quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Gelukkig is House wél echte muziek
BAM BAM BAM BAM, BAM BAM BAM BAM, BAM BAM BAM BAM!maargoed kwestie van mening.
Jumpstylequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef G.Fawkes het volgende:
lol, stomme jumpers die zeiker over rockmuziek
je hebt nog niet van Wolfmother gehoord?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:01 schreef _GdR_ het volgende:
nou rock muziek is tegenwoordig ook niet maar wat het geweest is.
Langharige Alto-smeerlappen luisteren naar KoRn, Nirvana, Slipknot en weet ik veel watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:01 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Jumpstyle
Langharige alto-smeerlappen met gitaren op hun rug
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM!quote:
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, sorry ik blijf liever steken.
Drum circlesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM!
Kom laten we doen alsof we polio en blaren hebben aan onze voeten met zijn allen!
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM !
JUMPSTYLE IS DE SHIT MEEEEEEEEN!
BAM BAM![]()
Ik vind Frank en Mirella leuk!quote:
Mwah vind dat je hier ook een paar slechte voorbeelden geeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Cosworth het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag: er zijn natuurlijk verschillende vormen van rock. Maakt TS daar nog onderscheid in? Enkele voorbeelden: Queen, Metallica, Pink Floyd, Green Day, Rolling Stones, Kane (), Kaiser Chiefs. Etc.
TS zal wel zo wereldvreemd zijn dat hij geen artiest kent waar geen 'DJ' voor staatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Cosworth het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag: er zijn natuurlijk verschillende vormen van rock. Maakt TS daar nog onderscheid in? Enkele voorbeelden: Queen, Metallica, Pink Floyd, Green Day, Rolling Stones, Kane (), Kaiser Chiefs. Etc.
amen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toto?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
TS zal wel zo wereldvreemd zijn dat hij geen artiest kent waar geen 'DJ' voor staat
ja die zag ik gister op pinkpop geloof ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
je hebt nog niet van Wolfmother gehoord?
Ik snap ook niet waarom die mensen zo lopen te zeiken ja, omdat Henk van hip hop houdt is rock per defenitie bagger. Onzin natuurlijk. Ik heb geen vaste muziek stijl waar ik van hou maar er zitten overal wel een paar nummers tussen die wel leuk zijn. Ook jumstyle ja maar niet die van nu. Nu is alle jumstyle een kerstdeuntje met een semi harde bas.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef Agiath het volgende:
Mensen die maar naar 1 soort muziek luisteren zoals TS
Is Rammstein al genoemd?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja die zag ik gister op pinkpop geloof ik.
de muziek was oke. maar het schijnt tegenwoordig een trend te zijn om je eerst in je ballen te laten schoppen voordat je gaat zingen.
mijn god wat een tiefus stem had die gast zeg. en zn haar is helemaal achterlijk.
Er is ook Oldskool jumpstylequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die mensen zo lopen te zeiken ja, omdat Henk van hip hop houdt is rock per defenitie bagger. Onzin natuurlijk. Ik heb geen vaste muziek stijl waar ik van hou maar er zitten overal wel een paar nummers tussen die wel leuk zijn. Ook jumstyle ja maar niet die van nu. Nu is alle jumstyle een kerstdeuntje met een semi harde bas.
Kortom: TS is een zeikerd.
rammstein is vetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is Rammstein al genoemd?
Rammstein
Ik heb een DVD met een concert in Frankrijk. Errug prettig om naar te kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
rammstein is vet
laatste 2cd dan ook al niet meer. maar die gasten zijn live tenminste ruig.
Laten we zeggen dat er vroeger nog wel redelijke is gemaakt, tegenwoordig is het comerciele bagger. Patrick jumpen heeft een single gemaakt en zegt: Help de echte jumpstyle de charts in. Kortom hij wil zelf het ook comercieel maken en zo geld verdienen zodat hij geen bouwvakker hoeft te worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Er is ook Oldskool jumpstyle![]()
Of de jumpstyle van over 2 jaar?
Ik hou wel van rockmuziek, maar Wolfmother is echt kkherrie!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
je hebt nog niet van Wolfmother gehoord?
Laat me alstjeblieft niet zo in mijn broek zeiken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er vroeger nog wel redelijke is gemaakt, tegenwoordig is het comerciele bagger. Patrick jumpen heeft een single gemaakt en zegt: Help de echte jumpstyle de charts in. Kortom hij wil zelf het ook comercieel maken en zo geld verdienen zodat hij geen bouwvakker hoeft te worden.
Triest volk, vooral die mensen die zonodig in een politie bureau willen jumpen.
Aldus patrick jumpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Laat me alstjeblieft niet zo in mijn broek zeiken...
Mensen die denken dat er echte jumpstyle bestaat![]()
Als ik jumpstyle hoor, hoor ik alleen maar flauwe langzame remixes van flauwe suffe harcore nummers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Laat me alstjeblieft niet zo in mijn broek zeiken...
Mensen die denken dat er echte jumpstyle bestaat![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:49 schreef fathank het volgende:
House
Electro
Drum 'n Bass
Techno
Early Rave
Ambient![]()
Mellow![]()
Rock![]()
Dead can Dance![]()
Frank en Mirella![]()
mee eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja die zag ik gister op pinkpop geloof ik.
de muziek was oke. maar het schijnt tegenwoordig een trend te zijn om je eerst in je ballen te laten schoppen voordat je gaat zingen.
mijn god wat een tiefus stem had die gast zeg. en zn haar is helemaal achterlijk.
K3 ook. (of jij het mooi vind is een ander verhaal)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:05 schreef Houtspeer het volgende:
Rock is echte muziek, pauper.
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Cosworth het volgende:
ik heb de dvd van hamburg (duitsland iig) en daar was ik bij. iets te ziek die shows van hunquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een DVD met een concert in Frankrijk. Errug prettig om naar te kijken.
Ik heb gelukkig allemaal versterkers en speakers aan mijn tv geknoopt.
We zijn het met elkaar eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
K3 ook. (of jij het mooi vind is een ander verhaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |