Vind ik ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:04 schreef Nawien het volgende:
Omdat ze voor de buitenwereld zo een schijn hebben weten op te houden dat zij het zo goed hebben, kunnen deze mensen niet met tegenslagen omgaan. Eigenlijk heel sneu als je nagaat dat het voorkomen had kunnen worden, daarom heb ik zoiets van: doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
haphapquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef Emu het volgende:
[..]
Ja want wordt uitspreken doe je met dt, man wat ben jij idioot![]()
Welk een pathetische wijze van repliek geven heb jij voor een wannabe-professor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Kleaudtsysteembeheerdertje, ga wat nuttigs met je ITIL certificaattje en je Fiat Punto. Je maakt écht geen indruk hoor.
"..want die Tarzan van jouw vreet batterijen"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:24 schreef Emu het volgende:
"Schat, word het niet eens tijd dat we gaan investeren in oplaadbare baterijen."
Lees dat filosofische gelul van je nog eens goed door....en ga dan eens goed naar jezelf kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:04 schreef Nawien het volgende:
Helaas, in mijn werksfeer zit ik ook met zulke mensen. Maargoed die komen zichzelf wel tegen kan ik je vertellen. Zoals je al zegt, doen ze, alsof ze het he-le-maal voor elkaar hebben. Probleem is alleen, dat ze het niet beter voor elkaar hebben dan anderen collega's bijvoorbeeld, maar het gewoon goed hebben. Opzich geen ramp, ware het niet, dat op het moment zo een persoon een tegenslag te voorduren krijgt, deze finaal in de put belandt.
Omdat ze voor de buitenwereld zo een schijn hebben weten op te houden dat zij het zo goed hebben, kunnen deze mensen niet met tegenslagen omgaan. Eigenlijk heel sneu als je nagaat dat het voorkomen had kunnen worden, daarom heb ik zoiets van: doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Het is een cliche, maar in elk cliche zit wel een kern van waarheid.
Je slaat de spijker op z'n kop Nawien!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
Het gaat mij om de manier waarop ze zo'n gesprek voeren. Dat ze zo interessant lopen te doen.
Op vrijdag 1 juni 2007 19:54 schreef Nawien het volgende:
Inderdaad, gelukkig prik je daar zo door heen en blijft er vervolgens een zielig hoopje mens over.
YoWilly +1quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:18 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Lees dat filosofische gelul van je nog eens goed door....en ga dan eens goed naar jezelf kijken.
Je bent geen haar beter![]()
Het is een cliche, maar in elk cliche zit wel een kern van waarheid.![]()
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop Nawien!![]()
Edit: grappig en zielig eigenlijk dat uitgerekend jij, narcist pur sang, in dit topic commentaar komt leveren. Jij!....Het levende bewijs van een opgeblazen ego.
Die tekst in die ballonnetjes: ge-ni-aal.quote:
Heb je het tegen mij? Klopt, de spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:02 schreef Timooon het volgende:
Ik zie je echt voor me als de een of andere jaloerse gozert, die niets bereikt heeft in zijn leven en die nu dan maar boos op FOK! gaat klagen over de zoveelste confrontatie met de harde feiten[afbeelding]
Okéquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Klopt, de spijker op z'n kop.![]()
Neuqen kutnoob?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die tekst in die ballonnetjes: ge-ni-aal.Heb je die zelf bedacht?
Zo ja, hulde.
![]()
![]()
Inderdaad. Als je "toegevoegd" op vat als voltooid deelwoord in plaats van als bijvoegelijke bepaling,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef baNEEL het volgende:
[..]
is toch niet fout?
immers: de additionele zaken zijn nog niet toegevoegd, of het nou toegevoegde zaken zijn of niet, het moet nog gebeuren, dus is het niet dubbelop toch?
Nergens op. Dit was al de finale.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:02 schreef Timooon het volgende:
[..]
Oké![]()
Waar maak ik de volgende ronde kans op?![]()
Hoi, Misschien kunnen we een keer gaan wandelen.quote:
Als zijnde is dubbel en dus hartstikke fout! Als pauper of pauper zijnde is goed, dus niet beide woorden gebruiken! Is misschien een beetje detailneuken maar jij zeurt ook over 'paupers' die woorden niet begrijpenquote:Jij kan als pauper zijnde
Oeps.quote:
Doe mij maar een breezer Ananasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:40 schreef Mustard_Man het volgende:
doe mij maar een toppertje
Oh.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nergens op. Dit was al de finale.
Sorry.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |