Ik bedoelde de asos in DVK die stemmetjes en zieltjes proberen te winnen door o zo lief te lijken..quote:
Sinds ik 18 werd ...quote:
Kon al vanaf je 12e of 14e ofzo.. Heb het toen maar direct gedaan, van mij mogen ze alles hebben dat bruikbaar is... En natuurlijk, alles voor de wetenschapquote:
Je blijft een miereneuker.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef demins het volgende:
Mijn organen mogen ze gelijk hebben! Maar het schijnt dat je eerst moet overlijden.
Mee eens.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
Zij doet het volgens mij vanuit een religieus gevoel. Het jodendom doet ook niet aan donoren.
Ik vind het niet zo raar. Ik heb zelf wel een codicil maar wie ben ik om daarover te oordelen?
Ben al wat ouder denk ik.. Als ik de regels leesquote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kon al vanaf je 12e of 14e ofzo.. Heb het toen maar direct gedaan, van mij mogen ze alles hebben dat bruikbaar is... En natuurlijk, alles voor de wetenschap
Je kan altijd nog Bloedgeven #5quote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef demins het volgende:
Mijn organen mogen ze gelijk hebben! Maar het schijnt dat je eerst moet overlijden.
Gezeik Iedereen in levensgevaar zal dankbaar zijn... En als je het niet wil hebben trustequote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik heb ook een codicil, maar als iemand dat uit geloofsovertuiging niet mag, dan heb ik daar ook respect voor.
Voor zover ik heb gehoord, mag een moslim ook geen organen doneren aan een niet-moslim.
Maar het vreemde vind ik dan, dat ze wel organen van iemand van een ander geloof, of een niet-gelovige mogen accepteren als het hun leven kan redden.
Biekie raar![]()
Je bedoelt dat ik 15 ben? Of wil je graag even vertellen hoe oud je bent?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben al wat ouder denk ik.. Als ik de regels lees![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik 15 ben? Of wil je graag even vertellen hoe oud je bent?![]()
Ik niet hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef rooie3 het volgende:
En weer hebben we het over sex.
Oh sex ja was ff de weg kwijtquote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef rooie3 het volgende:
Maar Huub geeft wel aan dat hij sliep terwijl Eric hem aan het pijpen was.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef rooie3 het volgende:
Jij moet nog een hoop leren, 15 jarige.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef SiRojK het volgende:
Natasia maakt een grapje, werkelijk waar, voor het eerst ooit! dat ik lach om haar:
H: Ik vind sowieso dat vrouwen beter kunnen pijpen dan mannen
N: Ik weet het niet, ik ben nog nooit gezogen door een man
Blijft een raar verhaal.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Huub geeft wel aan dat hij sliep terwijl Eric hem aan het pijpen was.
Dat wist ik niet. Dat is niet eens een beetje raar maar heel erg vreemd.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gehoord, mag een moslim ook geen organen doneren aan een niet-moslim.
Maar het vreemde vind ik dan, dat ze wel organen van iemand van een ander geloof, of een niet-gelovige mogen accepteren als het hun leven kan redden.Biekie raar![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij moet nog een hoop leren, 15 jarige.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dat is niet eens een beetje raar maar heel erg vreemd.
Ik zie de arts al rennen door de zaal,'Ligt hier een moslim te wachten op een hart? Iemand?? Nee?? Zuster Nijhof, neem het hart maar mee voor je hond Kees want dit gaat 'em niet worden.'
100% halalquote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zie de arts al rennen door de zaal,'Ligt hier een moslim te wachten op een hart? Iemand?? Nee?? Zuster Nijhof, neem het hart maar mee voor je hond Kees want dit gaat 'em niet worden.'
Helaas wel de waarheid voor sommige gelovenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Kees is er iig dankbaar voor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Helaas wel de waarheid voor sommige geloven![]()
Dat is jammer, donoren zijn heel hard nodig.quote:
Kees heeft hart voor de zaakquote:
Blijkbaar.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:24 schreef 2live het volgende:
is het saai op de streams of zo?
De allerachterlijkste!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Helaas wel de waarheid voor sommige geloven![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
oh ik heb nog nooit saaie sex gehad, of gaat het daar niet overquote:
Slaat als een tang op een varkenshartquote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Als oplossing mogen ze dus helemaal geen orgaandonor zijn.
Zet ze maar open schoonheid..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
[..]
oh ik heb nog nooit saaie sex gehad, of gaat het daar niet over![]()
ik zet de streams wel aan
Ik ben er ook weer even. Alleen heb ik zo'n hekel aan slechte voorlezers, dan 'hoor' ik het verhaal gewoon niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef Katewalker het volgende:
Ow, ik geloof dat ik de enige ben die naar de streams zit te kijken en luisteren?...![]()
Mag ik vragen waar dit over ging?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer even. Alleen heb ik zo'n hekel aan slechte voorlezers, dan 'hoor' ik het verhaal gewoon niet.
Lieke is net klaar met het voorlezen van een column waarvan ze niet weet van wie hij is.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:30 schreef blomst het volgende:
nog niets gebeurd?
Voor het wéér over seks ging hadden ze het daarvoor over donoren en de codicil.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
[..]
oh ik heb nog nooit saaie sex gehad, of gaat het daar niet over![]()
ik zet de streams wel aan
Das ook belangrijkquote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor het wéér over seks ging hadden ze het daarvoor over donoren en de codicil.
De codicil kwam tussen de seks door maar wij zaten nog op het donorgebeuren maar Natasia had het alweer over zuigen en erop kunnen.
thnxquote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor het wéér over seks ging hadden ze het daarvoor over donoren en de codicil.
De codicil kwam tussen de seks door maar wij zaten nog op het donorgebeuren maar Natasia had het alweer over zuigen en erop kunnen.
Rondje neuken misschien?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef Katewalker het volgende:
Ik wil zo graag weten wat Natasia bedoelde met dat ze aan iets moest denken al kijkend naar die ronde tafel ..ze maakte cirkels en iedereen begreep haar en lachte zich rot..alleen Amanda snapte het niet..ik ook dus niet..en hier zat niemand op te letten...najah...zal wel weer iets smerigs zijn...
![]()
ze had het over rondjes rennen rond de tafel, en huub maakte zijn broek los, verder snapte ik het ook nietquote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef Katewalker het volgende:
Ik wil zo graag weten wat Natasia bedoelde met dat ze aan iets moest denken al kijkend naar die ronde tafel ..ze maakte cirkels en iedereen begreep haar en lachte zich rot..alleen Amanda snapte het niet..ik ook dus niet..en hier zat niemand op te letten...najah...zal wel weer iets smerigs zijn...
![]()
Een kip zonder kop rend ook rondjesquote:Op maandag 28 mei 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
[..]
ze had het over rondjes rennen rond de tafel, en huub maakte zijn broek los, verder snapte ik het ook niet![]()
Als ik het goed heb het verhaaltje dat M. hem heeft gebruikt voor sex.. Maar volgens mij vond M hem wel leuk, dominant mannetjequote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Wat heeft Eric over Huub verteld?
dat huub lekkere billen heeft; van buiten EN vanbinnenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Wat heeft Eric over Huub verteld?
Spekkie voor Natas d'r bekkiequote:Op maandag 28 mei 2007 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat huub lekkere billen heeft; van buiten EN vanbinnen
mss denkt eric dat het informatie is waar iedereen op zit te wachten, nou Huub zijn sexleven boeit me geen ruk.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat huub lekkere billen heeft; van buiten EN vanbinnen
Mag ik een verzoekje doen? Wil je geen Tas zeggen, ik krijg dan braakneigingen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
ah eric gaat praten over huub (negatief) tegen Tas die vervolgens met eric meepraat. Vals eng rancuneus laf mannetje die erik.
Tis alleen nog maar sex daarquote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef 2live het volgende:
[..]
mss denkt eric dat het informatie is waar iedereen op zit te wachten, nou Huub zijn sexleven boeit me geen ruk.
En van niemand daar.![]()
Word het nog saaier.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat Eric donderdag moet vertrekken
dat komt door al die uren dat ik haar met grote belangstelling en adoratie volgt. Ik krijg zo n soort vriendinnengevoel voor haar vandaar dat koosnaampje. Maar ik wil haar met veel plezier Narcistia noemen hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik een verzoekje doen? Wil je geen Tas zeggen, ik krijg dan braakneigingen.![]()
Graagquote:Op maandag 28 mei 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat komt door al die uren dat ik haar met grote belangstelling en adoratie volgt. Ik krijg zo n soort vriendinnengevoel voor haar vandaar dat koosnaampje. Maar ik wil haar met veel plezier Narcistia noemen hoor![]()
of ze praten over sex of ze hebben sex, of ze hebben er ruzie overquote:
Oeps, dat doe ik ook altijd, makkelijk kort in plaats van zevertas voluit.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik een verzoekje doen? Wil je geen Tas zeggen, ik krijg dan braakneigingen.![]()
Oh ja dat doen ze ook nog eten..quote:
Ik heb Lieke en Huub nooit horen klagen over hun sexleven, laat staat ruzie maken.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:44 schreef 2live het volgende:
[..]
of ze praten over sex of ze hebben sex, of ze hebben er ruzie over![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb Lieke en Huub nooit horen klagen over hun sexleven, laat staat ruzie maken.![]()
nee, brian en amanda. Lieke en huub hebben gewoon sex.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb Lieke en Huub nooit horen klagen over hun sexleven, laat staat ruzie maken.![]()
En nooit ruziequote:Op maandag 28 mei 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, brian en amanda. Lieke en huub hebben gewoon sex.![]()
Helemaal mee eens. Je voelt die ene hersencel in de contramine gaanquote:Op maandag 28 mei 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
Huub kan beter niets zeggen en het bewerkstelligen aan Brian overlaten.
dat idee heb ik dus ookquote:Op maandag 28 mei 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
Daar is ie te veel haantje voor en dat gaat hem nog wel opbrekenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
bedoel je tegen amanda?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
Huub laat niets los over de ontslagronde die hij voor Eric heeft aangevraagd.
gewoon weer een keertje anaal!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:01 schreef ericahysterica het volgende:
ja rat moet nog heel wat bewerkstelligen voor dellie eric laat vallen.
Laat zijn date dan wonsdagavond rond negen uur komen, dan kan hij samen met zijn date donderdag rond negen uur vertrekken.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:03 schreef Margo37 het volgende:
Durf er veel om te verwedden dat Eric er donderdag uitgaat, ligt er allemaal een beetje dik op.
Vorige week zei hij zelf al een paar keer dat hij het niet meer trok op deze manier, nu trekt Huub hem ook ineens niet meer, Eric zijn verhaallijn is klaar![]()
Ik denk dat dit meer iets met het Nicolaas verhaal te maken heeft en de eerdere gebeurtenissen tussen Eric die Huub in zijn slaap probeerde te verwennen.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:03 schreef Margo37 het volgende:
Durf er veel om te verwedden dat Eric er donderdag uitgaat, ligt er allemaal een beetje dik op.
Vorige week zei hij zelf al een paar keer dat hij het niet meer trok op deze manier, nu trekt Huub hem ook ineens niet meer, Eric zijn verhaallijn is klaar![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:10 schreef demins het volgende:
Een tegeltje voor Eric:
Een lelijke homo heeft geen reet aan zijn kont [Gummbah]
hij kan beter vragen of ze echt voor hem wilde komen en niet voor huubquote:Op maandag 28 mei 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
De tweede date die Eric wil bellen, Alex, is niet thuis.
het regent en het is koudquote:Op maandag 28 mei 2007 21:13 schreef RSie het volgende:
wat is dat toch dat tegenwoordig roken is toegestaan binnen de villa?
Misschien heeft hij dat ook wel gedaan. Ik heb bij het eerste gesprek alleen even geluisterd tot ik wist dat het Raimon weer was.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:12 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij kan beter vragen of ze echt voor hem wilde komen en niet voor huub
en of ze sex met hem willen hebben voor de camera
ik heb geluisterd en daar had hij niet overquote:Op maandag 28 mei 2007 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat ook wel gedaan. Ik heb bij het eerste gesprek alleen even geluisterd tot ik wist dat het Raimon weer was.
Dat zou wel leuk zijn ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:14 schreef lorence1 het volgende:
lijkt me een leuke stemming die amanda suggereerd
ja god ik roep ook maar watquote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef RSie het volgende:
[..]
en?
kunnen ze toch gewoon in de gamechillroom zitten!!
probeer het vol te houden,,.... maar het zijn beide personen waar ik moe van wordt om naar te luisteren.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:16 schreef Charmian het volgende:
Wie wil naar Eric en Lieke luisteren? Kheb geen zin in die piepstem van eric
Ja en ik wil graag ff m'n haar wassen.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:23 schreef blomst het volgende:
Als er wat komt, dan nu graag, ik moet zo weer werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |