ik loop op bergschoenen , heb redelijk lang haar en luister naar rock en metal ..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Van die mensen die in hun vrije tijd op bergschoenen lopen
Overigens niet klagen dat de wereld kut is; alleen kansloze ideologiën ophoesten al denkende een verschil te kunnen maken in de wereld.
Denken een verschil te kunnen maken
Hippie rocker tuig
Radioheadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef thettes het volgende:
Wat vindt TS dan van Radiohead als ie een hekel heeft aan rock maar electronisch wel leuk vindt?
Overigens vind ik het maar voor beperkte zielen om genres met elkaar te vergelijken. Ik luister eigenlijk alle muzieksoorten maar vind ook in elke muzieksoort wel muziek die echt bagger is.
Nee. Linkin Park is nog gemaakter dan de Backstreet Boys trouwensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Linkin Park is grappige elecro-rock
toch?
nu klopt hetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ho ho, niets tegen Queen, Pink Floyd en Rolling Stones he...![]()
psstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Van die mensen die in hun vrije tijd op bergschoenen lopen
Overigens niet klagen dat de wereld kut is; alleen kansloze ideologiën ophoesten al denkende een verschil te kunnen maken in de wereld.
Denken een verschil te kunnen maken
Hippie rocker tuig
En de stroming waar Kraftwerk in valt wordt ook wel KrautRock genoemd..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef Basp1 het volgende:
Zonder Kraftwerk had de TS zijn muziek niet bestaan. Maar dat zal wel wat te moeilijk zijn.
Een bijdrage in de ontwikkeling noem ik het. En zelfs áls je gelijk zou hebben: boeiend?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef Basp1 het volgende:
Zonder Kraftwerk had de TS zijn muziek niet bestaan. Maar dat zal wel wat te moeilijk zijn.
Dat bedoel ik maar, daar zit ook de term rock inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
En de stroming waar Kraftwerk in valt wordt ook wel KrautRock genoemd..
Na de middelbare school veranderen bijna alle alto's vanzelf in betrekkelijk normale mensen; no worriesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef MASD het volgende:
[..]
nu klopt het
[..]
psststiekem ben ik ook een idealistische hippie-rocker
ik ben al heel normaalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Na de middelbare school veranderen bijna alle alto's vanzelf in betrekkelijk normale mensen; no worries
Och, je bent er zo eenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:05 schreef Houtspeer het volgende:
Rock is echte muziek, pauper.
waar zijn je foto's dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben al heel normaalalleen heb ik een relatief betere muzieksmaak
Overigens heb ik het over Electro-house; jij waarschijnlijk over electro-funk. Dus bij deze: nee, opbokken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef Basp1 het volgende:
heb ik nietquote:
leuke site over het onstaan/ connectie van vele verschilledne soorten dance/house met allemaal samplesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Overigens heb ik het over Electro-house; jij waarschijnlijk over electro-funk. Dus bij deze: nee, opbokken.
whahahaha rock is tenminste iets dat je uberhaupt Muziek kan noemen,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef Frrreek het volgende:
Zit je op kantoor tegenover een kerel die niets liever doet dan naar rock-muziek luisteren.
Wat een gare muziek voor den simpele zielen. Uit de tijd, voorspelbaar en enkel goed voor een potje nostalgie voor de kalende mens, al denkende aan de weelderige haardos in de tijd dat zijn geliefde kots-geluiden nog hip klonken.
"dit is tenminste echte muziek"![]()
Rock
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |