dat komt door al die uren dat ik haar met grote belangstelling en adoratie volgt. Ik krijg zo n soort vriendinnengevoel voor haar vandaar dat koosnaampje. Maar ik wil haar met veel plezier Narcistia noemen hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik een verzoekje doen? Wil je geen Tas zeggen, ik krijg dan braakneigingen.![]()
Graagquote:Op maandag 28 mei 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat komt door al die uren dat ik haar met grote belangstelling en adoratie volgt. Ik krijg zo n soort vriendinnengevoel voor haar vandaar dat koosnaampje. Maar ik wil haar met veel plezier Narcistia noemen hoor![]()
of ze praten over sex of ze hebben sex, of ze hebben er ruzie overquote:
Oeps, dat doe ik ook altijd, makkelijk kort in plaats van zevertas voluit.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik een verzoekje doen? Wil je geen Tas zeggen, ik krijg dan braakneigingen.![]()
Oh ja dat doen ze ook nog eten..quote:
Ik heb Lieke en Huub nooit horen klagen over hun sexleven, laat staat ruzie maken.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:44 schreef 2live het volgende:
[..]
of ze praten over sex of ze hebben sex, of ze hebben er ruzie over![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb Lieke en Huub nooit horen klagen over hun sexleven, laat staat ruzie maken.![]()
nee, brian en amanda. Lieke en huub hebben gewoon sex.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb Lieke en Huub nooit horen klagen over hun sexleven, laat staat ruzie maken.![]()
En nooit ruziequote:Op maandag 28 mei 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, brian en amanda. Lieke en huub hebben gewoon sex.![]()
Helemaal mee eens. Je voelt die ene hersencel in de contramine gaanquote:Op maandag 28 mei 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
Huub kan beter niets zeggen en het bewerkstelligen aan Brian overlaten.
dat idee heb ik dus ookquote:Op maandag 28 mei 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
Daar is ie te veel haantje voor en dat gaat hem nog wel opbrekenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |