Wat een sukkel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
Dit stukje spant toch wel de kroon zeg:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
[..]
Wat een gezeik zeg. Maarja, dit soort volk heb jij er bij elke club wel tussen zitten helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Wat een kansloos figuur, de schrijver van dit artikel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Wel grappig altijd die reacties.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Mensen die met Adolf H. gaan smijten moeten tegen de muur. Het waren godverdomme de moffen die ons kikkerlandje bezet hielden. Mijn pa heeft nog als tiener de oorlog meegemaakt. Hoe kun je in godsnaam als vaderlandslievende Nederlander enige sympatie voor zoiets opbrengen? Dan ben je wat mij betreft gewoon een collaborateur, een landsverrader, een NSB'er.
Dan moet Roemenie wel van plek 10 oid komen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, kijk maar op de CL-wiki. De kampioenen van de negen hoogstgeplaatste landen gaan rechtstreeks en de nummers twee van landen 7, 8 en 9 gaan naar de derde voorronde. Ik weet alleen niet hoe het zit met Uefa-cup plekken. Zelfs Rusland mag ons nog voorbij, qua CL.
Misschien is Speed1971 wel de schrijver van het stukje?quote:
Jan Hagelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Mensen die met Adolf H. gaan smijten moeten tegen de muur. Het waren godverdomme de moffen die ons kikkerlandje bezet hielden. Mijn pa heeft nog als tiener de oorlog meegemaakt. Hoe kun je in godsnaam als vaderlandslievende Nederlander enige sympatie voor zoiets opbrengen? Dan ben je wat mij betreft gewoon een collaborateur, een landsverrader, een NSB'er.
Mijn gedachtequote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mwaoh, deze is het grappige wel een beetje boel voorbij.
kijk hier maar, op ongeveer 3 kwart van de pagina. de user "slayer"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien is Speed1971 wel de schrijver van het stukje?![]()
Doen we, ik vind wel dat mitea erg door de mand viel zondagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, laten we nu maar weer ontopic gaan voordat er weer iemand een ban van 6 weken aan de broek heeft hangen.
Dat zagen we jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Donk zelf vindt de actie van de Ajacieden kinderachtig. 'Zwak dat-ie dat doet. En van Perez had ik het al helemaal niet verwacht. Ik heb er om gelachen. Zo zie je dat het maar kleine jongetjes zijn', aldus Donk.
[..]
Absoluut niet, er MOET er zelfs 1tje bij komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Damzkieee het volgende:
Maar eentje extra kan toch geen kwaad?
Waar issie trouwens?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien is Speed1971 wel de schrijver van het stukje?![]()
[..]
quote:Emanuelson: 'Er kunnen bij Ajax altijd spelers weggaan zoals Sneijder'
“Natuurlijk voel ik mee met AZ,” zei Urby Emanuelson afgelopen zondag, nadat ‘zijn’ Ajax in de Arena met 3-0 had gewonnen en de Alkmaarse concurrent van een ticket naar de laatste voorronde van de Champions League had beroofd. “Ze hebben dit seizoen het mooiste voetbal van Nederland laten zien en tóch hebben ze niks gewonnen. Dat is jammer voor die club. Ik zie AZ nu zeker als een geduchte concurrent voor ons. Volgend seizoen moeten we écht rekening met ze gaan houden.”
Om dat voor elkaar te boksen, zijn directe versterkingen wenselijk volgens de linksback, die uit vrees voor oververmoeidheid afzegde voor het naderende EK onder 21. “Er kunnen bij Ajax altijd spelers weggaan. Wesley (Sneijder) is nu bijvoorbeeld druk met een nieuwe werkgever. Maar los van de vertrekkende spelers, denk ik dat we voor bepaalde posities nog versterking kunnen halen.”
Eén van de posities waarvoor dat (ook volgens hem) zeker níét nodig is, is de positie die hij op termijn zelf ambieert. Op de linkshalfplek zag Emanuelson zondag Edgar Davids weer eens een voortrekkersrol vertolken voor zijn team. “Als je ziet hoeveel sprintjes hij voor ons trekt, dat is niet te geloven. Edgar is een echte winnaar. Hij is buiten de wedstrijd om altijd redelijk rustig, maar tegelijkertijd probeert-ie iedereen scherp te houden. Dat doet-ie op de juiste manier, bij de spelers die dat nodig hebben. Ik ben echt heel blij dat hij tijdens dit seizoen naar ons is toegekomen.”
Terugkijkend op het afgelopen seizoen noemde Emanuelson dat er voor zijn club eentje van ‘ups en downs’. Maar over zijn eigen prestaties kan hij tevreden zijn. “Ik denk dat ik een constant seizoen heb gedraaid.”
Stam met een nieuwe topverdediger.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef rompompom het volgende:
Wie wil je in het centrum gaan zetten dan? Stam met één van hun twee dan toch, lijkt me. Ik heb liever Vermaelen, eerlijk gezegd. Die is koppend ook veel sterker.
Ik had het nog niet gezien.quote:
Hmm, dan kom(t/en) Ogararu en/of Emanuelson er naast te staan. Heitinga zou ik het liefst gewoon vast op het middenveld zien om de spelverdeler van de tegenstander uit te schakelen. Dat kan hij als beste van dit Ajax op die plek. En dan spelen we wat mij betreft dus 4-4-2.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Stam met een nieuwe topverdediger.
Eventueel Johnny of Vermaelen naar de backpositie.
Johnny of Vermaelen kunnen dan naar het centrum verhuizen als Stam geblesseerd is.
Of is dit niet slim?
Of een club uit de eerdere voorrondes natuurlijk...en een beschermde status tja, die dwing je af he.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Een van onderstaande moet het gaan worden...
Sparta Praag, Toulouse, Racing Genk, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Dinamo Boekarest, AEK Athene, Fenerbahçe en FC Kopenhagen
Jullie hebben mooi mazzel met de "Beschermde Status"
Eensch, precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, dan kom(t/en) Ogararu en/of Emanuelson er naast te staan. Heitinga zou ik het liefst gewoon vast op het middenveld zien om de spelverdeler van de tegenstander uit te schakelen. Dat kan hij als beste van dit Ajax op die plek. En dan spelen we wat mij betreft dus 4-4-2.
Dat dwing je af natuurlijk. Met een rijke historie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Sparta Praag, Toulouse, Racing Genk, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Dinamo Boekarest, AEK Athene, Fenerbahçe en FC Kopenhagen
geef mij maar Kopenhagenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Fenerbache en Moskou noem ik geen mazzel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Boula.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:09 schreef Ordinair het volgende:
Er moet nog een top centrale verdediger bij. Grygera is weg mensen, en daar moet een gelijkwaardige, misschien wel betere, verdediger voor terug komen! We gaan CL spelen.
Iets teveel mutaties weer als je het mij vraagt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Huurlingen terug naar Ajax
De huurlingen Jan Vertonghen (RKC) en Robbert Schilder (Heracles) zullen terugkeren naar de Amsterdam ArenA. Als het aan trainer Henk ten Cate ligt, zullen er in de selectie nog enkele mutaties plaatsvinden. Voor elke linie wil hij versterking.
Van Zdenek Grygera en Roger werd na het duel met AZ afscheid genomen. Verder is er voor Olaf Lindenbergh, Nicolae Mitea, Tom de Mul en Kenneth Perez geen toekomst meer bij Ajax. Lindenbergh en De Mul hebben zelf aangegeven weg te willen. Mitea kan het niveau niet aan.
Perez weet dat het na alle onverkwikkelijkheden beter is om zijn heil elders te zoeken, ook als Sneijder vertrekt. De beste Ajacied van het seizoen aast op een buitenlands avontuur, maar na het laatste bod heeft Ajax niets meer van Valencia gehoord.
Jaap Stam had voor een jaar getekend, maar de aanvoerder haalde moeiteloos het vooraf bepaalde aantal wedstrijden. Daardoor werd zijn contract automatisch met nog een jaar verlengd.
http://www.telesport.nl/v(...)terug_naar_Ajax.html
Als ik dit zo lees dan kan je inderdaad aannemen dat Perez echt weggaat...
@Longmen,
Fenerbahce is te doen![]()
Wat is die Tumer Metin voor speler?quote:Verder wil Ten Cate voor elke linie een versterking. In defensief opzicht worden de namen van Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Marius Constantin (Rapid Boekarest) in verband gebracht met Ajax. Voor de middenlinie zouden Tumer Metin (Fenerbahce), Mbark Boussoufa (Anderlecht) en Thiago Motta (FC Barcelona) belangrijke kandidaten zijn en als aanvallende versterking zou Francois Sterchele (Germinal Beerschot) in het schaduwelftal staan.
Ik ook, hoop dat hij een paar talenten naar ons toe kan brengenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef Sethje het volgende:
Ben erg benieuwd wat het scoutingsapparaat Hans vd Zee ons gaat opleveren.
Topscoorder van België geloof ik?quote:
Topscorer van België. Dat is al eerder een succes geweest, dus waarom niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Topscorer van België. Dat is al eerder een succes geweest, dus waarom niet..
Hoop t niet, zn voorzet is toch alleraardigst (zo af en toequote:Ik denk niet dat De Mul weggaat trouwens.
De ene keer is de Mul echt waardeloos...WIllem II en RKCuit bijvoorbeeld.... Maar zondag valt ie weer super lekker in..echt apart...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
[..]
Hoop t niet, zn voorzet is toch alleraardigst (zo af en toe)
Ook met Kennedy erbij is De Mul de enige klassieke rechtsbuiten. Bakircioglu zal meer naar binnen trekken. Dus De Mul is wel een versterking van je selectie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoop t niet, zn voorzet is toch alleraardigst (zo af en toe)
Dat hoort denk een beetje bij buitenspelers, Robben is ook nog steeds erg wisselvallig bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
De ene keer is de Mul echt waardeloos...WIllem II en RKCuit bijvoorbeeld.... Maar zondag valt ie weer super lekker in..echt apart...
RKC uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
De ene keer is de Mul echt waardeloos...WIllem II en RKCuit bijvoorbeeld.... Maar zondag valt ie weer super lekker in..echt apart...
Of gewoon directe versterkingen. En niet iets wat je zelf eerst nog moet kweken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook, hoop dat hij een paar talenten naar ons toe kan brengen![]()
Laat hem maar komen hoor..geloof wel in hem...quote:
Ik denk dat die vd Zee gehaald is voor de talentenscouting.. Of weet iemand hier meer van?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Of gewoon directe versterkingen. En niet iets wat je zelf eerst nog moet kweken.
Als we straks maar niet een zuid amerikaan of 8 in de basis hebben staanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik denk dat die vd Zee gehaald is voor de talentenscouting.. Of weet iemand hier meer van?
Directe versterkingen zullen ze zelf wel een schaduwelftal voor hebben..
Is die wel haalbaar en wildie wel naar Ajax.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef SiemeN het volgende:
Bouhlarouz zou met het oog op de CL een geweldige aankoop zijn, m.i.
Schijnbaar is hij wel haalbaar. Het lijkt me dat Ajax dat wel uitzoekt voordat ze iemand in een 'schaduwelftal' zetten. Of hij zelf wil: geen idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is die wel haalbaar en wildie wel naar Ajax.
Lijkt me een zakkenvuller die liever de centen pakt in Engeland oid...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Schijnbaar is hij wel haalbaar. Het lijkt me dat Ajax dat wel uitzoekt voordat ze iemand in een 'schaduwelftal' zetten. Of hij zelf wil: geen idee.
Zal van Geel wel voor zorgen dat dat niet het geval isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als we straks maar niet een zuid amerikaan of 8 in de basis hebben staan![]()
Hij moet ongeveer 3 minuten ruimte krijgen om er een goede voorzet uit te persen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
De Mul rendeert mijns inziens alleen als de tegenstander aanvallende intenties heeft en er ruimte ligt.
Ok, ok. Iets overdreven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef Radegast het volgende:
Zaragoza is de nummer vijf van Spanje, hoezo matig clubje?
Hij werd 2,3 jaar geleden bij Wolfsburg gehaald als de nieuwe Maradona van River Plate..heeft het nooit waar kunnen maken. Is iddwel eenechtenummer 10 ...een stylistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef SiemeN het volgende:
Andres D'Alessandro lijkt mij een goede vervanger voor Sneijder, hoewel ik hem niet héél vaak heb zien spelen. Het is in ieder geval een speler die perfect op de "10" uit de voeten kan en een sublieme techniek heeft. Hij speelt nu bij Real Zaragoza en ik vraag me echt af wat hij bij zo'n matig clubje doet.
http://www.youtube.com/watch?v=HKiFaVkQhzE&mode=related&search=
Het is er, als ik zijn statistiek bekijk, niet echt altijd uitgekomen nee. Echter, áls een trainer die potentie weet te benutten heb je een hele goede speler in huis. De vraag is echter of dat risico prijsgewijs genomen kan worden. Maarja, eerlijk gezegd zie ik Ajax hem niet halen anyway.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij werd 2,3 jaar geleden bij Wolfsburg gehaald als de nieuwe Maradona van River Plate..heeft het nooit waar kunnen maken. Is iddwel eenechtenummer 10 ...een stylist
Ivan Gabrich. De man die volgens Van Gaal nooit zou omvallen. Die gast heeft godverdomme meer op de grond gelegen dan dat hij daadwerkelijk aan de bal wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
Argentijnen in Nederland doen het nooit zo goed, zeker niet als ze als grote aankoop worden gehaald. Misschien beter een Scandinaviër, Braziliaan of Nederlander?
quote:29/5/2007 - 'Mitea en Perez weg bij Ajax'
BRON: De Telegraaf
Ajax ziet voor komend seizoen geen toekomst weggelegd voor de Roemeen Nicolae Mitea. Volgens De Telegraaf kan de linksbuiten het niveau niet aan. Mitea begon zondag in de basis tegen AZ, maar werd al na een half uur gewisseld. Volgens trainer Henk ten Cate blokkeerde de Roemeen volledig.
Ajax Netwerk
Hetzelfde artikel weet ook te melden dat behalve Lindenbergh en De Mul ook Kenneth Perez volgend jaar niet in de Arena zijn te bewonderen. De Deen kan na een seizoen vol ups en downs 'beter zijn heil elders zoeken'.
Over brazilianen/scandinavie gesproken, die kleine dikke Ari is dus naar AZ.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
Argentijnen in Nederland doen het nooit zo goed, zeker niet als ze als grote aankoop worden gehaald. Misschien beter een Scandinaviër, Braziliaan of Nederlander?
Vind het toch jammervan perez....gun hem toch de kans op 10....quote:
quote:Fiorentina hoopt komende zomer een opvallende slag te slaan op de internationale transfermarkt. De club wil het Braziliaanse toptalent Alexandre Pato overnemen van Internacional de Porto Alegre. Ook Chelsea, Ajax, AC Milan, Liverpool, Internazionale en Benfica volgen de aanvaller, die zestien miljoen euro moet kosten. (Corriere dello Sport)
Snap niet waar de Telegraaf een vertrek van Kenneth Perez op baseert? Op zijn publiekswissel?quote:Verder is er voor Olaf Lindenbergh, Nicolae Mitea, Tom de Mul en Kenneth Perez geen toekomst meer bij Ajax. Lindenbergh en De Mul hebben zelf aangegeven weg te willen. Mitea kan het niveau niet aan.
Perez weet dat het na alle onverkwikkelijkheden beter is om zijn heil elders te zoeken, ook als Sneijder vertrekt.
Nou, dan maken we wel wat kans.quote:
Zegt toch genoeg dat ten cate hem niet de opvolger van Sneijder vind terwijl hij op die positie het beste tot z'n recht komt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
Snap niet waar de Telegraaf een vertrek van Kenneth Perez op baseert? Op zijn publiekswissel?
Niemand snapt de Televaag helemaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snap niet waar de Telegraaf een vertrek van Kenneth Perez op baseert? Op zijn publiekswissel?
Maar moet hij dan meteen weg? Misschien mag hij het ongelijk van Ten Cate in de voorbereiding bewijzen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zegt toch genoeg dat ten cate hem niet de opvolger van Sneijder vind terwijl hij op die positie het beste tot z'n recht komt?
Hij heeft het ongelijk van Ten Cate al meerdere malen bewezen. Helaas ziet Ten Cate het niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar moet hij dan meteen weg? Misschien mag hij het ongelijk van Ten Cate in de voorbereiding bewijzen?
Ik denk dat hij gewoon weg mag, ten cate wekte in SV ook al de illusie dat er waarschijnlijk geen plaats voor hem was aankomend seizoen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar moet hij dan meteen weg? Misschien mag hij het ongelijk van Ten Cate in de voorbereiding bewijzen?
Kennedy op doel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef Sethje het volgende:
Kennedy op 1 vind ik geen noodgreep. Zie daar best mogelijkheden met hem.
Zou wel heel zielig zijn als dat de reden is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
Zou het kankerneger-incident nou echt ten grondslag liggen van de problemen tussen Perez en Ten Cate?
ik denk eerder dat hij het niet wilt zienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft het ongelijk van Ten Cate al meerdere malen bewezen. Helaas ziet Ten Cate het niet.
zal me helemaaal niets verbazenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
Zou het kankerneger-incident nou echt ten grondslag liggen van de problemen tussen Perez en Ten Cate?
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
daar geloof ik niet in. Het gaat hier om volwassen mensen en veel geld!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |