Ik bedoelde de asos in DVK die stemmetjes en zieltjes proberen te winnen door o zo lief te lijken..quote:
Sinds ik 18 werd ...quote:
Kon al vanaf je 12e of 14e ofzo.. Heb het toen maar direct gedaan, van mij mogen ze alles hebben dat bruikbaar is... En natuurlijk, alles voor de wetenschapquote:
Je blijft een miereneuker.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef demins het volgende:
Mijn organen mogen ze gelijk hebben! Maar het schijnt dat je eerst moet overlijden.
Mee eens.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
Zij doet het volgens mij vanuit een religieus gevoel. Het jodendom doet ook niet aan donoren.
Ik vind het niet zo raar. Ik heb zelf wel een codicil maar wie ben ik om daarover te oordelen?
Ben al wat ouder denk ik.. Als ik de regels leesquote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kon al vanaf je 12e of 14e ofzo.. Heb het toen maar direct gedaan, van mij mogen ze alles hebben dat bruikbaar is... En natuurlijk, alles voor de wetenschap
Je kan altijd nog Bloedgeven #5quote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef demins het volgende:
Mijn organen mogen ze gelijk hebben! Maar het schijnt dat je eerst moet overlijden.
Gezeik Iedereen in levensgevaar zal dankbaar zijn... En als je het niet wil hebben trustequote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik heb ook een codicil, maar als iemand dat uit geloofsovertuiging niet mag, dan heb ik daar ook respect voor.
Voor zover ik heb gehoord, mag een moslim ook geen organen doneren aan een niet-moslim.
Maar het vreemde vind ik dan, dat ze wel organen van iemand van een ander geloof, of een niet-gelovige mogen accepteren als het hun leven kan redden.
Biekie raar![]()
Je bedoelt dat ik 15 ben? Of wil je graag even vertellen hoe oud je bent?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben al wat ouder denk ik.. Als ik de regels lees![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik 15 ben? Of wil je graag even vertellen hoe oud je bent?![]()
Ik niet hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef rooie3 het volgende:
En weer hebben we het over sex.
Oh sex ja was ff de weg kwijtquote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef rooie3 het volgende:
Maar Huub geeft wel aan dat hij sliep terwijl Eric hem aan het pijpen was.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef rooie3 het volgende:
Jij moet nog een hoop leren, 15 jarige.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef SiRojK het volgende:
Natasia maakt een grapje, werkelijk waar, voor het eerst ooit! dat ik lach om haar:
H: Ik vind sowieso dat vrouwen beter kunnen pijpen dan mannen
N: Ik weet het niet, ik ben nog nooit gezogen door een man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |