ze vergeten dat het vandaag maandag is. Amanda heeft voor vanaaf tv aangevraagd; een programma waarin een vriendin van haar meedoet en het neukertje van brian, die elly. Zelf is ze het vergeten, maar misschien is dat de reden dat ze geen film mogen kijken en kan het nog eens een saaie avond worden in het huis,quote:Op maandag 28 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Lieke: Saaie dag he!
Natasia: Er gaat vanavond vast wel wat gebeuren. Aangezien we geen film mogen kijken...
Die voelt geen kouquote:Op maandag 28 mei 2007 17:31 schreef Marrije het volgende:
Toch dapper van Jaap dat hij met dit weer in het zwebad is gegaan.
Jaaahh Bestaat niet meer he? Is dat al heel oud dan, of ben ik dat inmiddels ookquote:Op maandag 28 mei 2007 17:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet het hele oude Pink Elephant ?
Goed dat je er even aan herinnertquote:Op maandag 28 mei 2007 17:30 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze vergeten dat het vandaag maandag is. Amanda heeft voor vanaaf tv aangevraagd; een programma waarin een vriendin van haar meedoet en het neukertje van brian, die elly. Zelf is ze het vergeten, maar misschien is dat de reden dat ze geen film mogen kijken en kan het nog eens een saaie avond worden in het huis,![]()
maar ik hoop natuurlijk dat er toch wat te gebeuren staat![]()
Ik zie alleen Amanda (piano) en Eric (computer)?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:33 schreef ruby het volgende:
Brian doet alsof ie heel intensief nadenkt.
Ja die stemming wie er bij Natas langs mag in de kliniek stelde niks voor.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanavond geen film. Maandag is vaak de dag dat ze een-of-ander aanbod krijgen (uitstapje, cursus) waarover binnen bepaalde tiijd unaniem moet worden gestemd. Dat verwacht ik vanavond weer een keer, het is al weer even geleden.
Woehaaaa, je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie alleen Amanda (piano) en Eric (computer)?
Eric zit er zo bij omdat hij aan het studeren is, al lijkt zijn humeur me ook niet al te best.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Woehaaaa, je hebt gelijk.
M'n beeldscherm is wat donkerder, dus vandaar.
Het oude Pink Elephant is nu een onderdeel van GetronicsPinkRoccade.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaahh Bestaat niet meer he? Is dat al heel oud dan, of ben ik dat inmiddels ook![]()
Vond het een grappige naamquote:Op maandag 28 mei 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het oude Pink Elephant is nu een onderdeel van GetronicsPinkRoccade.
Oja dat is vanavond al weer! En er komen al zo veel leuke dingen op tv vanavond... Ocean's Eleven, America's Next Top Model, Pinkpop, Werken bij Chanel en dan ook nog Dames in de Dopquote:
Film, om deze tijd, ok danquote:Op maandag 28 mei 2007 17:41 schreef Soury het volgende:
Nou ik ga lekker wel film kijken, tot laters![]()
Shht is niet legaal, tis Debbie F. does The Golden Cagequote:
Zou ze een siliconendruiper hebbenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:46 schreef ruby het volgende:
Natasia is weer doorgelekt met "dat rotding".
Dat zou maar eens kunnen ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou ze een siliconendruiper hebben
Het is wel cup 90 D, of hebben ze die labeltjes ook verwisseld?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou ze een siliconendruiper hebben
Dat moeten jullie weten. Mijn matenstelsel is eenvoudiger "Een handje vol, twee handjes vol, ..... "quote:Op maandag 28 mei 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel cup 90 D, of hebben ze die labeltjes ook verwisseld?![]()
giga buik van 2 kruiwagens volquote:Op maandag 28 mei 2007 17:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat moeten jullie weten. Mijn matenstelsel is eenvoudiger "Een handje vol, twee handjes vol, ..... "
[afbeelding]
Is dat misschien een bijwerking van diazepam?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater terug van de FEBO, heftig zijn neus ophalend. Toch is hij niet verkouden.![]()
Ze heeft al aangegeven, binnenkort topless te gaan zwemmen, enzo, dus we zijn er nog niet. Wilgo kan de boom in, denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:59 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft 8 maanden lang krampachtig haar theezakjes verborgen proberen te houden. En nu doet ze niets anders als haar 'boobs' in beeld brengen. Ik verwacht binnenkort een boze brief van Wilgo![]()
gadverdamme... Ze is volgens mij dikker geworden ipv afgevallen in het huis.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat moeten jullie weten. Mijn matenstelsel is eenvoudiger "Een handje vol, twee handjes vol, ..... "
[afbeelding]
Ja maar, Lieke is inmiddels zo gewend aan een butler in huis.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
Natasia zegt dat ze voor maandag t/m woensdag om Dimitri hebben gevraagd.
Pffff, je zult hun zorgen maar hebben. Douchen, omkleden, nageltjes doen, zonnebankje, douchen, omkleden, haartjes doen, sauna'tje, douchen, omkleden...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, Lieke is inmiddels zo gewend aan een butler in huis.![]()
Tja, ze kunnen niet naar een IKEAquote:Op maandag 28 mei 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Pffff, je zult hun zorgen maar hebben. Douchen, omkleden, nageltjes doen, zonnebankje, douchen, omkleden, haartjes doen, sauna'tje, douchen, omkleden...![]()
Ik zou dat best wel een maandje willen doenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Pffff, je zult hun zorgen maar hebben. Douchen, omkleden, nageltjes doen, zonnebankje, douchen, omkleden, haartjes doen, sauna'tje, douchen, omkleden...![]()
Gadverdamme wat een onsmakelijk wijf is het ook zegquote:Op maandag 28 mei 2007 17:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heh heh. Van mij zouden ze best wat vaker naar buiten mogen... wel met camera's erbij natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen niet naar een IKEA
Ik zou er compleet gek worden... vooral met deze lui er in.
8 maanden weg alquote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Het dagelijks praatje voor de kindjes.
Mama heeft eigenlijk de hele dag in bed gelegen en haar nageltjes eraf gehaald. En ze heeft de Bergman kliniek gebeld want het deed een beetje zeer (wijst).
Praatje voor de kindertjes in het land.
Jullie hebben vast wel iets gedaan. Vast wel.
Brian houdt hem voor de gek.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
Brian en Huub groeien dichter naar elkaar toe. Het doel heiligt de middelen denk ik?
zal wel over zijn nieuwe date gaanquote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Er is een brief voor Eric, iemand pakte hem op maar verder is er niets te zien.
Paul ?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef SiRojK het volgende:
Brian geeft nu aan spelinformatie te krijgen van Paul.. dat laten ze allemaal toe...
Oh, oké.quote:
Natasia had er over dat het misschien leuker was als amanda eric erin zou houden, zodat er nog meer clashes zouden ontstaan tussen eric en huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, oké.
Ze hebben nu iig wel één gemeenschappelijk doel. Eric eruit en dat zal wel een tijdelijke band creëren.
ja, precies.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, oké.
Ze hebben nu iig wel één gemeenschappelijk doel. Eric eruit en dat zal wel een tijdelijke band creëren.
Ja, maar heb je het in de vorige COS gelezen. Het zwakke punt is Amanda, of die over te halen is. Huub wil Eric er niet uit stemmen als Amanda het niet wil. Maar als Amanda Eric er niet uit wil stemmen, gaan ze toch net doen alsof ze het wel wil - zodat het op Huubs nek komt als Eric eruit vliegt.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, oké.
en daar is jaap mee bezigquote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef agter het volgende:
[..]
ja, precies.
Niets bindt zo als een gezamelijke vijand.
Bovendien "Keep your friends close, but your enemys closer".
Graag het volgende script:quote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef Clank het volgende:
Nieuwe date voor Eric... d'r uit met die halve zool!
Ach, de een verzamelt postzegels en Natasia verzameld Wifebeaters...quote:Op maandag 28 mei 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Wifebeater: Je was eerst van mij en je blijft van mij.
Hoezo jaloers?
Wat een lef!! Moeten ze 's op of aanmerkingen op haar eten hebben!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
Ntas klaagt maar over het eten. Te veel peper![]()
Ze hebben wel al tig keer Dank je Lieke gezegd. (behalve Natas)quote:Op maandag 28 mei 2007 19:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat een lef!! Moeten ze 's op of aanmerkingen op haar eten hebben!
Persoonlijk zo ik het mes van Brian in de gaten houdenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:19 schreef SIRA het volgende:
zo zeg, Amanda eet ook als een boer
nix miljonairs-achtig aan
Huub moest net ook nog even zeggen dat ze d'r bestek niet goed vast houdt..
Ik denk toch eerder aan kalmeringsmiddelen hoor. Heb wel eens gezien hoe iemand door de coke veranderde en zijn vrienden kwijtraakte.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Wifebeater?
Recreatief gebruik van cocaïne
In zuivere vorm heeft cocaïne een sterk opwekkend effect. Gebruikers vergeten hun zorgen, hebben energie om te dansen en drinken, maar worden meestal sociaal gezien arrogant. Cocaïne wordt in het uitgaanscircuit meestal via de neus geïnhaleerd ('coke snuiven')
Ja, dat heb ik gelezen maar ik vond ze zo close praten. Ook over elkaar. Nog even en ik was bang dat ze elkaars backup zouden worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar heb je het in de vorige COS gelezen. Het zwakke punt is Amanda, of die over te halen is. Huub wil Eric er niet uit stemmen als Amanda het niet wil. Maar als Amanda Eric er niet uit wil stemmen, gaan ze toch net doen alsof ze het wel wil - zodat het op Huubs nek komt als Eric eruit vliegt.
Toch opletten Disana. Na de pammetjes is hij echt duf, zoals verwacht, maar nu is hij echt anders, ook zijn ogen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch eerder aan kalmeringsmiddelen hoor. Heb wel eens gezien hoe iemand door de coke veranderde en zijn vrienden kwijtraakte.
Ja, nou, waarschijnlijk omdat hij ineens zo 'goed' met Huub omgaat en hem misschien een loer kan draaien.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch opletten Disana. Na de pammetjes is hij echt duf, zoals verwacht, maar nu is hij echt anders, ook zijn ogen.
Moet dat zo groot .. Schrok me rotquote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch opletten Disana. Na de pammetjes is hij echt duf, zoals verwacht, maar nu is hij echt anders, ook zijn ogen.
Zo kijkt hij na pammetjes.
[afbeelding]
tja, hij heeft zich ook niet echt geweerd!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Arme Michael....Je zal zo 'over tafel gaan'..........
Ach, daar hebben we Willempie weer.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Arme Michael....Je zal zo 'over tafel gaan'..........
Komt ook omdat dezelfde altijd ruzie hebben.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geloof ik last van DGK-moeheid. De zoveelste ruzie die me niet kan boeien.
Brian heeft volgens mij geen coke op, hoor. Maar ook dat terzijde.
quote:
Ik was hem net vergeten.quote:
Ik zou hem haast een lollie geven maar dan word ik opgepaktquote:
Sla je jezelfquote:Op maandag 28 mei 2007 19:42 schreef FdW het volgende:
Als hoer heeft Erictie de verkrachter alle smerige trucjes en smoezen geleerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Karakterloze smerige pisnicht...![]()
![]()
![]()
![]()
dit zou ik toch wat willen nuancerenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:42 schreef FdW het volgende:
Als hoer heeft Erictie de verkrachter alle smerige trucjes en smoezen geleerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Karakterloze smerige pisnicht...![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw beschrijving is fine with me.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dit zou ik toch wat willen nuancerenzijn geaardheid doet niets ter zake ......Maar het is gewoon een heel vals mannetje dat is het probleem volgens mij
ik kan het verkeerd hebben maar ze hadden het even daarvoor over Cheyenne en Yairo dus het zullen wel uitspraken over de kinderen zijn. Huub wist daar volgens Natas alles van.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:50 schreef tipsch het volgende:
sorry, wat is gekoppeld aan 10.000 euro inleg?
Dit n.a.v. het zeiken van Natasja bij de FEBO over de foto's van tieten-gate. Zo zie je maar weer, hoever haar macht reikt.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:46 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten stoppen met de blogs.
Michael vond er niets aan. Hij moest Eric een paar keer van zich af slaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:46 schreef fredfik het volgende:
waarom komt erik er gewoon niet eerlijk voor uit dat hij er niks aan vond
Natas haar ex... daar mag niet over gesproken worden anders EXIT! (En na die exit ben je denk ik niet helemaal veilig op straat...)quote:Op maandag 28 mei 2007 19:50 schreef tipsch het volgende:
sorry, wat is gekoppeld aan 10.000 euro inleg?
ah, ja, restricted - lang leve realityquote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Natas haar ex... daar mag niet over gesproken worden anders EXIT! (En na die exit ben je denk ik niet helemaal veilig op straat...)
Huub heeft ooit eens gezegd, dat hij wilde daten met Cheyenne. Dit viel helemaal verkeerd bij Natasja, daarna begonnen de bedreigingen, met name via haar ex, Wilton.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef noekje het volgende:
[..]
ik kan het verkeerd hebben maar ze hadden het even daarvoor over Cheyenne en Yairo dus het zullen wel uitspraken over de kinderen zijn. Huub wist daar volgens Natas alles van.
ahquote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit n.a.v. het zeiken van Natasja bij de FEBO over de foto's van tieten-gate. Zo zie je maar weer, hoever haar macht reikt.
Wat is dat voor onzin! Geen Kingjaap.nl meer? Omdat Natasia haar tieten in het gezicht van Huub en Brian geduwd heeft en Jaap hiet foto's van laat zien?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:46 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten stoppen met de blogs.
alsof wij hier niet minstens 30 caps hebben gezien van de gecorrigeerde (lees dus niet vergrote) borsten van Tasquote:Op maandag 28 mei 2007 19:55 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin! Geen Kingjaap.nl meer? Omdat Natasia haar tieten in het gezicht van Huub en Brian geduwd heeft en Jaap hiet foto's van laat zien?
Ik ben erg benieuwd waar Natasia dan mee dreigt, zal het haar vertrek zijn? Of zullen haar vriendelijke naasten druk uitoefenen op DGKquote:Op maandag 28 mei 2007 19:55 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin! Geen Kingjaap.nl meer? Omdat Natasia haar tieten in het gezicht van Huub en Brian geduwd heeft en Jaap hiet foto's van laat zien?
Is het al bevestigd dat ze niet meer mogen bloggen? En Jaap is nog niet uit zijn vel gesprongen? Lijkt me dat hij gaat flippen....quote:Op maandag 28 mei 2007 19:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alsof wij hier niet minstens 30 caps hebben gezien van de gecorrigeerde (lees dus niet vergrote) borsten van Tas![]()
Gisteren was er een discussie over portretrecht. Natasja wist dat ze hier haar gelijk niet kon halen, dus speelt ze het via de FEBO. Waar ze mee dreigt, I dunno.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd waar Natasia dan mee dreigt, zal het haar vertrek zijn? Of zullen haar vriendelijke naasten druk uitoefenen op DGK
Nou nou nou, relax 'n beetjequote:Op maandag 28 mei 2007 19:59 schreef Soury het volgende:
Lieke neemt haar gezonde organen mee in het graf... Egoistische trut. Hoop dat ze zelf nooit wat nodig heeft![]()
Het rare is haar uitleg: Je weet nooit wanneer je ze nog nodig hebt.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:59 schreef Soury het volgende:
Lieke neemt haar gezonde organen mee in het graf... Egoistische trut. Hoop dat ze zelf nooit wat nodig heeft![]()
Waarom ?ik meng me in de discussie. En baal daar vreselijk van..quote:
Oh ja, je mengt je in de discussie. Ik sta mijn organen voorlopig ook niet af.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ?ik meng me in de discussie. En baal daar vreselijk van..![]()
Lieke is volgens mij zwaar gelovig.. Zo ziet ze er uit, zo gedraagt ze zich en zo praat ze... Volgens mij is ze bang dat ze dan in de hemel geen organen meer heeftquote:Op maandag 28 mei 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het rare is haar uitleg: Je weet nooit wanneer je ze nog nodig hebt.![]()
Iedereen,behalve Lieke.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
Vraag me af of een van deze asos daadwerkelijk een codicil heeft ingevuld..
Deze aso hier wel..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
Vraag me af of een van deze asos daadwerkelijk een codicil heeft ingevuld..
Tipischquote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oh ja, je mengt je in de discussie. Ik sta mijn organen voorlopig ook niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |