Vroeger, en dan over Jumpstyle pratenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er vroeger nog wel redelijke is gemaakt, tegenwoordig is het comerciele bagger. Patrick jumpen heeft een single gemaakt en zegt: Help de echte jumpstyle de charts in. Kortom hij wil zelf het ook comercieel maken en zo geld verdienen zodat hij geen bouwvakker hoeft te worden.
Triest volk, vooral die mensen die zonodig in een politie bureau willen jumpen.
Nee is al zeker een jaar geleden, toen verschenen volgens mij de eerste filmpjes op youtube enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Vroeger, en dan over Jumpstyle praten
Hoelang is dat geleden, twee maand?
Allemaal leuk en aardig die jumpstyle, maar het moet niet te serieus genomen worden. Als de huidige jumpers 19 zijn komt er weer een nieuwe hype en is jumpstyle al lang en breed vergeten.
Het begin van het einde. Over een half jaar word er alleen nog maar gejumped door kleuters en mongooltjes (wat overigens erg lieve mensen zijn)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee is al zeker een jaar geleden, toen verschenen volgens mij de eerste filmpjes op youtube enzo.
Maar toen was die muziek wel anders, maar nu ook zit ik wel eens te zappen en dan kom ik op TMF en dan zie ik al die variaties en het ziet er niet uit, het is gewoon te gek voor woorden en ze weten van gekigheid niet wat ze moeten verzinnen.
Heb je het nu over The Sciccor Sisters?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:36 schreef MASD het volgende:
TS heeft gelijkal die ongewassen langharige werkschuwe rockers kunnen niks anders dan in een cirkeltje met gitaren en drums klagen dat de wereld zo kut is en dat vrede tof is....
toch?...
nee die zijn gayquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over The Sciccor Sisters?![]()
Of REM met Shiny happy people?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:32 schreef Spacehamster het volgende:
* Spacehamster zet The Beatles (het album "Rubber Soul") op..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef MASD het volgende:
[..]
nee die zijn gayik heb het over die gare mensen die naar AC/DC en dergelijke luisteren
![]()
ofzo...
Ho ho, niets tegen Queen, Pink Floyd en Rolling Stones he...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah vind dat je hier ook een paar slechte voorbeelden geeft.
Dit is betere:
AC/DC , Iron Maiden, Van Halen![]()
en jammer dat die gays als wijven klinken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:53 schreef Cosworth het volgende:
Oh, The Darkness is ook cool. En die ene gay met dat nieuwe nummer, Mika. Klinkt leuk. Alleen jammer dat je 'm 50 x per dag hoort.
Ik heb er geen last van. Zolang ik zelf maar niet als een wijf klink. Maar ik kan ook helemaal niet zingen, dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en jammer dat die gays als wijven klinken.
"Je wordt besmet waarmee je omgaat" succesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Zolang ik zelf maar niet als een wijf klink. Maar ik kan ook helemaal niet zingen, dat scheelt.
Respect voor muziekstromingenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef ruud_fr het volgende:
mensen die geen respect voor muziekstromingen hebben
TS is zeker vergeten dat o.a. oude muziek inspiratie was voor veel muziek van nu?
[..]
Dan zou ik - als ik jou was - niet teveel op mijn opmerkingen reageren. Dan ga je immers met mij om...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
"Je wordt besmet waarmee je omgaat" succes![]()
No shit. Evengoed respect voor Totoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Toto was een rockgroep (ok ok, rock/popgroep)......![]()
Try again..
Van die mensen die in hun vrije tijd op bergschoenen lopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:36 schreef MASD het volgende:
TS heeft gelijkal die ongewassen langharige werkschuwe rockers kunnen niks anders dan in een cirkeltje met gitaren en drums klagen dat de wereld zo kut is en dat vrede tof is....
toch?...
Hippies zijn lievquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Van die mensen die in hun vrije tijd op bergschoenen lopen
Overigens niet klagen dat de wereld kut; alleen kansloze ideologiën ophoesten al denkende een verschil te kunnen maken in de wereld.
Denken een verschil te kunnen maken
Hippie rocker tuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |