quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Gelukkig is House wél echte muziek
BAM BAM BAM BAM, BAM BAM BAM BAM, BAM BAM BAM BAM!maargoed kwestie van mening.
Jumpstylequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef G.Fawkes het volgende:
lol, stomme jumpers die zeiker over rockmuziek
je hebt nog niet van Wolfmother gehoord?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:01 schreef _GdR_ het volgende:
nou rock muziek is tegenwoordig ook niet maar wat het geweest is.
Langharige Alto-smeerlappen luisteren naar KoRn, Nirvana, Slipknot en weet ik veel watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:01 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Jumpstyle
Langharige alto-smeerlappen met gitaren op hun rug
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM!quote:
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, sorry ik blijf liever steken.
Drum circlesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM!
Kom laten we doen alsof we polio en blaren hebben aan onze voeten met zijn allen!
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM !
JUMPSTYLE IS DE SHIT MEEEEEEEEN!
BAM BAM![]()
Ik vind Frank en Mirella leuk!quote:
Mwah vind dat je hier ook een paar slechte voorbeelden geeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Cosworth het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag: er zijn natuurlijk verschillende vormen van rock. Maakt TS daar nog onderscheid in? Enkele voorbeelden: Queen, Metallica, Pink Floyd, Green Day, Rolling Stones, Kane (), Kaiser Chiefs. Etc.
TS zal wel zo wereldvreemd zijn dat hij geen artiest kent waar geen 'DJ' voor staatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Cosworth het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag: er zijn natuurlijk verschillende vormen van rock. Maakt TS daar nog onderscheid in? Enkele voorbeelden: Queen, Metallica, Pink Floyd, Green Day, Rolling Stones, Kane (), Kaiser Chiefs. Etc.
amen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toto?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
TS zal wel zo wereldvreemd zijn dat hij geen artiest kent waar geen 'DJ' voor staat
ja die zag ik gister op pinkpop geloof ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
je hebt nog niet van Wolfmother gehoord?
Ik snap ook niet waarom die mensen zo lopen te zeiken ja, omdat Henk van hip hop houdt is rock per defenitie bagger. Onzin natuurlijk. Ik heb geen vaste muziek stijl waar ik van hou maar er zitten overal wel een paar nummers tussen die wel leuk zijn. Ook jumstyle ja maar niet die van nu. Nu is alle jumstyle een kerstdeuntje met een semi harde bas.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef Agiath het volgende:
Mensen die maar naar 1 soort muziek luisteren zoals TS
Is Rammstein al genoemd?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja die zag ik gister op pinkpop geloof ik.
de muziek was oke. maar het schijnt tegenwoordig een trend te zijn om je eerst in je ballen te laten schoppen voordat je gaat zingen.
mijn god wat een tiefus stem had die gast zeg. en zn haar is helemaal achterlijk.
Er is ook Oldskool jumpstylequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die mensen zo lopen te zeiken ja, omdat Henk van hip hop houdt is rock per defenitie bagger. Onzin natuurlijk. Ik heb geen vaste muziek stijl waar ik van hou maar er zitten overal wel een paar nummers tussen die wel leuk zijn. Ook jumstyle ja maar niet die van nu. Nu is alle jumstyle een kerstdeuntje met een semi harde bas.
Kortom: TS is een zeikerd.
rammstein is vetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is Rammstein al genoemd?
Rammstein
Ik heb een DVD met een concert in Frankrijk. Errug prettig om naar te kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
rammstein is vet
laatste 2cd dan ook al niet meer. maar die gasten zijn live tenminste ruig.
Laten we zeggen dat er vroeger nog wel redelijke is gemaakt, tegenwoordig is het comerciele bagger. Patrick jumpen heeft een single gemaakt en zegt: Help de echte jumpstyle de charts in. Kortom hij wil zelf het ook comercieel maken en zo geld verdienen zodat hij geen bouwvakker hoeft te worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Er is ook Oldskool jumpstyle![]()
Of de jumpstyle van over 2 jaar?
Ik hou wel van rockmuziek, maar Wolfmother is echt kkherrie!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
je hebt nog niet van Wolfmother gehoord?
Laat me alstjeblieft niet zo in mijn broek zeiken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er vroeger nog wel redelijke is gemaakt, tegenwoordig is het comerciele bagger. Patrick jumpen heeft een single gemaakt en zegt: Help de echte jumpstyle de charts in. Kortom hij wil zelf het ook comercieel maken en zo geld verdienen zodat hij geen bouwvakker hoeft te worden.
Triest volk, vooral die mensen die zonodig in een politie bureau willen jumpen.
Aldus patrick jumpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Laat me alstjeblieft niet zo in mijn broek zeiken...
Mensen die denken dat er echte jumpstyle bestaat![]()
Als ik jumpstyle hoor, hoor ik alleen maar flauwe langzame remixes van flauwe suffe harcore nummers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Laat me alstjeblieft niet zo in mijn broek zeiken...
Mensen die denken dat er echte jumpstyle bestaat![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:49 schreef fathank het volgende:
House
Electro
Drum 'n Bass
Techno
Early Rave
Ambient![]()
Mellow![]()
Rock![]()
Dead can Dance![]()
Frank en Mirella![]()
mee eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja die zag ik gister op pinkpop geloof ik.
de muziek was oke. maar het schijnt tegenwoordig een trend te zijn om je eerst in je ballen te laten schoppen voordat je gaat zingen.
mijn god wat een tiefus stem had die gast zeg. en zn haar is helemaal achterlijk.
K3 ook. (of jij het mooi vind is een ander verhaal)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:05 schreef Houtspeer het volgende:
Rock is echte muziek, pauper.
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Cosworth het volgende:
ik heb de dvd van hamburg (duitsland iig) en daar was ik bij. iets te ziek die shows van hunquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een DVD met een concert in Frankrijk. Errug prettig om naar te kijken.
Ik heb gelukkig allemaal versterkers en speakers aan mijn tv geknoopt.
We zijn het met elkaar eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
K3 ook. (of jij het mooi vind is een ander verhaal)
Vroeger, en dan over Jumpstyle pratenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er vroeger nog wel redelijke is gemaakt, tegenwoordig is het comerciele bagger. Patrick jumpen heeft een single gemaakt en zegt: Help de echte jumpstyle de charts in. Kortom hij wil zelf het ook comercieel maken en zo geld verdienen zodat hij geen bouwvakker hoeft te worden.
Triest volk, vooral die mensen die zonodig in een politie bureau willen jumpen.
Nee is al zeker een jaar geleden, toen verschenen volgens mij de eerste filmpjes op youtube enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Vroeger, en dan over Jumpstyle praten
Hoelang is dat geleden, twee maand?
Allemaal leuk en aardig die jumpstyle, maar het moet niet te serieus genomen worden. Als de huidige jumpers 19 zijn komt er weer een nieuwe hype en is jumpstyle al lang en breed vergeten.
Het begin van het einde. Over een half jaar word er alleen nog maar gejumped door kleuters en mongooltjes (wat overigens erg lieve mensen zijn)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee is al zeker een jaar geleden, toen verschenen volgens mij de eerste filmpjes op youtube enzo.
Maar toen was die muziek wel anders, maar nu ook zit ik wel eens te zappen en dan kom ik op TMF en dan zie ik al die variaties en het ziet er niet uit, het is gewoon te gek voor woorden en ze weten van gekigheid niet wat ze moeten verzinnen.
Heb je het nu over The Sciccor Sisters?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:36 schreef MASD het volgende:
TS heeft gelijkal die ongewassen langharige werkschuwe rockers kunnen niks anders dan in een cirkeltje met gitaren en drums klagen dat de wereld zo kut is en dat vrede tof is....
toch?...
nee die zijn gayquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over The Sciccor Sisters?![]()
Of REM met Shiny happy people?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:32 schreef Spacehamster het volgende:
* Spacehamster zet The Beatles (het album "Rubber Soul") op..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef MASD het volgende:
[..]
nee die zijn gayik heb het over die gare mensen die naar AC/DC en dergelijke luisteren
![]()
ofzo...
Ho ho, niets tegen Queen, Pink Floyd en Rolling Stones he...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah vind dat je hier ook een paar slechte voorbeelden geeft.
Dit is betere:
AC/DC , Iron Maiden, Van Halen![]()
en jammer dat die gays als wijven klinken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:53 schreef Cosworth het volgende:
Oh, The Darkness is ook cool. En die ene gay met dat nieuwe nummer, Mika. Klinkt leuk. Alleen jammer dat je 'm 50 x per dag hoort.
Ik heb er geen last van. Zolang ik zelf maar niet als een wijf klink. Maar ik kan ook helemaal niet zingen, dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en jammer dat die gays als wijven klinken.
"Je wordt besmet waarmee je omgaat" succesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Zolang ik zelf maar niet als een wijf klink. Maar ik kan ook helemaal niet zingen, dat scheelt.
Respect voor muziekstromingenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef ruud_fr het volgende:
mensen die geen respect voor muziekstromingen hebben
TS is zeker vergeten dat o.a. oude muziek inspiratie was voor veel muziek van nu?
[..]
Dan zou ik - als ik jou was - niet teveel op mijn opmerkingen reageren. Dan ga je immers met mij om...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
"Je wordt besmet waarmee je omgaat" succes![]()
No shit. Evengoed respect voor Totoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Toto was een rockgroep (ok ok, rock/popgroep)......![]()
Try again..
Van die mensen die in hun vrije tijd op bergschoenen lopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:36 schreef MASD het volgende:
TS heeft gelijkal die ongewassen langharige werkschuwe rockers kunnen niks anders dan in een cirkeltje met gitaren en drums klagen dat de wereld zo kut is en dat vrede tof is....
toch?...
Hippies zijn lievquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Van die mensen die in hun vrije tijd op bergschoenen lopen
Overigens niet klagen dat de wereld kut; alleen kansloze ideologiën ophoesten al denkende een verschil te kunnen maken in de wereld.
Denken een verschil te kunnen maken
Hippie rocker tuig
ik loop op bergschoenen , heb redelijk lang haar en luister naar rock en metal ..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Overigens niet klagen dat de wereld kut is; alleen kansloze ideologiën ophoesten al denkende een verschil te kunnen maken in de wereld.
Hippie rocker tuig
Radioheadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef thettes het volgende:
Wat vindt TS dan van Radiohead als ie een hekel heeft aan rock maar electronisch wel leuk vindt?
Overigens vind ik het maar voor beperkte zielen om genres met elkaar te vergelijken. Ik luister eigenlijk alle muzieksoorten maar vind ook in elke muzieksoort wel muziek die echt bagger is.
Nee. Linkin Park is nog gemaakter dan de Backstreet Boys trouwensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Linkin Park is grappige elecro-rock
toch?
nu klopt hetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ho ho, niets tegen Queen, Pink Floyd en Rolling Stones he...![]()
psstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Overigens niet klagen dat de wereld kut is; alleen kansloze ideologiën ophoesten al denkende een verschil te kunnen maken in de wereld.
Hippie rocker tuig
En de stroming waar Kraftwerk in valt wordt ook wel KrautRock genoemd..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef Basp1 het volgende:
Zonder Kraftwerk had de TS zijn muziek niet bestaan. Maar dat zal wel wat te moeilijk zijn.
Een bijdrage in de ontwikkeling noem ik het. En zelfs áls je gelijk zou hebben: boeiend?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef Basp1 het volgende:
Zonder Kraftwerk had de TS zijn muziek niet bestaan. Maar dat zal wel wat te moeilijk zijn.
Dat bedoel ik maar, daar zit ook de term rock inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
En de stroming waar Kraftwerk in valt wordt ook wel KrautRock genoemd..
