
voor wie is Cuckoo dan
pi_49885365
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:06 schreef Houniet het volgende:

[..]

mij
eensch!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49885410
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Houniet het volgende:
voor wie is Cuckoo dan
Ligt eraan wie bovenaan staat
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:12:42 #185
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49885479
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:

[..]

Duitsers
ik ben heul geen Duitser

ik hapte! wtfbbq!
.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:13:56 #186
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49885528
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:10 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ligt eraan wie bovenaan staat
Nee, hier ga ik niet op happen!
pi_49885541
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef Sehnsucht het volgende:
wtfbbq!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:14:31 #188
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49885550
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Casual-T het volgende:
Zit er nog in!

Deze is heerlijk!
lekker, maar die #1 is wel fucking big stacked. die heeft jouw stack keer 10!
Leer spaties gebruiken!
pi_49885590
SC Heerenveen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:16:42 #190
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49885624
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

.
pi_49885634
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:16 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:17:41 #192
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49885658
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Sok41 het volgende:

[..]

hmz, ik begrijp je wel enigszins, ik haat LotR, jumpstyle muziek is ok, dansje is g4y, maar goed..

ik draag timberland schoenen, burberry is míjn ding, en daarnaast Tommy, marco polo, lacoste..

tja, tis een beetje een image. ik ben verder niet mega modebewust ofzo, heb 1 pimp-outfit en gewoon andere kleren..

merkengeil ben ik ook niet per sé, maar burberry is wel een must-have

(incl. geurtje)
Leer spaties gebruiken!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:18:11 #193
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49885680
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:18:49 #194
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49885702
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Bootje84 het volgende:

(incl. geurtje)
zo heeft iedereen zijn eigen merk
pi_49885711
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:18 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:19:56 #196
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49885736
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Hou is op!
.
pi_49885738
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:18 schreef Houniet het volgende:

[..]

zo heeft iedereen zijn eigen merk
Point taken,
pi_49885819
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

Hou is op!
keej
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49885886
quote:

[..]

wat voor Big Mac ken jij nog meer dan...?
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:24:05 #200
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49885888
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

Hou is op!
pi_49885902
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:01 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Lekker handje hoor

Waar/wat speel je?
Was gewoon even zo'n play money multitafel aan het doen via partypoker vanaf 12 uur. Deden zo'n 1600 mee ofzo, met 3000 begonnen, had om 1 uur 11000, en toen maar telkens all in op goede kaarten want ik heb eigenlijk maar een half uurtje hier.. ging na 5 handjes pas mis, uiteindelijk 300ste geworden oid.
pi_49885915
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

hmz, ik begrijp je wel enigszins, ik haat LotR, jumpstyle muziek is ok, dansje is g4y, maar goed..

ik draag timberland schoenen, burberry is míjn ding, en daarnaast Tommy, marco polo, lacoste..

tja, tis een beetje een image. ik ben verder niet mega modebewust ofzo, heb 1 pimp-outfit en gewoon andere kleren..

(incl. geurtje)
Redelijk mee eens, ik kom ook vaak uit bij dezelfde merken: RL, Tommy, lacoste etc. Verder Abercrombie, die Amerikaanse shizzle, zit erg goed !
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:25:00 #203
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49885922
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

wat voor Big Mac ken jij nog meer dan...?
pi_49885954
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Casual-T het volgende:

[..]

Was gewoon even zo'n play money multitafel aan het doen via partypoker vanaf 12 uur. Deden zo'n 1600 mee ofzo, met 3000 begonnen, had om 1 uur 11000, en toen maar telkens all in op goede kaarten want ik heb eigenlijk maar een half uurtje hier.. ging na 5 handjes pas mis, uiteindelijk 300ste geworden oid.
Ooooh dacht een toernooitje voor real money! Playmoney vink niks
A.F.C.A.
pi_49885969
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef Houniet het volgende:

[..]

[afbeelding]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:26:37 #206
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49885982
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Houniet het volgende:

[..]
ga weg bipslikker!
.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:26:48 #207
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49885995
quote:

[..]

[afbeelding]
Whehe
pi_49886000
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:53 schreef Houniet het volgende:
he Kuno moest dat kind brokkelen
ja en ook gewoon op dat momument daar he...!
Het is mijn zus, gast.
pi_49886009
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

ga weg bipslikker!
wat is een bip-slikker??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49886015
ik ben net terug van mn pauze, heb even 2 boterhammetjes op en ben lege dvd'tjes gaan halen.
En nu weer "aan de slag", en koffie halen.
pi_49886020
quote:

[..]

[afbeelding]
Het is mijn zus, gast.
pi_49886026
quote:

[..]

[afbeelding]
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:28:11 #213
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49886038
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

ja en ook gewoon op dat momument daar he...!
jammer dat zo'n mooie meid ook kan brokkelen he
pi_49886061
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef Houniet het volgende:

[..]

jammer dat zo'n mooie meid ook kan brokkelen he
dat soort vrouwen moeten ze opknopen aan de hoogste boom van het dorp!
Het is mijn zus, gast.
pi_49886171
quote:

[..]

[afbeelding]
pi_49886190
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

dat soort vrouwen moeten ze opknopen aan de hoogste boom van het dorp!
Waar gaat dit over ?
A.F.C.A.
pi_49886209
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ooooh dacht een toernooitje voor real money! Playmoney vink niks
Ja, heb maar een uurtje, dus dat zou ik nooit redden..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:32:58 #218
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49886213
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Waar gaat dit over ?
over die chick die aan het brokkelen was
pi_49886220
quote:

[..]

Waar gaat dit over ?
dat vroeg ik me net ook af
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:33:50 #220
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49886246
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wat is een bip-slikker??
.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:34:33 #221
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49886272
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:33 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

dinsdag 29 mei 2007 @ 13:35:30 #222
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49886298
quote:

[..]

Waar gaat dit over ?
Inderdaad. Volgens mij ben ik te laat ingescakeld...
pi_49886301
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:

[..]

over die chick die aan het brokkelen was
hoe, wie, wat, waar?
A.F.C.A.
pi_49886305
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

lacoste etc.
Heb een paar mooie sneakers gezien van Lacoste, in de aanbieding bij Intersport (70 euri). Maar dat was vrijdag op Alexandrium (Rotterdam Oost) voor dat ik naar school ging. Dus ik dacht, die haal ik morgen wel in Spijkenisse. Maar daar hadden ze ze dus niet..

Dus deze week een keertje na stage maar weer ff daarheen dan (20 min met de metro, en dan 40 naar huis)...
pi_49886313
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:34 schreef Houniet het volgende:

[..]

[afbeelding]
A.F.C.A.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:36:06 #226
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49886318
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:36:30 #227
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49886327
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:34 schreef Houniet het volgende:

[..]

[afbeelding]
vind je wel lekker hé?
.
pi_49886343
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:35 schreef Casual-T het volgende:

[..]

Heb een paar mooie sneakers gezien van Lacoste, in de aanbieding bij Intersport (70 euri). Maar dat was vrijdag op Alexandrium (Rotterdam Oost) voor dat ik naar school ging. Dus ik dacht, die haal ik morgen wel in Spijkenisse. Maar daar hadden ze ze dus niet..

Dus deze week een keertje na stage maar weer ff daarheen dan (20 min met de metro, en dan 40 naar huis)...
Welke? Die beige achtige? Met dat klittenband wat je erover kunt doen?

Moet je maar ff voor op pad dus ! Heb laatst Asics sneakers en Gaastra instappers gehaald..
A.F.C.A.
pi_49886360
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:35 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

hoe, wie, wat, waar?
Hoe: Op de grond, zittend
Wie: een lekker wijf dat ik zag zitten toen ik een club uit rolde
wat: Voornamelijk kots...
Waar: Berlijn, joden monument!
Het is mijn zus, gast.
pi_49886379
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
mooie vriendin heb jij toch...
Het is mijn zus, gast.
pi_49886382
Hallo hallo!!!
Alles goed hier? Geen zin om alles te lezen
Zooo, lekker uit de douche Nu maar eens ontbjiten
I ♥ PB
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:38:41 #232
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49886385
quote:
[afbeelding]
.
pi_49886394
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo hallo!!!
Hier alles goed! net de lunch op!
Het is mijn zus, gast.
pi_49886413
Asics sneakers zijn die relaxed?

Ik heb laatst maar eens een paar all stars gehaald. De binnenkant van de hak slijt nu al weg..
pi_49886425
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Hier alles goed! net de lunch op!
Mooi zo
Was het lekker?
I ♥ PB
pi_49886427
quote:
Hallo hallo!!!
ontbijten.. noem het maar gerust lunch
pi_49886451
quote:
[afbeelding]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49886468
Wie heeft trouwens al eens van dat tabak uit zweden gehad? dat wat je achter je bovenlip plakt? wij hebben hier nu een doos staan en ik mag strax een doosje meenemen en eigenlijk ben ik wel nieuwschierig
Het is mijn zus, gast.
pi_49886482
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:37 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Welke? Die beige achtige? Met dat klittenband wat je erover kunt doen?

Moet je maar ff voor op pad dus ! Heb laatst Asics sneakers en Gaastra instappers gehaald..
Ja, die hadden ze ook, maar die (n het blauw/wit) vond ik niet zo, deze vond ik leuker:

pi_49886490
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Hoe: Op de grond, zittend
Wie: een lekker wijf dat ik zag zitten toen ik een club uit rolde
wat: Voornamelijk kots...
Waar: Berlijn, joden monument!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49886496
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef miss-scofield het volgende:

[..]

Mooi zo
Was het lekker?
Tuurlijk! die duitsers die weten wel hoe ze een lunch moeten maken! En ik zag net verderop in de gang lekkere broodjes liggen dus denk dat ik zo nog even wat ga scoren!
Het is mijn zus, gast.
pi_49886512
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

duidelijk?
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:43:26 #243
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49886549
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:35 schreef Casual-T het volgende:

[..]

lilly woont vlakbij alexandrium (capelle)
Leer spaties gebruiken!
pi_49886562
Hebben jullie niets te doen ofzo ?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:43:45 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49886563
quote:
Hallo hallo!!!
Rachel
pi_49886570
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:

[..]

ontbijten.. noem het maar gerust lunch
I ♥ PB
pi_49886574
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

duidelijk?
iets tè
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:44:16 #248
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49886582
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Stienn het volgende:

Ik heb laatst maar eens een paar all stars gehaald. De binnenkant van de hak slijt nu al weg..
All Stars FTW!
pi_49886596
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef Houniet het volgende:

[..]

Rachel
Houniet
pi_49886597
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Stienn het volgende:

Jah, vind ik wel.. In t begin zaten ze vrij strak (welke schoen niet). Thuis paar keer paar uur aangedaan en zitten nu goed ! Slijtage ''nog'' geen last van..
A.F.C.A.
pi_49886620
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef Houniet het volgende:

[..]

Rachel
Marshall
I ♥ PB
pi_49886625
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef Casual-T het volgende:

[..]

Ja, die hadden ze ook, maar die (n het blauw/wit) vond ik niet zo, deze vond ik leuker:

[afbeelding]
Klopt, kameraad heeft die met klittenband gekocht, vreselijk !

Die vind ik wel tof
A.F.C.A.
pi_49886638
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:44 schreef Cuckoo het volgende:

[..]

All Stars FTW!
Jij hebt die ook, hè?!
A.F.C.A.
pi_49886649
Dure schoenen of valt dat wel mee?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:46:42 #255
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49886669
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:

humpaaa humpaaa humpaaa paa
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef Casual-T het volgende:

[afbeelding]

die heb ik
pi_49886701
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

iets tè
er werd aan het begin van de dag om foto's gevraagd...
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:47:47 #257
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49886705
ik moet ook nieuwe schoenen
.
pi_49886706
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:46 schreef Stienn het volgende:
Dure schoenen of valt dat wel mee?
Welke?
A.F.C.A.
pi_49886747
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Klopt, kameraad heeft die met klittenband gekocht, vreselijk !

Die vind ik wel tof
Alleen dat hele witte vind ik niet zo, daarom twijfelde ik er over..

anders had ik deze gekocht:

dinsdag 29 mei 2007 @ 13:49:01 #260
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49886748
Quicks
29.10 Novastar HMH
pi_49886780
Ga eens werken !
pi_49886781
Heee sapperdejosiaa....... sapper die jee jee jee sapperdie jaaa
pi_49886792
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:46 schreef Houniet het volgende:

[..]

humpaaa humpaaa humpaaa paa
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

er werd aan het begin van de dag om foto's gevraagd...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49886794
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef Casual-T het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mwah, niet echt je van het vind ik
A.F.C.A.
pi_49886821
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Sok41 het volgende:
A.F.C.A.
pi_49886822
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Sok41 het volgende:
Jij hebt echt niets beters te doen
pi_49886844
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

po-lo-naise
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49886850
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef Casual-T het volgende:

[..]

[afbeelding]
sorry, ik vind ze niet zo mooi
Die andere waren leuker
I ♥ PB
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:51:54 #269
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49886864
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef teardropnl het volgende:
Ga eens werken !
pi_49886876
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:44 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Jah, vind ik wel.. In t begin zaten ze vrij strak (welke schoen niet). Thuis paar keer paar uur aangedaan en zitten nu goed ! Slijtage ''nog'' geen last van..
Laatst stond ik in een sportzaak.. Toen zag ik ook een paar van die Asics sneakers liggen.. Verdomd, die sneakers lijken precies op mijn spikes..
pi_49886877
quote:

[..]

alsof jij wel wat te doen hebt!
Het is mijn zus, gast.
pi_49886902
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef Houniet het volgende:

[..]

Dat doet toch pijn aan je handen, zo hard slaan
pi_49886922
quote:

[..]

Weet je hoe ik achter mn pc zit ? Leunend met mn kin op mn hand, oordopjes met muziek in mn oren en intussen al klikkend met mn muis rond aan 't browsen..
pi_49886925
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

alsof jij wel wat te doen hebt!
Ik ben pauze aan het houden

Ben ik de hele dag al aan het doen
pi_49886933
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef teardropnl het volgende:

[..]

Dat doet toch pijn aan je handen, zo hard slaan
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49886943
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:

[..]

sorry, ik vind ze niet zo mooi
Die andere waren leuker
Vind ik ook
A.F.C.A.
pi_49886944
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Weet je hoe ik achter mn pc zit ? Leunend met mn kin op mn hand, oordopjes met muziek in mn oren en intussen al klikkend met mn muis rond aan 't browsen..
En dan kom je met sjapper die josiaaaaaaaaaaa ?

Luister eens echte muziek
pi_49886952
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef teardropnl het volgende:

[..]

Ik ben pauze aan het houden

Ben ik de hele dag al aan het doen
dat bedoel ik maar! kansloos gezeik van jou!
Het is mijn zus, gast.
pi_49886954
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Auw auw auw
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:54:17 #280
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49886957
nou mensen, toppunt. ik ben vrijdag vrij.

m'n stageovereenkomst loopt tot 31 mei, en ben ik vrijdag 1 juni lekker vrij. lekker een week vrij en dan hop, vakantiewerk

wewt!
.
pi_49886963
quote:

[..]

POLONAISE HOLLANDAISE
A.F.C.A.
pi_49886975
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef Sok41 het volgende:

[..]

lekker hangend achter je pc!
Het is mijn zus, gast.
pi_49886986
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef Sehnsucht het volgende:

m'n stageovereenkomst loopt tot 31 mei, en ben ik vrijdag 1 juni lekker vrij. lekker een week vrij en dan hop, vakantiewerk

wewt!
Beters
A.F.C.A.
pi_49886998
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef Sehnsucht het volgende:

wewt!
Waar ga je nou vakantie werk doen? was je laatst toch naar op zoek?
Het is mijn zus, gast.
pi_49887018
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef teardropnl het volgende:

[..]

Auw auw auw
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49887027
K heb al vakantiewerk
A.F.C.A.
pi_49887055
Vrijdag heb ik een verplichte terugkomdag... mag Bootje en ik een beetje 2 jaars gaan vertellen hoe stage is..
pi_49887066
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
Vrijdag heb ik een verplichte terugkomdag... mag Bootje en ik een beetje 2 jaars gaan vertellen hoe stage is..
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_49887093
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Die hamer op je hoofd doet nog meer pijn
pi_49887098
quote:
wijs ze vooral niet op deze site!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:57:35 #291
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49887099
quote:
nee ik kop hem niet in
pi_49887101
quote:

[..]

Ik luister zelf ook echte goede muziek maar dat typte ik voor de stemming hier.. Tjeempie,
pi_49887122
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:57 schreef Houniet het volgende:

[..]

nee ik kop hem niet in
Aaaah doe nou
pi_49887132
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Volgens mij wel gratis drank en zo niet.. dan laat ik even mijn gezicht zien.. ga ik weer naar huis
pi_49887148
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:57 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Ik luister zelf ook echte goede muziek maar dat typte ik voor de stemming hier.. Tjeempie,
niemand begrijpt je ook he...!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:58:49 #296
113712 Freshthinking
pi_49887150
Zo, even weer wat rust..
Let's go fucking Mental.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:58:51 #297
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_49887152
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Waar ga je nou vakantie werk doen? was je laatst toch naar op zoek?
gewoon, waar ik nu stage loop
.
pi_49887160
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:57 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Ooooh is dat het
pi_49887169
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Volgens mij wel gratis drank *O* en zo niet.. dan laat ik even mijn gezicht zien.. ga ik weer naar huis
waar was het feestje?
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:59:20 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49887171
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef teardropnl het volgende:

Aaaah doe nou
ik doe het niet
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:59:29 #301
113712 Freshthinking
pi_49887177
en vol?
Let's go fucking Mental.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')