Na de middelbare school veranderen bijna alle alto's vanzelf in betrekkelijk normale mensen; no worriesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef MASD het volgende:
[..]
nu klopt het
[..]
psststiekem ben ik ook een idealistische hippie-rocker
ik ben al heel normaalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Na de middelbare school veranderen bijna alle alto's vanzelf in betrekkelijk normale mensen; no worries
Och, je bent er zo eenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:05 schreef Houtspeer het volgende:
Rock is echte muziek, pauper.
waar zijn je foto's dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben al heel normaalalleen heb ik een relatief betere muzieksmaak
Overigens heb ik het over Electro-house; jij waarschijnlijk over electro-funk. Dus bij deze: nee, opbokken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef Basp1 het volgende:
heb ik nietquote:
leuke site over het onstaan/ connectie van vele verschilledne soorten dance/house met allemaal samplesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Overigens heb ik het over Electro-house; jij waarschijnlijk over electro-funk. Dus bij deze: nee, opbokken.
whahahaha rock is tenminste iets dat je uberhaupt Muziek kan noemen,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef Frrreek het volgende:
Zit je op kantoor tegenover een kerel die niets liever doet dan naar rock-muziek luisteren.
Wat een gare muziek voor den simpele zielen. Uit de tijd, voorspelbaar en enkel goed voor een potje nostalgie voor de kalende mens, al denkende aan de weelderige haardos in de tijd dat zijn geliefde kots-geluiden nog hip klonken.
"dit is tenminste echte muziek"![]()
Rock
[afbeelding]
duidelijk iemand van laag niveauquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef ScudRaket het volgende:
RHCP
House
C-Rap
Hippies(argh met bevrijdingsdagfestival @ Erasmusbrug ook al, vreselijk zeg, wat een mensen
)
House relateren aan Gabber en Jumpstylequote:
Download jij eens snel FireFox dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:28 schreef ScudRaket het volgende:
Kikkert
damn ben ik dan de enige die hem wel ziet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie in firefox ook een kikkert hoor
En zo is het ook!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef Huppelei het volgende:
*rocker laat vage kutmuziek van Jimi Hendrix horen en zegt:
"Dit is pas muziek!"
quasi-hippe kutbuperquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef heiden6 het volgende:
Altijd leuk, zo'n quasi-hippe kutbuper die nog nooit met echte muziek in aanraking is geweest en gaat stampvoeten.
Overigens, hippies.
Afgaande op kledingomschrijvingen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef MASD het volgende:
[..]
heygeef eens antwoord, ben ik alto of niet?
Dan is je muziek smaak vast inferieur vergeleken met andere fokkers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Afgaande op kledingomschrijvingen?
Ik draag nu een blauw t-shirt en een vieze (doch uiterst comfortabele) trainingsbroek, ben ik dan quasi-hip of niet?
Een muzieksmaak is niet inferieur. "Dit is pas echte muziek" verkondigen over je baggermuziek, en hippies, zijn dat wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Dan is je muziek smaak vast inferieur vergeleken met andere fokkers.![]()
heb jij eigenlijk ooit iets inhoudelijks gepost zonder het gebruiken van die huillach smilie? Misschien moet je eens proberen je mening te geven, ipv met een harde tampeloerus op je t ':')' knopje te rammen.quote:
zo'n knop zou best handig zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Batsnek het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk ooit iets inhoudelijks gepost zonder het gebruiken van die huillach smilie? Misschien moet je eens proberen je mening te geven, ipv met een harde tampeloerus op je t ':')' knopje te rammen.
En een harde "tampeloerus" op de koop toequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef MASD het volgende:
[..]
zo'n knop zou best handig zijnmet een druk je favo smilie in beeld
HELEMAAL MEE EENSquote:
Kortzichtige reacties op nieuws uit Turkijequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Batsnek het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk ooit iets inhoudelijks gepost zonder het gebruiken van die huillach smilie? Misschien moet je eens proberen je mening te geven, ipv met een harde tampeloerus op je t ':')' knopje te rammen.
* MASD zet "Angel of Death" opquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef MASD het volgende:
[..]
* MASD zet "Angel of Death" op
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaah
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef MASD het volgende:
[..]
* MASD zet "Angel of Death" op
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |